DISKUZE K ČLÁNKU Ferrari upřednostňuje rychlé a nespolehlivé auto před spolehlivým a pomalým. Řešení problémů s motory teprve hledá

Šéf závodní stáje Ferrari po fiasku v Ázerbájdžánu promluvil o svém letošním monopostu F1-75. Raději se bude věnovat nápravě nespolehlivosti, spíše než aby se svými inženýry hledal způsoby, jak celý balík zrychlit. Jenže to nejlepší řešení stále hledá.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Ferrari upřednostňuje rychlé a nespolehlivé auto před spolehlivým a pomalým. Řešení problémů s motory teprve hledá

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 23, poslední 14.06.2022 22:25 Vložte komentář

Nejlepší názory

» jumpman (Hlasovali 2 lidé) 14.06.2022 16:32
za tifosi nemysli. Ferrari jde postupně nahoru.… »
» Loqenc (Hlasoval 1 člověk) 14.06.2022 10:58
Titul u nich nebyl cílem v této sezóně. »
» Fanda.LH (Hlasoval 1 člověk) 14.06.2022 12:00
Ferrari vždy cílí na titul až v té příští sezóně.… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Mansell_fan

    Mansell_fan

    37.188.178.XXX
    Vtipné je to, že spolehlivost šla dolů po použití upraveného spalovacího motoru, který nasadil Carlos v Imole a Čárlí v Miami. Ta úprava byla povolena FIA, neboť se týkala ZLEPŠENÍ SPOLEHLIVOSTI 18
    V Kanadě určitě někdo z jezdců dostane starou SPEC 1 která se používala do Austrálie, pravděpodobně to bude Leclerc. Problém je že nikdo neví jestli je spolehlivější, nebo jenom měla štěstí na to že v nočních závodech v Bahrajnu a Džiddě a potom v Melbourne nebylo takové vedro. Jinak Leclercova pohonná jednotka z Baku je prý kompletně kaput a nedá se již do budoucna použít. Penalizace jsou tedy mdlobnou jistotou
    05

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • SergioPÉREZ

    SergioPÉREZ

    78.108.157.XXX
    od Barcelony až po Monzu není důvod aby Max, Checo společně s Red Bullem nebyli první. Taková je současná realita F1.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    37.188.237.XXX
    Letos a obzvláště po tak slíbeném vstupu do sezóny se už Ferrari na nic vymlouvat ani vykrucovat nemůže.
    Je to škoda hlavně pro tifosi kteří na začátku určitě viděli Ferrari v lepších barvách.

    + 0 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • jumpman

      jumpman

      178.255.168.XXX
      za tifosi nemysli. Ferrari jde postupně nahoru. Já nevěřil ani po začátku sezony, že dokáží bojovat o titul, což potvrdili zbytečnými chybami ve strategiích i nezvládnutými emocemi sainze. Těší mě, že se dokáží porvat o vítězství a věřím, že se dokáží příští rok už dostat do reálného boje o titul. Jinak jedno tajemství - vývoj motoru je po stop stavu povolen pouze z hlediska spolehlivosti 03

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Ferda

        Ferda

        37.188.166.XXX
        Letos už Ferrari nahoře bylo. Pár hezkých výsledků ještě určitě ukáže, ale obávám se, že celkově je čeká spíše sestupná tendence.
        Mrzí mě to, protože zatím byli jediným týmem který mohl zabránit Grglavkám k zisku titulu.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • jumpman

          jumpman

          178.255.168.XXX
          ferrari většinou dokázalo postupovat po menších krocích. Změna pravidel jim většinou neseděla. Letos se dostali rychlostně na špici, ale schází jim výkonnost v týmu. Tady musí nabrat zkušenosti v bojích o vítězství a to se jim nepovede bez boje o to vítězství, i když často jsou poraženi. Důležité je se poučit...

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Ferda

            Ferda

            37.188.166.XXX
            Na historii Ferrari se už moc dívat nemůžeme. Obměna vedení, mechaniků, jedců i pravidel je tak velká, že se musí vybudovat zcela nový tým.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
        • dannak

          dannak

          172.225.104.XXX
          No tak jen vypada, kdyz ostatni odvazi body a F nedojede pro technicke problemy. Krom toho Sainz, bohuzel, zas tak moc do bodoveho fondu neprispiva, coz je po lonsku velmi nepekne prekvapeni.
          Na druhou stranu, v ramci pravidel spolehlivost auta resit lze, s vykonem je to uz o neco horsi, takze asi cajk.
          Ja bych nakonec nebyl prekvapenej, kdyby se ukazalo, ze ty problemy se spolehlivosti souvisi s poskakovanim auta. Snad se to tedy podari brzy a konecne vyresit 01

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Ferda

            Ferda

            37.188.166.XXX
            Poskakování se mi vůbec nezamlouvá. Vlastně celá koncepce současných vozů neměla vzniknout. S přísavným efektem byly problémy vždy. Bojím Bojím, že schválí aktivní podvozek a auta přesáhnou tunu.
            Výkon je dnes důležitější než spolehlivost. Úpravy motorů za účelem spolehlivosti jsou částečně povolené, ale kvůli zvýšení výkonu je už to hodně složité.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • Petr Hloušek

    Petr Hloušek

    194.79.55.XXX
    hmm, tak už jen ta vyjádření Ferrari svědčí o tom, že budou maximálně bojovat o 2. místo v PK, měli by se modlit že se Mercedes nezlepší

    + 0 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • airwar1939

    airwar1939

    78.80.108.XXX
    Pri současné formě a spolehlivosti nemusí Ferrari nějaké tituly vůbec řešit. Podle mě budou v druhé polovině sezóny bojovat s Mercedesem o druhý flek.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Senor

    Senor

    89.111.73.XXX
    Ferrari nema moc casu sbirat snadne body. Momentalne budou resit problemy, ale konkurence nespi. RB po letni prestavce planuje velkou aktualizaci aera a Honda novy ERS a pocitam, ze co Ferrko nedozene do letni prestavky uz Ferrari nedozene do konce sezony. Po letni prestavce to bude RB-Honda valec 03
    PS: I tak ale smekam pred Ferrari, udelali nejvetsi zimni pokrok ze vsech tymu 11 Jsem rad, ze bojuje RB-Honda s Ferrari, ma to naboj. Doufam, ze to vydrzi takhle par let a tyto tymy si to rozdaji i v pristich sezonach o titul. 11

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      Fanda.LH

      85.162.8.XXX
      Po změně pravidel bych pokrok nehodnotil...

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Senor

        Senor

        89.111.77.XXX
        Ja jako vcelku jo. Vsichni se v tom placaji tak nejak stejne zmena nezmena jen Ferrari letos vyrazne za 1 a Mergl za 3-. Zbytek tak nejak cca to svoje stale stejne.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • jumpman

      jumpman

      178.255.168.XXX
      ERS má ferko také ještě jednu možnost aktualizace a s jejich dýmovnicovým motorem určitě přijde na přetřes i jedna iterace motoru...

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • tom11

    tom11

    194.212.104.XXX
    kdo by řekl po prvních třech GP, kde Max dvakrát nedojel, že prakticky totožné potíže se spolehlivostí o chvilku později zasáhnou i Ferka. jen mi přijde, že jejich přístup není zrovna ten vítězný. bude velmi zajímavé, sledovat, zda v celé sezoně zvítězí ( tedy bohužel podle mne v boji o druhé místo ) konzistence v podobě Mercedesu, či momentální rychlost a nespolehlivost v podání Ferrari.
    zatím je rozdíl mezi pány "konzistence" a "vítěz kvalifikací" 17 bodů ve prospěch momentálně rychlejšího, v týmech to dělá 38 bodů ve prospěch "rychlých". bohužel odstup na "rychlé a spolehlivé" je v tento moment veliký a při zkušenostech RB si to, podle mě, již "pohlídají".

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Senor

      Senor

      89.111.73.XXX
      Ferrari jede na titul, proto po u druhych motoru pocitam zvedlo vykon a mozna se ukazou problemy. Pokud by jelo Ferrko s nastavenim u prvniho motoru, tak v klidu prevalcuji Mergl, ale kdo chce byt druhy, ze 03
      RB mel drobne problemy, ktere zpusobili odstaveni. To se dalo vcelku dobre odstranit. Neco jako ted potkalo Sainze, drobnost. jestli jim bude horet motor, tak budou mit opravdovy problem.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • tom11

        tom11

        194.212.104.XXX
        jak to "vzniklo" je asi vcelku nasnadě. spíše přemýšlím, jak z toho ven a co to pro nás, fanoušky F1, vlastně pro letošní sezonu znamená. bohužel nic moc dobrého v tom nevidím. ano, možná boje o vítězství v jednotlivých závodech, ve kterých Ferko vydrží dojet do cíle. ale pokud bude Ferko vyhrávat nebodované kvalifikace a RB bodované závody, je výsledek letošní sezony daný. je mi to líto, radost z toho nemám, ale teď se to prostě takhle jeví. velmi rád bych se mýlil.
        ještě vkládám maličké naděje do Mercedesu vzhledem k Silverstone. pokud by se jim ten slibovaný balík povedl na 100%, tak by sezona ještě nemusela být úplně ztracená. ale ta neděje velká rozhodně není.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • daaviid23

    daaviid23

    90.182.169.XXX
    Řešit spolehlivost až později? Aha, to jsem nevěděl, že Ferrari veřejně přiznává, že zahazuje titul takhle brzo. 07

    + 1 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama