DISKUZE K ČLÁNKU Podle Webbera bude dominance Red Bullu pokračovat. Ferrari nevěří

Red Bull vstoupil do sezony dvěma odstoupeními během úvodních tří závodů Teď ale rakouská stáj dominuje.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Podle Webbera bude dominance Red Bullu pokračovat. Ferrari nevěří

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 24, poslední 28.06.2022 18:23 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mansell_fan (Hlasovali 4 lidé) 27.06.2022 12:12
Ferrari letos ještě něco vyhraje, ale titul je… »
» Mike17 (Hlasovali 2 lidé) 27.06.2022 13:00
Já bych to neviděl tak černě. V Kanadě by Ferrari… »
» Mansell_fan (Hlasovali 2 lidé) 27.06.2022 13:10
To je právě organizace týmu. V tom u Ferrari je … »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Mike17

    Mike17

    185.149.130.XXX
    Neviděl bych to tak pesimisticky, jako Mark. Ale celkem jeho názor smysl dává.
    Spíš mne dost zaráží, jak neustále lakuje RB na růžovo, když ho údajně tak drtili a zemožňovali mu vyhrávat.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Tazatel

      Tazatel

      109.105.39.XXX
      Možná se přibývajícím věkem vidí věci jinak (i ty v minulosti), možná se nad to už povznesl a možná je to jeho profesionalita. Určitě nikdo by nebral tolik vážně názor člověka, který by kolem sebe jen a jen kopal jen proto, co se v minulosti stalo.
      Dle mého tu kapitolu uzavřel a nyní se snaží být nad věcí (ačkoliv třeba tam určitá pachuť zůstává, ale nedává ji najevo).

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        185.149.130.XXX
        Tak on to dělá pořád stejně už dlouhé roky. Nejspíš není spokojen se vším, co se v RB odehrálo, ale nikdy jsem ho neslyšel mluvit o nějakém nedovolení vyhrávat, nebo poškozování jeho techniky a podobně.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Mansell_fan

    Mansell_fan

    37.188.251.XXX
    Ferrari letos ještě něco vyhraje, ale titul je scifi. Technicky je to s RB srovnané, ale organizačně na ně nemají, bohužel. Trochu mi to připomíná přelom 80. a 90 let. S McLarenem měli tehdy taky srovnatelné auto, ale zatímco ve Wokingu pracovali jako švýcarské hodinky, v Maranellu vládl tradiční chaos. Ferrari potřebuje lidi jako byl Todt a Ross Brawn, ti to dokázali ukočírovat.

    + 4 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • tom11

      tom11

      194.212.104.XXX
      bohužel to tak nejspíše je a Mark moc dobře ví, o čem mluví. Ferka asi vyhrají občas nějaký ten závod, ale celkově mají prostě smůlu. RB má nyní i dost zkušeností ze soubojů s Mercedesem v posledních sezonách, takže to je tým, který má jak auto, tak piloty, tak lidi v zázemí dokonale sladěné. už jenom to, jak zvládli vyřešit problémy ze začátku sezony je toho důkazem.
      osobně upínám poslední zbytky naděje na alespoň trošku zajímavou sezonu spíše k Mercedesu a jeho vylepšení právě na tenhle víkend. pokud jim to zafunguje a dostanou se "na vlnu", ještě nemusí být sezona ztracena a věřil bych jim i na boj o úplné čelo. pokud jim to ale nesedne na 110%, tak se můžeme těšit maximálně na zajímavý souboj o druhou pozici mezi Ferkama a Mercedesem a souboje ve středu pole, kde se to nejspíš bude střídat trať od trati.
      je to docela škoda pro fanoušky F1 jako takové, ale RB letos zatím jednoznačně odvádí nejlepší práci a vedou naprosto zaslouženě.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        185.149.130.XXX
        Já bych to neviděl tak černě. V Kanadě by Ferrari bylo vyhrálo, kdyby Leclerc nestartoval zezadu. V Baku to bylo taky vyrovnané. V Monaku byli taky rychlejší. Uvidíme, co na dalších. Ale co drtí Ferrari není ani tak výkonnost, jako chyby stratégů a pilotů a spolehlivost. Bez toho by Leclerc vedl šampionát. 03

        + 2 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mansell_fan

          Mansell_fan

          37.188.251.XXX
          To je právě organizace týmu. V tom u Ferrari je (a vždycky byl) zakopaný pudl 05

          + 2 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            185.149.130.XXX
            Jo, s tím souhlasím. Otázka je, jestli se na tom nedá zapracovat.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • jumpman

              jumpman

              178.255.168.XXX
              dá, ale to chce zkrátka zkušenosti. Ferrari nemá v současné době lidi, kteří by dokázali ustát tlak v boji o titul, ale alespoň ukázali, že mají lidi na to, aby dokázali postavit mistrovské auto. Teď už jen zkloubit obě věci v jedné sezoně 12

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
        • tom11

          tom11

          194.212.104.XXX
          nesnažím se to vidět černě, naopak jsem optimistou ( viz naděje vkládané do Mercedesu ). jinak máš sice pravdu, ale tyhle věci napravit je, podle mě, těžší, než napravit spolehlivost auta. pokud je tým správně nastavený, dokáže se s nějakým problémem s autem popasovat podstatně lépe, něž pokud se potýká s problémy ve vlastních řadách. ono Ferko má letos auto opravdu dobré, asi i výborné a to na skoro všech tratích. RB na tom s autem ale není o nic moc hůř, dokonce bych řekl, že strategií s nastavením na rychlost a částečným obětováním rychlosti v technických pasážích, kde stejně nikoho nepředjedeš, jsou na tom v závodech prostě líp.
          už jsem to tu někde cca dva, tři týdny zpátky psal, ale moc nechápu strategii, kdy mám super auto, které nastavím primárně na kvalifikaci, za kterou není ani bod, když konkurence je evidentně lepší v bodovaném závodě. vím, že to zase není až tak jednoduché, ale obětovat trošku rychlosti v technické části a přidat na rovinkách by snad mělo nastavením Ferko dokázat.
          no nic - budeme dál doufat, že se někdo ještě vzpamatuje a cestu RB za tituly letos zdramatizuje.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            185.149.130.XXX
            Jo, s tím souhlasím. RB na rovinkách je evidentně lepší. A dokáže toho využívat. Ale zásadní problém je v těch strategiích a odstoupeních. Když se na to dívám:
            Kanada: Leclerc přišel nejspíš o 15 bodů, Max 7b navíc získal.
            Baku: leclerc přišel o 25b. Max zase získal 7b.
            Monako: Leclerc přišel o 13b, Max 3b získal
            Španělsko: Leclerc přišel o 25b, Max 7b získal.

            Vem si, že je to 102b, které by byly ve prospěch Charlese a jen za poslední 4 závody (v Imole zase přišel zbytečně o 10b díky vlastní chybě). To je brutální příděl, o který přišel. Teď ztrácí 49b, mohl by o 53 vést a mohli by se vést řeči o tom, jak má Ferrari jistý titul.
            Jo, jasně. Max 2x odstoupil taky, ale ani jednou by ten závod nevyhrál. Takže -36b. Jen že to vůbec není tak jasné. Může se to zase velmi rychle obrátit. Ale Ferrari nesmí dělat chyby a musí zapracovat na spolehlivosti, jako na ni zapracoval RB.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Tazatel

              Tazatel

              109.105.39.XXX
              Vyhrávat závody není k titulu cesta jediná, nicméně nejrychlejší. Podívejte se na Russella. Třikrát třetí místo v sezóně a přesto je celkově 4. v pořadí. Je to i o konzistenci. Russell nejde přes hranu. Ví, kde má auto limit, a prostě jede furt na limitu auta. Ale nejde přes něj a to je právě to, že na tom limitu dokáže být dostatečně rychlý a zároveň mu auto drží.
              Ferrari jsou nejrychlejší na jedno kolo (viz kvaldy atd), ale v závodním tempu je prostě RB o kus před nimi a spíše jakoby se zdá, že aby FER drželo krok v závodě s RB, tak jde přes limit. Pokud nejdou přes limit, tak je k Ferrari blíže Russel zezadu než RB před nimi.

              Věcí další jsou motory - vypadá to, že skutečně nyní jsou všechny 4 motory velice blízko ke konkurenci. Ano, asi tam bude rozdíl až 15 koní mezi nejsilnějším a nejslabším, ale to se dá už nějak ukočírovat na trati.

              A hlavně je dost otázka, kolik koní a výkonu je ještě neodemčeno kvůli tomu, že není doladěné šasi? Je k ničemu mít nejsilnější motor, když ti auto skáče jako kůň na Pardubické.

              Hlavně je v konstruktérech vidět obrovský přínos Checa letos vs loni. Auto mu sedí mnohem lépe a jezdí naprosto bravurně. A to je hned jiný příděl bodů pro tým, když párkrát dojedeš do cíle první a druhý.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • tom11

              tom11

              194.212.104.XXX
              ale jo, Miku. tohle nijak nerozporuji. otočit se to může a dokud nebude matematická jistota, tak nemůže nikdo hulákat do světa to pověstné HOP.
              akorát že to všechno je KDYBY. jenže skutečnost je taková, jaká je a zrovna u Ferek ( sorry Ferdo 03 ) si nejsem jistý, zda ty výpadky, které jsi tak pěkně sepsal, dokáží vynahradit a naopak k podobným přinutit soupeře.
              nezbývá nám, než držet palce Ferkám a možná i Mercedesu a doufat. jinou cestu teď nevidím. přál bych to samozřejmě hlavně McL, ale jsem realista i vzhledem k jejich posledním vyjádřením.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Mike17

                Mike17

                185.149.130.XXX
                On ani RB tu spolehlivost nemá ještě vyladěnou. Stačí další 2 dnf a Charles je zase ve hře.
                Jsem zvědav, co Silverstone ukáže. 03

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
              • Ferda

                Ferda

                193.165.96.XXX
                Ahoj Tome, věříš, že si už ani nepamatuji co jsem o Ferrari napsal. Ferrari je totiž živý materiál, který se den ode dne mění. Někdy k lepšímu a jindy zase dokáže překvapit jak je dokonalé v podělávce.
                Třeba letos mě Ferrari hodně navnadilo, ale myslel jsem si, asi naivně, že je připravené lépe a čelo bude opupovat poněkud déle. To že před sebe pustili RB tak pohodlně bolí.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
          • Mansell_fan

            Mansell_fan

            37.188.251.XXX
            Na Silverstone by mělo mít Ferrari nové zadní křídlo, které by snad mělo srovnat jejich maximálku s RB.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              185.149.130.XXX
              To by bylo fajn. Nikdo nechce dominanci RB do konce sezony. 03

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • jumpman

                jumpman

                178.255.168.XXX
                jenže on není problém v maximální rychlosti. To je jen zástupný problém, ferko má evidentně nedostatek v práci s pneumatikami. Dokáží je sice dostat rychle do provozního okna, ale také je to auto rychle "sežere" proto najednou začnou ztrácet trakci na výjezdech ze zatáček a red bull je předjíždí na maximálku... Musí v první řadě vyřešit chování auta k pneumatikám. Což je s podivem, protože ještě 3 roky zpátky ferko v této disciplíně excelovalo...

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Mike17

                  Mike17

                  185.149.130.XXX
                  Tak částečně máš pravdu. Na druhou stranu on byl Leclerc v posledních závodech celkem rychlej. Možná už si problémy s gumama částečně vyřešili. Samozřejmě to není o maximálce, na druhou stranu bylo v Kanadě vidět, že pomoc to je.
                  Největší problém je spolehlivost a chyby. 03

                  + 1 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Lewis Hamilton po závodě v Kanadě

Budoucnost Hamiltona? Pilot Mercedesu prozradil, jak ji vidí

George Russell a Lewis Hamilton po úspěšném závodě v Maďarsku

Mercedes je povzbuzen pokrokem a chystá další novinky. Sezonu nebalí

Oscar Piastri

Rozhodnuto: Piastri bude mít závodní sedačku v roce 2023

Kevin Magnussen s vylepšeným Haasem VF-22

"Máme snad kopírovat Williams?" Šéf Haasu reaguje na narážky o bílém Ferrari

Charles Leclerc hovoří o mentálním tréninku, chybách a zálibách

Leclerc nechává nahlédnout do svého nitra: "Jsem ve hře o titul"

Alexander Albon

Williams si jistí Albona, oznamuje uzavření nové smlouvy. Kdo k němu přijde místo Latifiho?

Pohonná jednotka RBPT001

Red Bull získává další velkou posilu z Mercedesu, prodlužuje spolupráci s Hondou

Zadní křídlo a výfuk Alpine

Zmatky kolem Piastriho: Alpine ho oznámilo jako svého jezdce, ten to popírá

Carlos Sainz a Charles Leclerc v závodě v Maďarsku

"Nevyhráli bychom ani s lepší strategií," tvrdí Ferrari po závodu v Maďarsku

GP Maďarska (Hungaroring)

FOTO: Nedělní závod na Hungaroringu

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama