DISKUZE K ČLÁNKU Sainzovi teď hrozí, že bude muset Leclercovi dělat nosiče vody, domnívá se Brundle

Bývalý pilot Formule 1 Martin Brundle se domnívá, že po vydařeném počátku sezóny ze strany Charlese Leclerca jeho týmovému kolegovi z Ferrari Carlosovi Sainzovi hrozí to, že jej bude muset podporovat na úkor svých výsledků.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Sainzovi teď hrozí, že bude muset Leclercovi dělat nosiče vody, domnívá se Brundle

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 38, poslední 13.04.2022 10:15 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mike17 (Hlasovalo 6 lidí) 12.04.2022 11:39
20 Kdyby měla FIA takovou touhu po změně,… »
» Mike17 (Hlasovalo 6 lidí) 12.04.2022 13:41
Už jsem ji povídal mnohokrát. Můžeš mi zkusit ty… »
» badys (Hlasovali 4 lidé) 12.04.2022 10:07
Po třech závodech. Takže , bránit se cikcak je… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Mansell_fan

    Mansell_fan

    86.49.227.XXX
    Alpine přijede do Imoly s velkou aktualizací, říká Pat Fry. Původně to mělo být až v Miami, ale frantíci evidentně makají. Už pro Austrálii ubrali 4 kila díky odlehčené podlaze.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • juras

    juras

    88.103.92.XXX
    Podle mě je moc brzy dělit piloty Ferrari na jedničku a dvojku.
    Mě to zatím připadá že Leclerc a Sainz je skvělá dvojka...oba jsou talentovaní, mladí a inteligentní. Loni musel Leclerc skousnout skutečnost že Sainz skoncil v šampionátu před ním a jednu chvíli ho i zastínil výkonově.
    Letos se podařil vstup do sezony Leclercovi...Sainz začal taky velmi dobře a až v Melbourne zaváhal. Ale podle mě je výkonostne Leclercovi velmi blízko.
    Ale buďme realisti...pro Ferrari bude dobře ve správný čas stanovit lídra...nemyslím že letošní převaha Ferrari jim umožní nechat oba své piloty reálně bojovat o titul.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      Fanda.LH

      83.240.60.XXX
      Za mě Sainz Charlese výkonnostně tedy fakt nezastínil... Naopak jsem cítil, že na Charlese ztrácí, avšak výsledkově s ním držel krok... Což nakonec vyústilo v to, že skončil před ním...

      Co se týče dělení na jedničku a dvojku... Tak bohužel v tuto chvíli není co řešit. Sainz musí doufat, že přijde příležitost se vrátit do hry... Ale bohužel si neumím představit, že by v této chvíli v situaci, kdy bude Ferrari na 1 a 2. místě, umožnil tým Sainzovi vyhrát...

      Sainz musí v první řadě zrychlit, ať už je situace jakákoli... Tak na Charlese viditelně ztrácí... Pak doufat v jeho zaváhání a pomoc ostatních, kteří by je mohli rozdělit... Pokud Ferrari a Charles budou fungovat spolehlivě, tak už je pro něj pozdě...

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • badys

    badys

    46.13.68.XXX
    Po třech závodech. Takže , bránit se cikcak je nedovolené a trestá se. Vytlačení z trati je nedovolené a trestá se. Při restartu nesmí být piloti vedle sebe a trestá se. Restart po Sc probíhá tak jak ho všichni chápali několik let zpět vyjma minulé sezony. Ten co tu šmelinu toleroval už v F1 není.
    Vivat Champion F1 2021. 03

    + 4 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      109.81.245.XXX
      "Vytlačení z trati je nedovolené a trestá se." Třeba předjetí Bottase Strollem? 03
      Zajímavý byl i restart, když se málem srazila tři auta.. A kam šlo 5000 dolarů, které dostal Vettel za použití skútru? A když jsme u té šmeliny, co nový zákaz piercingu jezdcům - uřeže si Hamilton ucho nebo nemají noví komisaři nic důležitějšího na práci, když jsou teď dva? Diváci v boxové uličce při zastávce Albona byli taky fajn. 04 Vivat.

      + 4 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • badys

        badys

        46.13.68.XXX
        Kontroverze zůstanou to je mi jasné. Loňské vytláčení Verstappenem bylo konstantní celou sezonu (povolené).
        Restarty jsou jasné i graficky. Nějaké problémy při jejich realizaci neznamenají , pro mne důležité , že vedoucí jezdec má větší šanci si udržet svoji pozici , než když vedle něho jede Champion 2021.
        A ten zbytek jsou detaily které budou nějaké vždy. Do hloubky samozřejmě z pozice "TV čumila" nevidím , každý jsme fanoušek někoho jinýho. Z toho co jsem ale viděl, byla loňská sezona, pro mě ovlivněna touhou po změně. No a v posledním závodě změna dokonána.

        + 3 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          185.149.130.XXX
          20
          Kdyby měla FIA takovou touhu po změně, mohla sebrat Lewisovi několik desítek bodů zcela bez kontroverze, nebo s mnohem menší kontroverzí a nečekala by na to, jestli se přesně 6 kol před koncem posledního závodu někdo nabourá. 03

          + 6 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Hwrychlik H.

            Hwrychlik H.

            90.183.80.XXX
            Příspěvek byl smazán na základě porušení podmínek diskuze.

            + 1 / − 6

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              185.149.130.XXX
              Už jsem ji povídal mnohokrát.
              Můžeš mi zkusit ty povykládat, jak velká by byla kontroverze, kdyby v Imole nebo Silverstone vyjel aspoň na jedno kolo SC, nebo kdyby dostal v Silverstone Hamiton přísnější trest.
              Účinek by byl vždy mnohem větší, než v Abu a nikdo nemusel čekat na tu "jistotu", že přesně ve správném kole těsně před koncem šampionátu Latifi nabourá.

              Jinak všiml jsem si, že Wolffovi opět začalo vadit striktní dodržování pravidel. V Abu to byla asi u něj vyjímka.

              + 6 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Hwrychlik H.

                Hwrychlik H.

                90.183.80.XXX
                Příspěvek byl smazán na základě porušení podmínek diskuze.

                + 1 / − 4

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Mike17

                  Mike17

                  185.149.130.XXX
                  Nevím, proč by měl někdo z něčeho skákat. Na tebe někdo vyskakuje z konzerv? 20
                  Asi jsi vůbec nepochopil, že není řeč o tom, kdo kde byl na vině z kolize.
                  Byla tu hypotéza, že Abu bylo proto, že FIA chtěla změnu. Osobně jsem neviděl, že by se FIA sešla během SC a dohadovala se o tom, koho chce mít za mistra.
                  Napsal jsem, že kdyby FIA chtěla prosadit Maxe, měla několik příležitostí mu pomoct bez kontroverzí, nebo s mnohem méně kontroverzní pomocí.
                  1. V Imole byly vyvěšeny červené vlajky okamžitě po kolizi Bottase a právě ve chvíli, kdy Lewis potřeboval akutně do boxů si nechat opravit auto. Kdyby vyjel na jediné kolo SC, nabral by to kolo ztráty a na získané druhé místo by mohl zapomenout. Přišel by o 18 bodů bez toho, aby kdokoliv SC zpochybňoval.
                  2. V Silverstone mohl dostat trest klidně vyšší. Byl označen za viníka, tedy kdyby ho FIA chtěla potopit, mohla mu dát 10+stop&go. Možná by někdo remcal, ale kontroverzní by to bylo nesrovnatelně méně, než Abu.
                  3. V tom samém závodě opět mohl vyjet SC. Lewis potřeboval opravit auto neschopné dokončit závod. Opět by stačilo jediné kolo SC na to, aby nezískal jediný bod. Kdyby ho chtěli potopit, mohli ho snadno připravit o 26b, aniž by na to mohl někdo říct "popel".

                  Máš tu tři příklady, kdy ho FIA mohla připravit celkem o 44 bodů, bez kontroverzí (nebo minimální) a neudělala to. A našly by se další, méně výrazné pomoci. Ale samozřejmě je tu druhá teorie, že s tím FIA čekala půlku sezony až do 54. kola posledního závodu, protože jistě věděla, že to někdo přesně v tomto kole opře do zdi a oni dostanou šanci Maxe k titulu protlačit. Chápu, je to skvělá teorie, hraníčící téměř s jistotou, že šlo o takto rafinovaný komplot. (sarkasmus)
                  Tak bacha na ty tvé konzervy. 03

                  + 4 / − 1

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Hwrychlik H.

                    Hwrychlik H.

                    90.183.80.XXX
                    No ty kokso. V Imole crash jak sviňa, všude plno trosek a bude vyjíždět SC. Ohledně Silverstone tu někdo psal, že dostal nejvyšší trest jaký může za kolizi dostat. Na to že nebyl ani zdaleka 100%, tak dostal dost. Jasně, FIA věděla že LH potřebuje opravit. Nepotřebovala náhodou opravit hlavně bariéra? Závod se z tohoto důvodu zastavoval i při daleko menších nehodách.
                    A nevymýšlej si s FIA, jediný kdo za tím stojí je Masi. Proč, ví možná jen on sám.

                    + 2 / − 3

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Mike17

                      Mike17

                      185.149.130.XXX
                      No to by bylo porvé, co na trati bylo plno trosek a vyjel SC, že? 12
                      Zastavení bylo v pořádku, ale nikdo by SC neřešil. A Masi snad má k dispozici radiovou komunikaci. Nebo ne? Že Lewis potřebuje opravit auto věděl každý u TV. Bariéra se klidně mohla opravit po kole SC. Lewis by měl po závodě. V obou případech.

                      Prostě nikdo žádné dopředu připravené protlačování neměl.

                      + 1 / − 2

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
              • badys

                badys

                46.13.68.XXX
                Každou sezonu je spousta kontroverzí. Vždyt tu po každém závodě se diskutuje a někdo s komisaři souhlasí jiný ne. No a když už to tak nějak dojde k poslednímu závodu je to nerozhodně , tak o to více se "podle mne" musí držet pravidel a rozhodovat striktně podle nich. Nějaká kontroverze v souboji by se snesla. Ale ne to co udělal Masi , který popřel svůj vlasní výklad .
                Co by se asi stalo kdyby Masi rozhodl podle pravidel. Ham by byl mistr, RedBull by měl řeči a spousta jiných , ale jsem přesvědčen , že dneska by byl Massi dále ředitelem. Proč asi . Protože by měl pro to své rozhodnutí jednoznačnou podporu a obhajobu v pravidlech. A FIA by ho ještě chválila, že to nakonec ustál.
                A jak je to dneska , naplnou hubu to nikdo z odpovědných neřekne , že to byl podvod ani Mercedes , protože chce závodit dál. Ale ten křivák Massi už v F1 není a asi nikdy ani nebude.

                + 2 / − 3

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Mike17

                  Mike17

                  185.149.130.XXX
                  Masi popřel svůj vlastní výklad, za který byl kritizován i Mercedesem a na základě té kritiky vznikla nějaká dohoda všech týmů (tedy i Mercedesu), že jeho postup se aplikovat nemá, SC fáze se bude co nejvíce zkracovat a závody se nebudou za SC dojíždět, pokud to bude možné. Přesné znění té dohody bohužel nebylo zveřejněno, ale existuje.
                  Masi nadále v F1 je. Jakou bude mít pozici se zatím neví.
                  Se zbytkem se dá souhlasit.

                  + 2 / − 2

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Hwrychlik H.

                    Hwrychlik H.

                    90.183.80.XXX
                    Nelži, Masi v F1 rozhodně není!!! Je maximálně ještě zaměstnanec FIA a hledá se mu trafika.

                    + 2 / − 2

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Mike17

                      Mike17

                      185.149.130.XXX
                      Jak víš, že v F1 není, když je zaměstnancem FIA a ta ještě neřekla, jakou má pozici?
                      Nelžeš ty? 03

                      + 1 / − 3

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • Hwrychlik H.

                        Hwrychlik H.

                        90.183.80.XXX
                        Příspěvek byl smazán na základě porušení podmínek diskuze.

                        + 1 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • Mike17

                          Mike17

                          185.149.130.XXX
                          Je zaměstnancem FIA? Je. Tedy asi pro FIA pracuje. Na čem pracuje nikdo neví. Takže se asi ani neví, jestli pracuje na něčem okolo F1, nebo třeba na něčem okolo WEC nebo rally.
                          Tvrzení, že je v F1 nebo není v F1 může být v obou případech lež nebo pravda. Až budeš vědět, že F1 není, dej mi odkaz, omluvím se. Do té doby budu předpokládat, že v F1 je, protože nikdo neoznámil jeho odchod z F1, pouze odchod z pozice ředitele. 03

                          Urážky si nech na dobu, kdy budeš mít v ruce argument, že lžu.

                          + 0 / − 1

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
      • jumpman

        jumpman

        178.255.168.XXX
        zajímavé je ovšem to, že přestože hamilton byl upozorněn, tak toto pravidlo záměrně porušil a porušovat hodlá i nadále, ale postih žádný nenastal...

        + 2 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Sprint ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama