DISKUZE K ČLÁNKU Sainz o Ferrari F1-75: Jak ovlivní ovladatelnost nového vozu jeho vyšší citlivost a tužší zavěšení?
Pilot Ferrari Carlos Sainz již má ze simulátoru zkušenosti s novým monopostem F1-75. Jaké jsou jeho dojmy ve srovnání s předchozí generací vozů?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Sainz o Ferrari F1-75: Jak ovlivní ovladatelnost nového vozu jeho vyšší citlivost a tužší zavěšení?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
Mansell_fan
09:15 11.02.2022 37.188.228.XXXO velkých problémech Renaultu se mluvilo už první covid rok, tehdy je asi zachránily tyhle překlenovací úvěry, ale holt se to s nima táhne dál.-
-
-
-
-
-
Mansell_fan
12:50 11.02.2022 86.49.231.XXXOn teďka v segmentu nižší a střední třídy (což je hlavní cílovka Renaultu) válcuje trh Peugeot z koncernu Stellantis, mám pocit že snad dokonce 2008 je nejprodávanější auto v Evropě i před Golfem a Renault na to nenašel odpověď. Dacia je sice premiant v budgetových autech, ale na těch je strašně nízká marže. Navíc Renaultu přebírá tradiční zákazníky Hyundai a Kia.
-
-
-
-
-
-
-
Kaša
15:11 10.02.2022 82.142.123.XXXAle ohledně Ferrari v roce 2022 .... doufám že budou bojovat s Mercedesem a McLarenem o titul, sice nejsem jejich fanoušek, ale Charlese a hlavně Carlose mám rád, tak snad budou mít dobrou káru! a ať jsou čestně poraženi Mercedesem nebo McLarenem! -
Kaša
13:57 10.02.2022 82.142.123.XXXVím že to nepatří sem pod tento článek, ale vzhledem k tomu že to je čerstvé, hodím to sem .... týká se to komunikace RB (Wheatly) s Masim během finální fáze SC: "Those lapped cars; you don't need to let them go right the way around and catch up with the back of the pack. You only need to let them go, and then we've got a motor race on our hands."
Tady je tedy takové malé pošťouchnutí ohledně toho jak mnozí psali že byl Wolff trapný jak loboval u FIA a Masiho s prosbami ... a už se zapomíná na Hornera s jeho "Potřebujeme jen jedno kolo" nebo teď znovuobjevivší se tento rozhovor. Já tuto komunikaci ve spojení s tím co se stalo potom v závěru závodu považuji za dost znepokojující, a taky Masiho jako lehce ovlivnitelného .... předtím sem si myslel že výsledek šampionátu byl záměrem lidí co tahají za nitky v pozadí F1, ale tahle informace mi spíš naznačuje že ten Masi byl lehce ovlivnitelný a bylo to rozhodnutí z jeho hlavy než "příkaz" ze zhora" ....-
-
Kaša
14:08 10.02.2022 82.142.123.XXXJá si to myslím taky, ale překvapilo mě že ten Masi i dokonce použil větu co mu řekl člověk od RB a tím stejným výrazem potom odbil Wolfaa ... až moc nápadné! A to mi naznačuje že tedy očividně byl pod obrovským tlakem a nezvládal to (mentálně) ukočírovat tak aby ovlivnění nebylo tak nápadné, a nebo prostě jak se říká není Masi nejostřejší tužka v penále. -
Kaša
15:08 10.02.2022 82.142.123.XXXA taky si myslím že Masi měl za úkol pokud to bude možné tak udělat z Maxe šampiona, ale udělal to strašně okatě a myslím že padne jeho "hlava" ohledně pozice ředitele závodu .... každopádně bude v "zákulisí" odškodněn, nějak se upraví pravidla a půjde se dál.
Na jednu stranu je mi Maxe líto že získal tak poskvrněný titul (ikdyž mám problém s jeho nečistým stylem závodění), ale na druhou stranu by max bez přičinění Masiho vůbec nezískal. takže .....
-
-
-
-
Mike17
18:03 10.02.2022 185.149.130.XXXNebyl důvod k tutlání. Navíc je to veřejně dostupné, tak jak to chceš tutlat?
V té konverzaci není nic překvapivého ani šokujícího. Že se vozy nemusí zařadit za konec pole je naprosto normální a Masi to věděl. Už nevím kolik to je let, kdy jsem naposledy viděl, jak se čeká na zařazení těch vozů na konec pole.
-
-
-
Aktuálně
Poslední závod 24.3.2024
GP Austrálie58 kol (306.124 km)
Albert Park
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí
Příští závod 07.04.2024
GP Japonska 53 kol (307.471 km)
Suzuka International Racingdní | hod | min | sek