DISKUZE K ČLÁNKU Sainz o Ferrari F1-75: Jak ovlivní ovladatelnost nového vozu jeho vyšší citlivost a tužší zavěšení?

Pilot Ferrari Carlos Sainz již má ze simulátoru zkušenosti s novým monopostem F1-75. Jaké jsou jeho dojmy ve srovnání s předchozí generací vozů?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Sainz o Ferrari F1-75: Jak ovlivní ovladatelnost nového vozu jeho vyšší citlivost a tužší zavěšení?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 46, poslední 12.02.2022 09:39 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mike17 (Hlasovali 5 lidé) 10.02.2022 18:03
Nebyl důvod k tutlání. Navíc je to veřejně… »
» Mike17 (Hlasovali 5 lidé) 10.02.2022 19:25
Ano, kdysi dávno v pravěku se čekalo, až celé… »
» Kaša (Hlasovali 4 lidé) 10.02.2022 13:57
Vím že to nepatří sem pod tento článek, ale… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Mike17

    Mike17

    185.149.130.XXX
    Teď jsem četl, že Renault je v problémech. Úvěr 5mld eur, který si měl brát jen jako rezervní je z 80% vyčerpán a situace se nelepší. Těžko říct, jestli je stát bude stůj co stůj držet nad vodou.
    Doufejme, že přijdou do F1 další automobilky.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Ferda

      Ferda

      46.47.176.XXX
      Spory s Nissanem se Renaultu moc nevyplatily a sama Dacia je z problému nevytrhne.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Mansell_fan

      Mansell_fan

      37.188.228.XXX
      O velkých problémech Renaultu se mluvilo už první covid rok, tehdy je asi zachránily tyhle překlenovací úvěry, ale holt se to s nima táhne dál.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Ferda

        Ferda

        46.47.176.XXX
        S Renaultem se to táhne už hodně dlouho. Vlastně už od doby kdy prodali tým lotusu.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          185.149.130.XXX
          Jo. Jestli jsem to pochopil správně, tak ten úvěr měl sloužit jan jako pojistka, aby nebyli bez peněz. Zdá se, že to s nima jde z kopce.
          Možná by pomohlo to někomu prodat. Mám pocit, že co vede stát..... Nejen u nás.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Ferda

            Ferda

            46.47.176.XXX
            Renault si ukous příliš velké sousto. Nejdříve Nissan a pak i Mitsubishi. Z modelů se nechytli Koleos a ani Kadjar. Korea taky napáchala na evropském trhu našincům hodně problémů.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              185.149.130.XXX
              Upřímně se vůbec v jejich modelech nevyznám. O Renaultech vím jen to, že jsou levné a většina jich stojí v servisech. 12

              + 1 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Ferda

                Ferda

                46.47.176.XXX
                Levná už není ani Dacia. I ta dnes stojí přes půl mega.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Mansell_fan

                  Mansell_fan

                  86.49.231.XXX
                  On teďka v segmentu nižší a střední třídy (což je hlavní cílovka Renaultu) válcuje trh Peugeot z koncernu Stellantis, mám pocit že snad dokonce 2008 je nejprodávanější auto v Evropě i před Golfem a Renault na to nenašel odpověď. Dacia je sice premiant v budgetových autech, ale na těch je strašně nízká marže. Navíc Renaultu přebírá tradiční zákazníky Hyundai a Kia.

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
  • Kaša

    Kaša

    82.142.123.XXX
    Ale ohledně Ferrari v roce 2022 .... doufám že budou bojovat s Mercedesem a McLarenem o titul, sice nejsem jejich fanoušek, ale Charlese a hlavně Carlose mám rád, tak snad budou mít dobrou káru! a ať jsou čestně poraženi Mercedesem nebo McLarenem! 13 11 21

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    Podle novinář Alberta Fabregy se šušká, že novým ředitelem závodu F1 mohl být Eduardo Freitas, který dnes působí jako ředitel závodu WEC.

    + 1 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kaša

    Kaša

    82.142.123.XXX
    Vím že to nepatří sem pod tento článek, ale vzhledem k tomu že to je čerstvé, hodím to sem .... týká se to komunikace RB (Wheatly) s Masim během finální fáze SC: "Those lapped cars; you don't need to let them go right the way around and catch up with the back of the pack. You only need to let them go, and then we've got a motor race on our hands."
    Tady je tedy takové malé pošťouchnutí ohledně toho jak mnozí psali že byl Wolff trapný jak loboval u FIA a Masiho s prosbami ... a už se zapomíná na Hornera s jeho "Potřebujeme jen jedno kolo" nebo teď znovuobjevivší se tento rozhovor. Já tuto komunikaci ve spojení s tím co se stalo potom v závěru závodu považuji za dost znepokojující, a taky Masiho jako lehce ovlivnitelného .... předtím sem si myslel že výsledek šampionátu byl záměrem lidí co tahají za nitky v pozadí F1, ale tahle informace mi spíš naznačuje že ten Masi byl lehce ovlivnitelný a bylo to rozhodnutí z jeho hlavy než "příkaz" ze zhora" .... 17

    + 4 / − 15

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Ferda

      Ferda

      46.47.176.XXX
      Já si myslím, že na Masiho tlačili úplně všichni z protistrany Mercedesu. Od Todta, přes FIA, Liberty a konče Red Bullem.

      + 3 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Kaša

        Kaša

        82.142.123.XXX
        Já si to myslím taky, ale překvapilo mě že ten Masi i dokonce použil větu co mu řekl člověk od RB a tím stejným výrazem potom odbil Wolfaa ... až moc nápadné! A to mi naznačuje že tedy očividně byl pod obrovským tlakem a nezvládal to (mentálně) ukočírovat tak aby ovlivnění nebylo tak nápadné, a nebo prostě jak se říká není Masi nejostřejší tužka v penále. 07

        + 2 / − 5

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Ferda

          Ferda

          46.47.176.XXX
          Masi byl na pozici Whitinga velice krátce. Neměl čas ze sebe vytvořit autoritu. Čárli by se tak zmanipulovat nedal.

          + 3 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • Kaša

        Kaša

        82.142.123.XXX
        A taky si myslím že Masi měl za úkol pokud to bude možné tak udělat z Maxe šampiona, ale udělal to strašně okatě a myslím že padne jeho "hlava" ohledně pozice ředitele závodu .... každopádně bude v "zákulisí" odškodněn, nějak se upraví pravidla a půjde se dál.
        Na jednu stranu je mi Maxe líto že získal tak poskvrněný titul (ikdyž mám problém s jeho nečistým stylem závodění), ale na druhou stranu by max bez přičinění Masiho vůbec nezískal. takže ..... 17

        + 2 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • jumpman

      jumpman

      178.255.168.XXX
      To není žádná novinka, tohle je konverzace která kolovala internetem hned po závodě, ale mnohem zajímavější byl pláč wolfa, tak to zapadlo a teď to "bůhví kdo" vytáhl...

      + 4 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Ferda

        Ferda

        46.47.176.XXX
        Někdo si prostě myslel, že se to ututlá.

        + 2 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          185.149.130.XXX
          Nebyl důvod k tutlání. Navíc je to veřejně dostupné, tak jak to chceš tutlat?
          V té konverzaci není nic překvapivého ani šokujícího. Že se vozy nemusí zařadit za konec pole je naprosto normální a Masi to věděl. Už nevím kolik to je let, kdy jsem naposledy viděl, jak se čeká na zařazení těch vozů na konec pole.

          + 5 / − 4

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nový šéf Ferrari Frederic Vasseur

Největší problém u Ferrari? Montoya mluví o nejistotě. Favorizoval Todta

Alpine bude jedním z šesti dodavatelů, zásobujících F1 za tři roky

F1 bude mít šest dodavatelů motorů

Prezentace Red Bullu 2019

Mistrovský Red Bull spojuje své síly s Fordem, odhaluje svou novou zbraň RB19 + FOTO

Pilot stáje Renault F1 Jean-Pierre Jabouille v roce 1978

Do třetice všeho zlého - loučíme se s dalším francouzským pilotem

Mick Schumacher

McLaren rozšiřuje svou řadu rezervních jezdců o Schumachera z Mercedesu

Sergio Pérez s vozem RB18 v Austinu

Trest tým strašně omezuje, stěžuje si šéf Red Bullu

Mick Schumacher v závodě v Miami

Tost lituje, že Schumacher nesehnal sedačku. Německo má velký problém

Představení nového Haasu

Jako první představuje svůj vůz Haas + FOTO

Pohonná jednotka za zády Ferrari F1-75

Ferrari komentuje údajný nárůst výkonu své pohonné jednotky o 30 koní

Carlos Sainz v Mexiku před svým týmovým kolegou

"Ferrari letos nebude mít jezdce č. 1, pokud ale bude třeba, zasáhnu!" varuje nový šéf Vasseur

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama