DISKUZE K ČLÁNKU Piloti si nové pneumatiky pochvalují. Sainze potěšilo, jak moc na ně může tlačit

Formule 1 v rámci velkých technických změn u nové generace monopostů přešla také z 13" na 18" úzkoprofilové pneumatiky s novou konstrukcí. Mění se i filozofie, podle níž by měly mít delší výdrž, aby na ně mohli piloti více tlačit a při jízdě za sebou tak rychle neodcházely. Jak je hodnotí po prvních testech v Barceloně?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Piloti si nové pneumatiky pochvalují. Sainze potěšilo, jak moc na ně může tlačit

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 4, poslední 01.03.2022 13:34 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Loqenc

Loqenc

85.71.3.XXX
Je to sranda, nasadí větší kola kvůli automobilovému průmyslu a dají na ně poklice jak z trabanta, čímž to úplně zabijí 12

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

88.103.238.XXX
Dneškem jsou motory zmraženy. ERS až v září...
Uzávěrka homologace pro zmrazení motoru je 1. března, zatímco změny v MGU-K, Energy Store a Control Electronics lze ještě provádět do 1. září.

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Už se proslýchají první připomínky že tyhle guma mají slabé bočnice a jsou částečnou příčinou motýlího efektu. Osobně to vnímám jako výmluvu.
Horší ale je, že se ozývají touhy aby se vrátilo aktívní zavěšení. A tohle není pouze ze stran týmů, ale už dříve to navrhoval Ross Brawn. 07

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
tom11

tom11

194.212.104.XXX
ta kola, takhle bez těch poklic, vypadají fakt docela dobře. jejich funkci chápu, ale vzhled by bez nich byl určitě lepší. snad týmy poklice nějak "využijí" a nebudou auta hyzdit.

jinak to je snad poprvé, co si na pneu všichni nestěžují a dokonce se ozývá i chvála. tak snad to je na dobré cestě 01

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama