DISKUZE K ČLÁNKU Piloti si nové pneumatiky pochvalují. Sainze potěšilo, jak moc na ně může tlačit

Formule 1 v rámci velkých technických změn u nové generace monopostů přešla také z 13" na 18" úzkoprofilové pneumatiky s novou konstrukcí. Mění se i filozofie, podle níž by měly mít delší výdrž, aby na ně mohli piloti více tlačit a při jízdě za sebou tak rychle neodcházely. Jak je hodnotí po prvních testech v Barceloně?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Piloti si nové pneumatiky pochvalují. Sainze potěšilo, jak moc na ně může tlačit

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 4, poslední 01.03.2022 13:34 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • GRAHAM

    GRAHAM

    88.103.238.XXX
    Dneškem jsou motory zmraženy. ERS až v září...
    Uzávěrka homologace pro zmrazení motoru je 1. března, zatímco změny v MGU-K, Energy Store a Control Electronics lze ještě provádět do 1. září.

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • tom11

    tom11

    194.212.104.XXX
    ta kola, takhle bez těch poklic, vypadají fakt docela dobře. jejich funkci chápu, ale vzhled by bez nich byl určitě lepší. snad týmy poklice nějak "využijí" a nebudou auta hyzdit.

    jinak to je snad poprvé, co si na pneu všichni nestěžují a dokonce se ozývá i chvála. tak snad to je na dobré cestě 01

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Ferda

      Ferda

      46.47.176.XXX
      Už se proslýchají první připomínky že tyhle guma mají slabé bočnice a jsou částečnou příčinou motýlího efektu. Osobně to vnímám jako výmluvu.
      Horší ale je, že se ozývají touhy aby se vrátilo aktívní zavěšení. A tohle není pouze ze stran týmů, ale už dříve to navrhoval Ross Brawn. 07

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Loqenc

      Loqenc

      85.71.3.XXX
      Je to sranda, nasadí větší kola kvůli automobilovému průmyslu a dají na ně poklice jak z trabanta, čímž to úplně zabijí 12

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama