DISKUZE K ČLÁNKU Sainz se obává dlouhodobých zdravotních následků jízdy se současnými vozy F1

Pilot F1 jako nemoc z povolání? Carlos Sainz otevírá debatu o dlouhodobých zdravotních dopadech jízdy s letošní generací monopostů F1. V důsledku přísavného efektu poskakují na rovinkách, tužší zavěšení a nízkoprofilové pneumatiky vedou k větším nárazům při přejíždění obrubníků. Podle něj by se vedení soutěže mělo zamyslet nad budoucími úpravami pravidel.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Sainz se obává dlouhodobých zdravotních následků jízdy se současnými vozy F1

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 7, poslední 20.05.2022 14:58 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Kaša (Hlasovali 2 lidé) 20.05.2022 10:16
Super, Carlos se nebojí to říct .... 01 »
» Fanda.LH (Hlasoval 1 člověk) 20.05.2022 11:32
Nakonec je to o tom co říkám neustale... F1… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • airwar1939

    airwar1939

    37.48.1.XXX
    Ty nizkoprofilove pneumatiky ve spojení s tvrdší zavěšením z důvodu purposingu se opravdu nepovedly.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Fanda.LH

    Fanda.LH

    95.82.132.XXX
    Nakonec je to o tom co říkám neustale... F1 potřeboval v první řadě zpomalit... Tlak na rychlost vede k drtivé většině problémů současné F1...

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kaša

    Kaša

    82.142.123.XXX
    Super, Carlos se nebojí to říct .... 01

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • daaviid23

      daaviid23

      90.182.169.XXX
      Nepříjde mi, že by řekl nějak převratnou věc 12
      Na téma letošního poskakování na rovinkách a obrubníků se vyjádřilo už víc jezdců

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        185.149.130.XXX
        Taky myslím. Čekám, že se to poskakování časem omezí na minimum. A obrubníky asi budou muset zkousnout. Těžko se vrátí menší kola.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • airwar1939

          airwar1939

          37.48.1.XXX
          Problém je v tom, že z důvodu houpání potřebujete tužší závěsy. Ale s tím se nedá jezdit přes obrubníky. A nizkoprofilove pneumatiky jsou tužší než ty předchozí, takže potřebuji méně tuhé závěsy. Takže ty požadavky jdou proti sobě, a řešením jsou aktivní závěsy.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            185.149.130.XXX
            Já tomu rozumím. Ale moc nečekám, že se aktivní závěsy vrátí. Chlapci si budou muset nazvyknout sedínku na nárazy.
            Samozřejmě mýlit se můžu.
            03

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

McLarenům se kvalifikace mimořádně vydařila

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Red Bull na koni, u McLarenu vládne bojovná nálada

Max Verstappen bez konkurence opanoval kvalifikaci na okruhu Suzuka

KVALIFIKACE GP JAPONSKA: Red Bull zpět na vítězné vlně, úspěšný McLaren, potrestaný Mercedes

Aston Martin přivezl do Suzuky několik drobných aerodynamických změn

Poslední trénink opanovaly Red Bully s Mercedesy v zádech, Ferrari ztrácí

  • Pátek

    • Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:30 - 10:14)
  • Sobota

    • Závod (5:00 - 6:00)
    • Kvalifikace (9:00 - 10:00)
  • Neděle

    • Závod (9:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama