DISKUZE K ČLÁNKU Mercedes W14 na začátku sezóny 2023 možná nebude Red Bullu o moc blíž, varuje Wolff

Práce na přípravě vozu W14 u Mercedesu vrcholí, podle jeho šéfa Tota Wolffa je však docela možné, že zpočátku nebudou o moc blíže mistrovskému Red Bullu než loni. Věří však, že ztrátu postupně stáhnout.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Mercedes W14 na začátku sezóny 2023 možná nebude Red Bullu o moc blíž, varuje Wolff

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 21, poslední 23.01.2023 12:50 Vložte komentář

Nejlepší názory

» jumpman (Hlasovali 2 lidé) 19.01.2023 15:44
tak za mě měl red bull nějakou vychytávku v… »
» Ferda (Hlasovali 2 lidé) 19.01.2023 22:17
Když se může jednat i o přesunutý šroubek na… »
» GRAHAM (Hlasoval 1 člověk) 19.01.2023 09:05
To ber jen jako odhad novinařů díky insader infu… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Kaša

Kaša

82.142.123.XXX
Hovořilo se o velmi vychytaném zavěšení které dobže spolupracuje s aerodynamikou .... třeba je to zrychlování v tomto .... 07

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Racek

Racek

78.80.232.XXX
Jo jo, to říkal pokaždé, když poté v sezoně drtivě vítězil... 03 03 Doufám ovšem, že souboje budou letos vyrovnanější 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jumpman

jumpman

95.80.230.XXX
toď otázkou, mě přijde že ústup williamsu ze slávy začal odchodem renaultu jako tovární podpory, zároveň je přestal sponzorovat rothmans a odešel newey. Ferrari se také v roce 2006 v podstatě rozpadlo se schumacherovým odchodem a otázkou je jak dlouho to ještě bude neweye bavit v red bullu, když už několikrát naznačil touhu odejít do důchodu

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

193.165.97.XXX
Když se může jednat i o přesunutý šroubek na jiné místo třeba k uchycení palivové hadičky, tak tak číslo 70+ zase není tak moc.

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

88.103.239.XXX
Jen pro zajímavost, všichni čtyři výrobci pohonných jednotek pro F1 požadovali během zmrazení pohonných jednotek v roce 2022 více než sedmdesát vylepšení spolehlivosti.

To je spolehlivostní randál. 12

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

88.103.239.XXX
Tak jasně, možností je plno.

Když člověk zamyslí nad AN, tak Williams kdyby tenkrád dál podíl AN na týmu, tak jem tam nejspíše dodnes a má uplně jiné výsledky. Ale po bitvě je každý generál...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jumpman

jumpman

95.80.230.XXX
nemyslím si... Jedině by to bylo podle pravidel a tady si troufnu tvrdit, že newey dělá něco, co je mimo, ale nikoho to ani nenapadlo...
A hlavně, je mnohem jednodušší pokusit se soupeře zpomalit, než vyvinout něco, co mi nemusí fungovat

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

193.165.97.XXX
Máš recht. Zadarmo přece nebudeme dělat jejích práci. 12

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

88.103.239.XXX
Pokud na to soupeř přijde, křičet do světa to nebude. prostě to jen udělá taky.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jumpman

jumpman

95.80.230.XXX
když na to nepřišla FIA ani soupeři, tak my dva to určitě tady neodhalíme 11

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

193.165.97.XXX
Taky jsem už nad tím uvažoval. Mohlo by to mít spojitost s průduchy na bocích podlahy. Některé vzdušníky by nemusely vzduch zpod podlahy odvádět, ale naopak při překročení určité rychlosti pod podlahu tlačit a tak zamezit, nebo aspoň omezit přílišný přítlak a tím by nedocházelo k poskakování.
Možná je to hloupost, ale moje. 04

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jumpman

jumpman

95.80.230.XXX
já bych se nedivil, kdyby měli nějakou vychytávku, která od určité rychlosti zhoršila těsnost podlahy a tím snížila přítlak i odpor a možná i proto to red bullu od začátku moc neskákalo... Ale ten nárůst maximálky v závěrečné třetině rovinek je fakt proti fyzice 14

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

193.165.97.XXX
Adrian má vizionářský dar podobný Chapmanovému.
Dej Adrianovi úkol a hned se mu v hlavě rosvítí náčrt jak by mělo finální dílo vypadat. Ostatní musí nejdříve natlačit nějaké data do Tetrisu a čekat než jim počítač vyplivne aspoň nějaké výsledky. A právě už v téhle chvíli má Adrian náskok.
Po pár testovacích závodech Adrian viděl nedostatky jejích vozů a hned navrhl opravné řešení a znovu se trefil na první dobrou.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jumpman

jumpman

95.80.230.XXX
tak za mě měl red bull nějakou vychytávku v aerodynamice, protože to jejich auto se nechovalo tak jak by mělo dle fyzikálních zákonů - vše odpovídá nějakému aktivnímu aero prvku. Zkrátka newey umí, když mu na nic za celou sezonu nepřišli...

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

193.165.97.XXX
Já si myslím, že je to především o aeru. Jestli Ferrari trochu ořízne svou krabici, tak už jen tím získá více, než proklamovaných 30 koní.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

88.103.239.XXX
Já myslím že tak nějak právě lze z toho udělat nějaký zavěr. Ferrari bude mít asi nejsilnější motor, ale musíme si počkat na první kvalifikaci, až to všichni roztočí naplno.( imho přidají více než říkají ) Vždy je možné že někdo něco skrýval. Budou nové mapy, bude to vyladěnější, tak kdo ví. Mercedes zvednul výkon už v sezóne 2022, kdy dorovnal v srpnu ostatní. Takže 16 navíc je docela dost, pokud to je pravda. Ono najít balanc výkon vs spolehlivst je alfou a omegou.
Taky Alonso chtěl do smlouvy když teď šel do Atonu, že chce jet na 4 motory sezónu. Mercedes mu to vysvětlil, jak to bude. 18

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Fanda.LH

Fanda.LH

83.240.62.XXX
Bože, já vím, že je to taky o odporu... Chtěl jsem říct, že je to strašně relativní... Že třeba 16koní pro loňský Mercedes není žádná spása, zatímco pro loňský RB by i těch 10 bylo fajn bonus... A u Ferrari vůbec nevíme k čemu to vztáhnout... Když nějaký výkon měli na začátku sezóny, pak to stáhli dolů...

Je to zkrátka takový inside info, který ti něco řekne, ale nelze si z toho udělat celkový obrázek...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

88.103.239.XXX
To ber jen jako odhad novinařů díky insader infu a je v tom i klikací záležitost oslnit.Napsal jsem to tak, jak jsem to nakoupil. ( gazzetta dello sport )

To co píšeš bylo hlavně o odporu monopostu. Výkonově byli motory v rámci ( cca +- 10HP) 0,2 desetiny na kolo. A to jen do srpna, pak srovnáno. Takže 16 HP fakt není kapka v moři, nerozumíš tomu.

Je ale pravda že na začátku třeba Mercedes ztrácel a Renault taky. To ale konkretně Mercedes dohnal upgrade spolehlivosti a dorovnal a prý se ještě něco chystá. Je to o mapách motoru, která se může měnit tuším jednou za sezónu, pak tu je zaříjové ERS. Prostě vše se posouvá, jsou informace jak drží motory z roku 2022, vše jde vylepšit,více na ně tlačit, přestože jsou motory zamrzlé. Taky vše není , nebude o max výkonu, ale o dlouhodobém výkonu, který lze používat. Spotřebě, účinnosti...kriterií mrtě.

Těch 30 koní od Ferka je ale v módu, že to je navíc "jen" 15HP oproti konci sezóny.

A je potřeba dodat, že přesně ti to stejně nikdo neřekne, jen naznačí.

Třeba o Mercedesu se tvrdí, že vždy bude provozovat motor pouze tak, aby vydržel. Nikdy nepůjde na hranu, aby měl závadu. Image spolehlivosti je pro ně nejdůležitější kriterium. Klidně kvůli tomu nedojedou první.

Jinak že na tom něco je a že výkony nahoru půjdou, je článek, kde Renault tlačí na FIA, že by to tak být nemělo.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Fanda.LH

Fanda.LH

83.240.62.XXX
Kde to ty zdroje berou ? Píšeš to sem často, kdo si jak polepšil... Ale víme vůbec jakým výkonem jednotlivé motory disponují ? RB s Hondou loni naprosto dominoval na rovinkách 10koní zní fajn bonus... Mercedes naopak hodně ztrácel, takže 16 je kapka v moři a Ferrari nemělo spolehlivost 30 zní jako hodně, ale vůči čemu to porovnáváme ?

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

88.103.239.XXX
Italský zdroje hlásí zvýšení vykonu motoru : Ferko 30 koní, Mercedes 16, skrytá Honda 10 a Renult bude knučet. 12

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama