DISKUZE K ČLÁNKU Mizérie už musí skončit! Ferrari chce v Monze zareagovat, pomůže nové zbarvení?

Šéf Ferrari si uvědomuje, že po sérii zpackaných závodů je na čase, aby ve své domácí velké ceně podali konečně dobrý výkon. Pomůže jim k tomu nové zbarvení?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Mizérie už musí skončit! Ferrari chce v Monze zareagovat, pomůže nové zbarvení?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 35, poslední 09.09.2022 18:23 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Senor (Hlasovalo 6 lidí) 08.09.2022 10:47
Lidi jsou k Ferrari zbytečně moc kritický.… »
» Mansell_fan (Hlasovalo 6 lidí) 08.09.2022 18:18
Ta směrnice omezující ohýbání podlah od Spa jim… »
» jumpman (Hlasovali 5 lidé) 08.09.2022 16:02
ano, mercedes využil svůj politický vliv a nechal… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Petr Hloušek

    Petr Hloušek

    194.79.55.XXX
    Aha, změnili barvu a očekávají, že se tím změní i jejich výsledky?
    To je prostě Ferrari. Já očekávám obvyklý letošní průběh - Ferrari vyhraje kvalifikaci a v závodě se zas propadne

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Mansell_fan

    Mansell_fan

    86.49.227.XXX
    Ta směrnice omezující ohýbání podlah od Spa jim jednoznačně zavařila. To ale není omluva. Auto má stát na pevném základu pravidel a ne na šedých zónách, které mohou být v průběhu roku omezeny či zakázány 02
    A pozor, je to mnohem horší než špatné! Dle šuškandy na technologických fórech směrnice TD39 vpodstatě zlikvidovala veškerý přítlak který Ferrari mělo v oblasti pod bočnicemi. Celý tento komplexní aerodynamický balík (bočnice s prohlubněmi, podlaha a lišty v podlaze) vyvíjený celý loňský rok tím byl zničen a to je katastrofa i pro příští sezónu, protože vlastně začnou vývoj úplně od nuly

    + 6 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Ferda

      Ferda

      193.165.96.XXX
      To se dalo očekávat. To krabicoídní Aero Ferrari bylo výhodné v začátcích roku kdy díky šíři bočnic podlaha tak moc nemávala křídly. Jenže teď už aero Ferrari má velký odpor a počáteční výhoda se stává velkým problémem. Navíc Ferrari ve velkých rychlostech nadále ošukává asfalt snad nejvíce ze všech vozů v poli. A obzvláště na Monze to může být hodně velký problém.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • jumpman

        jumpman

        178.255.168.XXX
        je zajímavé, že ti kteří o tom něco ví, říkají, že největší odpor má mercedes. Ferrari je na tom co se odporu týká poměrně dobře, ale ne tak jako red bull. V tomto případě široké bočnice neznamenají nevýhodu, protože dokáží usměrnit vzduch na zadní kola. Odkryté kolo je pro aerodynamika noční můra...

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • jumpman

      jumpman

      178.255.168.XXX
      ono to nebylo jen o ohýbání podlahy, protože to by mercedes nemohl být připuštěn ke startu, případně by museli být diskvalifikovaní z každého závodu. Problém je to hopsání a když jim to skáče, tak jsou nuceni zvedat auto a bohužel ferrari skákalo a skáče asi nejvíc ze všech, jen s tím dokázali v pohodě žít. Teď jim to FIA spolu s mercedesem zatrhla a ferrari přichází o přítlak a tím pádem se trápí i s pneumatikama...

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • daaviid23

    daaviid23

    90.182.169.XXX
    Je čas přestat bláznit a začít se soustředit na příští rok.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • tom11

    tom11

    194.212.104.XXX
    pánové v obdobně zbarvených overalech, jako mají pro Monzu Charles a Carlos, mi každou druhou středu odvážejí od domu odpadky takovým velkým a vcelku pomalu jedoucím autem. myslíte, že by to mohlo mít nějakou souvislost?
    18 18 18
    ta žlutá je na těch kombinézách fakt hrozná, na autě to ještě docela ujde...

    + 3 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Jindrich K.

      Jindrich K.

      91.229.253.XXX
      Náhodou mě se líbí a udělal bych i celý auto žlutý, Ovšem naděje na vzkříšení snu o titulu jim nezajistí žádná barva 11

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Limbi

    Limbi

    147.228.70.XXX
    Ferrari letos postavilo skvělé auto. Za to patří dík vývojovému týmu, který pracuje slušně. Problémem je ta část týmu, která jezdí na závody. A nebudu z toho vylučovat ani jezdce samotné, kteří taky letos nasekali dost chyb. Každý vidí, že tým má problémy se strategií, pitstopem i komunikací obecně. Další věcí je, že dle mého dost tápou při nastavení vozu. Dost často jdou do nějakého extrému, kde jim auto jede skvěle na jedné sadě pneu, ale na těch ostatních začnou brutálně ztrácet ať už vinou rychlé degradace, nebo přehřívání. Tohle jsou prostě věci, které je potřeba vyřešit pokud vůbec ještě někdy chtějí pomýšlet na titul. Letos je titul pryč a tým by měl zbytek sezóny využít k tomu, aby se stabilizoval v těch oblastech kde hoří (zeď a nastavení auta).

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Senor

      Senor

      89.111.77.XXX
      Lidi jsou k Ferrari zbytečně moc kritický. Udělali obrovksý krok mezi sezonami a lidi už vidělali jak delaji titul. Holt to nevyšlo díky Maxovi, ale to je proste s RB-Hodnou smrtící kombinace. Jinak ale Ferrari proste vyborna prace, ac nekdy s nejakou chybkou, ale kdo ji neudela, ze?
      Jini mluvili o vitezstvych a titulech pred lety a dneska se porad placaji nekde v pozadi. Mergl ze spicky brutalne propadl.
      Za me Ferrari udelalo kus prace na ktere se da stavet, musi doladit detaily a pristi rok by melo bojovat o titul bez debat a vymluv. Sundat trochu odporu a je to univerzalni auto pro celou sezonu. Letos ta sance na titul byl jen necekany bonus, za ktery ma Ferrari muj obdiv. RB s Hondou bude i v dalsich letech hodne tezky souper, kdy s Maxem se da rici, ze to muze byt neprekonatelna kombinace. Tato trojkombinace nema proste slabinu, takze se muze stat, ze Ferrari vyjde i v pristich letech naprazdno, ac bude odvadet dokonalou praci na aute a i to nakonec muze byt nejlepsi, ale to neni zaruka titulu. Musi si sednou vse uplne dokonale a to uz neni v rukou Ferrari uplne. Forza Ferrari 21

      + 6 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • tom11

        tom11

        194.212.104.XXX
        Ferrari nemá ve svých rukou, zda si u nich všechno dokonale sedne? a kdo jiný by jim to měl zajistit? Alpinka, McL? se svými problémy se musí poprat právě a jen a jen Ferrari. a právě to, aby si vše sedlo na 100% je ( mělo by být ) starostí šéfa stáje.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Senor

          Senor

          89.111.73.XXX
          Sedne na titul a k tomu je potreba vzdy i jezdec a momentalne je Max nejlepsi jezdec a kldine bych rekl, ze ikdyby udelalo Ferrari vse bez chyby, tak je proste Leclerc za Maxem. Ano ne o 100 bodu, ale porad za nim

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • Bukvice

        Bukvice

        78.80.113.XXX
        Nemám pocit, že by za všechny ty krávoviny co u Ferrari vidíme mohl Max.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Senor

          Senor

          89.111.77.XXX
          viz. vyse. Max letos rozhodl, jede proste bez chyby. To ze melo Ferrko auto mozna prvnich par zavodu lepsi neznamena, ze mu tim automaticky vznika narok na titul. Auto musi mit lepsi celou sezonu a pak by ćhom mohli tymu nadavat. Ale to tak neni, takze Ferrari ikdyby letos chyby nedelalo, nemelo by stejne body na titul. Tedy prozatim, uvidime co ukaze konec sezony. Ale zatim je to jasny RB-Honda-Max valec, neskutecny 01

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama