DISKUZE K ČLÁNKU McLaren usiluje o velký pokrok při vývoji vozu pro rok 2023. Uvědomuje si, kolik ztrácí na špici

Zástupci McLarenu si uvědomují, že na vedoucí týmy mají letos velkou ztrátu a že ve vývoji příštího monopostu musí udělat velký pokrok, aby s nimi mohli bojovat o vítězství.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: McLaren usiluje o velký pokrok při vývoji vozu pro rok 2023. Uvědomuje si, kolik ztrácí na špici

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 37, poslední 30.09.2022 09:54 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Ferda (Hlasovali 4 lidé) 27.09.2022 16:03
Já si taky myslím, že v Riccim je jistota a že se… »
» jumpman (Hlasovali 4 lidé) 27.09.2022 20:40
mluvíš mi z duše... »
» Petr (Hlasovali 4 lidé) 29.09.2022 17:46
Jde vidět, že máš buď hodně špatnou paměť nebo… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

          • jumpman

            jumpman

            178.255.168.XXX
            o red bullu jsem v souvislosti se zákaznickým týmem nikdy neslyšel. V první řadě se mluvilo o sauberu a honda s nimi byla již předběžně dohodnutá, ale narazili u mcl.
            A že mcl hondě do vývoje motoru kecal se ví už delší dobu. Panáčci z hondy potvrdili, že by motor byl na jiné úrovni, kdyby nemuseli plnit přání wokingu na uspořádání...
            Je to minulost, mcl přišel o velkou příležitost k návratu na špici a v současné době rozpočtového stropu to budou mít velice těžké aby se té špičce alespoň přiblížili...

            + 1 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Fanda.LH

              Fanda.LH

              83.240.62.XXX
              Tam šlo o špatnou zkušenost Dennise s Mercedesem... Měli spolu exkluzivní partnerství, ale pak 09 potřeboval Brawn motory a Dennis se tedy uvolil, že s tím souhlasil... Z Brawnu se následně stal tovární Mercedes...

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • Limbi

              Limbi

              147.228.70.XXX
              Mluvilo se o Red Bullu (který byl nespokojen s Renaultem) a Denis to shodil ze stolu, potom se začalo mluvit o Sauberu a následně o Toro Roso, což bylo za mě strategické otevření vrátek pro Red Bull. Pokud se bavíme o uspořádání, tak tu byl tzv. Zero koncept a na něm se shodli obě strany jako na něčem, čím můžou být novátorští a nemusí dohánět konkurenci po jejich cestě, když Honda přišla až expost nových pravidel. Následně, po těch brutálních problémech, chtěl McLaren dostat do motorového týmu Hondy nějaké své inženýry, aby byla spolupráce flexibilnější a Honda to odmítla, protože by jí to údajně narušovalo její postupy. Kdo někdy pracoval s Japonci, tak ví, že oni jedou striktně podle tabulek a předpisů, ale flexibilita je strašná a v F1 se věci mění z vteřiny na vteřinu a kdo nereaguje, tak je prostě vzadu.

              + 2 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • jumpman

                jumpman

                178.255.168.XXX
                neslyšel jsem, že by byl na stole kdy red bull. Ano, red bull projevil zájem, ale honda měla zájem pouze o spolupráci se sauberem. K red bullu se obrátila, až když je mcl kopl do zadnice
                A plést si japonskou podřízenost se vzájemnou dohodou? 18 ano koncept zero chtěl mcl a honda jim na to kývla, ale nebyla to honda kdo by to navrhoval a ve finále mají v současnosti menší pohonou jednotku než byl koncept zero. Mcl zkrátka chtěl zázraky na počkání a to honda nedala

                + 1 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Limbi

                  Limbi

                  147.228.70.XXX
                  McLaren koncept zero navrhl ve spolupráci s Hondou, protože ta nechtěla převzít koncept Mercedesu (asi nechtěli vykrádat... Japonská čest?). Pokud teda jako inženýr něco navrhnu a dodavatel mi to odkýve je potom moje chyba, že mi nedoručí kvalitu jakou mi odkýval? Ono by stačilo nedělat zázraky, ale být v průměru do něhož se zařadili až tak po 3 letech...

                  + 1 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • jumpman

                    jumpman

                    178.255.168.XXX
                    tady se asi neshodneme. Já četl vyjádření, které šlo samozřejmě od hondy, že ten koncept zero byl čistě nápad mcl a honda to brala jako cíl, nikoliv výchozí bod, ale ano, komunikace tam nebyla nastavená příliš dobře...

                    + 0 / − 1

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
      • Fanda.LH

        Fanda.LH

        83.240.62.XXX
        Já si zase myslím, že svým návratem ten tým pořádně shodil a možná i nenávratně poškodil... Měl to svého času Mercedesu prodat, stejně jako to měl Williams prodat BMW... Oba byli hlavou v časech své nej. slávy, ale jaksi jim nedošlo, že svět se změnil...

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • jumpman

          jumpman

          178.255.168.XXX
          já neslyšel, že by mercedes někdy stál o koupi mcl... A návrat denise? No vrátil se dinosaurus se svými manýrami a praktikami, které nová generace nebyla ochotná kousnout...

          + 0 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Fanda.LH

            Fanda.LH

            83.240.62.XXX
            Mercedes dlouhodobě stál o koupi MCl, byl dokonce největším akcionářem tuším se 40%, ale Dennis to dokázal hrát tak, aby měl rozhodující slovo vždy on...

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Ferda

              Ferda

              193.165.96.XXX
              Jenže v té době už nebyl Ron sám sobě pánem, ale vlastnil podíl 25%.
              Zbytek vlastnili současní beduíni.
              Právě ti rozhodli, že tým neprodají a hledali pro Mekáč titulárního sponzora typu Mercedes. Ron sehnal finančně výhodnou Hondu, ale ...

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
  • David.S.

    David.S.

    195.5.186.XXX
    už 10 let

    + 3 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Senor

      Senor

      89.111.77.XXX
      Nechtel jsem s tim zacit, ale naprosto souhlas.
      Kdyz jsem takoveto clanky cetl v roce 15, tak jsem si rikal OK, pockam na pristi rok a uvidime a veril jsem snad v 100% pokrok. V letech 18-19 uz jsem nepochybal ze nevi poradne co delaji, ale presto jsem si rikal, mozna, muze se stat, nic neni nemozne. Když to clovek cte dnes, tak po tech letech uz vi, jak to bude na 99,9% v pristim roce. Takze se zeptam, bude pristi rok lepsi Renault nebo McL a nebo se objeví někdo zezadu, kdo s nimi bude bojovat o 4. flek? Za sebe po letosnim roce zacinam pro pristi rok verit Renaultu o trochu vice nez McL, ikdyz Ala muze chybet. Ale nejde o body, jde o auto a to jak vime vsichni a vedi to i v McL ma Renault lepsi.

      + 2 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Ferda

        Ferda

        193.165.96.XXX
        Já bych si vsadil na Renault. Otmar je tam chvíli a už se zdá, že tým se zklidnil a nedělá chyby.
        Komedii s Piastrim bych na Otmara neházel, když je u týmu takovou chvilku.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Senor

          Senor

          89.111.73.XXX
          Bude záležet, jestli Renault sezene schopneho jezdce. Body nemuze sbirat jen jeden. Ale me spise zajima technika nez body, takze i jeden schopny jezdec ukaze jak si auto stoji.
          Tady si rikam, ze Albon nebo Gasly by byly pro Renault dobra volba. Mozna i Shumak by se nasel a uklidnil.
          Rovnez musi Renault maknout na motoru, je stale bran za posledni. Takze i tady se musi vyzdvihnout aero Renaultu vuci McL.

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • jumpman

            jumpman

            178.255.168.XXX
            pokud chce být renault mezi TOP týmy, tak si nemůže dovolit brát úplného nováčka. Nevím, jestli je pro alpinu dobrou volbou gasly, když se ví, že se nesnáší s oconem. Navíc gasly je letos neviditelný. Mladej schumacher začíná ukazovat potenciál, ale dost dlouho mu trvá dostat se do souladu s autem. Myslím, že by nejlíp udělali, kdyby dali šanci riccimu, i kdyby to mělo být na jednu sezonu.
            A mcl? Ten asi největší šanci na posun mezi TOP opět propásl. V současné době bude těžko honit red bull s mercedesem, když nedokázali přijít s ničím převratným v okamžiku, kdy se dva nejlepší týmy museli tahat do posledního závodu...

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Ferda

              Ferda

              193.165.96.XXX
              Já si taky myslím, že v Riccim je jistota a že se stal pouze obětí přístupu McLarenu.
              Něco podobného jako souznění McL s Hondou. Ta taky byla z jejích strany nejhorší a dnes dobývá s RB tituly a mnohdy McL prohání i Béčkový tým Alpha Tauri a samozřejmě taky s Hondou pod kapotou.

              + 4 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama