
DISKUZE K ČLÁNKU Sainzovi teď hrozí, že bude muset Leclercovi dělat nosiče vody, domnívá se Brundle
Bývalý pilot Formule 1 Martin Brundle se domnívá, že po vydařeném počátku sezóny ze strany Charlese Leclerca jeho týmovému kolegovi z Ferrari Carlosovi Sainzovi hrozí to, že jej bude muset podporovat na úkor svých výsledků.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Sainzovi teď hrozí, že bude muset Leclercovi dělat nosiče vody, domnívá se Brundle
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Mansell_fan
22:39 12.04.2022 86.49.227.XXXAlpine přijede do Imoly s velkou aktualizací, říká Pat Fry. Původně to mělo být až v Miami, ale frantíci evidentně makají. Už pro Austrálii ubrali 4 kila díky odlehčené podlaze. -
juras
17:34 12.04.2022 88.103.92.XXXPodle mě je moc brzy dělit piloty Ferrari na jedničku a dvojku.
Mě to zatím připadá že Leclerc a Sainz je skvělá dvojka...oba jsou talentovaní, mladí a inteligentní. Loni musel Leclerc skousnout skutečnost že Sainz skoncil v šampionátu před ním a jednu chvíli ho i zastínil výkonově.
Letos se podařil vstup do sezony Leclercovi...Sainz začal taky velmi dobře a až v Melbourne zaváhal. Ale podle mě je výkonostne Leclercovi velmi blízko.
Ale buďme realisti...pro Ferrari bude dobře ve správný čas stanovit lídra...nemyslím že letošní převaha Ferrari jim umožní nechat oba své piloty reálně bojovat o titul.-
Fanda.LH
19:09 12.04.2022 83.240.60.XXXZa mě Sainz Charlese výkonnostně tedy fakt nezastínil... Naopak jsem cítil, že na Charlese ztrácí, avšak výsledkově s ním držel krok... Což nakonec vyústilo v to, že skončil před ním...
Co se týče dělení na jedničku a dvojku... Tak bohužel v tuto chvíli není co řešit. Sainz musí doufat, že přijde příležitost se vrátit do hry... Ale bohužel si neumím představit, že by v této chvíli v situaci, kdy bude Ferrari na 1 a 2. místě, umožnil tým Sainzovi vyhrát...
Sainz musí v první řadě zrychlit, ať už je situace jakákoli... Tak na Charlese viditelně ztrácí... Pak doufat v jeho zaváhání a pomoc ostatních, kteří by je mohli rozdělit... Pokud Ferrari a Charles budou fungovat spolehlivě, tak už je pro něj pozdě...
-
-
badys
10:07 12.04.2022 46.13.68.XXXPo třech závodech. Takže , bránit se cikcak je nedovolené a trestá se. Vytlačení z trati je nedovolené a trestá se. Při restartu nesmí být piloti vedle sebe a trestá se. Restart po Sc probíhá tak jak ho všichni chápali několik let zpět vyjma minulé sezony. Ten co tu šmelinu toleroval už v F1 není.
Vivat Champion F1 2021.-
Petr
10:22 12.04.2022 109.81.245.XXX"Vytlačení z trati je nedovolené a trestá se." Třeba předjetí Bottase Strollem?
Zajímavý byl i restart, když se málem srazila tři auta.. A kam šlo 5000 dolarů, které dostal Vettel za použití skútru? A když jsme u té šmeliny, co nový zákaz piercingu jezdcům - uřeže si Hamilton ucho nebo nemají noví komisaři nic důležitějšího na práci, když jsou teď dva? Diváci v boxové uličce při zastávce Albona byli taky fajn.Vivat.
-
badys
10:46 12.04.2022 46.13.68.XXXKontroverze zůstanou to je mi jasné. Loňské vytláčení Verstappenem bylo konstantní celou sezonu (povolené).
Restarty jsou jasné i graficky. Nějaké problémy při jejich realizaci neznamenají , pro mne důležité , že vedoucí jezdec má větší šanci si udržet svoji pozici , než když vedle něho jede Champion 2021.
A ten zbytek jsou detaily které budou nějaké vždy. Do hloubky samozřejmě z pozice "TV čumila" nevidím , každý jsme fanoušek někoho jinýho. Z toho co jsem ale viděl, byla loňská sezona, pro mě ovlivněna touhou po změně. No a v posledním závodě změna dokonána.
-
-
Hwrychlik H.
13:33 12.04.2022 90.183.80.XXXPříspěvek byl smazán na základě porušení podmínek diskuze.-
Mike17
13:41 12.04.2022 185.149.130.XXXUž jsem ji povídal mnohokrát.
Můžeš mi zkusit ty povykládat, jak velká by byla kontroverze, kdyby v Imole nebo Silverstone vyjel aspoň na jedno kolo SC, nebo kdyby dostal v Silverstone Hamiton přísnější trest.
Účinek by byl vždy mnohem větší, než v Abu a nikdo nemusel čekat na tu "jistotu", že přesně ve správném kole těsně před koncem šampionátu Latifi nabourá.
Jinak všiml jsem si, že Wolffovi opět začalo vadit striktní dodržování pravidel. V Abu to byla asi u něj vyjímka.
-
Hwrychlik H.
15:55 12.04.2022 90.183.80.XXXPříspěvek byl smazán na základě porušení podmínek diskuze.-
Mike17
16:22 12.04.2022 185.149.130.XXXNevím, proč by měl někdo z něčeho skákat. Na tebe někdo vyskakuje z konzerv?
Asi jsi vůbec nepochopil, že není řeč o tom, kdo kde byl na vině z kolize.
Byla tu hypotéza, že Abu bylo proto, že FIA chtěla změnu. Osobně jsem neviděl, že by se FIA sešla během SC a dohadovala se o tom, koho chce mít za mistra.
Napsal jsem, že kdyby FIA chtěla prosadit Maxe, měla několik příležitostí mu pomoct bez kontroverzí, nebo s mnohem méně kontroverzní pomocí.
1. V Imole byly vyvěšeny červené vlajky okamžitě po kolizi Bottase a právě ve chvíli, kdy Lewis potřeboval akutně do boxů si nechat opravit auto. Kdyby vyjel na jediné kolo SC, nabral by to kolo ztráty a na získané druhé místo by mohl zapomenout. Přišel by o 18 bodů bez toho, aby kdokoliv SC zpochybňoval.
2. V Silverstone mohl dostat trest klidně vyšší. Byl označen za viníka, tedy kdyby ho FIA chtěla potopit, mohla mu dát 10+stop&go. Možná by někdo remcal, ale kontroverzní by to bylo nesrovnatelně méně, než Abu.
3. V tom samém závodě opět mohl vyjet SC. Lewis potřeboval opravit auto neschopné dokončit závod. Opět by stačilo jediné kolo SC na to, aby nezískal jediný bod. Kdyby ho chtěli potopit, mohli ho snadno připravit o 26b, aniž by na to mohl někdo říct "popel".
Máš tu tři příklady, kdy ho FIA mohla připravit celkem o 44 bodů, bez kontroverzí (nebo minimální) a neudělala to. A našly by se další, méně výrazné pomoci. Ale samozřejmě je tu druhá teorie, že s tím FIA čekala půlku sezony až do 54. kola posledního závodu, protože jistě věděla, že to někdo přesně v tomto kole opře do zdi a oni dostanou šanci Maxe k titulu protlačit. Chápu, je to skvělá teorie, hraníčící téměř s jistotou, že šlo o takto rafinovaný komplot. (sarkasmus)
Tak bacha na ty tvé konzervy.-
Hwrychlik H.
19:42 12.04.2022 90.183.80.XXXNo ty kokso. V Imole crash jak sviňa, všude plno trosek a bude vyjíždět SC. Ohledně Silverstone tu někdo psal, že dostal nejvyšší trest jaký může za kolizi dostat. Na to že nebyl ani zdaleka 100%, tak dostal dost. Jasně, FIA věděla že LH potřebuje opravit. Nepotřebovala náhodou opravit hlavně bariéra? Závod se z tohoto důvodu zastavoval i při daleko menších nehodách.
A nevymýšlej si s FIA, jediný kdo za tím stojí je Masi. Proč, ví možná jen on sám.-
Mike17
20:21 12.04.2022 185.149.130.XXXNo to by bylo porvé, co na trati bylo plno trosek a vyjel SC, že?
Zastavení bylo v pořádku, ale nikdo by SC neřešil. A Masi snad má k dispozici radiovou komunikaci. Nebo ne? Že Lewis potřebuje opravit auto věděl každý u TV. Bariéra se klidně mohla opravit po kole SC. Lewis by měl po závodě. V obou případech.
Prostě nikdo žádné dopředu připravené protlačování neměl.
-
-
-
-
badys
16:14 12.04.2022 46.13.68.XXXKaždou sezonu je spousta kontroverzí. Vždyt tu po každém závodě se diskutuje a někdo s komisaři souhlasí jiný ne. No a když už to tak nějak dojde k poslednímu závodu je to nerozhodně , tak o to více se "podle mne" musí držet pravidel a rozhodovat striktně podle nich. Nějaká kontroverze v souboji by se snesla. Ale ne to co udělal Masi , který popřel svůj vlasní výklad .
Co by se asi stalo kdyby Masi rozhodl podle pravidel. Ham by byl mistr, RedBull by měl řeči a spousta jiných , ale jsem přesvědčen , že dneska by byl Massi dále ředitelem. Proč asi . Protože by měl pro to své rozhodnutí jednoznačnou podporu a obhajobu v pravidlech. A FIA by ho ještě chválila, že to nakonec ustál.
A jak je to dneska , naplnou hubu to nikdo z odpovědných neřekne , že to byl podvod ani Mercedes , protože chce závodit dál. Ale ten křivák Massi už v F1 není a asi nikdy ani nebude.-
Mike17
16:27 12.04.2022 185.149.130.XXXMasi popřel svůj vlastní výklad, za který byl kritizován i Mercedesem a na základě té kritiky vznikla nějaká dohoda všech týmů (tedy i Mercedesu), že jeho postup se aplikovat nemá, SC fáze se bude co nejvíce zkracovat a závody se nebudou za SC dojíždět, pokud to bude možné. Přesné znění té dohody bohužel nebylo zveřejněno, ale existuje.
Masi nadále v F1 je. Jakou bude mít pozici se zatím neví.
Se zbytkem se dá souhlasit.-
Hwrychlik H.
19:44 12.04.2022 90.183.80.XXXNelži, Masi v F1 rozhodně není!!! Je maximálně ještě zaměstnanec FIA a hledá se mu trafika.-
-
Hwrychlik H.
21:49 12.04.2022 90.183.80.XXXPříspěvek byl smazán na základě porušení podmínek diskuze.-
Mike17
10:15 13.04.2022 185.149.130.XXXJe zaměstnancem FIA? Je. Tedy asi pro FIA pracuje. Na čem pracuje nikdo neví. Takže se asi ani neví, jestli pracuje na něčem okolo F1, nebo třeba na něčem okolo WEC nebo rally.
Tvrzení, že je v F1 nebo není v F1 může být v obou případech lež nebo pravda. Až budeš vědět, že F1 není, dej mi odkaz, omluvím se. Do té doby budu předpokládat, že v F1 je, protože nikdo neoznámil jeho odchod z F1, pouze odchod z pozice ředitele.
Urážky si nech na dobu, kdy budeš mít v ruce argument, že lžu.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Aktuálně
Poslední závod 24.9.2023
GP Japonska53 kol (307.471 km)
Suzuka International Racing
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. H... Celé pořadí
Příští závod 08.10.2023
GP Kataru 57 kol (308.826 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek