DISKUZE K ČLÁNKU McLaren nemá na sezónu 2023 velké ambice. Proč větší pokrok očekává až v dalším roce?

McLaren při představování nového vozu uvedl, že by se letos spokojil s umístěním v první čtyřce. Skutečný pokrok očekává až za rok či za dva. Důvody nám prozradil nový šéf závodního týmu Andrea Stella, jenž nahradil Andrease Seidla.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: McLaren nemá na sezónu 2023 velké ambice. Proč větší pokrok očekává až v dalším roce?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 10, poslední 01.03.2023 09:04 Vložte komentář

Nejlepší názory

» GRAHAM (Hlasovali 2 lidé) 16.02.2023 13:49
Jj, je to tak , tyhle věci se říkají už delší… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • juras

    juras

    88.103.92.XXX
    Současná F1 je nastavená pro bohaté týmy...které dokážou zaplatit techniku která nahrazuje zakázané testování. Druhým faktorem jsou hodně omezené možnosti pro inovativní řešení a chytré nápady. Jediného muže který dokáže v tom silně omezeném prostoru něco vymyslet všichni známe. Bohužel pracuje pro jen z nejbohatších týmů...
    McLaren se snaží...ale vypadá to že ho postihlo to samé co Williams na začátku hybridní éry...poté co ukončil neúspěšnou spopulráci s Hondou a před motor Renaultu se dostal k nejlepšímu motoru hybridní éry (Mercedes) se dostal až k vítězství ve velké ceně a pozici kdy byl už velmi blízko top tři týmům...ale jak se všeobecně ví...ten poslední krok k absolutní špičce je nenáročnější. A v dnešní době bohužel je i otázkou peněz.
    Bohužel...kromě Ferrari (které si F1 hýčká jako legendu) ostatní slavné týmy končí a nebo strádají.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Senor

      Senor

      89.111.77.XXX
      Tak Willims mel akorat stesti, ze mel prumerne auto, mozna lehce nadprumerne, ale hrozne v uvodu hybridni ery tezil z motoru Mercedes, že mel extra vykon, takze ho to hodne posunulo. McL se dostal k vitezstvi jako slepy k houslim. Dle tohoto uspechu nemuzes posuzovat ze byl blizko TOP tymum. Porad to bylo max 4 misto a to jeste s odrenyma usima a casove proste jen stred pole. Je treba se na to divat z pohledu rychlosti auta a celkovych schopnosti tymu. Williams dal 2x 3.misto diky motoru. McL proste jen okopava 4. flek diky nemohoucnosti tymu ve stredu, 4-5. flek je takovy standard na ktery maji. Pokud nekdo ze stredu zabere, maji problem. Letos to vypada na AM ze zabral, ale az cas ukaze. Renault uz delsi dobu vypada, ze se dere na okopavace TOP3. McL tak nejak preslapuje, stagnuje, nevypada, ze ma na vice a popravde nikdy nevypadal

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Mac_

    Mac_

    86.49.87.XXX
    Sebelépe vybudovaná organizační struktura stáje je k ničemu, pokud nemá mozky schopné něco vytvořit. Za mě je velké zklamání fungování Petera Prodromoua, do kterého jsem vkládal velké naděje. Jak vidno, nástupce Neweyho z něj nebude, jeho invence nedosahuje, byť s ním pár let spolupracoval.
    p.s. Na co se bude McLaren vymlouvat, nepřijdou-li výsledky ani s novým wind tunelem a simulátorem?

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    88.103.239.XXX
    Jj, je to tak , tyhle věci se říkají už delší dobu, že pokrok nastane až v druhé části sezóny. Myslím že překopání monopostu bude hodně velké.Něco tam je špatně a je to potřeba napravit. Ale za mne tohle není jen vybavením továrny, prostě konkurence je dál celkově, jako konstrukterský baliček "všeho". Osobně si tipnu že pokud si vše sedne a vše se naladí a bude vše korelovat s dráhou, tak až v roce 2025 mohou na něco pomýšlet. TOP 3 je silná, slabiny tam moc nevidím, snad jen vývoj v sezóně u Ferrari, no a pak tu máme Aston a Alpine. Pro Mclaren to bude myslím velký oříšek, tihle dva. Aston je pro mne černý kůň středu pole a kdo ví zda nezatopí občas i TOP 3. Takhle si tipnu že to může být. 12

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Kaša

      Kaša

      82.142.123.XXX
      McLaren při představovačce říkal zdá se věci velmi upřímně a nedával plané sliby jako spoustu ostatních a lidi jsou z toho strašně překvapení a začínají podceňovat McLaren.
      Já myslím že sice měli minulý rok trochu slabší, ale opravdu věřím že půjdou zase nahoru a snad nakonec i nejvýš! 01
      Samozřejmě konkurence nespí, ale když se podíváme z jakýma omezeníma se McL potýkal (i svojí bychou) tak teď by měl jen stoupat - např, problémy s využíváním aerotunelu ve Německu, zastaralý simulátor, celkově zastaralé vybavení, neodhadli počty inženýrů při finančním stropě a moc jich propustili, problémy s brzdama v 2022 negativně ovlivnilo vývoj monopostu až doteď, atd - a i přesto by měli 4. místo v 2022 jasné nebýt slabého Ricciho. Proto myslím že Alpine tento rok dají, a ani ten Aston Martin ikdyž se zlepší tak nebude mít šanci. A taky myslím že nad těmito týmy bude mít McL výhodu v pilotech - Piastri se ukáže jako megatalent stejně jak Lando - a těm se dvojka z Alpine a už vůbec né mladej Stroll nevyrovná ... a Ála to sám nezachrání.
      Já tedy očekávám tento rok 4. místo a další roky postupné dotáhnutí na špičku pole. No a vlastně bude zajímavé srovnání McL s AM - kteří mají oba dokončovat vybavení týmu a taky mají technické šéfy od RB, tak doufám že mne Key oproti Fallousovi nezklame! 11

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        88.103.239.XXX
        Na tunel Toyoty se vymlouvají už dlouho....možná mohli oslovit Mercedes. Nakonec Aston tam tuším pořad ještě funguje taky.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Kaša

          Kaša

          82.142.123.XXX
          Vymlouvají už dlouho - to jo, ale zdržel to covid a taky to asi nejsou výmluvy ale fakt - nemáš nej vybavení tak nemůžeš být nejlepší .... můžem asi vinit minulé vedení McL že na to kašlali .... nechápu.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
    • Ferda

      Ferda

      193.165.97.XXX
      Vše co jsi napsal vypadá velice věrohodně. Většinou ale sezóna přinese nejedno překvapení.
      K černým koňům bych připsal AT, kterému by loňská konstrukce RB měla velice prospět. Ovšem je otázkou jak si letos povede Tsunoda s Vriesem.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        88.103.239.XXX
        Jasně že překvápka asi budou. Na můj vkus je to u Mclarenu moc na dlouhé lokte.Ono už kdysik hledal Ron financování mimo Evropu a asi to chtělo no.....připadně to měl prodat Mercedesu. Ale to je bychařina, prostě konkurence je lepší , jsou stropy, takže má každý časem možnost se předvézt bez výmluv. Tečka. 12

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Ferda

          Ferda

          193.165.97.XXX
          Letošní vozy už k sobě budou mít mnohem blíže, než loni. V podstatě máme typy Ferrari, Red Bull a Mercedes. Kolem nich se všechno bude točit a zbytek se jim bude snažit přiblížit.
          McLaren? Nevím, netuším s čím vyjedou. Tak barevná jízda jako mají obal to určitě nebude, ale to neznamená, že jejích vůz nebude nic moc. Osobně odhaduji, že se budou mydlit především s Astonem.

          + 0 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Kvalifikaci ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama