DISKUZE K ČLÁNKU V kvalifikaci byl nejrychlejší Verstappen, oba Mercedesy havarovaly

Na Spielbergu byl v kvalifikaci nejrychlejší Verstappen před Leclercem a Sainzem, přičemž se všichni tři vešli do jedné desetiny. Rychlost ukazovali i jezdci Mercedesu, oba ale ve třetí části tvrdě havarovali.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: V kvalifikaci byl nejrychlejší Verstappen, oba Mercedesy havarovaly

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 61, poslední 09.07.2022 12:34 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mike17 (Hlasovalo 6 lidí) 08.07.2022 19:16
Opét netrefili apex. 12 To jsem asi po.. Co?… »
» Duncan66 (Hlasovali 5 lidé) 08.07.2022 20:41
Tak hlavne ze Max apex trefuje a je mu jedno, ze… »
» jumpman (Hlasovali 4 lidé) 08.07.2022 20:15
evidentní závada na součástce mezi volantem a… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

            • Ferda

              Ferda

              193.165.97.XXX
              Sleduji i americké série a tam nějaké limity neřeší nikdo a jedná se třeba i o trať v Austinu kde F1 taky jezdí.
              Podle mě je hlídání limitů zcela zbytečná záležitost. Osobně žádný přínos nevidím, pouze problémy a zkostnatělá jízda závodníků.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • tom11

              tom11

              194.212.104.XXX
              a to jsme v Rakousku, kde to je ještě poměrně tradiční trať s převážně tradičními řešeními. počkej na Francii za dva týdny. tam je to celé načmárané na asfaltu bez jakýchkoliv trav a štěrků. to si komisaři pošmáknou.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        185.149.130.XXX
        Přesně. Za mne by měli hlídat jen to, jestli si někdo nezkrátí šikanu. Jestli někdo přejete o cenťák čáru na výjezdu by nemělo vadit. Ať to klidně dělají všichni.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Ferda

          Ferda

          193.165.97.XXX
          Samozřejmě. Dyť by to bylo bez zásahů FIA férovější.

          + 2 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • tom11

            tom11

            194.212.104.XXX
            to určitě. on jakýkoliv zásah, obzvláště takto pozdní, je spíše na škodu, než užitkem.
            ale zrovna Americké série bych si za vzor nebral. tam to není až tak o závodění, ale jim jde spíše o šou. oni to mají celé Amíci nastavené trošku jinak a směřování F1 do amerického stylu se mi moc nezamlouvá. holt jsem konzerva 04.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Ferda

              Ferda

              193.165.96.XXX
              Emerické série dávám za příklad, protože podle nich může dnešní mládež která neprožila dobu kdy vyhrávala logika.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
        • daaviid23

          daaviid23

          91.245.26.XXX
          Někdy i prodloužení dráhy může znamenat lepší čas na kolo, to je ten problém.
          Oni by to jinak jezdci v takové míře nedělali, kdyby to nebylo výhodné 12

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            185.149.130.XXX
            Může. Tak ať si vylepšují takto čas všichni. Proč je to problém?
            Nevím jak tobě, ale mně nepřišlo moc zajímavé, že se pořád měnily tabulky jak se mazaly časy. Člověk pořád nevědl, kdo na tom jak je, protože nevěděl, jestli někde nepřejel čáru. A vlastně až ráno jsem se dověděl, jak dopadla kvalifikace. 03

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • daaviid23

              daaviid23

              91.245.26.XXX
              Kdyby se nastavil nějakej normální systém, tak by to podle mě bylo v pohodě, protože by si zvykli jak jezdci, tak i diváky. Dneska, kdy se to řeší jen na nějakých tratích a nějakých zatáčkách, tak to je na prd.

              Jinak co se týká samotného principu.... Výjezdem mimo trať půl vteřiny fakt nezískáš. Nicméně podívej se na tuhle kvaldu, první tři jsou v desetině sekundy, takže tady by klidně mohl vyhrát ten co si nejvíc "narovnal" trať. Za mě tohle není to co chci vidět 03

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Mike17

                Mike17

                185.149.130.XXX
                Žádnej systém to neudělá jasný a přehledný. Pořád pilot nebude vědět, jestli přejel, nebo to je ještě dobrý. Sainz u prvního smazání přísahal, že nevyjel. Na kameře je jasný, že vyjel a ne o mm.
                Já chápu, že jezdec drobným vyjetím může získat výhodu. Ale co je na tom špatně? Ať ji získá. Můžou ji získat stejně všichni. Není zvýhodněn nikdo. Nikdo nevyjede o metry, protože by to už výhodné nebylo. Tak ať si každý najde svou stopu.
                Já bych to jen reguloval v šikanách, nebo tam, kde se dá trať zkrátit. Ale většinou to není třeba, protože obrubník tě v šikaně rozhodí tak, že ztratíš přilnavost na výjezdu. A to nechceš. Případů, kdy si takto někdo zkátí trať je naprosté minimum a nebude co řešit. 03

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama