DISKUZE K ČLÁNKU Bottas je z nového auta nadšený. Štve ho omezené testování
Alfa Romeo v úterý představila vůz, se kterým bude závodit v sezoně 2023, přičemž očekávání jsou od modelu s číselným označením C43 vysoká.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Bottas je z nového auta nadšený. Štve ho omezené testování
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
tom11
12:16 10.02.2023 77.48.94.XXX
tak Valteri je už taky trošku "starší ročník" a zcela jej chápu. trénovat v posilovně místo tréninků na trati je určitě méně zábavné a co si budeme povídat, každý člověk je jiný. někdo je schopen natrénovat nasucho, někdo je vysloveně "závodní typ", kterému jízda v autě dá podstatně víc. navíc nic nenahradí pocit z jízdy. myslím si, že je to dneska zbytečně sešněrované. máme finanční stropy a jak kdo peníze využije by mělo být na nich. v tomhle zcela souhlasím s diskusí níže.
Ferda
21:45 08.02.2023 193.165.96.XXX
Opět špatně synečku. McLaren a dokonce i Williams má svou vlastní trať. Nebo alespoň měli.
Jinak Fiorano je v dnešním měřítku poněkud předpotopní záležitost.
Jen zkus Fiorano porovnat s aktuálním okruhem na kterém se se jezdí opravdové závody F1 a dokonce i týmu F1 patří. Název raději zmíňovat, aby ses nemusel stydět až moc.
Jinak Fiorano je v dnešním měřítku poněkud předpotopní záležitost.
Jen zkus Fiorano porovnat s aktuálním okruhem na kterém se se jezdí opravdové závody F1 a dokonce i týmu F1 patří. Název raději zmíňovat, aby ses nemusel stydět až moc.
Ferda
16:20 08.02.2023 193.165.96.XXX
Ano prosím.
Jsem přesvědčený, že není lepší řešení, než si zkontrolovat kybernetický vývoj přímo na trati.
Někdo sice může řeknout, že je to drahé a neekologické, ale když se někde udělá chyba, tak to vyjde mnohem dráž a ekologii dohánění ztrát taky zrovna moc nepomůže.
Jsem přesvědčený, že není lepší řešení, než si zkontrolovat kybernetický vývoj přímo na trati.
Někdo sice může řeknout, že je to drahé a neekologické, ale když se někde udělá chyba, tak to vyjde mnohem dráž a ekologii dohánění ztrát taky zrovna moc nepomůže.
Ferda
11:31 08.02.2023 193.165.0.XXX
Není mým úmyslem cokoliv přesouvat.
Pouze jsem chtěl říci, že teď když máme rozpočtové stropy, tak je zcela zbytečné mít X dalších omezení. Když chce někdo dát přednost utratit své povolené peníze za skutečné jízdy místo simulátoru, tak proč by si nemohl svobodně zajezdit.
Tady vidím hlavní problém v tom, že FIA chce stále něco nařizovat a v konečném důsledku to k ničemu kloudnému nevede.
Nechme týmům alespoň kousek svobody aby si samy mohly svobodně rozhodnout jestli dají ve vývoji větší přednost Aerotunelu, CDF, nebo třeba už zmíněným jízdám na dráze.
Pouze jsem chtěl říci, že teď když máme rozpočtové stropy, tak je zcela zbytečné mít X dalších omezení. Když chce někdo dát přednost utratit své povolené peníze za skutečné jízdy místo simulátoru, tak proč by si nemohl svobodně zajezdit.
Tady vidím hlavní problém v tom, že FIA chce stále něco nařizovat a v konečném důsledku to k ničemu kloudnému nevede.
Nechme týmům alespoň kousek svobody aby si samy mohly svobodně rozhodnout jestli dají ve vývoji větší přednost Aerotunelu, CDF, nebo třeba už zmíněným jízdám na dráze.
GRAHAM
10:45 08.02.2023 88.103.239.XXX
Testy se dělají v tunelu a i na dráze, to je vždy spojená nádoba. Přesouvá se na tréning. A jestli mysliš že by mohli omezit aero tunel, tak seš na omylu. To by tak nebylo.
Jako vyrobit křídlo, které nefunguje a zjistit to na dráze testem, to by byl majstrštyk.
Jako vyrobit křídlo, které nefunguje a zjistit to na dráze testem, to by byl majstrštyk.
Ferda
00:04 08.02.2023 193.165.0.XXX
Co nechápeš na rozpočtovém stropu?
Mi osobně je zcela jedno jestli týmy své peníze utratí za testy ve skutečném voze, nebo v aerotunelu.
Naopak nevidím jediný důvod proč by týmy musely oprašovat dva roky staré vozy, aby pod záminkou že testují Pirelli. Naopak právě tyhle jízdy beru jako mrhání penězi a vlastně i jako podvod, když se na starých vozech nízké profily nepoužívaly.
Mi osobně je zcela jedno jestli týmy své peníze utratí za testy ve skutečném voze, nebo v aerotunelu.
Naopak nevidím jediný důvod proč by týmy musely oprašovat dva roky staré vozy, aby pod záminkou že testují Pirelli. Naopak právě tyhle jízdy beru jako mrhání penězi a vlastně i jako podvod, když se na starých vozech nízké profily nepoužívaly.
GRAHAM
23:46 07.02.2023 88.103.239.XXX
Na testy jsou potřeba motory, pneumatiky, tratě a to stojí mraky peněz, co na tom kluci nechápete ?
Kdysik mělo Fiorano neomezený rozpočet a tedy vekou výhodu. To chcete aby zase "někdo" měl.
Já Vám fakt nerozumím, "dědkove" jste...skuhrači po mládí. Klasika.
Kdysik mělo Fiorano neomezený rozpočet a tedy vekou výhodu. To chcete aby zase "někdo" měl.
Já Vám fakt nerozumím, "dědkove" jste...skuhrači po mládí. Klasika.
Fanda.LH
22:12 07.02.2023 83.240.60.XXX
Dřív se mohlo testovat neomezeně, zase neměli dnešní technologie a nebyli schopni postavit tak dokonalé vozy...
Já na to mám dvojí názor... Na jednu stranu mi přijde fakt nesmyslné, že jezdci fakticky nemůžou trénovat... Na druhou stranu jak píšu... Dnešní vozy a hlavně týmy jsou tak dokonalé, že výsledkem jejich práce je 100% výkon tedy nuda... Jakákoli komplikace je vlastně dobrá show... Když to loni Mercedes netrefil, tak pro mě jako fanouška to bylo mrzutý, ale zase to byl nějaký příběh, který se nesl celou sezónou a završil se úspěšně v Brazílii... Kdyby se mohlo testovat, tak se vůbec neodehraje... Mercedes by to odladil před prvním závodem nebo během několik prvních závodů...
Já na to mám dvojí názor... Na jednu stranu mi přijde fakt nesmyslné, že jezdci fakticky nemůžou trénovat... Na druhou stranu jak píšu... Dnešní vozy a hlavně týmy jsou tak dokonalé, že výsledkem jejich práce je 100% výkon tedy nuda... Jakákoli komplikace je vlastně dobrá show... Když to loni Mercedes netrefil, tak pro mě jako fanouška to bylo mrzutý, ale zase to byl nějaký příběh, který se nesl celou sezónou a završil se úspěšně v Brazílii... Kdyby se mohlo testovat, tak se vůbec neodehraje... Mercedes by to odladil před prvním závodem nebo během několik prvních závodů...
juras
21:41 07.02.2023 88.103.92.XXX
Taky mě štve omezené testování...třeba by nebylo špatné nechat týmy testovat podle pořadí v PK...ti slabší by mohli testovat větší počet dní.
Ale celkově mi reálné testování na trati přijde nesmyslně omezené. Když si vzpomenu na Michaela kolik toho ve Fioranu natestoval...
Ale celkově mi reálné testování na trati přijde nesmyslně omezené. Když si vzpomenu na Michaela kolik toho ve Fioranu natestoval...
Aktuálně
Nadcházející závod 21.4.2024
GP ?íny56 kol (305.066 km)
Shanghai International Circuit
-
Pátek
- Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:30 - 10:14)
-
Sobota
- Závod (5:00 - 6:00)
- Kvalifikace (9:00 - 10:00)
-
Neděle
- Závod (9:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek