DISKUZE K ČLÁNKU "Ferrari i Mercedes budou zpět." Newey očekává náročnou sezónu, dopad trestu bagatelizuje
Technický ředitel Red Bullu Adrian Newey letos neočekává nic s medem - podle něj bude jeho tým čelit v bitvě o další mistrovský titul velmi silnému Ferrari i Mercedesu.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: "Ferrari i Mercedes budou zpět." Newey očekává náročnou sezónu, dopad trestu bagatelizuje
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
odin
18:33 05.01.2023 88.103.132.XXX
Miku, v dnešní F1 i dvoje kleknutí auta znamená problém se spolehlivostí. Schválně se mrkni kolikrát komu kleklo auto u týmů bojujících o titul v nedaleké minulosti. Loni to párkrát bylo, ale šlo o první sezónu po změně. Letos fakt nečekám, že týmy budou mít problémy se spolehlivostí. Ty ano?
Sázka uzavřena.
Sázka uzavřena.
odin
14:47 05.01.2023 77.240.96.XXX
Co je to zase za argument? Když napíšu o 250 bodů, tak ty mi na to odpovíš, že je to desetkrát kleklé auto což se za dominanci považovat nedá? Co s tím má kleklé auto společného?
To je přesně ten důvod proč na tebe útočím. Ještě ani nezačala sezóna a ty už spekuluješ, abys mohl zpochybňovat oponenty.
To je přesně ten důvod proč na tebe útočím. Ještě ani nezačala sezóna a ty už spekuluješ, abys mohl zpochybňovat oponenty.
odin
21:59 04.01.2023 88.103.132.XXX
Proč zase vše převracíš? Omluvil jsi se za vyfiltrování mé poznámky, že proběhla změna pravidel. Nikoliv za pokus podstrčit mi, že jsem psal že Max asi vyhraje a RBR možná, což jsem samozřejmě nenapsal.
A opět tu plácáš nějaké nesmysly. Komu dvakrát kleklo auto? A kdy?
A opět tu plácáš nějaké nesmysly. Komu dvakrát kleklo auto? A kdy?
Mike17
20:11 04.01.2023 185.149.130.XXX
Pokud se za něco omlouvám, pak jsem to neudělal úmyslně.
Ok, každý máme jinou představu o tom, co je dominance. Já si 2 kleknutí auta proti soupeři z 24 závodů, za velkou dominanci nepovažuju.
Ale ok, sázka uzavřena.
Jestli se ještě někdo přidá, mohlo by to být zajímavější.
Ok, každý máme jinou představu o tom, co je dominance. Já si 2 kleknutí auta proti soupeři z 24 závodů, za velkou dominanci nepovažuju.
Ale ok, sázka uzavřena.
Jestli se ještě někdo přidá, mohlo by to být zajímavější.
odin
16:57 04.01.2023 77.240.96.XXX
Do osobních útoků vyletím, když se snažíš převracet a bagatelizovat a především, vkládat mi do úst něco, co jsem nenapsal.
Jestliže Max získá titul dva závody před koncem, což +- odpovídá 50-ti bodům (neřeším body navíc za rychlá kola). tak to , důkaz dominance je. O megadominanci jsem psal v souvislosti se sezónou 2022.
Miku znám tě a vím, že jsi chytrý člověk, tudíž tyto tvé eskapády jsou účelově psané, tak se netvař jako hlupáček.
S vínem souhlasím, jsem sice více pivař, ale vínko mám rád také.
Jestliže Max získá titul dva závody před koncem, což +- odpovídá 50-ti bodům (neřeším body navíc za rychlá kola). tak to , důkaz dominance je. O megadominanci jsem psal v souvislosti se sezónou 2022.
Miku znám tě a vím, že jsi chytrý člověk, tudíž tyto tvé eskapády jsou účelově psané, tak se netvař jako hlupáček.
S vínem souhlasím, jsem sice více pivař, ale vínko mám rád také.
Mike17
16:25 04.01.2023 185.149.130.XXX
Já nevím, proč vždycky, když něco na první dobrou nepochopím, vyletíš to osobních útoků.
Z tvých prvních příspěvků jsem to pochopil tak, že očekáváš bodový náskok zhruba stejný. Sorry, z toho jak jsi napsal, že Max si teda pro titul dojede se dá taky pochopit, že to vidíš i na rozdíl 1 bodu. Což je daleko od pojmu megadominance. Tedy pro mne. Přišlo mi, ža najednou z těch superlativů cheš vycouvat na vyrovnanou sezonu s minimálním vítězstvím Red Bullu. Jak jsi popíral vyrovnanost letošní sezony, nějak mi to k tomu nepasuje.
Ono i 50 bodů zas taková megadominance není. To je v podstatě titul v předposledním závodě. Když člověk vezme v potaz statusy pilotů v týmech...
Ale OK, beru. Max o 50 a RB těsné vítězství o 15 v posledním závodě.
Navrhuji tedy lahvinku vína (jako Moravák), samozřejmě něco slušného k pití (sběr nebo výběr). Ne něco pro pražáky.
Z tvých prvních příspěvků jsem to pochopil tak, že očekáváš bodový náskok zhruba stejný. Sorry, z toho jak jsi napsal, že Max si teda pro titul dojede se dá taky pochopit, že to vidíš i na rozdíl 1 bodu. Což je daleko od pojmu megadominance. Tedy pro mne. Přišlo mi, ža najednou z těch superlativů cheš vycouvat na vyrovnanou sezonu s minimálním vítězstvím Red Bullu. Jak jsi popíral vyrovnanost letošní sezony, nějak mi to k tomu nepasuje.
Ono i 50 bodů zas taková megadominance není. To je v podstatě titul v předposledním závodě. Když člověk vezme v potaz statusy pilotů v týmech...
Ale OK, beru. Max o 50 a RB těsné vítězství o 15 v posledním závodě.
Navrhuji tedy lahvinku vína (jako Moravák), samozřejmě něco slušného k pití (sběr nebo výběr). Ne něco pro pražáky.
odin
15:08 04.01.2023 77.240.96.XXX
Ano ty velmi často vyfiltrováváš nejen věty, ale také smysl komentů.
Nikde jsem nepsal, že Max získá titul ASI a RedBull MOŽNÁ. To opět filtruješ smysl a vkládáš oponentům do úst úmyslně nesmysly, aby se ti lépe zpochybňovalo, bagatelizovalo a vymýšlelo.
Doslova jsem napsal, že RedBull bude dál na čele a Max ,že nezíská titul už čtyři závody před koncem, ale pro titul si dojede. A z tohoto ty vyvozuješ ty své výmysly?
Ve světle těch tvých pindů, kterými jenom chceš zpochybňovat výroky druhých mě trošku přešla chuť se sázet (abych nemusel řešit co jsi zase všechno vyfiltroval a co budeš zpochybňovat). Ale budiž, jdu do toho a tvrdím, že Max získá titul rozdílem 50 a více bodů a RedBull vyhraje o 15 bodů.
Nikde jsem nepsal, že Max získá titul ASI a RedBull MOŽNÁ. To opět filtruješ smysl a vkládáš oponentům do úst úmyslně nesmysly, aby se ti lépe zpochybňovalo, bagatelizovalo a vymýšlelo.
Doslova jsem napsal, že RedBull bude dál na čele a Max ,že nezíská titul už čtyři závody před koncem, ale pro titul si dojede. A z tohoto ty vyvozuješ ty své výmysly?
Ve světle těch tvých pindů, kterými jenom chceš zpochybňovat výroky druhých mě trošku přešla chuť se sázet (abych nemusel řešit co jsi zase všechno vyfiltroval a co budeš zpochybňovat). Ale budiž, jdu do toho a tvrdím, že Max získá titul rozdílem 50 a více bodů a RedBull vyhraje o 15 bodů.
Mike17
12:59 04.01.2023 185.149.130.XXX
Máš pravdu v tom, že tu větu, kde zmiňuješ změnu pravidel jsem vyfiltroval. Za to se omlouvám.
Ale v tom případě sis celý ten text mohl odpustit. Protože každý fanda, co nějaký rok F1 sleduje chápal, že se začíná odznovu a tedy náskok Mercedesu z konce sezony 21 nic neznamená. Tak proč jsi to vůbec psal???
Každý dnes chápe, že letos je situace úplně jiná, protože technické předpisy se nemění téměř vůbec a s trochou nadsázky se dá říct, že v prvním závodě uvidíme auta z Abu. Jistě, že každý přes zimu nějaký pokrok udělá.
A teď k té sázce:
Musím říct, že jsem celkem v šoku a řeším, jestli má sázka smysl. Nejdřív tu píšeš o megadominanci, v které bude RB pokračovat, volech co jdou jistě na porážku, Mercedesu, který začíná odznova a teď tu napíšeš, že Max tedy asi titul vyhraje a RB možná. Já nevím jak ty, ale megadominanci si nepředstavuju tak, že Max získá titul v posledním závodě o bod. Čekal jsem, že tedy řekneš, že Max získá titul pohodlně třeba třetí závod od konce (letos to byl pátý, ne čtvrtý) a RB získá PK třeba v předposledním. Nebo něco, co naznačuje aspoň trochu dominanci. Že Max získá titul si myslím taky. Ne kvůli dominanci vozu, ale kvůli tomu, že soupeři mají 2 kohouty na jednom smetišti. Péro je jasná dvojka a souhlasím, že slabší než u konkurence.
Návrh:
Tak pojďme tipnout bodový odstup po sezoně. Jak v PJ, tak v PK. Kdo bude blíž realitě, vyhrává. Pokud jeden vyhraje v PJ, druhý v PK, flašky si vyměníme.
Teoreticky se může přidat kdokoliv a přidat svůj tip. Vyhraje pak lahví víc.
Takže loni vyhrál Max o 146b a RB o 205b.
Můj tip je tedy takový, že Max vyhraje titul o pouhých 15b a RB bude řekněme se soupeři stejně (získají stejně bodů). Tomu říkám vyrovnanost. O odstavec výš vysvětluji proč Max bude mít titul i bez dominantního vozu.
Co ty? Někdo další? Ferda, Tom, Daviid....
Ale v tom případě sis celý ten text mohl odpustit. Protože každý fanda, co nějaký rok F1 sleduje chápal, že se začíná odznovu a tedy náskok Mercedesu z konce sezony 21 nic neznamená. Tak proč jsi to vůbec psal???
Každý dnes chápe, že letos je situace úplně jiná, protože technické předpisy se nemění téměř vůbec a s trochou nadsázky se dá říct, že v prvním závodě uvidíme auta z Abu. Jistě, že každý přes zimu nějaký pokrok udělá.
A teď k té sázce:
Musím říct, že jsem celkem v šoku a řeším, jestli má sázka smysl. Nejdřív tu píšeš o megadominanci, v které bude RB pokračovat, volech co jdou jistě na porážku, Mercedesu, který začíná odznova a teď tu napíšeš, že Max tedy asi titul vyhraje a RB možná. Já nevím jak ty, ale megadominanci si nepředstavuju tak, že Max získá titul v posledním závodě o bod. Čekal jsem, že tedy řekneš, že Max získá titul pohodlně třeba třetí závod od konce (letos to byl pátý, ne čtvrtý) a RB získá PK třeba v předposledním. Nebo něco, co naznačuje aspoň trochu dominanci. Že Max získá titul si myslím taky. Ne kvůli dominanci vozu, ale kvůli tomu, že soupeři mají 2 kohouty na jednom smetišti. Péro je jasná dvojka a souhlasím, že slabší než u konkurence.
Návrh:
Tak pojďme tipnout bodový odstup po sezoně. Jak v PJ, tak v PK. Kdo bude blíž realitě, vyhrává. Pokud jeden vyhraje v PJ, druhý v PK, flašky si vyměníme.
Teoreticky se může přidat kdokoliv a přidat svůj tip. Vyhraje pak lahví víc.
Takže loni vyhrál Max o 146b a RB o 205b.
Můj tip je tedy takový, že Max vyhraje titul o pouhých 15b a RB bude řekněme se soupeři stejně (získají stejně bodů). Tomu říkám vyrovnanost. O odstavec výš vysvětluji proč Max bude mít titul i bez dominantního vozu.
Co ty? Někdo další? Ferda, Tom, Daviid....
odin
23:52 03.01.2023 88.103.132.XXX
Tak předně, přečti si celý můj koment z 3.1.2023 v 16:54. Čti pomalu, každou větu raději dvakrát. Pokus se vnímat psaný text. (vím, že už teď toho na tobě požaduji příliš, ale pokus se o to). Prosím!!! Zvláštní důraz a pozornost věnuj větě na konci pátého řádku až do půlky řádku šestého...
Máš to???
A teď si zkus odpovědět na první tři řádky tvého textu.
Moje překvapení jsem také vysvětlil ve výš zmíněném příspěvku, ale nechme to.
Tak že sázka? Výborně!
Já tvrdím, že RedBull bude dál na čele, že nejspíše Max nevyhraje titul už čtyři kola před koncem, ale pro titul si dojede. A v týmech to vidím podobně na výhru RBR, i když Peréz je horší dvojka než Bottas, tak tam to může negativně ovlivnit. Russel Hamilton i Sainz Leclerk jsou lepší dvojice než Verstappen Peréz hlavně kvůli Pérovi. Jinými slovy tvrdím, že RedBull dá Maxovi auto, které mu bude sedět na jeho styl a také díky strategiím bude před ostatními. Jak Ferrari, tak Mergl budou trochu zaostávat a pro úspěch budou potřebovat fungující spolupráci obou pilotů, což nevidím příliš reálné v celé sezóně.
Titul si vyjede Max, tak jako si ho vyjížděl Vettel a Péra občas využijí-zneužijí k nějaké té podpásovce.
Sázka se vyhodnotí na konci sezóny. A o co? Navrhuji láhev. (vína, rumu, slivovice whisky - co si vypijeme)?
Jo a vlastně vsázím i na vítězství týmu RBR, ať je to komplet. Jenom se musíme domluvit jak se rozsoudíme, když to bude "napůl" (vítězství Maxe a nevýhra RedBulu, či opačně) Já dám láhev tobě a ty mně???
Máš to???
A teď si zkus odpovědět na první tři řádky tvého textu.
Moje překvapení jsem také vysvětlil ve výš zmíněném příspěvku, ale nechme to.
Tak že sázka? Výborně!
Já tvrdím, že RedBull bude dál na čele, že nejspíše Max nevyhraje titul už čtyři kola před koncem, ale pro titul si dojede. A v týmech to vidím podobně na výhru RBR, i když Peréz je horší dvojka než Bottas, tak tam to může negativně ovlivnit. Russel Hamilton i Sainz Leclerk jsou lepší dvojice než Verstappen Peréz hlavně kvůli Pérovi. Jinými slovy tvrdím, že RedBull dá Maxovi auto, které mu bude sedět na jeho styl a také díky strategiím bude před ostatními. Jak Ferrari, tak Mergl budou trochu zaostávat a pro úspěch budou potřebovat fungující spolupráci obou pilotů, což nevidím příliš reálné v celé sezóně.
Titul si vyjede Max, tak jako si ho vyjížděl Vettel a Péra občas využijí-zneužijí k nějaké té podpásovce.
Sázka se vyhodnotí na konci sezóny. A o co? Navrhuji láhev. (vína, rumu, slivovice whisky - co si vypijeme)?
Jo a vlastně vsázím i na vítězství týmu RBR, ať je to komplet. Jenom se musíme domluvit jak se rozsoudíme, když to bude "napůl" (vítězství Maxe a nevýhra RedBulu, či opačně) Já dám láhev tobě a ty mně???
Mike17
20:20 03.01.2023 185.149.130.XXX
Nemám co popírat. Ale celá tvá dedukce je na vratkých nohách. Je jedna věc, kterou jsi jistě zcela náhodou (nebudu zakrývat sarkasmus ), opomněl zmínit.
Mezi roky 2021 a 2022 se změnila technická pravidla. A to zcela zásadně. Stavěla se úplně, zcela fungl nová, auta. Neměla nic společného s těmi z roku 2021, pokud nebudeš brát za stejné to, že mají 4 kola a volant.
Takže překvapení z toho, že Mercedes nepokračoval v náskoku z konce sezony 2021 můžeš projevovat asi jen ty.
Pokud by byl RB na konci sezony zcela dominantní, jako byl mezi Rakouskem a Japonskem, nebylo by o co se vsázet. Souhlasil bych. Ale vzhledem k vývoji u Mercedesu (třeba i dnešního prohlášení Wolffa) a vývoji motoru u Ferrari, se s tebou naprosto klidně vsadím, že příští sezona bude více vyrovnaná, než ta letošní. Klidně si přisadím. Nesrovnatelně více.
Stačí tedy jen určit předmět sázky, kritérium, podle kterého budeme hodnotit tu vyrovnanost (PK?, PJ?, rozdíl v bodech?, počet vítězství?, kdy se rozhodne o titulu a kterém?...) a datum, kdy se sázka a vyrovnanost vyhodnotí.
Návrhy?
Mezi roky 2021 a 2022 se změnila technická pravidla. A to zcela zásadně. Stavěla se úplně, zcela fungl nová, auta. Neměla nic společného s těmi z roku 2021, pokud nebudeš brát za stejné to, že mají 4 kola a volant.
Takže překvapení z toho, že Mercedes nepokračoval v náskoku z konce sezony 2021 můžeš projevovat asi jen ty.
Pokud by byl RB na konci sezony zcela dominantní, jako byl mezi Rakouskem a Japonskem, nebylo by o co se vsázet. Souhlasil bych. Ale vzhledem k vývoji u Mercedesu (třeba i dnešního prohlášení Wolffa) a vývoji motoru u Ferrari, se s tebou naprosto klidně vsadím, že příští sezona bude více vyrovnaná, než ta letošní. Klidně si přisadím. Nesrovnatelně více.
Stačí tedy jen určit předmět sázky, kritérium, podle kterého budeme hodnotit tu vyrovnanost (PK?, PJ?, rozdíl v bodech?, počet vítězství?, kdy se rozhodne o titulu a kterém?...) a datum, kdy se sázka a vyrovnanost vyhodnotí.
Návrhy?
Ferda
17:18 03.01.2023 193.165.96.XXX
Neprozrazuj všechno dopředu, nebo mě letošní sezóna bude nudit. A nějakou tu láhev šáňa rád donesu i bez sázky.
Vlastně by mě dost zajímalo jestli ten úpadek Ferrari po loňské letní pauze byl skutečně dán omezením výkonem motoru. Před pauzou se dost povídalo o pružných podlahách a já mám dojem, že právě tady Ferrari narazilo na kámen. Motor by mohl být pouze výmlovou.
Vlastně by mě dost zajímalo jestli ten úpadek Ferrari po loňské letní pauze byl skutečně dán omezením výkonem motoru. Před pauzou se dost povídalo o pružných podlahách a já mám dojem, že právě tady Ferrari narazilo na kámen. Motor by mohl být pouze výmlovou.
odin
16:54 03.01.2023 88.103.132.XXX
Tak znovu. Daly by se tu najít názory Mike17, kdy tvrdil, že v sezóně 2021 byl na konci v posledních závodech dominantní Mercedes. Doufám, že to nepopřeš. A jak vypadala sezóna následující? Podle tvých názorů, které tady aplikuješ, by měl v sezóně 22 Mercedes být hodně silný. Ale opak byl pravdou. Ano, proběhla změna pravidel. A musím se přiznat, že jsem očekával, že na boji o tituly mezi Merglem a RBR z předešlé sezóny nejvíce vydělá Ferrari. A zpočátku to taky tak vypadalo. Dokonce se u rudých nechali slyšet, že mají v záloze vylepšení, která je posunou ještě dál. Ale jakmile RedBull vyřešil spolehlivost, tak jasně dominoval i nad Ferrari a také nad Mercedesem. Ferrai tu jejich spolehlivost nevyřešilo ani do konce sezóny. A Mergl přestavěl auto komplet. Tak že jsou na začátku. Možná týmy RedBull stáhnou a Max titul nezíská už čtyři závody před koncem, ale nečekám žádná velká dramata. Většinou to je tak, že komu se povede auto na začátku změny pravidel, tak si svůj náskok dokáže udržet i v ostatních sezónách (pokud je to auto ještě "vylepšitelné"). A jelikož se jedná o druhou sezónu po změně pravidel, tak věřím, že všechna auta jsou vylepšitelná. Mergl svoji koncepci "přískokem vpřed" opustil, ale zároveň se vrátil na začátek. Jak jsem napsal už Ferdovi, klidně se s vámi chlapci vsadím..
Ferda
16:22 03.01.2023 193.165.96.XXX
Nejednalo se o tipovačku. Bylo to ve velice podobném duchu jako teď tady. Žádná šablona, každý jen napsal názor jak bude ročník vypadat podle toho komu kdo fandil a kdo ho zajímal.
K RB už jsem nejednou i když né pod tímto článkem psal, že má náskok a svůj vůz bude především dolaďovat k obrazu svému.
Ferrari bude muset udělat velkou překopávku se svou krabici. Tohle aero by letos určitě neobstálo a hlavně stabilizovat svůj tým po nepořádku, který tam napáchal Binotto.
Mergl sice tvrdí, že své size zero aero zachová, ale nechme se překvapit.
V každém případě jsou to Mergl s Ferrari, kteří musí RB nahánět a minimálně třetinu sezóny budou své vozy spíše testovat, zatímco RB by si měl jet dál svoje.
Jak velký náskok RB má a zda se mu ho podaří udržet si tipnout neodvážím. Přece jen je to F1 a tam se občas dějí zázraky. Kdo by se před prvními testy v roce 2009 odvážil nahlas vyslovit, že nástupce Hondy urve oba tituly a stane se týmem s nepřekonatelným průměrem.
Jestli se sraz nebude konat o víkendech kolem 13 května, tak se určitě dostavím.
K RB už jsem nejednou i když né pod tímto článkem psal, že má náskok a svůj vůz bude především dolaďovat k obrazu svému.
Ferrari bude muset udělat velkou překopávku se svou krabici. Tohle aero by letos určitě neobstálo a hlavně stabilizovat svůj tým po nepořádku, který tam napáchal Binotto.
Mergl sice tvrdí, že své size zero aero zachová, ale nechme se překvapit.
V každém případě jsou to Mergl s Ferrari, kteří musí RB nahánět a minimálně třetinu sezóny budou své vozy spíše testovat, zatímco RB by si měl jet dál svoje.
Jak velký náskok RB má a zda se mu ho podaří udržet si tipnout neodvážím. Přece jen je to F1 a tam se občas dějí zázraky. Kdo by se před prvními testy v roce 2009 odvážil nahlas vyslovit, že nástupce Hondy urve oba tituly a stane se týmem s nepřekonatelným průměrem.
Jestli se sraz nebude konat o víkendech kolem 13 května, tak se určitě dostavím.
Mike17
16:07 03.01.2023 185.149.130.XXX
Ty seš hustej.
Ne, nic neprezentuji jako FAKT. Úplně jasně jsem napsal, že jde jen o můj odhad. Proč sis to předělal? Stejně jako u prohlášení Neweyho jsi z toho udělal něco úplně jiného, než bylo napsáno.
Aha, tak jsem si vybral závody, které se mi hodí? Jaké jsem si měl vybrat, když chci predikovat výkonnost v roce 2023? Ty ze začátku sezony a ignorovat tak vývoj během celé sezony???
Vadí ti 3? Měl jsem vybrat 4? Tak přihodíme USA, kde dojel Hamík Maxovi na křídle a podle měj mohl vyhrát? Jakože Hamilton s Mercedesem pořád lhali, že měli na vítězství, nebo jsou tak hloupí, že nechápali, jak si s nimi RB hraje? Čím dál postupuješ k začátku sezony, tím víc byla dominance RB proti Mercedesu silnější. Za mne to fakt není náhoda.
A to, že měl Max titul nějak ovlivnilo výkonnost?
Jakože si Péro řekl, že druhý být nechce? No moc to nevypadlo.
Nebo Max si řekl, že vítězství a bodů má víc než chtěl a tak byl tak laskav, že v Brazílii nechal body soupeřům a Russellovi vítězství, jen tak z dobrého srdce? Nezapomněl při té laskavosti nějak na kolegu?
A RB si podle tebe řekl, že body do PK nepotřebuje, protože dolary přehrabuje vidlema, tak co se zbytečně zabývat nějakým tím miliónkem?
Ferrari vyhodilo Binotta. A tím vyhodilo i to auto? Tomu autu chyběl k boji o titul jen spolehlivý motor a schopná boxová zídka. Jen tyto 2 věci by stačily k boji o titul až do posledního závodu. Po Rakousku bylo vidět, že výkon motoru stáhli a do té doby byli v závodech konkurenceschopní. Jejich výkony v kvalifikacích do konce sezony (tuším měli 12PP, což je o polovinu víc než RB) ukazovaly, že jejich slabinou je udržet v závodě výkonnost. Evidentně na tom měla spolehlivost motoru velký podíl, což potvrzovali následně i u Ferrari. Teď výkon budou mít i v závodech.
A to ani nemluvím o Alpine, kde motor už vychytali a pokud nebude hořet, bude stejně výkonný, jako u konkurence. Už teď dokázali v některých závodech zatápět špičce.
A Mclaren....
Sorry, jo, je to tvůj názor a za ten tě nikdo nekritizuje. Ale není to žádný fakt, jakože už šly všechny týmy na porážku. Naopak většina lidí z F1 očekává sezonu vyrovnanější. Že s tím nesouhlasíš je tvůj problém.
Ne, nic neprezentuji jako FAKT. Úplně jasně jsem napsal, že jde jen o můj odhad. Proč sis to předělal? Stejně jako u prohlášení Neweyho jsi z toho udělal něco úplně jiného, než bylo napsáno.
Aha, tak jsem si vybral závody, které se mi hodí? Jaké jsem si měl vybrat, když chci predikovat výkonnost v roce 2023? Ty ze začátku sezony a ignorovat tak vývoj během celé sezony???
Vadí ti 3? Měl jsem vybrat 4? Tak přihodíme USA, kde dojel Hamík Maxovi na křídle a podle měj mohl vyhrát? Jakože Hamilton s Mercedesem pořád lhali, že měli na vítězství, nebo jsou tak hloupí, že nechápali, jak si s nimi RB hraje? Čím dál postupuješ k začátku sezony, tím víc byla dominance RB proti Mercedesu silnější. Za mne to fakt není náhoda.
A to, že měl Max titul nějak ovlivnilo výkonnost?
Jakože si Péro řekl, že druhý být nechce? No moc to nevypadlo.
Nebo Max si řekl, že vítězství a bodů má víc než chtěl a tak byl tak laskav, že v Brazílii nechal body soupeřům a Russellovi vítězství, jen tak z dobrého srdce? Nezapomněl při té laskavosti nějak na kolegu?
A RB si podle tebe řekl, že body do PK nepotřebuje, protože dolary přehrabuje vidlema, tak co se zbytečně zabývat nějakým tím miliónkem?
Ferrari vyhodilo Binotta. A tím vyhodilo i to auto? Tomu autu chyběl k boji o titul jen spolehlivý motor a schopná boxová zídka. Jen tyto 2 věci by stačily k boji o titul až do posledního závodu. Po Rakousku bylo vidět, že výkon motoru stáhli a do té doby byli v závodech konkurenceschopní. Jejich výkony v kvalifikacích do konce sezony (tuším měli 12PP, což je o polovinu víc než RB) ukazovaly, že jejich slabinou je udržet v závodě výkonnost. Evidentně na tom měla spolehlivost motoru velký podíl, což potvrzovali následně i u Ferrari. Teď výkon budou mít i v závodech.
A to ani nemluvím o Alpine, kde motor už vychytali a pokud nebude hořet, bude stejně výkonný, jako u konkurence. Už teď dokázali v některých závodech zatápět špičce.
A Mclaren....
Sorry, jo, je to tvůj názor a za ten tě nikdo nekritizuje. Ale není to žádný fakt, jakože už šly všechny týmy na porážku. Naopak většina lidí z F1 očekává sezonu vyrovnanější. Že s tím nesouhlasíš je tvůj problém.
Aktuálně
Poslední závod 24.3.2024
GP Austrálie58 kol (306.124 km)
Albert Park
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí
Příští závod 07.04.2024
GP Japonska 53 kol (307.471 km)
Suzuka International Racingdní | hod | min | sek