DISKUZE K ČLÁNKU Vasseur a další odmítají místo šéfa Ferrari, Montezemolo je situací znepokojený. Neměl Binotto raději zůstat?

Bývalý prezident Scuderie Luca di Montezemolo je znepokojen situací, která nastala po odchodu Mattii Binotta. Podle zákulisních informací se zkušení šéfové týmů na uvolněné místo do Itálie moc nehrnou.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Vasseur a další odmítají místo šéfa Ferrari, Montezemolo je situací znepokojený. Neměl Binotto raději zůstat?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 21, poslední 12.12.2022 21:05 Vložte komentář

Nejlepší názory

» airwar1939 (Hlasovali 3 lidé) 08.12.2022 19:12
Ron už je deset let za zenitem. Dobrým šéfem mohl… »
» Markklokan (Hlasoval 1 člověk) 08.12.2022 13:46
Aha, binotto byl odejít a následně šetřením… »
» Markklokan (Hlasoval 1 člověk) 08.12.2022 13:57
Ještě bych dodal, že briatore taky nebyl žádný… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • juras

    juras

    88.103.92.XXX
    Capito a FX Demainson odcházejí z Williamsu...takže škatule škatule hejbejte se začíná.

    Po odchodu Binotta Ferrari potřebuje nového šéfa...a v jeho pozici by se hodil i technik typu Demaisona...potřebují posílit a získat organizovanost jako za Todta.

    Ale co se týče těch dvou výše uvedených...logičtější vypadá jejich vstup k Sauberu (a Audi).

    Že by Binotto zamířil do Grove?

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Hwrychlik H.

    Hwrychlik H.

    90.183.80.XXX
    Otázkou je, zda dokáže Ferrari novému šéfovi garantovat že mu nikdo do toho nebude zasahovat? To je myslím ten zakopaný pes.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      Fanda.LH

      83.240.62.XXX
      Jak by taková garance měla vypadat ? Je to v principu nesmysl... Samozřejmě, že bude mít šéfy nad sebou, kterým se bude zpovídat a kteří budou mít moc věci ovlivnit...

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Markklokan

    Markklokan

    85.163.84.XXX
    Třeba montezemelo jenom říká, to je nepořádek dneska v tom ferrari, to by se na našich mladých let stát nemohlo, oh jak jsme tehdy byli dobří 16

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    88.103.239.XXX
    Hlavně je potřeba zachovat klid, zbytečná komedie. Vždyť ten tým stačí jen v klidu dolaďovat a je z toho zhola zbytečná komedie. Fakt mám někdy pocit že Ferrari vlastní Křetinský. 18 18 18

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Markklokan

    Markklokan

    85.163.84.XXX
    Ještě bych dodal, že briatore taky nebyl žádný technický génius a dotáhl týmy k několika titulům, dokázal se obklopit schopnými lidmi a využit jejich potenciál.Neverim tomu, že by ve Ferrari neměli schopný lidí, spíš potřebuju nějakýho briatoreho

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • tom11

      tom11

      194.212.104.XXX
      tak nejvyšší šéf rozhodně nemusí být špičkový technik. musí to být špičkový manažer, organizátor a schopný diplomat. bohužel takových na trhu moc nebude a těch, kteří by chtěli dávat dohromady vztahy a organizaci ve Ferrari holt moc není...

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Fanda.LH

        Fanda.LH

        83.240.62.XXX
        Ferrari dlouhodobě naráží na to, že nejlepší lidi pro F1 jsou ve VB a ti nejsou ochotni se stěhovat do Italie... Čemuž fakt nerozumím, ale je to tak... Z toho důvodu se Ferrari dlouhodobě snaží vychovávat si vlastní lidi / Italy, kteří tým povedou... Zdá se, že po letech neúspěchu na tuto snahu rezignovali, ale jestli je pravda, že je odmítá i Vasseur, tak to je fakt obrovské fiasko...

        Já bych z angažmá ve Ferrari nedělal žádnou tragedii... I kdyby bylo člověk po roce, dvou odejit... Vydělá miliony dolarů, získá neuvěřitelnou zkušenost a neuvěřitelně cennou položku v životpise... Už jen pro ty oficiální "týmový" hadry, to za to stojí...

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • tom11

          tom11

          194.212.104.XXX
          no, ona ta "centralizace" mozků kolem F1 v Anglii je hrozně dlouhodobá a je dána historicky. vlastně krom Ferrari není v F1 nějak dlouhodobě špičkový tým, který má sídlo mimo VB. ano, Hinwil je ve Švýcarech, Faenza v Itálii, Kannapolis v Americe ( i když to je jen ofiko sídlo )... to, že se lidem nechce z Anglie, kde je většina špičkových příležitostí do Itálie, kde je v podstatě jen Ferrari docela chápu. ono u nás je někdy problém dojet za prací z jednoho konce města na druhý, že ano.03
          a máš recht, za ty červený týmový hadry by to měl jít dělat každý 11

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Fanda.LH

            Fanda.LH

            83.240.62.XXX
            Ono se i Ferrari snažilo spolupracovat na dálku, když např. spolupracovalo s Johnem Barnardem, který má na triku např. revoluční Ferrari 640... Borec měl kancelář v Anglii a komunikovali přes fax... Bohužel auto bylo nespolehlivé a na dálku nedokázali problémy efektivně řešit... Od té doby předpokládám, že se Ferrari rozhodlo, že nikdy na podobnou věc nepřistoupí...

            Já upřímně tomu nerozumím, proč je to takový problém přesunout se do Italie... Je to spolupráce na pár let a zkušenost, se kterou se není problém kdekoli udat... Tzn. i zpátky v Anglii... Nechce se mi věřit, že by to někdo bral tak, že "jen" Ferrari... Ferrari je nejslavnější značka z F1, znají ji úplně všichni i mimo svět F1...

            Čemu bych spíš věřil, že je problém rozdílná kultura, komunikace, emoce apod...

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
    • juras

      juras

      88.103.92.XXX
      Souhlasím...šéf týmu musí být špičkový manažer...musí se obklopit schopnými lidmi, musí je dokázat motivovat...a musí dokázat prosadit potřebné věci u majitelů týmu.

      Wolff a Horner vypadají jako naprosté špičky...a určitě svoji práci dělají dobře...ale v jejich případě je třeba taky vidět jakou podporu mají (týmy mají největší rozpočty, Mercedes má za sebou automobilku, Redbull si zas zajistil podporu Hondy a dohání výhodu Mercedesu zvýšenými investicemi.

      Ferrari je na tom téměř srovnatelně...má určitou výhodu v tom že existuje jen pro F1...rozpočet nejspíš není problém...ale zdá se mi že u Ferrari do toho zas moc kecají lidi který tomu zas až tak nerozumí...vrátilo se tam politikaření. Nemyslím že Binotto je hlavním viníkem letošního "neúspěchu". To že ho vyhodili ukazuje na tu politiku...prostě potřebovali někomu "setnout hlavu" aby trochu zbrzdili kritiku.

      Za mě se Ferrari v F1 nejvíc zvedalo když mu šéfoval Sergio Marchionne...

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Markklokan

    Markklokan

    85.163.84.XXX
    Aha, binotto byl odejít a následně šetřením zjištěno, že jeho místo nebude nabidka roku . Že nakonec sáhnou do vlastních zdrojů a odněkud z hloubi maranela vytáhnou za uši nějakýho specialistu ,by nemusela být až tak špatná varianta. Problém bude, /já čistě spekuluju , nic nevím/ že složení zídky se moc měnit nebude a nepovedou se, řekněme, první tři závody, a každýmu ve Ferrari a v italským tisku bude jasný, že za to může nový šéf a následně každý každýho ve Ferrari s odpuštěním na..Re a budou se dávat půlku sezóny do funkčního celku
    Doufám, že to takhle nebude, nicméně že to montezemelo troubí na na veřejnosti moc jaksi důvěru moc nebudí

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • juras

      juras

      88.103.92.XXX
      No, doufejme že se jim podaří získat nějakýho novýho "Jeana Todta"...a nebude to tak jak jsi nastínil.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    193.165.96.XXX
    Ferrari vždy bylo týmem jehož nabídky se neodmítaly.
    Jsem ve velkém údivu, že o tak prestížního fleka nemá nikdo zájem.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • tom11

      tom11

      194.212.104.XXX
      mě to zase až tak neudivuje. lidi, co mají své fleky u jiných stájí "jisté" se přece nepohrnou do tak rizikového podniku, jakým bezesporu vedení Ferrari je. myslím, že to bude docela oříšek někoho schopného "sehnat" a z vlastních zdrojů asi moc nemají koho. o tom, že to bude náročné svědčí i to, že zvažují alternativní možnosti se třemi řediteli a pod.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Ferda

        Ferda

        193.165.96.XXX
        Já bych o jednom volném profíkovi věděl.
        Ron Dennis. Ale ten by po Taliánech vyžadoval trochu jinou kázeň než na jakou jsou zvyklí.
        Samozřejmě Ron je štenkr, ale právě takového šéfa by Ferrari pořebovalo. Stejně je to divné, že takový kolos jaké Ferrari je nemá k dispozici nikoho kdo by dokázal šéfovat jednomu závodnímu týmu.

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • airwar1939

          airwar1939

          176.74.150.XXX
          Ron už je deset let za zenitem. Dobrým šéfem mohl být Arivabenne, ale toho už vyhodili, takže těžko se bude vracet zpět.

          + 3 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Ferda

            Ferda

            193.165.96.XXX
            Je mu stejně jako Montemu.
            Tihle pánové prožili hvězdnou éru právě v bojích proti sobě.
            Smutné, že je oba vyhodili a teď za to pykají.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
    • airwar1939

      airwar1939

      176.74.150.XXX
      Ferrari je z historiského hlediska ohromná legenda, ale v současnostiz hlediska sportovního a politického je kariera u nich velký průšvih. Jezdci a vedení jsaou pod brutálním tlakem ze strany veřejnosti, novinářů kteří chtějí okamžitě výsledky, vítězství a tituly. Přitom každému soudnému člověku je jasné, že proti RB a Mrcedesu to je v současnosti extrémně těžké.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Ferda

        Ferda

        193.165.96.XXX
        Příliš přebujelá byrokracie.
        Určitě bude ve Ferrari i velký boj o místa.
        Ferrari je velký tým a teď pod stropem musí dojít k velkému propouštění, případně přesunům na pracoviště mimo F1.
        Proto si myslím, že na tuhle nepopulární čistku by měl přijít někdo, kdo nebude mít žádné vazby na rodinu Ferrari.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

McLarenům se kvalifikace mimořádně vydařila

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Red Bull na koni, u McLarenu vládne bojovná nálada

Max Verstappen bez konkurence opanoval kvalifikaci na okruhu Suzuka

KVALIFIKACE GP JAPONSKA: Red Bull zpět na vítězné vlně, úspěšný McLaren, potrestaný Mercedes

Aston Martin přivezl do Suzuky několik drobných aerodynamických změn

Poslední trénink opanovaly Red Bully s Mercedesy v zádech, Ferrari ztrácí

  • Pátek

    • Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:30 - 10:14)
  • Sobota

    • Závod (5:00 - 6:00)
    • Kvalifikace (9:00 - 10:00)
  • Neděle

    • Závod (9:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama