DISKUZE K ČLÁNKU Russell čeká nejtěžší rok kariéry. Co souboj s Hamiltonem?

George Russella čeká doposud největší kariérní posun. Mladý Brit přestupuje z Williamsu do Mercedesu a je si vědom, že v jistém úhlu pohledu už nic nebude jako dřív.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Russell čeká nejtěžší rok kariéry. Co souboj s Hamiltonem?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 194, poslední 12.01.2022 12:34 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Vad (Hlasovalo 10 lidí) 08.01.2022 15:39
Božínku, pokud Lewis ukončí kariéru tak se stane… »
» juras (Hlasovalo 9 lidí) 08.01.2022 18:17
Tedy...diskutovat pod tímhle článkem o tom… »
» Cooper (Hlasovalo 7 lidí) 08.01.2022 09:01
Vetšina z těch lidí co tu nadávají na Masiho… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Fanda.LH

    Fanda.LH

    85.162.8.XXX
    Situs: "Bylo to schváleno a díky pravidlu o řízení se nedalo jak namítat."

    V takovýchto případech má FIA poslední slovo tzn. vždy to může zamítnout. Máš pravidlo, které říká, že geometrie se nemůže za jízdy měnit a přirozený fakt, že zatáčením měníš geometrii... Pak je na FIA jestli posoudí, že pohyb volantu dopředu a dozadu je "přirozený", což za mě není a volant tak slouží jako velké tlačítko tzn. absolutně neplní zamýšlenou funkci, ale naopak slouží k něčemu co je v pravidlech zakázáno...

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      88.101.227.XXX
      Ale právě těmto "nepřirozeným" vychytávkám ta jedna sezóna často patří. Je to legální a ta sezona se takovým věcem dává. Něco jako třeba tehdy F-Duct.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Fanda.LH

        Fanda.LH

        85.162.8.XXX
        Jestli je to legální nebo ne je právě na FIA, tyhle věci nejsou černobílé... A ve chvíli kdy s něčím takovým přijde Mercedes a nikdo jiný, tak je poněkud zvláštní, že se přikloní na stranu "vynalézavosti"...

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Situs

          Situs

          88.101.227.XXX
          Aby to zakázali bylo nutný změnit pravidla.

          + 0 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Fanda.LH

            Fanda.LH

            85.162.8.XXX
            Nebylo by to nutný... Kdyby to bylo nutný, tak se Mercedes nemusel ani před sezónou ptát, protože by měli zařízení odpovídající pravidlům... FIA má v tomhle obrovskou moc a v minulosti podobných vychytávek zakázala x a to i v průběhu sezóny...

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Situs

              Situs

              88.101.227.XXX
              Samo souhlasím že u FIA všecko jde když se jim chce ale možná podcenili dopad nebo Mercedesu zakázali něco mnohem většího o čem ani nevíme a tohle bylo proti tomu nic. Jako tolik inovativních věcí jako DAS zase není, mluví se o tom jen proto že s tím přišel už tak nejlepší Mercedes.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
          • daaviid23

            daaviid23

            90.182.169.XXX
            Což se dělo i během sezony, když byla vůle....takže před začátkem sezony by to bylo úplně v pohodě 13

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Situs

              Situs

              88.101.227.XXX
              Rozepiš se 14

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • GRAHAM

                GRAHAM

                88.103.238.XXX
                18 18 18 18

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
              • daaviid23

                daaviid23

                90.182.169.XXX
                [odkaz na stránku]

                Když našel šedou zonu RB, tak se klidně pravidla dopisovala před sezonou 13

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • GRAHAM

                  GRAHAM

                  88.103.238.XXX
                  To je úplně jinej přiběh, s tím běž někam. 02 A ty víš kam. 12

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • daaviid23

                    daaviid23

                    90.182.169.XXX
                    No nepochybně, když jde o RB tak je to u tebe vždycky jiné 18

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • GRAHAM

                      GRAHAM

                      88.103.238.XXX
                      Jako Sorry , když se něco zakáže aby to na monopostech "nebylo" a nepoužívalo se to ( měli to tehdy všici) a ty to obejdeš že to zase jde, tak to není stejné jako DAS, ten fungoval jen rok a konec.. Tak to prostě je , takže si tyhle invektiva laskavě odpusť.

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • daaviid23

                        daaviid23

                        90.182.169.XXX
                        Však to nebyl zdaleka stejný systém. FIA jasně definovala výfuky a že nesmí mířit na aero prvky. Ale nic o kanálcích nebylo původně napsáno.
                        A ano, DAS stojí na tom, že to v pravidlech není výslovně zakázáno. Dvě jasně šedé zony a pak záleží na FIA jestli se bude řídit svými pravidly a nebo se pravidla doplní.

                        + 0 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • Situs

                          Situs

                          88.101.227.XXX
                          Foukané difuzory byly zakázány, dívat se jak vedou hadicí v brzdových kanálcích výfukové plyny k difuzoru tolerovat dost dobře nešlo 12 U DASu je to přeci mnohem složitější a předem schválený.

                          + 0 / − 0

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                        • GRAHAM

                          GRAHAM

                          88.103.238.XXX
                          Tam nešlo o systém ale o princip jak fungoval. Ten už nechtěli. To je celé. 13

                          + 0 / − 0

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                    • Situs

                      Situs

                      88.101.227.XXX
                      Tam se to všecko zakazovalo ohledně 3,15. Je logický že když něco zakazujou tak potom již po tom jdou. Kdyby po zákazu DASu přišel Mercedes na to jak ho opět zaktivnit tak by po něm už taky šli. To je zase logické ne? Ale koukni že foukaný difuzory vydržely déle než DAS 13

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Sprint ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama