DISKUZE K ČLÁNKU Red Bull oficiálně uznán vinným z překročení platového stropu, trest je spíš výchovným políčkem

Jedno z nejsledovanějších témat posledních dnů se týkalo porušení finančního stropu ze strany stáje Red Bull, jemuž hrozilo hned několik možných trestů. Registrovali jsme rovněž názory některých pilotů i zástupců stájí, komentujících danou skutečnost.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Red Bull oficiálně uznán vinným z překročení platového stropu, trest je spíš výchovným políčkem

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 72, poslední 03.11.2022 11:34 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mansell_fan (Hlasovalo 7 lidí) 28.10.2022 18:40
Co k tomu říct? Aby se vlk nažral a redbull koza… »
» jumpman (Hlasovali 5 lidé) 29.10.2022 14:17
Ano, ferrari se pohybovalo v šedé zóně a FIA… »
» tom11 (Hlasovali 3 lidé) 28.10.2022 19:11
tak tahle organizace je už dlouhá léta mým… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Kaša

Kaša

82.142.123.XXX
Majku ti jsi fakt asi hodně naivní! To když bych já jako fanoušek Hamiltona tvrdil že ten nelegální test pneumatik bylo jen nedorozumnění a vlastně tím Mercedes žádnou výhodu nezískal a ani to vlastně neměl v úmyslu! 18 .... přitom je jasné o co šlo - špatně tehdy pracovali s pneumatikama a potřebovali natestovat a porozumět jim ... a je překvapivé jak si potom ohledně gum polepšili a uměli s něma super zacházet!

A to samé následný trest FIA, který byl také aby se koza nažrala v vlk zůstal celý ( 14) .... a to samé dělá FIA pořád třeba s Ferrari a motory a nebo RB a překročením rozpočtových stropů. Jediný velký trest od FIA co si pamatuju byl pro McLaren v 2007, ale to bylo taky kvůli zlé krvi mezi Dennisem a Moesleym. No a tam se spekuluje že možná měl McL za úkol ještě "nevyhrát titul v tom roce .... pak by dávalo smysl to až do očí bijící promarnění titulu McLarenem! 16

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Kaša

Kaša

82.142.123.XXX
No to zase trochu překrucuješ .... Mercedes nebyl jediný v historii v tak dominantním autě - měly ho McLaren, Williams, Ferrari a mnoho dalších ...

S tím Webberem to taky není pravda - neměl stejné postavení jako Seb v RB - třeba ohledně toho slavného křídla, nebo jak Webbera použili jako návnadu na soupeře aby měl Seb lepší strategii a vyhrál titul. 03 To si nepamatuješ, nebo schválně zatajuješ?
A ohledně upřednostňování lepší u RB si vzpomeň třeba na povýšení Maxe oproti bodově lepšímu Sainzovi, a taky upřednostňování Maxe nad Ricciho .... prostě se jede na oblíbence týmu .... a jaká náhoda že je to často u RB, že?
18 03

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Kaša

Kaša

82.142.123.XXX
Dobře napsáno 01 .... a k tomu Maxovi: ikdyž jsem fanoušek hama tak musím uznat že Max je neskutečně rychlý, teď už i konzistentní a konečně i dospěl jako člověk i závodník (což je logické s postupujícími roky). V sezoně 2021 jezdil skvěle a dokonce udělal míň chyb než Ham, a když řekneme že měli vyrovnanou výkonnost (extrémně vysokou), tak bych mohl hodnotit Maxe v roce 2021 jako lepšího, ale pak do toho vstupuje Maxův prasácky a nefér styl závodění a ten jeho výkon z roku 2021 shazuje pod Hamiltona. 07

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Mimochodem jsem se kouknul na výsledky kvalifikací toho roku 2014. Odstupy v závodech samozřejmě ovlivňují SC a fakt, že nemělo smysl všem dávat kolo.
Je to celkem zajímavé čtení. Musím se přiznat, že Mercedes nevyhrál všech 19 kvalifikací, ale v Rakousku to urval Massa na Wilíku. Ovšem v průměru dostávali nejbližší soupeři 0,5-1s. V Silverstone třeba 1,6s, ve Spa měl dokonce třetí Seb přes 2,1s.
Teď bych rád četl tu srovnatelnou dominanci RB. Jenže nějakou záhadou jsem napočítal jen 8xPP. Zatímco takové Ferrari jich získalo 11. nejvyšší náskok měl v Belgii 0,632s. Do 2,1s trochu daleko. 03

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Ale nemusí to použít na vývoj auta. Můžou prostě benefity nevyplatit, nebo je vyplatit v roce 2022. Benefity nejsou platy a nesnižuje se tím počet zaměstnanců.
Hloupého děláš ty. 02

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Kdyby měli dominanci, jako tehdy Mercedes, tím spíš by neměli důvod k režii. Titul by měli tak jako tak.
V Monaku dali přednost při strategii Pérezovi. Připravili Maxe o nějaké body v situaci, kdy neměli tušení, jak se vyvine zbytek sezony a jestli ho náhodou ta ztráta pár bodů nebude stát titul.
Kdyby se měli rozhodnout, koho preferovat, bude to Max. Jednoduše proto, že je lepší. Ale není to za každou cenu.
A s Webberem vyběhli jak? Jestli mne paměť neklame, v roce 2010 mohl získat titul, ale podělal si ho jen vlastní chybou. V mnoha situacích pak preferovali Seba, jednoduše proto, že byl lepší a jen on mohl zajistit RB titul. Přesto je známá režie pro Webbera v Malajsii v roce 2013.
Je to jednoduché. TR se prostě odehrává, když potřebuješ toho lepšího dovést k titulu. Pokud by Pérez ukázal, že na to má.....
Takovou situaci, jako měl Mercedes, kdy na začátku sezony víš, že budeš mít titul, neměl nikdy nikdo jiný. Přesto měl Hamilton mírnou protekci do doby, než se zbytečně pustil do týmu za jedno odstoupení.

+ 0 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

88.103.132.XXX
Tak na tohle se nedá reagovat jinak, než 01. I když opět některé detaily vnímám trošičku jinak. Ale je to způsobeno tím, že já vždycky fandil jednotlivcům (pilotům) a ty evidentně máš v srdci tým. Ty jsi asi prvně naplno zažil osmdesátky, já sedmdesátky. A i z těchto prapůvodních zkušeností (trošku odlišných) oba vycházíme. Tak se úplně shodnout nemůžeme (a to je dobře), ale moc se mi líbí tvůj seriózní přístup.
K poslednímu loňskému závodu. Mě to fakt urazilo. Skousnul jsem spoustu křivd v minulosti, ale aby vrchní rozhodčí čachroval s pravidly ve prospěch jednoho pilota, to je na mě přespříliš. (Na vojně jsem hrál fotbal za Duklu. Nikoliv Praha. Hráli jsme 3A třídu - prales. A na jedné vesnici nás pískal rozhodčí, který nám na hřišti řekl "lampasáci, vy tady nevyhrajete, i kdybych měl ten gól dát já". A to, co se stalo v Abu Dhabí 2021 byl právě gól vstřelený rozhodčím, který rozhodl boj o titul). A co se týče zásluh Verstappena? Kdyby Massi po nehodě Latiffiho závod přerušil, nechal všechny týmy vyměnit pneumatiky a pak restartoval pětikolový sprint a Verstappen získal titul, tak mi to nevadí. Věř mi. Sice Maxe moc v lásce nemám kvůli způsobu jeho závodění (přeci jen ta sedmdesátá léta se na mě nějak podepsala), ale byl bych rád za konec dominance. Protože Hamíka jsem v začátku jeho kariéry přímo nesnášel, kvůli protekci, frackovství a fotříkovi v boxech. Postupem času jsem mu "odpustil" když se oprostil od Dennise a Antonyho, odešel k Mercedesu, který byl progresivním týmem středu pole. Jeho fanoušci tu psali o nesmyslném přestupu a zahrabání se. Ale Lewis to trefil.

K Williamsu. Já pamatuji začátky Williamse v F1, jeho roky slávy i ústup . Podle mne tyto týmy zabily automobilky a Ecclestoneho nenasytná hamižnost. Williams to vydržel nejdéle, asi proto, že byl zvyklý pracovat a závodit chudý. Ale ony automobilky nezabily jen garážisty, ale zabíjejí i závodění a samotnou F1. Takovéto dominance v minulosti nikdy nebyly, dokud tedy Ecclestone s Mosleyem nezačali pomáhat Ferrari a "vyrábět " legendu Schumachera.

Závodění v F1 je definitivně pryč. Já jsem v tomto pesimista. Je to začarovaný kruh, kde vládnou pouze peníze. A i ta slavná FIA je z těchto peněz týmů placena. Proto to tak vypadá. Z diváků a fanoušků dělají pitomce, uzavírají s viníky tajné dohody a nakonec nepokrytě čachrují s výsledky. Zlaté sedmdesátky, kdy se v F1 umíralo a mnohdy komisaři nebyli ani schopni spočítat správný počet kol závodu. Ale bylo to opravdové závodění, ne ta sterilní komedie ovlivňovaná každý závod samotnou FIA.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

88.103.132.XXX
Ano, máš pravdu. Ale narovnání šancí je proces, který potřebuje čas a hlavně podporu FIA a komisařů. Tímto stylem rozhodování (když se budou přestupky překročení rozpočtových stropů bagatelizovat a zametat pod koberec) samozřejmě k žádnému vyrovnanějšímu závodění nedospějeme.
Ale chápu tvůj názor a líbí se mi nápad s většími možnostmi testování pro chudší.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
juras

juras

88.103.92.XXX
Tak vždycky se od začátku najdou ti kterým bude vadit už jen samotná dominance...ale uznej sám že odpor a skutečná kritika dominance přichází až s počtem dominantních sezón.

Ano, souhlasím že Hamilton jednou předvedl k Bottasovi fér přístup (v tom Maďarsku), taky v souboji s Vettelem si počínal chladnokrevně a sám jsem to už napsal a zopakuju to...Hamilton je mimořádný závodník...to musí každý seriozní fanoušek F1 uznat.

Faktem je že Hamilton si proti Vettelovi počínal perfektně...dost možná mu hodně pomohlo že Mercedes byl na vítězné vlně...a on do toho šel s čistou hlavou. Vettel byl pod obrovským tlakem a neustál to (dost podobně jako třeba Michael v roce 1997 u Ferrari).

Loni už byl Hamilton naopak pod velkým tlakem sám...a tak byla ta sezóna plná nervozity a já osobně z ní co se fair-play nemám dobrý pocit. A to ani z jedné z těch válčících stran.

Tak je jasné že ty to budeš vidět jako "krádež" a spiknutí FIA...ten poslední závod byl na prd.

Já to zase vidím tak že podle průběhu sezóny podle mě si o chloupek víc zasloužil titul Verstappen...byť uznávám že mu ve finále bylo pomoženo diskutabilně...a být to přesně podle pravidel byl šampionem Hamilton.

Já nejsem žádnej příznivec limonád...ale upřímně teď řeknu že jsem rád že se změnil vítěz...mě by taková dominance snad štvala i kdyby šlo o Williams...mě by ta opakovaná vítězství asi už netěšila.

Od doby kdy Williams vyklidil pozici jednoho z týmů které aspirují na nejvyšší umístění jsem se musel vyrovnat v tolika letech s tím že se z Williamsu stal takový další Tyrrell...že dneska mi dělá radost už jen to že Williams zatím stále "žije"...a te´d v neděli jsem si užíval podle mě velmi slušný výkon Albona.

Za nejlepší období v poslední éře považuju roky 2005-2010...Williams nevyhrál ani jeden závod...ale byly to roky napínavých soubojů o titul...a v nich jsme oslavovali 5 mistrů světa...tehdy jsem byl spokojenej.

Ani dominance Redbullu a Mercedesu by mi zas až tak nevadila...kdyby u Redbullu nejeli na Vettela a u Mercedesu na Hamiltona...kdyby za doby dominance jednoho týmu dali opravdovou možnost vybojovat titul i dalším pilotům krom těch dvou mnohamistrů.

Od doby Michaela jsme přesvědčený že ty rekordy nepatří těm pilotům...ale týmům. ne že by Michael, Vettel nebo Hamilton nebyli výjimeční...ale týmy svou dominanci vložili jen do nich...z těch titulů najdeš většinu o kterých se dá říct že na 99 % už bylo jasné kdo vyhraje po prvním závodě.

Pro mě je zlatá éra F1 80. tá léta min. století...ale chápu že pamětníci zas budou za zlatou éru považovat třeba léta sedmdesátá (ta jsem bohužel úplně nezažil...jako klouček jsem sice viděl formule a pamatuju si že se říkalo jezdit jako Fittipaldi (nebo později jako Lauda)...ale ještě jsem ji tak neprožíval jako ty osumdesátky. A když budeme pokračovat dál do historie...já bych skončil v éře mezi světovými válkami...a tím že připomenu Tazia Nuvolariho...to je pro mě velikán velikánů.

No, těžko říct co by zlepšilo závodění v F1...ono ty umělé berličky (víc či méně) fungují...jen už to není úplně ono. Není nad to když je otevřená soutěž a vyhraje ten kdo prostě odvede nejlepší práci.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
juras

juras

88.103.92.XXX
Tak vezmi si to...máme tady "konečně" omezení rozpočtů a něco co by mělo víc narovnat šance na vyrovnanější závodění...a co sledujeme?

Stejně jsou vepředu ti bohatí...a sledujeme dominanci Redbullu.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
juras

juras

88.103.92.XXX
Tak ano...máš pravdu...zásadní problém je že někteří jsou si víc rovní...asi je fakt že tenhle problém stálí komisaři neodbourají. 05

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.96.XXX
Tohle je prostě blbost, aby v prostředí rozpočtového stropu, tedy, maximální částky kterou mohu utratit FIA, nebo MIke tvrdili, že peníze, které byly vykázány, že byly použity na stravu, nebo sociální zabezpečení, nesouvisí s vývojem vozu. To prostě nelze. Přeci tým, který má 700 zaměstnanců vykáže na ně náklady. Když se rozhodne ušetřit a propustí sto zaměstnanců, tak tyto peníze by pak nesměli použít na vývoj vozu. Což absolutně nedává smysl. Tím chci říci to, co jsem psal na začátku. Že mi je jedno zda svým zaměstnancům platí dovoz nadívaných pávů z Austrálie, ale pak musí o tyto peníze ponížit náklady na vývoj auta. Pokud tomu tak není, tak je jasné, že těmito náklady se maskují peníze, které vynaložili navíc na vývoj auta. Finanční odborník Mike dělá hloupého a píše o naší republice a změnách daňového systému a složitosti dokazování. Debata o ničem. 02

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Kaša

Kaša

82.142.123.XXX
Jasně, ale mluvím o tom že kdyby mělo RB dominanci takovou jako měl jednu chvíli Mercedes,
tak asi RB nepovolí Checovi ohrožení Maxe jako to měli u Mercedesu s Ham vs Nico. Vypadalo by to spíše jako Schumi + Barik. Pamatuješ si jak u RB "vyběhli" s Webberem? A ten na Seba tehdá měl ....

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
On na to výkonnostně nemá. Ale líznout ho nechali. Pokud si matně vzpomínám, minimálně v Monaku. A tehdy nebyla situace jasná, že Max má jistý titul. 03

Vettel dělal Hamovi konkurenci až od roku 2017. V roce 2015 měl sice 3 vítězství, ale vždy po problémech Mercedesu. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Kaša

Kaša

82.142.123.XXX
Skvěle napsáno! 01

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Kaša

Kaša

82.142.123.XXX
Super, Juras i Odin hezky napsáno!
Jen vypíchnu Seba u Ferrari (ikdyž ho extra nemusím) - on to měl u F mnohem těžší než Ham, protože neřešil jen točení volantem, ale i politiku a vedl strategii ve taliánu - tudíž mnohem větší záhul! Hama považuji za lepšího než Seba, ale Seb to neměl jednoduché ....

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Kaša

Kaša

82.142.123.XXX
Vidím že s Majkem vede stejnou diskuzi více lidí ale v jiných tématech, ale stejně si bude tvrdit svoje 14 ... na jeho částečnou obranu - uvidíme jak se dominance RB přenese do dalších let! Já doufám že se bude bojovat, protože kdyby měl mít Max umetenou cestu k titulům, tak to bude nuda. ham měl aspoň zdatného konkurenta v začátcích sezony v podobě Seba, a často i v Rosbergovi .... naproti tomu RB by Checovi nedala ani líznout (a on na to taky výkonnostně nemá). 07

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Kaša

Kaša

82.142.123.XXX
Tvl ... však 10% je nic, a asi měli tu výhodu proti ostatním větší než je bude stát 10% .... takže trest netrest!
A kvůli tomu že přijali ABA tak jim FIA nemohla strhnout pokutu z rozpočtového stropu - za mne taky chyba, to by se udělat mělo! 02

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Však ty jsi začal s týmy. Označil jsi RB a Mercedes, to jsou týmy, co mají 2 jezdce. Je sice hezký, že se to snažíš převracet na Maxe, ale pak ti o hlavu omlátím tvou vlastní medicínu. Právě proto, že Péro je slabší než Rosberg, má Max tolik bodů. Mít tam Rosberga, nemá 14 vítězství, ale třeba jen 8 nebo 9 a tím i menší počet bodů a o titul by se tahal do posledního závodu jako tehdy Hamilton s Rosbergem. Péro by těch bodů navíc nezískal tak moc.
Je vidět, že si ty sezony 2014-2016 vůbec nepamatuješ. Psal jsem ti to sem už 2x, proč je dominance jiná, ale ty se držíš bodů. Potřetí mi to připadá už stupidní.
RB má dominanci, tvořenou také neschopností konkurence v závodech. Těch závodů, kdy bylo Ferrari lepší, ale.... Ona je třeba i otázka, jestli by v neděli nevyhrál Hamilton, kdyby použili stejnou srtrategii, že? 03
Můžeš mi prosím za ty 3 sezony popsat jeden jediný závod, kdy byl někdo rychlejší než Mercedes??? Prosím, prosím, aspoň jeden.... Ať vidím, že ta dominance nebyla tak zlá. Jeden jediný závod jako důkaz, že někdo jiný měl šanci i normálně vyhrát. To nedáš. Zatímco letos bych dal dohromady 8-9 závodů, kdy bylo rychlejší Ferrari. 8-9 za jedinou sezonu a ty nedáš jediný za 3 sezony. nebo dáš jediný? A o tom to je. 13

Příští sezonu bych teď neřešil. To jsou čisté spekulace a to ty nemáš rád. Ale klidně se o něco vsadím, že letošní dominance RB zmizí. Můžeme si klidně stanovit kritéria a vymslet předmět sázky tak, aby potěšil účastníky srazu. 03

A podvod v roce 2021? Jo, Maxovi taky jednou červené vlajky hrály do karet. Můžeš mi prosím říct,, kolik mu to přineslo bodů? Slyším 0? Správná odpověď. A zatímco Max sbíral 5s tresty jak na běžícím páse, Hamilton si mohl předjíždět mimo trať, vytlačovat soupeře a nic mu nehrozilo. Nakonec jak jezdí jsme viděli i tuto neděli. Jako kdyby takto vytlačil kolegu Vettel nebo Verstappen, to by bylo komentářů.... 12
Je ironií, že Hamiltona nakonec o titul připravilo rozhodnutí, které si sám Mercedes na Masim vyžádal. 03

+ 0 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

88.103.132.XXX
Celkem rozumné shrnutí. Vidím tam ale pár věcí, které vnímám jinak.
Na domiinanci Mercedesu někteří skalní fans RedBullu žehrali už první sezónu a nepřešlo je to ani v dalších. Přečti si Mikovy názory. Netají se tím ani dnes, že mu dominance Mercedesu vadila od začátku. A nebyl zdaleka sám.
Mergl sklouzl k TR, ale jen jako reakci na TR Ferrari. A to ještě v jakémsi fair-play režimu. Vzpomínám si na Maďarsko a vrácení pozice Hamiltonem Bottasovi. V té době byl Hamík celkově za Vettelem a ztratil tím na Seba ještě další porci bodů, protože Vettel vyhrál Kimi druhý a Bottasovi Lewis vrátil třetí místo. Až tohle bude někdo schopný v takové situaci zopakovat, tak před ním smeknu. Stejně tak to vyvrací tvůj pohled na sezóny Mercedesů bez Rosberga. Tyto sezóny s Ferrari bojovali vyrovnané bitvy a dominance nebyla veškerá žádná. Ferrari mělo i lepší auto, jen vsadili na špatného koně - Vettela.
Ano souhlasím, že FIA ušila pravidla na míru Mercedesu od sezóny 2014 a od sezóny 2022 zase na míru RedBullu. Způsob "jak" jsi vystihl.
Souhlasím i, že 2021 už musel vyhrát někdo jiný, než Hamilton. Tak to FIA prostřednictvím Massiho zařídila a teď přeci nepotopí svoji práci a úsilí a neřekne Massi podváděl a krom toho ještě i RedBull nesplnil podmínky pravidel. Je jasné, že samotná FIA zametá pod koberec víc, než stačili vyčachrovat samotní RedBullíčci.
Se závěrem opět souhlasím. Je to jedna z možností. 01

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama