DISKUZE K ČLÁNKU Neuvěřitelné, jak to Mercedes letos podělal, kroutí hlavou šéf Red Bullu

Šéf závodní stáje Red Bull Christian Horner nevychází z údivu kvůli tomu, jak moc letos zaostává mistrovský Mercedes poté, co si v předchozích osmi sezónách počínal ve Formuli 1 naprosto suverénně.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Neuvěřitelné, jak to Mercedes letos podělal, kroutí hlavou šéf Red Bullu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 25, poslední 06.10.2022 19:40 Vložte komentář

Nejlepší názory

» juras (Hlasovali 5 lidé) 26.09.2022 12:28
Jednou to přijít muselo...já si myslim že drtivá… »
» Jindrich K. (Hlasovali 5 lidé) 26.09.2022 19:35
To je takový sporný, McLaren sice nic moc, ale… »
» Vad (Hlasovali 4 lidé) 26.09.2022 11:45
no tam to spíše nezvládl Renault kterému ujel… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Sebastian Vettel

    Sebastian Vettel

    195.5.186.XXX
    Je neuvěřitelné, jak Horner zapomíná. Je neuvěřitelné, jak RB podělával 2014 - 2020, po letech jejich dominance + bez Ricciarda a Verstapena by měli možná tak třetinu vítězství, a kdyby neměli Verstapena, bůh ví, jak by dopadl rok 2021.
    Zas neví, jak by ještě oslnil (klasicky u RB), nebo chce možná Wolfa vyprovokovat, buďto k trash talku, nebo k lepším výsledkům.

    + 2 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      185.149.130.XXX
      No řekl bych, že v letech 2014-2018 to nepodělával RB ale Renault s Hondou.
      Až od sezony 2019 (spíš 2020) měli motor, který nebyl daleko od Mercedesu. To už získávali pár vítězství a pravidelně jezdili na bedně. Bylo to trochu o něčem jiném, než současný Mercedes. 03

      + 3 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Sebastian Vettel

        Sebastian Vettel

        195.5.186.XXX
        Renault Honda byli jejich volba, jejich volba partnera (dodavatele motoru), navíc s Renaultem se jim dřív dařilo, to že pak Renault nezvládl hybrid éru.... to nic nemění na tom, že byli partneři a bojovali společně. Stále volba RB. Stejně tak letošní Mercedes se rozhodl jít jinou cestou, na což doplatili, ale.... byla to jejich volba, která je teď limituje. Shrnutí je, že je to týmový sport, ikdyž máš partnery, kteří ti něco dodávají, vždycky jedete, jako celek. Prohráváte a vyhráváte společně. RB limitoval spatný motor od dodavatele, Mercedes limituje špatná volba architektury auta.

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • airwar1939

      airwar1939

      176.74.150.XXX
      To bylo to první co mě při čtení článku napadlo, přitom tehdy nešlo o zdaleka tak zásadní změnu v pravidlech, jak letos.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • juras

    juras

    89.24.35.XXX
    Jednou to přijít muselo...já si myslim že drtivá většina fanoušků F1 ústup ze slávy Mercedesu přivítala...jen škoda že Redbull nemá stejně vyrovnaného konkurenta jako loni nyní ve Ferrari.

    Já o to aby se Mercedes vrátil do boje o tituly moc nestojím (nasbíral úspěchu za poslední dekádu dost), spíš by mě potěšilo kdyby Redbullu šlapal na paty krom Ferrari ještě alespoň jeden tým (Alpine, McLaren).

    + 5 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • airwar1939

      airwar1939

      176.74.150.XXX
      Realisticky, pokud má potenciál někdo příští rok šlapat RB alespoň trochu na paty, tak Mercedes. Ferrari je v totálním rozkladu už několik let, a ostatní nemají výkonnost ani potenciál zázemí.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Racek

        Racek

        78.80.232.XXX
        No, Ferrari udělal v technice spoustu práce a výkon by byl. Chybí ovšem pevné a jasné vedení, spolehlivost a tak trochu divočení jezdců, což může být důsledek předchozího, o čemž jsem přesvědčen. Jinak ta dvojice je velmi dobrá. Takže, pro příští rok vidím Ferrari ve velkém souboji s Red Bullem. A občas se přidá i Mercedes a opět se zlepší Alpin...

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • juras

        juras

        88.103.92.XXX
        Já vsázím příští rok na Ferrari...Redbull zůstane opět hlavním favoritem, ale věřím že Ferrari zapracuje jak na výkonnosti, tak letos nabralo zkušenosti co se strategie týče.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • juras

          juras

          88.103.92.XXX
          Mercedes mi přijde že je v pozici kdy byl Redbull v roce 2014...spíš melduje a naříká...a ztrácí to co ho drželo leta nahoře...organizovanost, soustředěnost na svoji práci a tak trochu pokoru.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • daaviid23

    daaviid23

    90.182.169.XXX
    Já si teda nestěžuju. 12

    Teda respektive stěžuju, protože to je letos postupně zase velká nuda, ale doufal jsem, že Mercedes nahradí Ferrari 07

    + 3 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      185.149.130.XXX
      Já si tedy vůbec nestěžuju. 12

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • daaviid23

        daaviid23

        90.182.169.XXX
        Ty máš rád závody rozhodnuté už před startem? 13

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          185.149.130.XXX
          Těch jasných zas tak moc nebylo a kvaldy ovládá převážně Leclerc. Těžko si vzpomenout na sezonu, kdy se předjížděli piloti ve vedení tak často, jako letos.
          Ale musím uznat, že už je to pár závodů celkem jasné. Prostě Todta na vás!!! 12

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • tom11

            tom11

            194.212.104.XXX
            Na předjetí pilota ve vedení po kvalifikaci ( rozuměj Ferka ), bych vsázel závod co závod. A to dokonce ještě s tím, že vím, kdo jo přejede. To už taky není zajímavé, když je z toho závod co závod rutina 10
            03

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
    • Ferda

      Ferda

      193.165.96.XXX
      Jestli bude Ferrari vyrábět tolik kopanců jako dosud, tak ho do konce roku Mercedes skutečně nahradí.
      Teď nevím jestli má přidát smajlíka tohoto, 11 nebo toho. 09

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • h22

      h22

      185.246.210.XXX
      Nuda to není, RB a Max podávají perfektní výkony, radost na to koukat, Ferrari zase dělá neuvěřitelný kiksy, které tu snad za celou éru nebyly, sranda na to koukat, Mercedes se drží a těží z neuvěřitelný spolehlivosti, Alonso je jako důchodce na tripu, ve středu pole probíhá tuhej boj Alpine s McLarenem, přestupový rošády, Hamilton v gumovkách a pokaždé jiným pyžamu taky nechybí, měnící se pravidla během sezóny, nové řízení závodu, je tam toho spousta, fanoušek se nemůže nudit... 01 03

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Limbi

    Limbi

    147.228.70.XXX
    Asi podobně jako RedBull po roce 2013 04 Prostě přišla nová pravidla a byl hazard, kdo zvolí nejlepší koncept. Otázkou pro příští roky ale je, čí koncept se vývojově rychleji vyčerpá...

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Bývalý prezident Ferrari Luca di Montezemolo

Vasseur a další odmítají místo šéfa Ferrari, Montezemolo je situací znepokojený. Neměl Binotto raději zůstat?

Lance Stroll a Guanyu Zhou v závodě v Brazílii

F1 oznámila počet sprintů pro sezonu 2023. Bude jich víc než letos

Jeden ze starších motorů v muzeu Ferrari

Nový motor Ferrari bude bomba, slibují v Maranellu

Christian Horner s Mattiem Binottem před závodem v Monaku

"Moc mě to nepřekvapilo," reagoval Horner na konec Binotta u Ferrari

George Russell s Mercedesem W13 v Abú Zabí

Mercedes během sezóny zcela změnil koncept svého vozu, nikdo nic nepoznal

Patrick Tambay pózuje u vozu značky, na níž dosáhl svých dvou vítězství v F1

Odešel pilot, jehož provázely opakované návraty - Patrick Tambay

Kolize Verstappena s Hamiltonem v průběhu GP Brazílie

Marko má o největším soupeři Red Bullu v sezoně 2023 jasno

Závod v Číně

První změna v kalendáři. Na tradičním okruhu se nepojede ani v sezoně 2023

Alex Palou

Šampion série IndyCar získává místo u McLarenu

Piloti Ferrari před závodem v Monze

Piloti Ferrari reagují na Binottův odchod

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama