DISKUZE K ČLÁNKU Italská média informují o Binottově konci. Kdo se má stát jeho nástupcem?

Začátek sezony vyšel Ferrari skvěle a zdálo se, že Scuderia by konečně mohla zaútočit na tituly. Nestalo se. Jak postupně forma rudých vozů mizí, tím hlasitěji se začínají hlásit o slovo zvěsti, které prorokují konec Matii Binotta v roli šéfa týmu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Italská média informují o Binottově konci. Kdo se má stát jeho nástupcem?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 30, poslední 17.11.2022 10:05 Vložte komentář

Nejlepší názory

» RoBertino (Hlasovali 4 lidé) 16.11.2022 11:29
Největší problém je ten, že na titul čekají u… »
» airwar1939 (Hlasovali 2 lidé) 16.11.2022 14:05
Formuli 1 sleduješ hodně dlouho, takže určitě víš… »
» Fanda.LH (Hlasoval 1 člověk) 17.11.2022 09:26
Vyhráli jen o závod méně než Mercedes... »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Duncan66

    Duncan66

    94.113.224.XXX
    Hele, je to opravdu tak, ze od te doby, co prohlasil tusim sef rudych, ze muzou vyhrat vsechny zbyvajici zavody sezony, ze rudi nevyhrali dosud jediny zavod? 13

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • tom11

    tom11

    194.212.104.XXX
    tak on měl Pepča Králů nakonec přece jenom pravdu? jen to trvalo trošičku déle 18

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • RoBertino

      RoBertino

      185.63.97.XXX
      Že nevlastní bratříček Harryho Pottera a Péťi Fialy vysviští se mluvilo od letní pauzy. Pepča (Eis)King má jenom tu výhodu, že může fungovat v TV.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • tom11

        tom11

        194.212.104.XXX
        no, tohle zrovna nebylo v TV, ale v EisKing podcastu a někdy vloni. ten podcast byl po jednom či dvou dnech z YT smazán, tato část byla vystřižena a v nové verzi byl umístěn zpět. co pak někde bokem psal, tak z toho měl v Maranellu docela slušnou polízanici. i jsem se ho v nějaké diskusi na to ptal a ještě po bezmála roce to nechtěl příliš rozvádět.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Kaša

          Kaša

          82.142.123.XXX
          Já jsem to taky sledoval a bál jsem se že by z toho měl prů*er ... ale naštěstí ne.
          Ono taky nějaký snaživý čech nebo slovák to bouchli info na nějaké "anglické" stránky a pak už to asi jelo .... koho mimo svět by jinak zajímal nějaký podcast v češtině, že? 13

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • tom11

            tom11

            194.212.104.XXX
            jo, klidně to mohlo takhle nějak být. nebo že by podcast Krále s Eiselem získal celosvětovou proslulost? 18 no, asi ne 03.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • Fanda.LH

            Fanda.LH

            83.240.62.XXX
            V dnešním světě internetu to byla naprosto očekávaná věc... Nechápal jsem to v moment, kdy to tvrdil, protože bylo úplně jasné, že takovéhle informace nemůžeš vypouštět ven...

            Vem si, že spousta novinářů má stejné info, ale vědí, že když ho pustí, tak přijdou o práci... Jenže ve chvíli, kdy se objeví zdroj, který to propálí veřejně, tak se jim uvolní ruce... A jelikož je Král závodník, kontakty bezesporu má, tak je to věrohodný zdroj a tedy můžou to pustit ven s čistým svědomím, že se drželi novinářské etiky...

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • RoBertino

    RoBertino

    185.63.97.XXX
    Největší problém je ten, že na titul čekají u Ferrari strašně dlouho. Už se to v minulosti stalo, ale nikomu to asi není upřímné. Ale označovat stáj za cirkus? Možná jsou někteří jedinci, a jeden mi natvrdo prohlásil, že historie je naprosto nezajímavá a nehodlá se jí zabývat, kteří rádi zapomínají. Jak McLaren, tak Williams byly třeba týmy, které se nějakou dobu potácely na nižších příčkách, ale nikdy se tak dramaticky neřešily. Ferrari má smůlu v tom, že až na pár závodů prošlo celou historií F1 od roku 1950 a je tudíž nejvíc na ráně. Bohužel se u nich berou metody jako z fotbalu - nepovede se pár závodů a vyhodí se trenér. Ten ale těžko naučí fotbalisty technice, a když mu budou kašlat na taktiku, tak se mohou jít všici bodnout. Jiná věc je, když dotyčný nerozumí či nezvládá stíhat, která bije. Když Red Bull přestal drtit své soupeře a povlával za Mercedesy, Mateschitz taky po prvním či druhém roce bez titulu nevyrazil Hornera s Markem. Pravdou ale také je, že Italové jsou Italové a mnohdy jednají zmateně právě proto, aby ostatním dokázali, že to dokážou (věřím, že o ODS nemají ani ponětí). Asi nejrozumnější by bylo skutečně najít ostříleného odborníka - a proč ne Vasseura - a bez ohledu na kecy všech možných chytrých hlav mu dát určitý čas. Myslím, že by to mohlo fungovat.

    + 4 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • tom11

      tom11

      194.212.104.XXX
      logiku by to mělo a přál bych úspěch jak Vasseurovi, tak Ferkám. jen se bojím, že pokud k výměně dojde, bude to opět tak nějak "po Italsku". osekané kompetence, spousta podřetitelů a dalších našeptávačů a hlavně požadavek na okamžité výsledky.

      jen si tak říkám, že v takovém případě by mohl Frédéric spíše vyčkat příchodu Auto Union do Sauberu a sbírat úspěchy s nimi. ale to je moc daleká budoucnost. do té doby bude od ferek dávno zpátky. a možná i s Charlesem. takže stihne obojí18.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • airwar1939

      airwar1939

      176.74.150.XXX
      Formuli 1 sleduješ hodně dlouho, takže určitě víš, že ve spojitostí s Formulí 1 se slovo velký cirkus používá naprosto běžně. A na rovinu, kdo v posledních letech předvádí v F1 nejkomičtější čísla? Podle mě Ferrari.
      Problém Ferrari je částečně personální složení řadových pracovníků, na rovinu britové mají vyšší pracovní morálku než italové (a francouzi což je zase problém
      Renaultu). A střed světa motorsportu je prostě v Británii, což logicky týmy mimo británii diskvalifikuje při najímání odborníků vyššího managementu. Takže v tomto je dle mě Ferrari hodně diskvalifikováno.
      Další problém je kvalita Mercedesu a RedBullu. Mercedes je britsko-německá stáj a to je v motorsportu asi nejlepší možná kombinace kterou jde vytvořit. Plus mají v čele špičkového managera. A stejně tak RedBull je jako britsko-rakouská stáj také skvělá kombinace, plus skvělý šéf týmu a legendární hlavní konstruktér.
      Reálně mě z toho vychází, že aby titul získalo Ferrari nebo někdo další, tak to musí především jak RedBull tak i Mercedes strašně pohnojit. Ale protože italové ten titul chtějí, a racionálně na něj nemají, dostávají sami sebe pod tlak, a pak pod tím tlakem vytvářejí ony komické až cirkusové situce.

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Kaša

        Kaša

        82.142.123.XXX
        Souhlasím a hlavně s tím Ferrari .... asi měli největší šanci tento rok kdy měli mnohem víc šanci uspět kvůli více času v tunelu a cfd a taky nebyli v boji o titul jako RB a Mercedes - ale proti je prostě ten italský zmatek v týmu a taky skvělý Newey. Stačí k tomu mít top pilota jako je Max, a je vymalováno ....

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • tom11

        tom11

        194.212.104.XXX
        při spojení "špičkového" ( a ještě k tomu rakouského ) managera a Německa se mi, ani nevím proč, vybavil úplně jiný pán, než Wolffovic Toto 18.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • RoBertino

        RoBertino

        185.63.97.XXX
        Formuli 1 opravdu sleduji nějaký čas a poprvé, kdo o tom promluvil otevřeně, byl Clay Regazzoni, jenž na začátku roku 1977 prohlásil - tato sezóna ukáže, jestli je F1 ještě sport nebo už jenom cirkus.
        O komických číslech můžeme polemizovat, u některých případů snad ani nešlo o komedii, jen omyl a těch se dopouštějí i ostatní stáje. Třeba na tohle téma bude nějaký Paddock. Pak je tu pracovní morálka. Francouzi jsou nesmírně pyšní, dokonce jdou věci tak daleko, že odmítají poangličtěné termíny a zahraniční produkci. Podobně i Japonci, Italové mají smůlu, že do většiny věcí kecají odbory (na což doplatila v minulosti Alfa Romeo). Musím se také usmívat, jak ta historie dělá komické kotouly. Když měli Němci za II. světové války, Hitler nařídil denní přerušení útoku - ne kvůli totální vyčerpanosti, jak se říkalo, ale protože pořád věřil, že se s Británií spojí. Sedět na postu premiéra Chamberlain, tak by to dost možná klaplo, ale Churchill s ním zametl. No a po tři čtvrti století vidíme, jak tohle spojení funguje...
        Ferrari je pod mnohem větším drobnohledem a málokdo se snaží dostat pod povrch - vidí jenom kopance, kterých dokáží udělat plno (ale rozhodně nejsou sami) a upřímně, když se dostane stáj do takového bludného kruhu, trefuje se do ní mnohem lépe. Jedním z největších maléru je, že pořád slibují, jak už tenhle rok určitě... Ale podívejme se na Alpine, dříve Renault, který dle dřívějších předpovědí měl už v této době nechávat za sebou jak Red Bull, tak Mercedes rozdílem třídy, vyhrávat a vůbec vládnout F1.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • tom11

          tom11

          194.212.104.XXX
          když ona ta dlouhodobá prohlášení o tom, jak budeme dobří za tři roky, za pět let, za deset... musíme brát s ohromnou rezervou od úplně všech. přiznám se, že si úplně nevybavuji, s jakými prohlášeními přicházeli do F1 RedBull či o něco málo později Mercedes. možná to bude tím, že své plány a cíle moc na odiv nedávali a raději poctivě makali. samozřejmě za dostatku zdrojů. jak finančních, tak lidských.
          nicméně se tvým hodnocením Italů a Francouzů nelze než ve zcela obecné rovině souhlasit. docela jsem v tomhle směru zvědav, jak na tom bude AU- Sauber. jaká budou prohlášení a jaká skutečnost. moc bych za to nedal, že v nepříliš dlouhé době po příchodu budou na dohled špičce. možná je to klasické přání, které je taťkou myšlenky, ale schválně - zkuste si to někdo pamatovat 03

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • jumpman

            jumpman

            95.80.230.XXX
            Jak red bull tak mercedes podobná prohlášení vydávali také, ale Ti na rozdíl od ostatních to dokázali naplnit...

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
    • Duncan66

      Duncan66

      94.113.224.XXX
      Neni to spise kvantitou, ale i kvalitou fanousku, ze jak pises u Ferrarri je hysterie mnohem vetsi, nez kdyz kdyz jsou jeste vice dole tymy jako Mcl, Williams, ktere mely svoje dominantni ery a presto se to v mediich prakticky neresi.
      Vidim to treba na svoji mame, kdy uplne staci aby na par zavodu rudi vypadli z boje o vitezstvi a je to katasrofa nejvetsi a jak je to nefer a nespravedlive a jak ona to ma tezke a ikdyz ji pripomenu, ze fanousci mhohych tymu jsou radi za kazdy bod a o podiu si muzou leda tak nechat zdat a vitezstvi je uplne z rise utopie, tak jenom mavne rukou a porad se citi ublizena jenom ona 13
      A kdyz vememe modernejsi historii, kdy je konkurecne vyrovnanejsi, tymy jsou mnohem profesionalnejsi a tedy zalezi opravdu na kazdem malem detailu a kazde pridane hodnote, ze zkratka spagetaci nejsou narod perfekcionistu a puntickaru a titul muzou udelat tak akorat nahodou a s velkym stestim? A nebo by museli mit ve vedeni podobnou skladbu jako v dobach Schumiho dominance. A kdyz uz jsme u toho, neplati neco podobneho i pro zabozrouty v Alpine? 13

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • daaviid23

    daaviid23

    90.182.169.XXX
    To už tu bylo několikrát, dokud to nebude černé na bílém, tak neuvěřím.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama