Josta je mi líto, říká Schumacher. Proč musel odejít?

Pavel Mandát / F1NEWS.CZ, 14. prosince 2022, 23:40 Google+

V posledních dnech proběhlo ve Formuli 1 hned několik ředitelských rošád. Jednou z nich je i ta u Williamsu, kde skončil Jost Capito.

Počet komentářů:  4 komentáře (Poslední 15.12. 18:59) Napište svůj názor
v Austinu

v Austinu | foto: McLaren

Sdílejte článek

Přitom si Williams od Capita hodně sliboval. Jak by taky ne, vždyť ostřílený manažer má na svém kontě celou řadu motoristických úspěchů. Hlavně v rallye, kde to byl právě Capito, kdo má výrazný podíl na úspěších Volkswagenu a Sebastiena Ogiera. U Williamsu měl dokázat něco podobného, jenže času na takový úkol dostal proklatě málo. 

Capito nastoupil k britské stáji v prosinci roku 2020 - tedy prakticky před dvěma lety. K výraznějšímu posunu ve formě tradiční stáje však za jeho úřadování nedošlo. Hlavně letošní rok byl zklamáním. Nová technická pravidla jsou vždy možností, jak docílit velkého progresu, avšak Williams s touto příležitostí naložit nedokázal. Dá se říct, že Britové měli k dispozici nejhorší vůz z celého startovního pole. Podle Ralfa Schumachera je přesně tohle skutečnost, proč byl Capito z funkce odvolán.

Překvapilo mě, že Capito musel odejít, je to velmi schopný manažer. Chápu, že investoři Williamsu mohli být na základě letošního roku nervózní, ale jsem přesvědčen, že Capito měl dostat více času. Na netrpělivost ukazuje i skutečnost, že z týmu byli odejiti i další vysoce postavení lidé. Josta je mi každopádně líto," uzavírá Schumacher. 

Vytisknout

Diskuze: Josta je mi líto, říká Schumacher. Proč musel odejít?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 4, poslední 15.12.2022 18:59 Vložte komentář

Zobrazeny poslední 4 komentáře. Vstupte do diskuze Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Nový šéf Ferrari Frederic Vasseur

Ferrari potvrzuje Vasseura jako svého nového šéfa F1

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

  2. Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

  3. GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

  4. V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud