DISKUZE K ČLÁNKU Šéf McLarenu přiznává jednání s Audi, očekává spojení Red Bullu s Porsche

Výkonný ředitel McLarenu Zak Brown přiznává, že jednal s Audi o potenciálním vstupu skupiny Volkswagen do Formule 1. Podle něj dojde také na partnerství Porsche s Red Bullem, který loni ovládl šampionát jezdců.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Šéf McLarenu přiznává jednání s Audi, očekává spojení Red Bullu s Porsche

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 171, poslední 24.01.2022 10:55 Vložte komentář

Nejlepší názory

» daaviid23 (Hlasovalo 6 lidí) 19.01.2022 11:40
Takže zase klasická kachna alá Hogr ? 13 »
» Mike17 (Hlasovali 5 lidé) 19.01.2022 19:19
Koukám, že mezitím Brown potvrdil, co se psalo. … »
» airwar1939 (Hlasovali 5 lidé) 20.01.2022 05:59
A proč ne zastavit závod, pořádně to neuklidit a… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

                • Ferda

                  Ferda

                  46.47.176.XXX
                  Netvrdím, že je na klasickém SC něco špatně, to vůbec né. Jen jsem konstatoval, že v dnešní Vi-Fi době by se náhradní řešení našlo lehce.

                  + 2 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                • airwar1939

                  airwar1939

                  176.74.150.XXX
                  A proč ne zastavit závod, pořádně to neuklidit a závodit plný počet kol?

                  + 5 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        185.149.130.XXX
        Ano. Minule rozhodl opačně a byl pod palbou kritiky od týmů. Prostě ať udělá co udělá, vždycky je to špatně. Především od týmů, kterým to nevyhovovalo.
        Ano, trestání viditelných věcí se mělo dít od začátku. Ne až od Brazílie. Někdo to tu psal už po Rakousku. 03
        Ano, soucitil jsem s ním. Stejně jako se Sennou v roce 89, s Prostem 90, s Hillem 94, se Schumim 97, s ním v roce 2007, s Massou 2008, Alonsem 2010 a 2012.... Prohrát v posledním závodě je smutné.

        A ne, RB i Max z toho titulu radost mají. Chceš poslat nějaká videa, jak podle tebe nad titulem truchlí? Je jich na netu plno. 03

        + 0 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • airwar1939

      airwar1939

      176.74.150.XXX
      Pokud nechceš dojet závod po nehodě 5 kol před koncem za SC, tak jediným řešením je červená vlajka a stopnuti závodu, a nikoli SC a tři porušení pravidel.

      + 4 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        185.149.130.XXX
        Pokud se stihne trať uklidit za 4....
        Ale jo, červené vlajky by byly řešením. Na nich už Lewis v té sezony vydělal desítky bodů. 03

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • juras

        juras

        88.103.92.XXX
        S tím souhlasím...ideální řešení. Oba by dostali nové gumy a mohli si to v těch posledních kolech pěkně rozdat.
        Jenže po bitvě je každej generál...a moc času na to ideální rozhodnutí Masi neměl.
        Nakonec to udělal tak že to poškodilo Mercedes a Hamiltona...ale pravdou je že jen loni různá rozhodnutí poškozovala různé piloty a týmy...bohužel tohle bylo nejviditelnější a nejkrutější.
        Stejně tak je pravdou že ačkoliv si třeba myslím že konečný výsledek je spravedlivější než kdyby vyhrál Hamilton...takhle by to být nemělo.

        Ale osobně z toho co čtu přímo od lidí z F1...není to úplně tak jednoduché...Masi není jediný viník...být je největší (protože to rozhodnutí udělal a bylo nejvíc vidět). Pak je tady dalších pár špatných věcí...to že se ukázalo že Masi by měl mít zástupce který by mu pomohl v řízení závodu...a kdy se nejvíc projeví nějaká slabina? Když dojde k vyhrocené situaci...
        A pak tady máme rádiovou komunikaci směrem od týmů k Masimu...vlastně všichni nyní říkají že to bylo špatně...týmy nesmí ovlivňovat ředitele závodu...a máslo na hlavě v AZ má jak Redbull, tak Mercedes.
        Myslím že nejvíc se mi líbí vyjádření Martina Brundla...ten to komentoval velmi nezaujatě a střízlivě...a to je Angličan.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          185.149.130.XXX
          01
          Jen bych dodal, že červené vlajky se nevyvěšují vždycky a nemyslím si, že nehoda Lattifiho splňovala pro přerušení podmínky.
          Ten tlak byl v posledních závodech neuvěřitelný a tohle volání Masimu do radia bylo nedůstojné z obou stran. Nechápu, že se to vůbec připouštělo. Měl mít klid na rozhodování.
          Každopádně by to (ČV) asi bylo nejférovější řešení dané situace.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Ferda

            Ferda

            46.47.176.XXX
            Stačilo zapnout semafor u vjezdu do boxů na červenou. Na to jedno jediné poslední kolo přece nikdo přezouvat nemusel. A zůstalo by tak dost času na regulérní srovnání pole podle pořadí určeného pravidly.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              185.149.130.XXX
              I to má nějaká pravidla. Nebo tentokrát by nevadilo, kdyby o tom Masi svévolně rozhodl bez ohledu na jiná ustanovení? 03
              Ale bylo by hezký to vidět v alternativní realitě. Jak Max i tak na lepších gumách porazí Hamíka. neměl by to tak snadné, ale mohl by ho předjet.
              A pak ty úplně stejné reakce tady. 12

              + 0 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
        • Ferda

          Ferda

          46.47.176.XXX
          Ale řízení závodu přece nestojí pouze na řediteli závodu. Copak má kolem sebe málo pohůnků? Pouze k tomu, aby hlídali jestli jezdci dodržují traťové limity?
          A kde je psáno, že ředitel musí týmům během závodu odpovídat na kdejaký dotaz? Nikde. Veškerou komunikaci by měli řešit velice dobře placení pohůnci typu Radovan Novák a teď Šťovíček.
          Týmům je přece úplně jedno jestli dostanou potřebnou informaci od ředitele, nebo jeho odpovědného zástupce, takže v tomto případě bych vůbec neobviňoval týmy, ale zase ředitele, že nezvládá správně zaúkolovat své podřízené.

          Když si tohle všechno dáš dohromady, tak by Ti mělo být jasné, že veškerá vina padá na hlavu Masiho a né na týmy a už vůbec né na poškozeného Hamíka. Ten je pouze poškozený, nic víc.

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            185.149.130.XXX
            Když vynecháš další věci, tak padá vina na hlavu Masiho. Jo.
            Ale ono to tak jednoduché nebylo a těch souvislostí tam je spousta. Záleží na tom, jestli je chceš filtrovat na jednu stranu, nebo ne. 03

            + 1 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Ferda

              Ferda

              46.47.176.XXX
              Dobře, tak si postavme otázku jinak.
              Co udělal v závěru posledního závodu Masi správně a podle pravidel, tak aby dodržel nejen pravidla, ale i regulérní souboj o titul?

              + 2 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Mike17

                Mike17

                185.149.130.XXX
                Za mne?
                Technicky správně bylo vyjetí SC. U takové drobné kolize standart.
                Správně bylo nechat předjet jezdce o kolo. Opět naprosto normální.
                A správně bylo nechat zmizet SC co nejdřív. Požadovaly to samotné týmy, aby jezdil SC co nejkratší dobu.
                Co nebylo správně? Měli předjet i ostatní piloti o kolo zpět. Neměl zmatkovat a oznámit to dřív, mohli to všichni úplně v pohodě stihnout. Možná Ricciho obral i o bod, kdyby tuším předjel 2 jezdce před sebou. To má Ricci blbý.
                Jo, mohl přerušit závod. Ale udělal by to vlastně jen proto, že takto to bylo dost krutý k Hamiltonovi. Ale nikdo neřešil, jestli nebylo krutý k Maxovi, že si Hamík 2x opravil díky přerušení závodu auto, které by jinak do cílé nedojelo, resp. získalo o mnoho bodů míň.
                03

                Kdo udělal největší chybu? Mercedes. Prokaučoval strategii. Měli přezout. Minimálně při VSC. I při SC. Pak by zase tlačili na urychlení Masiho oni. Na 100%. 12

                + 1 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Ferda

                  Ferda

                  46.47.176.XXX
                  Technicky správně byl zcela dostačující VSC.
                  Kdyby si Masi nechtěl udělat zcela zbytečnou procházku, tak klasický SC vyjíždět vůbec nemusel a tím by se nemuselo přehazovat pořadí.
                  Prostě a jednoduše. Na co Masi šáhl, tak bylo zcela mimo mísu. Do mísy patří pouze Masi.

                  + 1 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Mike17

                    Mike17

                    185.149.130.XXX
                    VSC se nepoužívá, když je nabouraný vůz přímo na trati.
                    A ty víš, že Masiho vycházka to zdržela? Proč ti pořád vadí, že potencionálně něco zdržel, když ti vadí, že to šlo moc rychle?
                    Moc se upínáš na Masiho. Jen je snadný terč. Těch terčů je několik.

                    + 0 / − 1

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Ferda

                      Ferda

                      46.47.176.XXX
                      Na trati nebyly žádné podmínky (suchá trať i přehlednost) které by byly důvodem pro zdržování Safety carem. A pro jeho procházku už vůbec nevidím žádné logické ani technické vysvětlení. Takhle se může zachovat pouze kriminálník zahnaný do kouta, který hraje o čas. O co v té chvíli hrál Masi?

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • Mike17

                        Mike17

                        185.149.130.XXX
                        Promiň, ale to už je zoufalý ne? Tak on to podle tebe zbytečně prodlužoval, aby pak mohl pustit závod podle vás předčasně? Sorry, nevidíš v tom ani trochu protimluv?
                        Jako kdyby jste mu vyčítali, že se do konce jelo za SC (kdyby jelo), pak bych tohle chápal.
                        Ale současně mu vyčítat zdržování a následně příliš velký spěch.... 17

                        + 0 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • Ferda

                          Ferda

                          46.47.176.XXX
                          Ale ano, zdržoval a záměrně. Jenže to zdržování z nějakého důvodu přehnal až se dostal s restartem do ouzkých a proto aby stihl restart, tak porušil pravidlo v seřazování jezdců.
                          Prostě ať se na tenhle závěr sezóny podíváš z kterékoliv strany chceš, tak za tímhle průšvihem stojí zoufalý Masi.

                          + 1 / − 1

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                          • juras

                            juras

                            88.103.92.XXX
                            A co žadonění Mercedesu v rádiu? Přirozeně tam byl i nátlak Redbullu..ale Redbull a Verstappen na tom vydělali...takže se řeší jen oni...že Wolff se snažil ovlivnit rozhodování Masiho už nikoho nezajímá?

                            + 0 / − 1

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
                            • Ferda

                              Ferda

                              46.47.176.XXX
                              Komunikace FIA s týmy je velice důležitá ať už se jedná o Mergl, RB, nebo třeba Haas.
                              Jen si myslím, že během závodu by se měl ředitel věnovat pouze závodu a na vykecávaní s týmy by měl být určený jeden ze 26ti komisařů FIA.

                              + 0 / − 0

                              ohodnotit kladně záporně

                              Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama