DISKUZE K ČLÁNKU 4 DRS zóny: F1 se po 3 letech vrací do Austrálie i s Vettelem, trať bude po zrušení šikany rychlejší

Formule 1 se poprvé od roku 2019 vrací do Melbourne. Městská trať prošla rozsáhlými úpravami, do sezóny konečně nastoupí s Aston Martinem i Sebastian Vettel, očekává se napínavý duel mezi Ferrari a Red Bullem, který FIA okoření rekordními 4 DRS zónami.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: 4 DRS zóny: F1 se po 3 letech vrací do Austrálie i s Vettelem, trať bude po zrušení šikany rychlejší

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 65, poslední 10.04.2022 13:06 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mike17 (Hlasovalo 8 lidí) 05.04.2022 12:20
Na jedno mínus nepotřebuješ 10 nicků. Dělat… »
» Mike17 (Hlasovalo 8 lidí) 05.04.2022 13:30
Sorry, jak se manipuluje, jsi názorně předvedl. … »
» daaviid23 (Hlasovalo 7 lidí) 05.04.2022 17:01
Kdyby jste furt neřešili nic neříkající plusy a… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

      • GRAHAM

        GRAHAM

        88.103.238.XXX
        Tak pokud nemáš motor vyladěn a nejsi si jist spolehlivostí, tak musíš používat motor tak, aby vydržel. Nikdo netlačí naplno, ber v potaz že byli dva závody a ty potřebuješ na jeden motor závodů víc jak 7. A to s novým palivem se neví co bude "přesně" dělat. Oni pak ty motory rozeberou a dle toho se pozná, jak je možno ještě přitlačit, připadně co vylepšit ohledně výdrže. Prostě potřebují co nejvyšší průměrný výkon na 7 zavodů. To se teď bude ladit a hledat a HP budou pomalu narůstat.

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Senor

          Senor

          89.111.77.XXX
          Po těch letech si myslí, že už ví, co se s motorem bude dít a palivo je tomu přizpůsobeno. Spalovací proces musí fungovat, musí být celkově odladěn, odzkoušen, takže nebude žádné zásadní překvapení. Kolik to dá tepla atd. pro chlazení mají tedy odzkoušené, takže nepočítám zásadní problémy v tomto. Jediné co může být trochu problém, je u Renaultu (U Ferrari tedy zatím nejistota změny koncepce) změna koncepce a tím neověření změněných částí motoru v rozsahu co měli motoráři beze změny. Neříkám, že někdo na motory tlačí, ale provozují je dle mého ve standardním výkonovém modu, žádné tlumení, žádné tlačení.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • GRAHAM

            GRAHAM

            88.103.238.XXX
            Tak základ jasně že jo, ale v tom špičkovém výkonu to laborují pořád na hraně. Musí a pořád dolaďují a vylepšují.Rozhoduje 10 malých věcí, ne jedna velká.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • Ferda

            Ferda

            46.47.176.XXX
            Současná F1 je až příliš předpotopní technika. Třeba baterie vyrušil automobilový průmysl před více než sto léty a Tatra 57 z roku 1933 používala podobné palivo jako dnešní formule. A není to vtip. V techničáku je v kolonce palivo napsán lihobenzen.
            Ještě 20-30 roků a F1 vymyslí jako novinku olovnatý benzín. 13

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama