DISKUZE K ČLÁNKU Kvalifikace pro Leclerca, druhý skončil Verstappen a třetí byl Sainz

Španělskou kvalifikaci ovládl Leclerc před Verstappenem a Sainzem. Monačan ale musel v Q3 pořádně zabrat, protože při prvním pokusu chyboval, tak se musel plně soustředit na ten druhý, který mu vyšel na hvězdičku. Na tohle kolo nedokázal Verstappen kvůli technickým problémům odpovědět. Sympatický je určitě výsledek jezdců stájí Mercedes a Haas.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Kvalifikace pro Leclerca, druhý skončil Verstappen a třetí byl Sainz

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 63, poslední 22.05.2022 17:03 Vložte komentář

Nejlepší názory

» airwar1939 (Hlasoval 1 člověk) 21.05.2022 20:57
George měl zase problém s dostání pneu do… »
» airwar1939 (Hlasoval 1 člověk) 22.05.2022 08:31
Klidně by jako dárek mohl dostat v první zatáčce… »
» Mike17 (Hlasoval 1 člověk) 22.05.2022 11:15
Já bych mu přál to první. Když má ten svátek. … »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • daaviid23

    daaviid23

    91.245.26.XXX
    Sainz je na ručník 10

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Mike17

    Mike17

    185.149.130.XXX
    Zajímalo by mne, co se stalo s Gaslym. N+ěkam se ztratil ten, co zajížděl Cunodu drtivým způsobem a tento je rád, když ho občas porazí. Takto Checa asi nenahradí.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Ferda

      Ferda

      46.47.176.XXX
      Gaslym se nestalo nic.Ten je stále schopný podávat vynikající výkony, ale klesla kvalita vozu a hlavně návrat flambovací Hondy. K tomu přidej nezaviněné sestřelení jinými piloty a trochu i špatných rozhodnutí týmu v kvaldách.
      A když se nedojíždí, tak holt body nepřibývají. Trochu podobně je na tom i Alonso.
      Bohužel ani dnes nevidím přísun bodů reálný.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        185.149.130.XXX
        No nevím. Samozřejmě máš pravdu s kvalitou vozu, s technickými problémy i s nějakou tou kolizí.
        Ale když se dívám na ty závody a kvalifikace, vidím velký rozdíl proti loňské sezoně. Loni porazil v kvalifikacích Cunodu 20:1. Letos je stav 3:2. Odstupy Cunody při prohrách už taky nejsou velké a nestojí půl roštu za Gaslym. A ani závody nenaznačují, že by měl Gasly výrazně rychlejší tempo, než Cunoda. A oboum se kvalita vozu snížila.
        Tak se ptám, co za tím je? Nesedlo mu letošní auto, stejně jako třeba Hamiltonovi, který se kouká na záda týmového kolegy celkem často? Nebo se Cunoda natolik zlepšil? 17
        Alonso je jiný příběh. Loni vyhrál na kvaldy 11:10 a letos prohrává 1:2 (hodně technických problémů obou v kvaldách). V závodech měl vloni trochu víc štěstí, letos trochu víc smůly, než Ocon. Nic moc se tam nezměnilo. 03

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mansell_fan

          Mansell_fan

          86.49.227.XXX
          No může to souviset s tím že letošní auta jsou hodnê jiná. Sainz řekl že mají zrádnější zadní část a je třeba úplně jinak pracovat s plynem a jemu to nejde zatím tak dobře jako Leclercovi, který si na to rychle zvykl. U Gaslyho to může být podobné.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            185.149.130.XXX
            No přesně na to narážím. Mám pocit, že tyto auta jsou dost specifická. Někomu sednou a někomu můžou dělat problémy.
            Ze začátku měl i Max větší problémy s Perezem, s loňského vyrovnaného Sainze je pilot na odpis (nadsázka), Hamilton vypadá matně, naopak Valteri září....
            Ono to taky není poprvé, co změna předpisů změnila výkonnost některých pilotů.
            Jsem zvědav, jestli si dotčení piloti časem zvyknou, nebo to bude znamenat konec jejich kariéry. Protože to vypadá, že předpisy nějakou dobu zůstanou stejné.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Ferda

              Ferda

              46.47.176.XXX
              Juki se samozřejmě taky zlepšil a už není takový vyjukaný nováček. A talent má a ještě ho chrání Honda.
              Přesto v porovnáním s Gaslym se má ještě hodně co učit. Třeba ve včerejší kvaldě zajel o pozici lépe než Gasly, ale ten neměl nastavený vůz z třetího trenálu, takže alespoň já cítím lepší výkon od Gaslyho. Juki se měl umístit ještě trochu výše. Auto na to mělo.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Mike17

                Mike17

                185.149.130.XXX
                Uvidíme. Zatím je jen 5 závodů a 6 kvalifikací. Změnit se toho může hodně. Jako přál bych si vidět Pierra v jiném autě. Ale porážet kolegu je základ, jinak na lepší auto může zapomenout. 03

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Ferda

                  Ferda

                  46.47.176.XXX
                  Pokud vydrží technika, tak nemám obavy, že by Jukiho neporazil. Jen letos AT určitě nebude tak viditelné jako loni, ale při změně pravidel jsem drobný ustup ze slávy očekával. Příští rok by už se to mělo zlepšit.

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Mike17

                    Mike17

                    185.149.130.XXX
                    No uvidíme. Za top jezdce byl taky považován pro tu drtivou dominanci nad kolegou. Ikdyž se musí brát v potaz, že Juki byl nováček.
                    Jsem sám zvědav, jak se to bude vyvíjet. 03

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama