DISKUZE K ČLÁNKU Wolff volá po změně konceptu jejich vozu
Toto Wolff po úvodní kvalifikaci roku přiznal, že s jejich nový vůz W14 není dostatečně dobrý a tým se tak dívá, jakým směrem jít dál.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Wolff volá po změně konceptu jejich vozu
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» Fanda.LH
(Hlasoval 1 člověk)
06.03.2023 07:44
Ale chápeš, že Haas nevyhrává, dokonce ani na ten… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
airwar1939
18:31 06.03.2023 176.74.150.XXX
Ale přesto s tímto konceptem byl Mercedes třetím nejlepším týmem v minulé sezoně, a na konci sezóny spíše druhým.
airwar1939
18:29 06.03.2023 176.74.150.XXX
RB má skvělý koncept, ten stačí jen leštit. Mercedes musí udělat zásadní řez a v podstatě nové auto. Změna bočnic bude možná jen se zásadní změnou chlazení a dalších prvků pod karoserií, a bude třeba změnit minimálně i celou zadní část, protože se zásadně změní proudění vzduchu.
tom11
15:18 06.03.2023 194.212.104.XXX
v téhle chvíli ano. musíme vzít v potaz, že RB má snížený počet CFD atd atd. ale při jejich dominanci to bude jen malé zpomalení či zpoždění vývoje, které si hravě mohou dovolit. to by ostatní museli udělat velikánský skok kupředu, aby to na limonádníky stačilo.
Fanda.LH
13:21 06.03.2023 83.240.60.XXX
To s tím Haasem jsem zaznamenal, s ostatními týmy ne... Každopádně tohle jsou takové řeči... Mercedes něco zkusil, ukazovalo to skvělá čísla, ale bohužel se zdá, že cesta tudy nevede... Pojďme se tedy smát Mercedesu, že jim to nevyšlo i takoví "zoufalci" (nadsázka) jako Haas věděli, že tudy cesta nevede... Ale takhle to samozřejmě není...
Všichni pamatujeme na 6ti kolku Tyrrell p34... Tyrrell byl začátkem 70tých let top týmem, na tohle auto se chystal roky... Když s ním přišly v 76, tak ukázalo potenciál, ale s tím přišla i řada problémů... V 77 se ukázalo, že celý tenhle koncept můžou hodit do koše...
Všichni pamatujeme na 6ti kolku Tyrrell p34... Tyrrell byl začátkem 70tých let top týmem, na tohle auto se chystal roky... Když s ním přišly v 76, tak ukázalo potenciál, ale s tím přišla i řada problémů... V 77 se ukázalo, že celý tenhle koncept můžou hodit do koše...
Limbi
13:10 06.03.2023 147.228.70.XXX
Tak extrém jsou krajní body nějaká škály. Tudíž extrém je ta okrajová část a nikdo jiný není dál. Stejně tak byl extrém šířka bočnic tuším u Ferrari loni, kdy byly opravdu široké. Chápu kde hledali výhodu, ale evidentně jim moc nefungovala.
Loqenc
13:03 06.03.2023 85.71.3.XXX
To není jen o Haasu, všechny ostatní týmy ten koncept zavrhly. "chceš říct, že na rozdíl od Mercedesu, tak vědí co dělají" jo to chci, v Mercedesu se někde hodně špatně přepočítali. Z Hamových vyjádření v loni jsem měl dojem, že ten koncept chtěl opustit už dávno. Tak se snad konečně dočká.
Fanda.LH
13:00 06.03.2023 83.240.60.XXX
Vůz formule 1 je komplexní stroj... Mercedes nemá "úzké" bočnice... Jen je má na výšku, zatímco ostatní na šířku... Výhodou měla být odhalenější podlaha a větší přítlak... Naopak s odporem se trápili... Řeči o extrému jsou trochu marketing...
Limbi
11:31 06.03.2023 147.228.70.XXX
Je to sice jiná koncepce, ale připadá mi, že jakmile se někdo přiblíží k extrému "zúžení, zmenšení..." je z toho průšvih. Jasně, u Mercedesu ne až tak fatální, ale vzpomeňme na McLaren a jejich zero koncept (tuším 2015?). Neměli přítlak, měli problémy s chlazením a obecně jediná "výhoda" nízkého odporu nic moc nekompenzovala. Red Bull taky dělával hodně úzká auta ale nikdy v takovém extrému.
Fanda.LH
07:44 06.03.2023 83.240.60.XXX
Ale chápeš, že Haas nevyhrává, dokonce ani na ten Mercedes se nechytá... Trochu to totiž vyznívá, že chceš říct, že na rozdíl od Mercedesu, tak vědí co dělají... Já říkám, že jim jejich omezené zdroje velí jednat pragmaticky a konzervativně... Což bohužel / bohudík nevede k vítězství, jsou naopak slabším středem pole... Mercedes proto musí jednat jinak...
airwar1939
06:54 06.03.2023 176.74.150.XXX
Pokud změní zásadně koncept, tak mohou vzhledem k omezením odepsat letošní i příští sezónu, leda by nový vůz představili do léta a do podzimu ho dokázali doladit natolik, že by příští rok na začátku ztráceli řekněme polovinu co nyní. Ale na to moc nevěřím, současná omezení testování, vývoje a financí hrají pro RB.
Ferrari podle mě má dobrý koncept, přesto bude RB dohánět minimálně tuhle a další sezónu.
Ferrari podle mě má dobrý koncept, přesto bude RB dohánět minimálně tuhle a další sezónu.
Fanda.LH
20:56 05.03.2023 83.240.60.XXX
Loni v závěru sezóny patřili k nejrychlejším i přes zjevné problémy... Takže chápu, že si věřili... Je možný, že vyřešili poskakování, ale poskakování bylo důsledkem enormního přítlaku, o který předpokládám trochu přišli... Ale hlavně koncept RB se zdá od začátku mnohem perspektivnější a mají jeho vývoj pevně v rukách... To je prostě fakt a tvrdá facka... I kdyby dohnali Aston, tak RB je jiná liga..
juras
18:14 05.03.2023 88.103.92.XXX
No to je zajímavý...po loňský sezóně jsem byl překvapenej že se rozhodli pokračovat s monopostem "bez bočnic"...teď jsem zas překvapenej že už chtějí hodit flintu do žita.
Když už se rozhodli po loňsku pokračovat, museli pro to mít nějakej důvod (pro tenhle koncept musí něco mluvit - musí to mít nějakou výhodu), takže nechápu že když se rozhodli že na tom dál budou pracovat že to zahodí po prvním závodě. Mercedes může letošní sezónu odepsat...
Když už se rozhodli po loňsku pokračovat, museli pro to mít nějakej důvod (pro tenhle koncept musí něco mluvit - musí to mít nějakou výhodu), takže nechápu že když se rozhodli že na tom dál budou pracovat že to zahodí po prvním závodě. Mercedes může letošní sezónu odepsat...
Loqenc
17:49 05.03.2023 85.71.3.XXX
Je velmi zajímavé, že jim tak dlouho trvalo, než na to přišli. A bez Aston Martinu by jim to nejspíš trvalo ještě déle. Přitom i Haas ten koncept zavrhl velmi brzy.
https://f1news.autoroad.cz/novinky/102601-ultra-uzke-bocnice-byly-nasim-1-konceptem-rika-haas-podle-ferrari-na-nich-moc-nezalezi
https://f1news.autoroad.cz/novinky/102601-ultra-uzke-bocnice-byly-nasim-1-konceptem-rika-haas-podle-ferrari-na-nich-moc-nezalezi
Aktuálně
Nadcházející závod 21.4.2024
GP ?íny56 kol (305.066 km)
Shanghai International Circuit
-
Pátek
-
Sobota
- Závod (5:00 - 6:00)
- Kvalifikace (9:00 - 10:00)
-
Neděle
- Závod (9:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek