DISKUZE K ČLÁNKU Wolff volá po změně konceptu jejich vozu

Toto Wolff po úvodní kvalifikaci roku přiznal, že s jejich nový vůz W14 není dostatečně dobrý a tým se tak dívá, jakým směrem jít dál.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Wolff volá po změně konceptu jejich vozu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 19, poslední 06.03.2023 19:47 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Fanda.LH (Hlasoval 1 člověk) 05.03.2023 20:57
Že to zavrhl Haas nic neznamená... Haas není a… »
» Fanda.LH (Hlasoval 1 člověk) 06.03.2023 07:44
Ale chápeš, že Haas nevyhrává, dokonce ani na ten… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Fanda.LH

Fanda.LH

83.240.60.XXX
Já věřím, že to tak nutně nemusí být... A i kdyby, vem si ten Aston, ten to loni během sezóny předělal a letos už je konkurenceschopný...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
airwar1939

airwar1939

176.74.150.XXX
Ale přesto s tímto konceptem byl Mercedes třetím nejlepším týmem v minulé sezoně, a na konci sezóny spíše druhým.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
airwar1939

airwar1939

176.74.150.XXX
RB má skvělý koncept, ten stačí jen leštit. Mercedes musí udělat zásadní řez a v podstatě nové auto. Změna bočnic bude možná jen se zásadní změnou chlazení a dalších prvků pod karoserií, a bude třeba změnit minimálně i celou zadní část, protože se zásadně změní proudění vzduchu.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Fanda.LH

Fanda.LH

85.160.9.XXX
Spíš měli ho problém zvládnout a na každé trati začínali od znovu...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Limbi

Limbi

147.228.70.XXX
Jakože podle tebe měli až moc přítlaku? Pokud tomu tak bylo, tak ho neuměli využít. Ale tak uvidíme. Každopádně mi vyjádření Tota připadá až trochu panický.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
tom11

tom11

194.212.104.XXX
v téhle chvíli ano. musíme vzít v potaz, že RB má snížený počet CFD atd atd. ale při jejich dominanci to bude jen malé zpomalení či zpoždění vývoje, které si hravě mohou dovolit. to by ostatní museli udělat velikánský skok kupředu, aby to na limonádníky stačilo.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Fanda.LH

Fanda.LH

83.240.60.XXX
To s tím Haasem jsem zaznamenal, s ostatními týmy ne... Každopádně tohle jsou takové řeči... Mercedes něco zkusil, ukazovalo to skvělá čísla, ale bohužel se zdá, že cesta tudy nevede... Pojďme se tedy smát Mercedesu, že jim to nevyšlo i takoví "zoufalci" (nadsázka) jako Haas věděli, že tudy cesta nevede... Ale takhle to samozřejmě není...

Všichni pamatujeme na 6ti kolku Tyrrell p34... Tyrrell byl začátkem 70tých let top týmem, na tohle auto se chystal roky... Když s ním přišly v 76, tak ukázalo potenciál, ale s tím přišla i řada problémů... V 77 se ukázalo, že celý tenhle koncept můžou hodit do koše...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Fanda.LH

Fanda.LH

83.240.60.XXX
Já si paradoxně myslím, že jim fungovala až moc a vlastně celou dobu se ji snažili osekat na nějaký zlatý střed... Letos se jim to povedlo, ale zjistili, že jaksi není zlatý...

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Limbi

Limbi

147.228.70.XXX
Tak extrém jsou krajní body nějaká škály. Tudíž extrém je ta okrajová část a nikdo jiný není dál. Stejně tak byl extrém šířka bočnic tuším u Ferrari loni, kdy byly opravdu široké. Chápu kde hledali výhodu, ale evidentně jim moc nefungovala.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Loqenc

Loqenc

85.71.3.XXX
To není jen o Haasu, všechny ostatní týmy ten koncept zavrhly. "chceš říct, že na rozdíl od Mercedesu, tak vědí co dělají" jo to chci, v Mercedesu se někde hodně špatně přepočítali. Z Hamových vyjádření v loni jsem měl dojem, že ten koncept chtěl opustit už dávno. Tak se snad konečně dočká.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Fanda.LH

Fanda.LH

83.240.60.XXX
Vůz formule 1 je komplexní stroj... Mercedes nemá "úzké" bočnice... Jen je má na výšku, zatímco ostatní na šířku... Výhodou měla být odhalenější podlaha a větší přítlak... Naopak s odporem se trápili... Řeči o extrému jsou trochu marketing...

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Limbi

Limbi

147.228.70.XXX
Je to sice jiná koncepce, ale připadá mi, že jakmile se někdo přiblíží k extrému "zúžení, zmenšení..." je z toho průšvih. Jasně, u Mercedesu ne až tak fatální, ale vzpomeňme na McLaren a jejich zero koncept (tuším 2015?). Neměli přítlak, měli problémy s chlazením a obecně jediná "výhoda" nízkého odporu nic moc nekompenzovala. Red Bull taky dělával hodně úzká auta ale nikdy v takovém extrému.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Fanda.LH

Fanda.LH

83.240.60.XXX
Ale chápeš, že Haas nevyhrává, dokonce ani na ten Mercedes se nechytá... Trochu to totiž vyznívá, že chceš říct, že na rozdíl od Mercedesu, tak vědí co dělají... Já říkám, že jim jejich omezené zdroje velí jednat pragmaticky a konzervativně... Což bohužel / bohudík nevede k vítězství, jsou naopak slabším středem pole... Mercedes proto musí jednat jinak...

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
airwar1939

airwar1939

176.74.150.XXX
Pokud změní zásadně koncept, tak mohou vzhledem k omezením odepsat letošní i příští sezónu, leda by nový vůz představili do léta a do podzimu ho dokázali doladit natolik, že by příští rok na začátku ztráceli řekněme polovinu co nyní. Ale na to moc nevěřím, současná omezení testování, vývoje a financí hrají pro RB.
Ferrari podle mě má dobrý koncept, přesto bude RB dohánět minimálně tuhle a další sezónu.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Loqenc

Loqenc

85.71.3.XXX
No právě, není to žádný top tým a stejně to zavrhli dřív než polobozi z mercedesu :)

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Fanda.LH

Fanda.LH

83.240.60.XXX
Že to zavrhl Haas nic neznamená... Haas není a nikdy nebyl top team, tak se nemůže pouštět do žádnejch velkejch akcí...

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Fanda.LH

Fanda.LH

83.240.60.XXX
Loni v závěru sezóny patřili k nejrychlejším i přes zjevné problémy... Takže chápu, že si věřili... Je možný, že vyřešili poskakování, ale poskakování bylo důsledkem enormního přítlaku, o který předpokládám trochu přišli... Ale hlavně koncept RB se zdá od začátku mnohem perspektivnější a mají jeho vývoj pevně v rukách... To je prostě fakt a tvrdá facka... I kdyby dohnali Aston, tak RB je jiná liga..

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
juras

juras

88.103.92.XXX
No to je zajímavý...po loňský sezóně jsem byl překvapenej že se rozhodli pokračovat s monopostem "bez bočnic"...teď jsem zas překvapenej že už chtějí hodit flintu do žita.

Když už se rozhodli po loňsku pokračovat, museli pro to mít nějakej důvod (pro tenhle koncept musí něco mluvit - musí to mít nějakou výhodu), takže nechápu že když se rozhodli že na tom dál budou pracovat že to zahodí po prvním závodě. Mercedes může letošní sezónu odepsat...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Loqenc

Loqenc

85.71.3.XXX
Je velmi zajímavé, že jim tak dlouho trvalo, než na to přišli. A bez Aston Martinu by jim to nejspíš trvalo ještě déle. Přitom i Haas ten koncept zavrhl velmi brzy.
https://f1news.autoroad.cz/novinky/102601-ultra-uzke-bocnice-byly-nasim-1-konceptem-rika-haas-podle-ferrari-na-nich-moc-nezalezi

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama