DISKUZE K ČLÁNKU Šéf McLarenu přiznává jednání s Audi, očekává spojení Red Bullu s Porsche

Výkonný ředitel McLarenu Zak Brown přiznává, že jednal s Audi o potenciálním vstupu skupiny Volkswagen do Formule 1. Podle něj dojde také na partnerství Porsche s Red Bullem, který loni ovládl šampionát jezdců.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Šéf McLarenu přiznává jednání s Audi, očekává spojení Red Bullu s Porsche

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 171, poslední 24.01.2022 10:55 Vložte komentář

Nejlepší názory

» daaviid23 (Hlasovalo 6 lidí) 19.01.2022 11:40
Takže zase klasická kachna alá Hogr ? 13 »
» Mike17 (Hlasovali 5 lidé) 19.01.2022 19:19
Koukám, že mezitím Brown potvrdil, co se psalo. … »
» airwar1939 (Hlasovali 5 lidé) 20.01.2022 05:59
A proč ne zastavit závod, pořádně to neuklidit a… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • juras

    juras

    88.103.92.XXX
    No zdá se že se na Audi a Porsche v F1 můžeme pomalu začít těšit.

    Já si myslím že bez šance není ani Williams...mě by spíš přišlo logicky že tým s historií Williamsu je pro VW v současné době kdy ho vlastní nový majitele - investoři...tím ideálním partnerem. Redbull je aktuálně špičkový tým...a i z marketingového pohledu dává spolupráce s ním smysl...takže jedna značka VW vytvoří spojení s ním. A co ta druhá? Je tady McLaren...který dělal velmi pozitivní kroky v posledních letech...taky marketingové silné spojení. Otázka je do jaké míry umožní McLaren vstoupit do týmu majetkově...a jakou strategii VW vlastně bude mít...jestli neplánuje postupně čisté vlastní tovární tým.
    Williams je na startovní čáře ve frontě na nový motor VW až třetí...ale na druhou stranu to že v něm aktuálně působí tolik vysokých manažerů kteří byli v nedavne minulosti kmenovými zaměstnanci VW mi nepřijde jako náhoda.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Ferda

      Ferda

      46.47.176.XXX
      Jestli chce VW vstoupit do F1 jako plnohodnotný tým, tak se nejvíce nabízí právě Williams a Sauber.
      Ale VW může mít zájem o výrobu sportovních vozů a v tom případě kromě Ferrari nic lepšího než McLaren není.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • juras

        juras

        88.103.92.XXX
        Tohle vidím tedy jinak...VW má dvě značky vyrábějící výjimečné vozy...řekl bych že McLaren v tomhle směru vůbec nepotřebuje.
        A McLaren chce podle mě dál vyrábět sportovní vozy McLaren...nemyslím že se chtěli stát součástí VW...ale na druhou stranu možný to je.
        Já si myslím že zásadní bude to jaký bude mít VW dlouhodobý plán...a to jestli chce v budoucnu mít čisté tovární tým.
        Přece jen F1 není rallye...ani vytrvalostní závody...takže kdyby se rozhodli dlouhodobě spojit s dvěma historicky uspesnyma znackama...taky to dává smysl.
        Kdyby chtěli mít vlastní tým...je podle mě nejlepší volbou Williams...myslím že současní majitelé tým prodají. A ten se změní na třeba Porsche.

        Uvidíme...mě se zamlouvá už jen to že VW do F1 vstoupí.

        A taky je chytrý prezentovat se dvěmi značkami...tím si vylepší financování motoru. A pokud si k hlavnímu týmu přiberou ještě druhý tým...můžou zásobovat víc jak třetinu startovního pole...a dva týmy u každé značky můžou být ideální.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Ferda

          Ferda

          46.47.176.XXX
          Jurasi, já co se týče VW beru jako pouhou možnost. Nic jistého, takže je to pouze můj dohad co by se časem mohlo dít.
          Zatím je vše i ze strany VW pouze ve fázi sondování. A pokud by VW měl o F1 skutečný zájem, tak nejspíše bude pouze dodávat motory a žádný tým alespoň pro začátek žádný tým kupovat nemíní.
          Ale co já vím, třeba díky dieselgate ušetřil nějaký bakšiš a teď chce znovu utrácet.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • juras

            juras

            88.103.92.XXX
            Vždyť jo Ferdo...oba jen odhadujeme.
            Ale je fakt že se o vstupu VW nyní mluví už hodně vážně, takže si myslím že to nebude jen plácání.
            Uvidíme...pro mě jako fanouška F1 by byl vstup VW velmi pozitivní...pokud se tak stane a vstoupí s Audi a Porsche současně...rozšíří to konkurenci a to je vždycky dobře.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Ferda

              Ferda

              46.47.176.XXX
              Pokud má VW zájem pouze dodávat motory, tak mě to moc netankuje, když máme tři stálice. Na deset to stačí, ale větší počet samozřejmě vítám.
              Jó kdyby se VW zapojil do F1 vlastním týmem, tak to by byla jiná. Dobrých týmů není nikdy dost.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          88.103.238.XXX
          Mít pod kontrolou konkurenční sportovní vozy Mclaren a ještě na nich vydělávat je dobrej obchod a Lambo, Mclaren , Porsche je dobrá trojka, z tohoto pohledu. I by tam vznikla logicky nějaká úspora, ohledně toho, že si nebudou konkurovat a zdílet některé věci.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • juras

            juras

            88.103.92.XXX
            Inu, možná ano...je to otázka pro obě strany...chce VW koupit McLaren? A chce McLaren prodat podíl VW? A chce VW majoritní podíl McLarenu? A chce McLaren prodat majoritní podíl? V McLarenu má majoritní podíl nyní kdo? Mumtalakat Holding Company? Záleží co udělají Arabové...
            Je to byznys...obvzlast nyní kdy mají týmy nové smlouvy a F1 je uzavřena společnost.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • SergioPÉREZ

    SergioPÉREZ

    80.188.125.XXX
    Určitě hodně fandů sdílí názor Grosjeana pohledu na věc na poslední závod v Abu zabí a celkovou sezonu F1 2021. Fundovanější názor jsem zatím od nikoho doposud ještě neslyšel. Jo....Romain je profík a závodům F1 rozumí jako málo kdo 01 01 01

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Ferda

      Ferda

      46.47.176.XXX
      Raděj jsem jeho názor ani nečet abych nepřišel o řízek který právě trávím.

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • SergioPÉREZ

        SergioPÉREZ

        80.188.125.XXX
        11 Ty mne Ferdo dycky dostaneš 12 12 12

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Ferda

          Ferda

          46.47.176.XXX
          Za to může dnešní inflace. Příklad;
          Koupím si za stovku řízek. Když ho jím, tak už má hodnotu 120 peněz. Když ho trávím, tak už má cenu 150 a ta strouhanka kterou na konec procesu ze sebe vyloučím, tak ji můžu ekologům prodat za 200. 12

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • SergioPÉREZ

            SergioPÉREZ

            80.188.125.XXX
            Doba hodně minulá: koupils 1Kg kostí za 1Kč, udělals zdravý vývar, a potom šup s něma do sběrny za výkupní cenu 1Kč na výrobu kvalitního klihu. Jo Češi byli vždycky hlavičky 12 12 12 12 12

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      185.149.130.XXX
      Jo, popsal to pěkně.
      Nechat předjet jezdce o kolo je naprostý standart snad u každého SC. A dojet šampionát za SC nechtěl před tímto závodem nikdo. Samozřejmě se to fandům Mercedesu nelíbí. Být opačné pořadí, tak by to schvalovali.
      Jediné co na tom nebylo fér je, že nenechal předjet zbytek. No, že někdo možná přišel i o bod je blbý, ale jsou horší věci na světě.

      + 1 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • tom11

      tom11

      185.99.177.XXX
      Já četl názor Christina Alberse. Podepisuji v plném rozsahu 01

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        88.101.227.XXX
        Jo, dobře se Albers vyjádřil 01

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        185.149.130.XXX
        Taky souhlasím. Nebylo to první minela Masiho a jeho velkou chybou bylo, že nepustil během toho kola i zbylé 3 piloty. Mohl mít dnes klid.

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • juras

        juras

        88.103.92.XXX
        No řekl to co jsem napsal i já...Masi ovlivnil výrazně ten závěr posledního závodu...ale chyb během roku bylo mnohem víc. Kromě toho jediný co bylo v AZ špatně je to že do stejného kola nebyla puštěna všechna auta...kdyby bylo o kolo víc k dispozici...tahle podmínka byla velmi pravděpodobné splněna. Masi promeškal včasné puštění o kolo zpět jedoucích aut...možná chtěl závod nechat dojet pod SC...a pak buď sám změnil rozhodnutí a rozhodl se nechat závodit alespoň to poslední kolo...nebo na něj dokonce někdo zatlačil...čemuž by odpovídala ta laxnost FIA při vyšetřování.
        No a dojet závod za SC? Spokojení by byli podle mě (pokud budou všichni upřímní) jen fanoušci Hamiltona a Mercedesu (a asi ani ti by všichni nebyli nadšení).
        Škoda že ti kteří teď tak prahnou po hlavě Masiho byli zrovna ti kteří kritizovali jeho další minely během šampionátu...a jednou u věcí je že často nechává jezdit SC dlouho a okrádá tak všechny o skutečné závodění.
        Vím že to nebylo tak jak mělo...ani mě se ten závěr nelíbil...ale upřímně řečeno vyhrát Hamilton...považoval bych výsledek šampionátu za nespravedlivý vůdci Verstappenovi. Asi tak jak když Mansellovi praskla guma v Adelaide 1986...
        Podotýkám že tím nechci snižovat ten vliv Masiho rozhodnutí...jen to nevidím tak černě...Hamilton taky v průběhu roku vydělal na několika případech kdy byl závod ovlivněn zastavením.

        Albers dobře říká že šetřit by se mělo víc než poslední kolo v posledním závodě.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

McLarenům se kvalifikace mimořádně vydařila

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Red Bull na koni, u McLarenu vládne bojovná nálada

Max Verstappen bez konkurence opanoval kvalifikaci na okruhu Suzuka

KVALIFIKACE GP JAPONSKA: Red Bull zpět na vítězné vlně, úspěšný McLaren, potrestaný Mercedes

Aston Martin přivezl do Suzuky několik drobných aerodynamických změn

Poslední trénink opanovaly Red Bully s Mercedesy v zádech, Ferrari ztrácí

  • Pátek

    • Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:30 - 10:14)
  • Sobota

    • Závod (5:00 - 6:00)
    • Kvalifikace (9:00 - 10:00)
  • Neděle

    • Závod (9:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama