DISKUZE K ČLÁNKU "Proč by měl Ricciardo zůstávat v F1? Polovina jeho kariéry byla špatná," tvrdí Villeneuve

Daniel Ricciardo se pomalu smiřuje s tím, že příští rok bude ve Formuli 1 chybět. Zatímco někteří se zastávají jeho talentu, bývalý pilot Jacques Villeneuve s ním slitování nemá: vzhledem ke svým posledním výkonům v královské disciplíně motorsportu nemá moc co pohledávat.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Proč by měl Ricciardo zůstávat v F1? Polovina jeho kariéry byla špatná," tvrdí Villeneuve

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 41, poslední 18.09.2022 15:04 Vložte komentář

Nejlepší názory

» jumpman (Hlasovalo 6 lidí) 16.09.2022 17:52
sorry, ale asi si úplně nevybavuješ okolnosti.… »
» Mike17 (Hlasovalo 6 lidí) 16.09.2022 19:13
Právě, že si pamatuju. Než ohlásil odchod, byl ve… »
» Loqenc (Hlasovali 4 lidé) 16.09.2022 10:15
U Renaultu na body porazil Hulka i Ocona a ne o… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • juras

    juras

    88.103.92.XXX
    Podle mě je Ricciardo jedním z nejlepších pilotů své doby...dokázal se popasovat s Vettelem a Verstappenem...což jsou mistři světa.
    U Redbullu měl smůlu že přišel zrovna když Redbull přišel o post nejlepšího týmu...pak je otázka jeho souboje s Verstappenem...možná někdo myslí že před ním utekl...ale já si spíš myslím že byl přesvědčenej že nemá cenu bojovat s Verstappenem když Redbull nemá na titul...a docela logicky zkusil Renault který obnovil tovární tým...a rok 2020 nebyl z jeho strany vůbec špatný. Otázka je proč odešel k McLarenu...dostal pocit že Renault se na vrchol už nedostane?
    Jestliže přestup z Redbullu alespoň u mě má logiku...přestup k McLarenu tu logiku postrádá. Při vší úctě k McLarenu, ten nedokáže aktuálně bojovat o titul...ani výhledově.
    Za mě to vypadá že Ricciardo prostě rezignoval...dokázal porazit čtyřnásobného mistra světa (v jednom týmu), dokázal porazit Verstappena (jako vycházející kometu), o Hulkenbergovi a Oconovi nemluvě. Srovnání s Norrisem už beru jako s rezignujícím Ricciardem

    Podle mě má Jacques Villeneuve v podstatě pravdu...Ricciarda by motivovalo jedině kdyby mohl jezdit v týmu kde by měl reálnou šanci na titul...jinak je jeho působení v F1 zbytečné...peníze si vydělal...je typem člověka který si umí užívat a bavit se...může aktivně v F1 zůstat v jiné roli...protože je podle mě dost populární a bude žádaný.

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • daaviid23

    daaviid23

    91.245.26.XXX
    Villeneuve k tomu přidá svoje kecy okolo aby byl zajímavej, nicméně pravda je taková, že po odchodu z RB šla Ricciho kariéra do....háje zelenýho. (i když ano, v Renaultu porazil aspoň týmové kolegy).
    Ale tak hlavně že odešel z toho zlého RB, no. Šel za lepším, no 04

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      185.149.130.XXX
      01
      Zajímalo by mne, jak tento tah zpětně hodnotí. A taky by mne zajímalo, jestli si finančně polepšil, když vlastně odešel kvůli špatnému finančnímu ohodnocení.
      Je to škoda, protože podle mne mohl být reálným bojovníkem o titul v případě, že by Max měl víc problémů. A když si vzpomenu, že Max vloni 4 neodjel v závodech, kde mohl vyhrát a jen jednou to bylo kvůli technických problémům (guma v Baku).... Mohla to být ještě zajímavější zápletka, než nakonec byla.

      + 0 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • jumpman

        jumpman

        178.255.168.XXX
        sorry, ale asi si úplně nevybavuješ okolnosti. Ricci byl rychlejší než emil, ale díky různým podivným rozhodnutím a zákulisním machynacím byl emil razantně tlačen před ricciho. Nedivím se, že se mu prostředí red bullu znechutilo. Stejně tak, bych nehodnotil ricciho působení u renaultu jako propadák. To byl vývoj auta. Propadákem se stalo až působení u mcl a tady si myslím, že je dost máslo na hlavě i u vedení mcl, že ricci nedokázal reálně ukázat, co v něm je. Pokud nesežene sedačku, bude to škoda a dost těžko se bude vracet...

        + 6 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          185.149.130.XXX
          Právě, že si pamatuju. Než ohlásil odchod, byl ve všech závodech rychlejší Max. Ricci před ním skončil jen v případě, že to Max rozbil (Aus, Mon, GB), nebo mu to kleklo (Maď). Tuším jen v Číne jezdil před Maxem i ve chvíli, kdy Max kolidoval s Vettelem. Nechce se mi to ověřovat, ale i v kvaldách to bylo nějak 10:2 pro Maxe. Po oznámení odchodu chápu, že ho neporazil už ani jednou. Ale ukaž mi závod, kde byl nějak výrazně lepší i před. 03
          V prvních letech byl Ricci lepší, ale jak Max dorůstal, začal Ricciho porážet. A to, že měl Ricci v posledním roce technické problémy s tím nemá co dělat.
          RB dobře věděl, proč sází na Maxe. Ricciho výkonnost v nejlepším stagnovala, Max rostl. Současnost jim dává zapravdu.

          + 6 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • jumpman

            jumpman

            178.255.168.XXX
            já nikde netvrdím, že riccimu ukradli titul 03 ale red bull jel hned na emila a jak vidíš, tak jak emil, tak ricci mají specifické požadavky, aby byli extra rychlí. Ricci potřebuje stabilní auto na brzdách a emil nestabilní. Tohle jde úplně proti sobě a pokud udělají auto podle potřeb emila, jde jednoznačně výkon druhého pilota dolů. Perez o tom něco málo nesměle řekl... A je to i současný problém ricciho u mlc. Auto jde směrem noris a ricci má zkrátka smůlu a vypadá jako neschopná trubka.

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              185.149.130.XXX
              Taky nikde nějakou krádež nevyvracím. 03
              Jako jo, Auto se nějak vyvíjí a můžou dát víc na potřeby jednoho z nich tam, kde to nejde nastavit na každém z vozů jinak. Stalo se tak? Kdo ví. Možná jo. Pak je otázka kdy se tak začalo stávat. Pochybuji, že dali ve Španělsku 2016 víc na zpětnou vazbu 16letého kluka. Měnilo se to postupně? Nebo v nějaký termín? Nevíme.
              Faktem je, od začátku roku 2018 byl jasně rychlejší Max. Kdoví proč, ale byl. Byl jasně perspektivnější, postupně stále rychlejší (proti Riccimu) a postupně dělal méně chyb. Já se volbě RB ani trochu nedivím.

              Zpětně vzato vidím Ricciho jako lehce přeceňovaného. Ano, porazil Vettela. V podstatě za stejných podmínek, jako obhajuješ u Ricciho. Vůz RB 2014 byl víc podobný STR 2013, než RB 2013. Vettel byl ten, kdo musel měnit styl jízdy. Po tom, co mu vyměnili prasklé šasi v půlce sezony, najednou začal být o fous lepší, než Ricci. Než oznámil odchod k Ferrari. S Kvjatem tuším prohrál a pak ne moc výrazně porážel 16letého a 17letého kolegu. Porazil Hulka a Ocona. A kdo ne? Nejsou to sice špatní piloti, ale také ne extra třída. Oba porazil Pérez.

              + 1 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • jumpman

                jumpman

                178.255.168.XXX
                Za přeceňovaného můžeš klidně označit i vettela, protože to je také evidentně mistr jedné koncepce. Jak se zakázaly foukané difuzory (extrémně silná zadní část auta) tak byl najednou poloviční. Není špatným pilotem, ale od té doby nic nepředvedl. Hamilton? Kolik by toho reálně vyhrál bez podpory mercedesu a bez jejich nejsilnějšího auta? Reálně je to asi jediný vícenásobný který dostal nářez od několika týmových kolegů... a takhle můžu pokračovat. Jde o to, že když se potká pilot s konceptem, který mu extrémně sedne, tak vypadá velice silný, ale jak o něj přijde, tak má problém.
                Podívej se na schumachera, ten potřeboval auto s nestabilní zádí (stejně jako senna a emil) a když je dostal, byl extrémně rychlý, ale to platilo v době, kdy mu mohli zároveň ušít gumy na míru. Vrátil se do éry hadrelli a celý jeho ridičský bonus byl pryč, protože když využíval auto jak byl zvyklý, tak zničil zadní gumy během jednoho kola. Ale v době kdy mu seděl koncept, tak své týmové kolegy doslova ničil a to o současných šampionech moc říct nejde, až teď o emilovi, ale je to zase o tom nestabilním konceptu auta...

                + 2 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
          • juras

            juras

            88.103.92.XXX
            Jo, jenže ono když máš 100 % podporu týmu jako je Redbull, tak je jednodušší růst než když sedíš v týmu středu pole...kde ani není potřeba status prvního pilota...protože ten tým ani nebojuje o vítězství.

            Jistě Ricciardo odešel k Renaultu dobrovolně...v době kdy Redbull sice byl schopen vyhrát nějaký závod...ale o titulu se jim jen zdálo. Já jeho rozhodnutí chápu...Renault obnovil tovární tým...byla to šance (kdo mohl na 100 % vědět že Renault se nedokáže vyhrabat z pozice ve středu pole?).
            A v Renaultu nechal Ricciardo Hulkenberga a Ocona daleko za sebou...

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
        • juras

          juras

          88.103.92.XXX
          Dost podobně to vidím i já...je u McLarenu si myslím že to není týmem, ale rezignací Ricciarda.
          Holt je blbý že F1 má za sebou 2 dekády kdy dlouhodobě dominoval jeden tým...a momentálně hrozí další...a pak se těžko hledá motivace...pro pilota kvalit Ricciarda. Kdoví, jestli kdyby nepřišel Verstappen k Redbullu vydržel Ricciardo u býků až do loňska...a zda by taky dokázal vyhrát titul.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
    • jenDalsiTeepack

      jenDalsiTeepack

      85.160.2.XXX
      Já se Ričímu vůbec nedivím, že odešel.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        185.149.130.XXX
        Já jo. U RB by měl jistě za ty skoro 4 sezony víc vítězství, než jedno náhodné. 03

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • jumpman

          jumpman

          178.255.168.XXX
          myslím si, že u red bullu ho v podstatě psychicky odrovnali, stejně jako je teď zničenej u mcl. Ricci je pohodář a potřebuje uvolněnou atmosféru, ikdyž to nedává najevo. A psychika je pro jezdce 90% výkonnosti...

          + 3 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            185.149.130.XXX
            Nevím, co se mu dělo. Pochopil jsem to tak, že odešel kvůli tomu, že mu nabídli míň peněz a RB sázel na Maxe. Jejich kolize sice asi zvyšovaly napětí, ale znám víc napjaté vztahy mezi kolegy. Měl by se s tím umět vyrovnat. Jako chápu, že když pilot odchází, přestane do toho dávat vše a je to znát. Pokud chce být špičkou, musí zvládat vyhrocené stavy, třeba viz konec loňské sezony, protio čemuž byla situace v RB 2018 slabým čajíčkem.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • jumpman

              jumpman

              178.255.168.XXX
              jo souhlas, když by chtěl být mistrem, tak musí být odolnější, to ricci evidentně není a proto ho za mistra nepovažuju, ale pořád si myslím, že je talentovanější než dobrá polovina pole, jen si teď v mcl hrozně zkazil jméno a když se podíváš na jeho strategie, tak si nemají moc co vyčítat s ferrari, skoro mi přijde, že ho mcl schválně zařezává, aby si odůvodnil vyhazov (nějaká klauzule ve smlouvě?) ale každopádně ricci u mcl zůstal za očekáváním a norisovi vyrostlo sebevědomí, což klidně může být také tah vedení mcl, za denise to byla jejich běžná politika...

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Mike17

                Mike17

                185.149.130.XXX
                I v tom máš možná pravdu. Rád bych ho ještě v nějaké sedačce viděl. Ale obávám se, že po těch 2 letech v Mclarenu už žádnou solidní nedostane.
                Což by na druhou stranu nedostal ani po dalších letech s Emilem. Takový je život.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • jumpman

                  jumpman

                  178.255.168.XXX
                  tak když vidíš, jak se reálně chová marko k pilotům, kteří nejsou jeho oblíbenci, tak se riccimu nedivím, že odešel, mohl dopadnout jako albon nebo kvjat... Za odchod z red bullu bych ho nehejtil, ale u renaultu nechal nedokončenou práci a to se mu evidentně vymstilo...

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Mike17

                    Mike17

                    185.149.130.XXX
                    Jenže ono to není moc o Helmutovi. Ale o tom, že jak nestíhá Norrise, tak by nestíhal Maxe. Bez ohledu na okolnosti (které jsi zmínil) prostě nikdo nedá super sedačku někomu, kdo dostává 2 roky dost slušný výprask.
                    Prostě Ricci už dosáhl svého maxima. Ale u RB mohl dosáhnout na víc a teoreticky i bojovat o titul.
                    V Renaultu porazil kolegy, ale reálně nezajel ani bednu.
                    V Mekáči sice vyhrál, ale jen jednou po haluzi. V RB těch vítězství mohl posbírat několik. I kdyby ho Max zajížděl, bylo dost závodů, kdy odstoupil a mohl dostat šanci on.

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • jumpman

                      jumpman

                      178.255.168.XXX
                      podívej se teď na Peréze, není zajímavé, že se od monaka, kde se dostal emilovi na dostřel najednou nechytá, helmut vykřikuje, že by měl míň slavit, ale perez říká, že mu najednou nesedí auto? To stejné bylo s riccim. Emil má holt protekci a red bull dělá vše jen pro něj. Druhé auto tam má jen do počtu. Pokud by tam ricci zůstal, tak by dopadl úplně stejně jako teď v mcl, ikdyby mu měl marco osobně vymontovat jednu svíčku z motoru...

                      + 2 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama