DISKUZE K ČLÁNKU Alonso bude u Aston Martinu zářit, předpovídá Briatore

Fernando Alonso si podle slov svého manažera Flavia Briatoreho přestupem z Alpine k Aston Martinu polepší a v příští sezóně bude dále vzkvétat. Společně s pilotem tam přechází i jeho kamarád Pedro de la Rosa.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Alonso bude u Aston Martinu zářit, předpovídá Briatore

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 12, poslední 01.12.2022 21:29 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mike17 (Hlasovali 5 lidé) 30.11.2022 10:15
No když to říká Flavio, tak se o tom nedá… »
» Mike17 (Hlasovali 3 lidé) 30.11.2022 14:04
Ale řeším. Ono je tom podstatné to, že ta… »
» Markklokan (Hlasovali 3 lidé) 01.12.2022 21:29
Briatore ho ovšem během mistrovských sezón docela… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Markklokan

    Markklokan

    85.163.84.XXX
    Briatore ho ovšem během mistrovských sezón docela škubal, ve srovnání s kimim, který v té době ještě titul neměl, to byla slabá apanáž, takže se ho chtěl Alonso zřejmě zbavit/briatoreho/
    Jistěže po událostech 2007 mu flavio podal pomocnou ruku a vzal ho zpět. Vzpomeňme na kontroverzi s Piquetem a Alonsovo vítězství.
    No, pokud bude mít dobrý materiál,bude to dobré ,bez ohledu na jeho věk,to mu držím palce a přeji mu ro

    + 3 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Bukvice

    Bukvice

    78.80.18.XXX
    Alonso bude v roce 2023 mistr světa.

    + 2 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Racek

    Racek

    78.80.232.XXX
    No, uvidíme. Roky přibývají a s nimi ztráta jistých schopností. Nějakou dobu se to kompenzuje většími zkušenostmi ale? No, Fangio jel skoro do 50... a tam nebyla auta prošpikována technikou, která vše usnadňuje... Fandím mu, dědkovi. Jen aby nezničil mladýho Strolla tak, že by s tím praštil To by asi skončila v F1 jedna moc pěkná a tradiční značka a to by bylo škoda.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Mike17

    Mike17

    185.149.130.XXX
    No když to říká Flavio, tak se o tom nedá pochybovat. 12

    Nicméně hláška dne je tato:
    "Fernando vždy sází na tu nejlepší dostupnou možnost, kterou je momentálně bezpochyby Aston Martin."

    Zdroj: [odkaz na stránku]

    To De la Rosa zabil. Dá se říct, že nejlepší (a jediný vydařený) Alonsův přestup byl z Minardi do Renaultu. 12

    + 5 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      88.103.239.XXX
      To je tak když neřešíš jedno důležité slovo a to je dostupnou ( možnost) . Fakt nic nezabil, jen konstatoval jistý fakt.

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        185.149.130.XXX
        Ale řeším. Ono je tom podstatné to, že ta dostupnost byla ovlivněna nejen jeho jezdeckými kvalitami, ale jeho chováním.
        S ohledem na toto slovíčko se dá spekulovat snad jen o roce 2007. Nevím, jestli byla tehdy šance na Ferrari.
        Odchod z Mclarenu do Renaultu nebyl jistě nejlepší volbou. Tam snad nebudeš mít námitek.
        Odchod z Renaultu do Ferrari je dost sporné označit za nejlepší volbu, vzhledem k nabídce od RB. Nebo aspoň pořád tvrdíte, jak o moc byl RB tehdy lepší, než Ferrari. Minimálně v roce 2009 o tom není pochyb.
        Odchod Ferrari k Mclarenu byl téměř nejhorší možnou volbou.
        Návrat do Renaultu asi taky nebyl ideální volbou, když mu sedačku nabízel RB.
        A odchod z Alpine do Astonu? No nebudu dělat předčasné závěry, ale jeví se mi to zatím jako klasicky Alonsovký výběr. 03

        + 3 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          88.103.239.XXX
          Do Mclarenu šel a věděl že bude mít super auto. Bohužel a třeba jednou historie řekne jak vše bylo, ale prý šlo mnohem více, než se řešilo, šlo o mnohem více než bylo vidět a vyšlo v novinách a všeobecně se ví.
          Hamilton tvrdí že už ví proč nemohl v tom daném roce vyhrát a jednou to prý řekne, ač to s tím úplně nesouvisí. Uvidíme.

          Odchod z Mclarenu byl vlastně vynucený. Tam to nejde brát. Pak šel do Ferrari a že by ho chtěli do RB , no to si nejsem jist.

          Nabídky RB ...no nejsem si jist zda to nebyla spíše fikce. A neměli tehdá motor.

          Vždy jde všechno překroutit... ale je pravda, že pocit z výběru zpětně vzato je hot a čehý. Ale ono je to těžké se trefit.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            185.149.130.XXX
            Jak píšu, o přechodu do Mclarenu se dá spekulovat. Tam je to sporné.
            Jeho odchod byl vynucený díky němu samotnému a jistě šlo najít lepší auto, než byl v roce 2008 Renault.
            RB ho chtěl údajně v roce 2009, tuším v roce 2011 a pak ho chtěli vedle Maxe při jeho návratu tuším v půlce sezony 2020. Řekl bych, že RB bylo o fous lepší auto, než Alpina. To už měli motor lepší.

            Nemám pocit, že bych něco překroutil. V jeho kariéře byly jeho rozhodnutí o změnách týmů jedna katastrofa za druhou. Mohl na tom být líp. Ale je pravda, že je to můj názor, který nemusí sedět každému. 03

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        185.149.130.XXX
        Ještě bych dodal, že ta dostupnost je taky o požadovaném platu. Těch týmů, co by mu nabídli lepší auto by bylo dost, ale málokdo si mohl platit takové miliony.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          88.103.239.XXX
          Takhle jednoduše to říci nejde. Musíš to brát optikou dané doby a očekávání. jedna věc je co můžeš zajistit ty a tvůj tým a druhá co udělá konkurence.

          Třeba Mercedes byl v roce 2014 neskutečnej a nikdo to nečekal. To samé RB a jeho pohyblivá křídla a Renault foukačka. Proastě+ občas to není o tom ty jsi špatný, ale holt někdo je ještě lepší.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            185.149.130.XXX
            Já celkem rozumím, že je těžké odhadnout, jaké bude rozložení sil. Ale jemu se to moc nedařilo a proto mi připadá slova De la Rosy úsměvná. 03

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • GRAHAM

              GRAHAM

              88.103.239.XXX
              Jasný, ale jednu větou nevyjádříš komplexně celé období, já bych ho nebrala za slovo. To že semu to nedařilo už víme. Přetupy ale logiku povětšinou měli.

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Sergio Pérez v deštivém závodě v Japonsku

Pérez se Ricciarda nebojí. Jak se ale zachová Red Bull?

Nový šéf Ferrari Frederic Vasseur

Největší problém u Ferrari? Montoya mluví o nejistotě. Favorizoval Todta

Alpine bude jedním z šesti dodavatelů, zásobujících F1 za tři roky

F1 bude mít šest dodavatelů motorů

Prezentace Red Bullu 2019

Mistrovský Red Bull spojuje své síly s Fordem, odhaluje svou novou zbraň RB19 + FOTO

Pilot stáje Renault F1 Jean-Pierre Jabouille v roce 1978

Do třetice všeho zlého - loučíme se s dalším francouzským pilotem

Mick Schumacher

McLaren rozšiřuje svou řadu rezervních jezdců o Schumachera z Mercedesu

Sergio Pérez s vozem RB18 v Austinu

Trest tým strašně omezuje, stěžuje si šéf Red Bullu

Mick Schumacher v závodě v Miami

Tost lituje, že Schumacher nesehnal sedačku. Německo má velký problém

Představení nového Haasu

Jako první představuje svůj vůz Haas + FOTO

Pohonná jednotka za zády Ferrari F1-75

Ferrari komentuje údajný nárůst výkonu své pohonné jednotky o 30 koní

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama