DISKUZE K ČLÁNKU Problémy se spolehlivostí pohonné jednotky vyřešeny, hlásí z Maranella

Šéf vývoje pohonných jednotek Ferrari Enrico Gualtieri oznamuje dobré zprávy: motory po loňské sezóně běhají na dynamometru spolehlivě, potíže byly vyřešeny.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Problémy se spolehlivostí pohonné jednotky vyřešeny, hlásí z Maranella

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 12, poslední 18.02.2023 11:34 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Kaša (Hlasovali 5 lidé) 17.02.2023 11:11
... no to se uvidí až v průběhu sezony, že!? *13… »
» jumpman (Hlasovali 2 lidé) 17.02.2023 13:28
upřímně si nemyslím, že by FIA povolila cokoliv… »
» GRAHAM (Hlasovali 2 lidé) 17.02.2023 15:22
Třeba Mercedes loni zvedal výkon motoru každý… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Mike17

    Mike17

    185.149.130.XXX
    Tak ještě vytunit spolehlivost u boxové zídky a máme zaděláno na zajímavou sezonu.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kaša

    Kaša

    82.142.123.XXX
    ... no to se uvidí až v průběhu sezony, že!? 13 11

    Každopádně beru zpět že se kára Ferrari zdála málo změněná - je tam spoustu velkých i malých změn, a podle mě celkově nejhezčí kára v poli stejně jako předchozí rok! 01 21

    + 5 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    88.103.239.XXX
    A o výkonu ( a že ho bude více) se začlo mlčet. 12 12 12

    Jinak konkurence Mercedes :

    ******
    Příspěvek byl redakčně upraven.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Ferda

      Ferda

      193.165.97.XXX
      Když Vasseur šel s pravdou ven, tak média utřely nos.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • jumpman

      jumpman

      95.80.230.XXX
      upřímně si nemyslím, že by FIA povolila cokoliv co relně zvedne výkon, zvlášť ferrari. Ale pokud dokáží provozovat motor na úrovni začátku loňského roku, tak ten výkon nemusí být špatný...

      + 2 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Kaša

        Kaša

        82.142.123.XXX
        Jsi nějaký naivní, ne? Týmy za zamínkou "spolehlivosti" zvedají výkon už dlouhé léta! 03

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • jumpman

          jumpman

          95.80.230.XXX
          Ano, dřív to bylo mnohem jednodušší, podle současných pravidel musí týmy tyhle změny zdůvodnit FIA a ta je konzultuje s jejich konkurencí, či-li dá k dispozici jejich know-how a pokud se ukáže, že primárně zvedají výkon, tak to FIA může zamítnout. Proto si myslím, že ferrari nebude mít v žádném případě silnější motor než na začátku loňské sezony

          + 2 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • GRAHAM

            GRAHAM

            88.103.239.XXX
            Softem to zvednout ještě mohou. To není zakazané. Takže to tvé v žadném připadě neplatí.

            Pokud to tak není, rad uslyším argumenty. 11

            + 0 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        88.103.239.XXX
        Třeba Mercedes loni zvedal výkon motoru každý závod a vůbec se tím netají. To není zakazáné, pokud hardwér zůstane stejný. Já si to vysvětluji tak, že každý výrobce nějak naladí motor tak aby vydržel 7 závodů + treningy a hledá se MAXIMALNÍ výkon který toto umožní. Dříve se mohli motorové mapy měnit pořád a to i v rámci závodu, tak to nikdo neřešil .Teď je vše jinak a i proto ty motory mají podobný výkon. Tuším teď je jedna mapa na pořád a musíš se trefit tak, aby ty motory vydrželi. Vyšponovat to můžeš , ale s rizikem. A myslím že letos to každý zkusí a uvidíme kdo má kolik prostoru a kam až lze zajít. Jinýmy slovy, motor na tři závody lze použivat zcela jinak než na 7., ale i na 7 to lze zvedat, otzakou je kam až... 11

        + 2 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Fanda.LH

        Fanda.LH

        83.240.60.XXX
        Jenže spolehlivost jde s výkonem ruku v ruce... Ty motory dokáží fungovat v nějakém rozpětí výkonu a životnosti... Když navýšíš výkon, tak zkrátíš životnost a naopak... Když se ti podaří prodloužit životnost, bez zásahu do výkonu, tak můžeš zvýšit výkon na úkor té životnosti navíc...

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama