DISKUZE K ČLÁNKU Bottas je z nového auta nadšený. Štve ho omezené testování

Alfa Romeo v úterý představila vůz, se kterým bude závodit v sezoně 2023, přičemž očekávání jsou od modelu s číselným označením C43 vysoká.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Bottas je z nového auta nadšený. Štve ho omezené testování

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 19, poslední 10.02.2023 12:16 Vložte komentář

Nejlepší názory

» jumpman (Hlasovali 4 lidé) 08.02.2023 15:36
tady souhlasím s Ferdou, pokud se zavedl… »
» Ferda (Hlasovali 3 lidé) 07.02.2023 21:53
Při rozpočtovém stropu se mi jeví tyhle omezení… »
» Ferda (Hlasovali 3 lidé) 08.02.2023 21:45
Opět špatně synečku. McLaren a dokonce i… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

tom11

tom11

77.48.94.XXX
tak Valteri je už taky trošku "starší ročník" a zcela jej chápu. trénovat v posilovně místo tréninků na trati je určitě méně zábavné a co si budeme povídat, každý člověk je jiný. někdo je schopen natrénovat nasucho, někdo je vysloveně "závodní typ", kterému jízda v autě dá podstatně víc. navíc nic nenahradí pocit z jízdy. myslím si, že je to dneska zbytečně sešněrované. máme finanční stropy a jak kdo peníze využije by mělo být na nich. v tomhle zcela souhlasím s diskusí níže.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

193.165.96.XXX
To je velká pravda. V předhůří Alp může být počasí dost nepředpovídatelné i v létě.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jumpman

jumpman

95.80.230.XXX
jediná výhoda fiorana je v tom, že v itálii je o něco dřív teplo...

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

193.165.96.XXX
Opět špatně synečku. McLaren a dokonce i Williams má svou vlastní trať. Nebo alespoň měli.
Jinak Fiorano je v dnešním měřítku poněkud předpotopní záležitost.
Jen zkus Fiorano porovnat s aktuálním okruhem na kterém se se jezdí opravdové závody F1 a dokonce i týmu F1 patří. Název raději zmíňovat, aby ses nemusel stydět až moc. 03

+ 3 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

193.165.96.XXX
Že Ty máš na mysli tu dráhu na které se s dva roky starým Ferrari prohánělo Baby, aby dokázal být rychlejší než Mazepin? 13

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

88.103.239.XXX
Nesmysl, nikdo nemá trať krom Ferrari. Tomu nejde konkurovat.

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

88.103.239.XXX
Fioráno je jen jedno a zbytek ti snad dojde. 12

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
juras

juras

88.103.92.XXX
18

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

193.165.96.XXX
Ano prosím.
Jsem přesvědčený, že není lepší řešení, než si zkontrolovat kybernetický vývoj přímo na trati.
Někdo sice může řeknout, že je to drahé a neekologické, ale když se někde udělá chyba, tak to vyjde mnohem dráž a ekologii dohánění ztrát taky zrovna moc nepomůže.

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jumpman

jumpman

95.80.230.XXX
tady souhlasím s Ferdou, pokud se zavedl rozpočtový strop, tak bych jakékoliv omezení na testy zrušil. Ať si každý tým utratí své peníze pro sebe co nejefektivněji...

+ 4 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

193.165.0.XXX
Není mým úmyslem cokoliv přesouvat.
Pouze jsem chtěl říci, že teď když máme rozpočtové stropy, tak je zcela zbytečné mít X dalších omezení. Když chce někdo dát přednost utratit své povolené peníze za skutečné jízdy místo simulátoru, tak proč by si nemohl svobodně zajezdit.
Tady vidím hlavní problém v tom, že FIA chce stále něco nařizovat a v konečném důsledku to k ničemu kloudnému nevede.
Nechme týmům alespoň kousek svobody aby si samy mohly svobodně rozhodnout jestli dají ve vývoji větší přednost Aerotunelu, CDF, nebo třeba už zmíněným jízdám na dráze.

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

88.103.239.XXX
Testy se dělají v tunelu a i na dráze, to je vždy spojená nádoba. Přesouvá se na tréning. A jestli mysliš že by mohli omezit aero tunel, tak seš na omylu. To by tak nebylo.

Jako vyrobit křídlo, které nefunguje a zjistit to na dráze testem, to by byl majstrštyk. 12

+ 0 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

193.165.0.XXX
Co nechápeš na rozpočtovém stropu?
Mi osobně je zcela jedno jestli týmy své peníze utratí za testy ve skutečném voze, nebo v aerotunelu.
Naopak nevidím jediný důvod proč by týmy musely oprašovat dva roky staré vozy, aby pod záminkou že testují Pirelli. Naopak právě tyhle jízdy beru jako mrhání penězi a vlastně i jako podvod, když se na starých vozech nízké profily nepoužívaly.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

88.103.239.XXX
Na testy jsou potřeba motory, pneumatiky, tratě a to stojí mraky peněz, co na tom kluci nechápete ?

Kdysik mělo Fiorano neomezený rozpočet a tedy vekou výhodu. To chcete aby zase "někdo" měl.

Já Vám fakt nerozumím, "dědkove" jste...skuhrači po mládí. 13 03 Klasika. 12 11 03

+ 1 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Fanda.LH

Fanda.LH

83.240.60.XXX
Naštěstí ještě virtuál není 100%, takže přeci jen to s realitou nemusí korelovat...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
juras

juras

88.103.92.XXX
No, ale ono to tak je stejně...jestli Mercedes nemá dost testovacích dní na trati...dožene to na virtuálu... jedině že by Williams jako poslední mohl testovat 10 dní...a Redbull jako vítěz třeba jen 5.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Fanda.LH

Fanda.LH

83.240.60.XXX
Dřív se mohlo testovat neomezeně, zase neměli dnešní technologie a nebyli schopni postavit tak dokonalé vozy...

Já na to mám dvojí názor... Na jednu stranu mi přijde fakt nesmyslné, že jezdci fakticky nemůžou trénovat... Na druhou stranu jak píšu... Dnešní vozy a hlavně týmy jsou tak dokonalé, že výsledkem jejich práce je 100% výkon tedy nuda... Jakákoli komplikace je vlastně dobrá show... Když to loni Mercedes netrefil, tak pro mě jako fanouška to bylo mrzutý, ale zase to byl nějaký příběh, který se nesl celou sezónou a završil se úspěšně v Brazílii... Kdyby se mohlo testovat, tak se vůbec neodehraje... Mercedes by to odladil před prvním závodem nebo během několik prvních závodů...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

193.165.0.XXX
Při rozpočtovém stropu se mi jeví tyhle omezení poněkud zbytečné.

+ 3 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
juras

juras

88.103.92.XXX
Taky mě štve omezené testování...třeba by nebylo špatné nechat týmy testovat podle pořadí v PK...ti slabší by mohli testovat větší počet dní.

Ale celkově mi reálné testování na trati přijde nesmyslně omezené. Když si vzpomenu na Michaela kolik toho ve Fioranu natestoval...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

McLarenům se kvalifikace mimořádně vydařila

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Red Bull na koni, u McLarenu vládne bojovná nálada

Max Verstappen bez konkurence opanoval kvalifikaci na okruhu Suzuka

KVALIFIKACE GP JAPONSKA: Red Bull zpět na vítězné vlně, úspěšný McLaren, potrestaný Mercedes

Aston Martin přivezl do Suzuky několik drobných aerodynamických změn

Poslední trénink opanovaly Red Bully s Mercedesy v zádech, Ferrari ztrácí

  • Pátek

    • Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:30 - 10:14)
  • Sobota

    • Závod (5:00 - 6:00)
    • Kvalifikace (9:00 - 10:00)
  • Neděle

    • Závod (9:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama