PROHLÁŠENÍ po závodě: Hamilton si pochvaluje zlepšení

Pavel Mandát / F1NEWS.CZ / Robert RoBertino Pavelka / Jana Šrámková, 23. října 2022, 23:59 Aktualizováno 24.10.2022, 02:35 Google+

Jak se dívá na postartovní nehodu Sainz jr. a co si myslí o neúspěšném pokusu o první letošní vítězství Hamilton - prohlášení pilotů a zástupců týmu po Grand Prix USA v Austinu

Počet komentářů:  1 komentář (Poslední 24.10. 15:26) Napište svůj názor
Tiskovka po závodě v Rakousku

Tiskovka po závodě v Rakousku | foto: Red Bull Content Pool

Sdílejte článek

Red Bull

Max Verstappen, 1. místo
Měl jsem dobrý start a dostal se na první místo. Poté šlo vše hladce, ale druhý stint pro nás nebyl ideální, což vyvrcholilo nepovedenou zastávkou v boxech. Ale naštěstí jsme pak měli dobré tempo a já mohl bojovat. Navíc Austin je trať, kde se dá předjíždět, takže jsme to zvládli. Závěrečné bitvy jsem si užil. Dietrich už tu není, ale my budeme pokračovat v jeho jménu dál.

Christian Horner, šéf týmu
Odkaz Dietricha žije dál. Dal nám sílu jít a udělat do budoucna motor. Díval se do budoucnosti. Ačkoliv tu dnes už není, jeho duch ano. Jeho duch je duchem Red Bullu a odkaz žije dál. Dietrich si střežil soukromý, ale jeho vášní byl sport, Formule 1 obzvlášť. Věřil nám, stál za námi a tohle je pro něj. Jsme vděční za vše, co pro nás udělal - pro tým i nás osobně. Dnes budeme na jeho počest oslavovat. Získat po osmi letech titul konstruktérů je neuvěřitelné. Bohužel Max měl problém v boxech, ale je dobré, že jsme to zvládli a Max... Wow! Je tak hladový, to jsem u jiného jezdce neviděl. Je odhodlaný, stále roste a zlepšuje se a čte závody nesmírně skvěle. Myslím, že to pro nás znamená hodně. Byla to velká jízda.

Mercedes

Lewis Hamilton, 2. místo

Jsem rozladěn. Bylo úžasné být ve vedení, ale auto dnes nedrželo. Přijeli jsme sem s nějakým vylepšením a trochu stáhli mezeru na soupeře. Vítězství bylo hodně blízko, udělal jsem vše, co jsem mohl, abych zůstal na prvním místě, ale Red Bull byl pořád příliš rychlý. V tomto roce jsme jako tým tvrdě pracovali a tento závod nám přináší spoustu pozitiv, jako tým jsme předvedli skvělý výkon, jak v boxech tak ve strategii... Se svým výkonem jsem spokojený a bylo zřejmé, že když mám konkurenceschopné auto, dokážu s ním bojovat o příčky nejvyšší. Takže se v tom pokusíme pokračovat a ve zbývajících třech závodech udělat vše, co je v našich silách - a ono se k nám štěstí obrátí.

George Russell, 5. místo

Bylo to těžké odpoledne - velmi nešťastné s ohledem na vývoj událostí po startu, protože nechci být příčinou odstoupení jiného pilota. Byl to závod, kdy jsme byli pravděpodobně nejdále od středu pole a nejblíže týmům na špici, takže o tomto víkendu jsme udělali pozitivní krok. V továrně odvádějí dobrou práci, pokračuje se s modernizací vozů, snaží se ho ještě trochu odlehčit a snažíme se pochopit, na čem musíme v příštím roce zapracovat. Na to se v současnosti nejvíc soustředíme. Chtěl bych se samozřejmě vrátit na stupně vítězů, protože mi to připadá už jako věky, kdy jsem na nich stál naposled. Měl jsem dobrou formu, ale co se týče mého vlastního závodního výkonu, několik posledních Grand Prix nedopadlo dobře. Naším cílem i nadále zůstává boj o vítězství v nějakém závodě. A i když nevyhrajeme, chceme být v pozici, kdy budeme mít šanci o něj aspoň bojovat. 

Toto Wolff, šéf týmu

Nejdřív musím pogratulovat Red Bullu a Hondě k vítězství v Poháru konstruktérů - s ohledem na včerejší smutnou zprávu o Dietrichovi Mateschitzovi je dobré, že si dnes zajistili titul. 

Z naší strany byl americký víkend krokem vpřed a předvedli jsme povzbudivý výkon. Red Bull je nepochybně pořád před námi, ale myslím, že se jemu i Ferrari přibližujeme - a to je pozitivní výsledek. Do Austinu jsme přivezli vylepšení a viděli, jak se odráží na výkonu vozu. Začátek závodu byl pro George evidentně nešťastný a výsledkem byla kolize s Carlosem, kterou bych klasifikoval jako závodní incident. Lewis dnes jel silný závod a dával do něho vše. Musel jet na tvrdých pneu, protože středně tvrdých už se mu nedostávalo. Vítězství bylo možné. ale jakmile Max zdolal Charlese, bylo jen otázkou času, kdy ho dostihne a předstihne. 

Teď je na řadě Mexiko, těšíme se tam a doufáme, že i nadále budeme vylepšovat náš výkon. Na papíře tato trať našemu autu vyhovuje, ale jak jsme se už v této sezóně přesvědčili, věci mohou být nepředvídané a neodrážejí skutečnost, v níž se nacházíme.

Ferrari

Charles Leclerc, 3. místo

Nebylo to špatné, startovali jsme zezadu a jsme na pódiu. Pořád se ale potřebujeme zlepšit. Opotřebení pneumatik bylo trochu moc vysoké. Vyšší než bychom potřebovali. Je to oblast, na které musíme zapracovat.  Byl to zábavný závod a soubojů s Maxem a Checem jsem si skutečně užíval. Měl jsem solidní start a prvních pár kol poté bylo otázkou osobní trpělivosti. Vypadalo to docela dobře, měli jsme i trochu štěstí s načasováním safety caru. Bohužel ona degradace pneumatik mi neumožnila bojovat o vyšší příčky. Bylo skvělé opět závodit v USA a vidět, jak velkou popularitu tu náš sport v posledních letech zažívá.

Carlos Sainz jr., vyřazen po kolizi

Moc toho říci nemohu. Nebyl to špatný start, Max ale vyrazil skvěle. Je mi záhadou, proč tady v Austinu jsou na tom lépe ti, co stojí na startu vlevo. V této sezóně jsme často mívali problémy na začátku. Bohužel došlo poté ke kontaktu, to se stává, ale naštvaný a zklamaný jsem kvůli druhému nedokončenému závodu v řadě, aniž bych dokončil jediné kolo. Sváděl jsem souboj s Maxem, najednou mě zezadu srazil Mercedes, s tím duelem neměl nic společného, a trefil mě: to rozhodně není fér. Že byl penalizován? Pět vteřin mi nemůže to odstoupení vykompenzovat, ale nehodlám rozhodnutí stewardů nijak komentovat. Podařilo se mi vrátit se do boxů, ale vůz byl příliš poškozen na to, abych pokračoval. Rychlost jsem cítil, možná by to byl zajímavý závod, ale raději se dívám dopředu a chci se soustředit na Mexiko. 

Mattia Binotto, výkonný ředitel a šéf týmu

Je pochopitelné, že po závodě máme smíšené pocity. Carlos byl bez vlastního zavinění ještě v úvodním kole mimo hru. Charles mezitím předvedl úspěšný postup na vyšší příčky a nakonec to dotáhl až na stupně vítězů. Víme, že nám ve srovnání s Red Bullem pořád něco chybí, ale dnešním ziskem titulu Poháru konstruktérů uctil památku svého zakladatele tím nejlepším způsobem. 

Budeme nadále pokračovat v práci, abychom jim ztížili situaci, počínaje už příštím týdnem v Mexiku - přirozeně také tvrdě pracujeme na výzvách, které už se týkají nadcházející sezóny.

McLaren

Lando Norris, 6. místo

Byl to dobrý závod. Takové jsou zábavné, mnohem lepší, než když jedete sám, což je ale také poněkud těžší. Byla to zábava, zejména duel s Fernandem. Měl jsem horší začátek, přímo přede mnou se odehrál incident, takže jsem se zdržel. V polovině závodu jsem také registroval jisté poškození, takže jsem nakonec velmi rád, že jsem dojel na této pozici. Odjíždíme s nejlepším možným výsledkem a odměnou nám jsou slušné body.

Daniel Ricciardo, 16. místo

Doufal jsem, že to dnes bude lepší. Opravdu jsem v to po včerejšku doufal, mohli jsme něco předvést, ale bylo to moc těžké. Od začátku závodu mi to bylo jasné. Bohužel mi absolutně chyběla přilnavost. Nemohl jsem jet rychleji tak jako ostatní kolem mne, takže to byl jen boj. Budu držet hlavu nahoře a pokusím se najít způsob, jak se vypořádat s tak bolestivými dny, jako je tento. Chci pochopit, proč jsem vynaložil tolik úsilí s prakticky nulovou odměnou. Pokračujeme.

Andreas Seidl, šéf týmu

Byl to zajímavý, rušný závod před nádhernou diváckou kulisou. Jako tým jsme udělali několik dobrých strategických tahů, zvládli skvěle zastávky v boxech, Lando předvedl výbornou jízdu s několika dobrými předjížděcími manévry v závěrečné fázi závodu, což nám zajistilo povzbudivé umístění a obohatilo v Poháru konstruktérů naše bodové konto. U Daniela jsme se pokusili zajistit obdobný výkon, ale nedařilo se mu v závodě postoupit kupředu. V příštích dnech se tomu budeme věnovat a zjistíme, kde je možné dosáhnout zlepšení. 

Děkujeme našim přátelům na okruhu i doma, stejně jako dodavateli motorů Mercedes za všechnu jejich práci. Gratulujeme Red Bull Racing k dosažení vítězství v Poháru konstruktérů. Za pět dní už vyrážíme do Mexika.

ALPINE

Esteban Ocon, 11. místo
Měli jsme hodně blízko k bodům po startu z pit lane. Můžeme být rádi, že jsme se probojovali na jedenácté místo. Auto mělo dobrou rychlost. Myslím, že možné bylo víc, body by byly fantastické, takže se musíme podívat, co jsme mohli získat, abychom to příště zvládli. Poučíme se a vrátíme se silnější. Příští týden je Mexiko, takže máme další šanci jet a získat body. Boj o čtvrté místo je hodně těsné a každé body budou cenné. Gratuluji Red Bullu k zisku zaslouženého titulu konstruktérů.

Fernando Alonso, 7. místo
Byl to fantastický závod. Měli jsme štěstí s načasováním prvního safety caru a potom jsme na střední sadě byli velmi rychlí. Po restartu jsem se snažil dostat Lance, on se posunul ke mě a kolidovali jsme. Myslel jsem si, že budeme muset odstoupit, byl to hodně děsivý incident, ale auto je vyrobeno pevně a mohli jsme pokračovat. Jsem pyšný na náš týmový výkon. Je neuvěřitelné, že pneumatiky vydrželi tak dlouho v posledním stintu a i když nás potom předjel Lando, stále jsme získali dost bodů.

Otmar Szafnauer, šéf týmu
To byl celkem dobrý závod a jsme více než spokojeni se ziskem bodů u Fernanda. Závod odpovídal skvělé atmosféře tady v Austinu. Jsem rád, že jsme ukázali fanouškům show. Po tom smolném incidentu s Lancem to vypadalo, že ani nedojedeme, takže Fernando odvedl skvělou práci a zasloužil si body. U Estebana jsme věděli, že to bude náročné po startu z boxové uličky. Odvedl dobrou práci a byl blízko první desítce. Celkově máme co procházet, protože ten víkend nebyl zdaleka náš nejlepší. Příští týden je další v Mexiku, kde chceme zabojovat. Gratuluji Red Bullu k poháru konstruktérů. Zasloužili si to za ten dominantní rok, odpovídající tribud Dietrichovi Mateschitzovi.

Aston Martin

Sebastian Vettel, 8. místo

Nakonec to byla taková fajn regenerační jízda, co nám vynesla čtyři body. Posledních pár kol jsem si skutečně užil, zejména souboj s Kevinem Magnussenem v posledním kole. Když jsem projel cílem, adrenalin byl skutečně silný. Bez té nešťastné zastávky jsem klidně mohl být šestý, takže bychom se měli zaměřit na dnešní pozitiva a konkurenceschopnost našeho rychlého vozu. Po celý závod jsem na tom byl dobře - skvělý start a postup na páté místo. Bylo také hezké chvíli jet v čele, protože už uteklo hodně času, když jsem na téhle pozici jel.

Lance Stroll, nedokončil

Měl jsem dobrý start a auto se chovalo skvěle, chvíli jsem dokonce byl na třetím místě. Bohužel  jsem měl kontakt s Fernandem Alonsem. Rozdíl v rychlosti byl značný, bránil jsem se. Udělal jsem pozdní pohyb, to ano, ale pořád jsem Alonsovi nechal na levé straně spoustu místa. Určitě to není o tom, že bych ho natlačil do zdi. Koneckonců on narazil do mě, nevytlačil jsem ho. Mohl změnit směr už dříve nebo zahnout víc doleva. Byla to škoda. Ale bohužel i takové jsou závody. Naštěstí náraz do zdi nebyl nijak silný ani tvrdý, byl jsem v naprostém pořádku.

Mike Krack, šéf týmu

Když jste po startu na třetím a pátém místě, jak je jasné, že odjet odtud s pouhými čtyřmi body je zklamáním, ale takové jsou závody. Po skončení režimu safety caru (Bottasova nehoda) jsme drželi šesté nebo sedmé místo a těšili se na další bodový zisk, ale pak došlo ke kolizi Fernanda a Lance, pro něj závod skončil a Sebastiana zdržela druhá zastávka v boxech, takže se propadl téměř do poloviny druhé desítky. Zahájil skvělou stíhací jízdu, která vygradovala ohromným duelem s Magnussenem v posledním kole, dopadlo to šťastně pro Seba.

Haas

Kevin Magnussen, 9. místo

Jsem superšťastný. Pro nás tým je velmi důležitý zisk těchto bodů, navíc na domácí půdě v USA - navíc jsme tu přivítali titulárního sponzora MoneyGram - nemohlo to přijít ve vhodnější dobu. Samozřejmě jsem rozladěný, že jsem přišel v samotném závěru o jednu pozici při souboji se Sebastianem. Musím říci, že volil odvážné manévry, v tu chvíli vám dojde, proč je čtyřnásobným mistrem světa. Strategie byla tentokrát plně v režii týmu. Proti gigantům jsme tu bitvu zvládli se ctí, to je zkrátka skvělé.

Mick Schumacher, 15. místo

Myslím, že jsme získali důležité body, u mého vozu došlo k poměrně vážnému poškození, proto jsem z něj potom nemohl vytěžit maximum. Nastalo to ve druhém stintu, nebyl jsem schopen udržet stejné slibné tempo jako před zastávkou. Je to škoda, začínám mít pocit, že mě pronásleduje smůla. 

Günther Steiner, šéf týmu

Po dvou namáhavých dnech dobrý výsledek. Tým odvedl fantastickou práci, nelze si přát víc, auto bylo rychlé a Kevin si byl jistý, že na těch pneumatikách dojede do cíle. Využili jsme šanci, ale měli jsme také záložní strategii s přechodem na měkké pneumatiky. Ale máme důležité body! Rozhodně mi vadí, když vozy soupeřů mají poškození a nejsou odvolány do boxů jako se to stalo u nás. Mick měl v prvním stintu dobré tempo, jel fantasticky, ale při nehodě (pozn. kolize Strolla a Alonsa) musel trefit nějakou trosku, protože jeho vůz začal ztrácet přítlak. Proto nemohl na nové sadě pneumatik dosahovat stejných časů. Vůz jsme ještě neprohlédli, ale mám dojem, že difuzor byl nějak poškozen.

Byl to náš první závod s novým sponzorem MoneyGram, navíc domácí závod, takže jsme velmi rádi, že jim jako dárek můžeme nabídnout tento výsledek - tedy výsledek týmového úsilí.

AlphaTauri

Juki Cunoda, 10. místo

Byl to těžký, ale zábavný závod a jsem rád, že jsem po dlouhé pauze opět v TOP 10. Své umístění na bodech o tomto víkendu beru jako uctění památky pana Mateschitze. Tempo na středněrychlých tratích bylo opravdu dobré, což jsem ani nečekal, byl jsem tak schopen zvládnout několik soubojů o pozice. Na tvrdých pneumatikách jsem se trápil trochu víc, což byla škoda, takže je třeba prověřit ten problém a pochopit, proč u nás tato směs tak dobře nefunguje. Celkově jsem rád, že jsem opět bodoval a doufám, že takto budu pokračovat až do konce sezóny.

Pierre Gasly, 14. místo

S vozem v závodě jsem byl spokojen, rychlost byla od začátku dobrá a užil jsem si dost zábavy. Škoda penalizací, ale určitě jsem se nedopustil nějaké kalkulace za účelem získat nedovolenou výhodu. Komisaři zkrátka takto rozhodli. Není to příjemné, ale pořád existuje spousta pozitiv, která si z dnešního dne odnášíme. Účastnil jsem se mnoha úžasných duelů a předjíždění, což naznačuje konkurenceschopnost našeho auta a body na dosah. Na zbývající závody se těším, chci vidět, co ještě dokážeme.

Jody Egginton, technický ředitel

Především chceme popřát týmu Oracle Red Bull Racing k zisku Poháru konstruktérů už o tomto víkendu. Když se teď podívám na náš závod, k podrobnostem se ještě vrátím, ale promarnili jsme možnost získat více bodů. Pierre byl v čele skupiny ve středu pole, až do druhé zastávky bojoval o sedmé místo, ale kvůli penalizaci během prvního výjezdu safety caru se propadl až za tuto smečku. Tento problém a následná další penalizace ukončily zcela jeho šanci na body. Juki po startu z 19. pozice si vedl dobře, ale také se zasekl v této skupině a na tvrdých pneu se znatelně trápil, což znamenalo, že mu trvalo dlouho, než se mu povedlo ony soupeře předjet. Pak mu už nezbýval čas, aby se dotáhl na Magnussena a ještě na něj zkusil zaútočit. Máme před sebou ještě tři závody a pořád je o co usilovat.

Williams

Alex Albon, 12. místo

Dnes jsem do toho boje dal opravdu všechno, čeho jsem byl schopen. Start byl složitý, zejména v zatáčce 1, prvních deset kol jsem se potýkal s obrovskými vibracemi v přední části, takže jsem jel poměrně brzo do boxů, potom se to srovnalo. Byla to škoda, ale realisticky se domnívám, že dnes jsme na bodované umístění nebyli dost rychlí, ale byli jsme poměrně blízko. Snažil jsem se ze všech sil a pokoušel se být ve strategii plně agresivní, při degradaci pneumatik jsem doufal, že zopakuji něco podobného jako ve Spa a pošetřím je, ale s přibývajícími duely se jejich stav stále více horšil a nešlo s nimi dále jet. Mohl to být solidní bodový přísun, ale nezdařilo se, i když šance byla velká.

Nicholas Latifi, 17. místo

Auto bylo dnes mnohem lepší, než jsem čekal, ale to také neznamená, že bylo obtížné ho ovládat. Hned na začátku závodu jsem chyboval a roztočil se na konci rychlých zatáček. Možná to byl důsledek, že jsem tady neměl možnost vyzkoušet si jízdu s velkým množstvím paliva. Do závodu jsme se vrátili po výjezdu safety caru, bojoval jsem s vozy mnohem rychlejšími, než bylo moje auto - neprospělo to mně osobně, ale pomohl jsem tím týmu. Moje penalizace byla oprávněná, nemám s tím žádný problém. Nebyl v tom úmysl, oba jsme se snažili brzdit co nejpozději, ale když jsem šlápl na pedál, zablokovala se mi kola a nemohl jsem auto nasměrovat do zatáčky.

Dave Robson, vedoucí oddělení výkonu vozů

Byl to těžký závod, navíc oba piloti museli zajet do boxů dříve, než bylo v plánu - v obou případech šlo o pomalé defekty pneu. Alex měl problémy v zatáčce 1 a během prvního stintu se trápil, ale aby strategie fungovala, musel odjet několik kol, než jsme ho mohli zavolat do boxů. Po výměně se vlastnosti vozu zlepšily, je na něm vidět, že je to dobrý závodník a dokáže skvěle bránit svou pozici. Držel se na bodech ještě několik kol před cílem, bohužel ho postihly drobné problémy, mající vliv na jízdní vlastnosti. Konec závodu byl zklamáním, ale vzhledem k vzepětí po první zastávce to byl od něj dobrý výkon.

Nicholas se svým vozem bojoval ještě více. Dokázal vzdorovat několika rychlejším vozům a pozdržel je, aby nemohly tak snadno dostihnout Alexe. Doufali jsme že FW44 bude ve zdejších podmínkách na COTA úspěšný, bylo to určitě několik složitých dní. Když je škoda, dostat se tak blízko bodům a nezískat je, výsledek v Austinu je odrazem dobré práce party na okruhu i v továrně v Grove. Teď už se soustředíme na Mexiko, pokusíme se tam využít poznatky, získané na zdejší trati.

Alfa Romeo

Guanyu Zhou, 13. místo

Věděl jsem, že to bude po startu z chvostu pole obtížné, snažil jsem se s tím něco udělat, ale ke konci závodu už jsem nemohl za sebou udržet piloty na čerstvějších pneumatikách. Pokusil jsem se zůstat na trati a doufal, že se něco přihodí, co by nám prospělo, což nám nakonec nevyšlo. Celkově to byl dost složitý den, ale další závod se jede za týden v Mexiku a je pozitivní, že jsme tu předvedli dobré výkony. Určitě nám pomohla vylepšení, byli jsme mnohem lepší v kvalifikaci a přesvědčili se, že máme dostatečnou rychlost na postup do Q3.

Valtteri Bottas, nehoda

Chtěl jsem tu bodovat, takže jsem zklamán, že jsem předčasně odstoupil. Po startu jsem najížděl do deváté zatáčky a viděl Péreze, jak se na mě řítí, takže jsem musel volit široký oblouk, tím jsem ztratil rychlost a pár míst, ale naštěstí jsme se jen dotkli. Předjel jsem Albona, chytil závodní rytmus, ale když jsem se pokoušel přiblížit Gaslymu, abych mohl použít DRS, udělal jsem v zatáčce 19 chybu - ustřelila mi záď. Později se zjistilo, že ve stejnou dobu tu byl docela silný poryv větru, takže kombinace s hodně tvrdým tlakem vykonala své. Bylo to nešťastné, protože rychlost byla slibná a bodovaná pozice určitě byla v mých silách. Těším se do Mexika a doufám, že tam se štěstí obrátí a podaří se mi bodovat.

Frédéric Vasseur, šéf týmu

Pro tým to byl hodně těžký den a cítím, že jsme přišli o velkou šanci na zisk bodů. Začátek vypadal slibně, Valtteri startoval z dobré pozice, oba piloti působili dobrým dojmem. Brzy jsme však utrpěli škodu - kontakt Péreze s Valtterim znamenal ztrátu míst a spadli mezi soupeře, s nimiž bychom vůbec bojovat nemuseli. Když Valtteri odstoupil, bylo jasné, že získat tady nějaké body bude opravdu velmi obtížné. Zhou si ale vedl hodně dobře, vyhýbal se problémům, s nimiž bojovali ostatní a podařilo se mu dotáhnout za bodovanou příčku. Nakonec to ale nestačilo, marně se pokoušel zdolat Albona a poté mu odcházely pneumatiky. Propásli jsme příležitost, ale důležité je, že pořád držíme šestou příčku v Poháru konstruktérů. V posledních závodech jí asi budeme držet zuby nehty, ale můžeme se spolehnout na náš balíček aktualizací - proto doufáme, že ony důležité body pro udržení tohoto zásadního cíle ještě dokážeme získat.

Další prohlášení budeme postupně doplňovat

Vytisknout

Diskuze: PROHLÁŠENÍ po závodě: Hamilton si pochvaluje zlepšení

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 1, poslední 24.10.2022 15:26 Vložte komentář

Zobrazen poslední komentář. Vstupte do diskuze Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Lewis Hamilton měl kýžené vítězství opravdu na dosah ruky (ilustrační foto)

GP USA: Drama do posledních metrů svědčilo i přes potíže Verstappenovi

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

  2. Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

  3. GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

  4. V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud