DISKUZE K ČLÁNKU Stewart je za titul Verstappena rád. F1 potřebovala změnu, říká

O strhujícím finále sezony se toho už namluvilo a napsalo spoustu. Někteří jsou za triumf Maxe Verstappena rádi, jiní tolik ne. Jackie Stewart se řadí do první skupiny.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Stewart je za titul Verstappena rád. F1 potřebovala změnu, říká

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 465, poslední 06.01.2022 21:11 Vložte komentář

Nejlepší názory

» GRAHAM (Hlasovalo 7 lidí) 03.01.2022 11:20
Masiho poslední kolo ale nikdy nikdo nezapomene.… »
» airwar1939 (Hlasovalo 6 lidí) 03.01.2022 12:21
Ja v tom tedy zásadní změnu nevidím, jen si první… »
» daaviid23 (Hlasovali 5 lidé) 03.01.2022 13:25
Naopak má výjimečně pravdu. 13 Těch x vteřin… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

                  • daaviid23

                    daaviid23

                    90.182.169.XXX
                    Konečné výsledky jsou souborem o 22 závodech né o jednom 13

                    + 1 / − 1

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • HellHogr

                      HellHogr

                      31.30.160.XXX
                      Tak my jsme viděli tu pomoc Masiho ne jen v posledním závodě 13

                      + 1 / − 1

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • daaviid23

                        daaviid23

                        90.182.169.XXX
                        Zase bych použil tebou oblíbený komentář o tom, že je to jenom v tvé hlavě ale posledně jsi vyletěl jako čertík z krabičky, tak to raději psát nebudu 13

                        + 2 / − 1

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • HellHogr

                          HellHogr

                          31.30.160.XXX
                          Ano vyletěl, protože jsou jasné důkazy, že tomu tak bylo aneb netrsty Verstappena nebo naprosto směšné co nic nezměnili viz Brazílie, Saoudská Arábie - to ti příjde jeden závod? to stejný s Berniem, nemáš nic čím by si to vyvrátil, tak jen vyšumíš, předtím se s tebou dalo diskutovat, teď jen rejpeš a když ti dá někdo argument tak vyušmíš pryč 20

                          + 2 / − 2

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                          • daaviid23

                            daaviid23

                            90.182.169.XXX
                            Nepokračuju dál v nekonstruktivní diskuze (= diskuze s neustále opakujícími se argumenty na neustále se opakující témata), protože to není zábavné.

                            Berniího každej bere z nadsázkou ale jakmile plácne něco co se mu hodí, tak je to najednou dobrej zdroj informací, vtipné.

                            Max neměl kontroverzní momenty kromě toho finále. Brazílie-vytlačování na vnějšku se netrestá, takže i když to Max udělal na extrémní bázi, a já osobně bych vytlačování na vnějšku trestal, tak FIA ho netrestá a proto ho nepotrestala ani v Brazílii. Saudská Arábie- co myslíš? Myslíš ty všechny penalizace co dostal? 04

                            + 2 / − 2

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
                            • Situs

                              Situs

                              88.101.227.XXX
                              Vždyť horší ukázka vytlačení než Brazílie ani snad není, to se opravdu nedá pohnout kupředu když to jeden není schopen uznat. Daleko za čarou než jsme přehlížené vytlačování doposud komentovali. Tohle je spíše už úmyslné blokování kdy nejde o to projet zatáčku bez ohledu na toho vedle tebe ale prostě ho zablokovat bez ohledu trajektorie trati. Nikdo nedostal ani vysvětlení proč mu to prošlo, trapné.

                              + 0 / − 1

                              ohodnotit kladně záporně

                              Reagovat Nahlásit
                            • HellHogr

                              HellHogr

                              31.30.160.XXX
                              A to je přesně o čem mluvím, když Bernie něco plácne. Jenže tohle není plácnutí, ale doznání a ty by si to měl pochopit, nebo myslíš, že to byla celý náhoda? 13

                              To není pravda, že se to netresta, trestá se to a třeba v Hockenheimu se za to trestalo několikrát, to jen Max se za to netrestá a to je o čem jsem mluvil. Myslíš ty tresty, které nebyly adekvátní a znovu nic nezměnili? navíc to obchodování s pozící Verstappena na startu s RB bylo co? 20

                              + 2 / − 0

                              ohodnotit kladně záporně

                              Reagovat Nahlásit
                              • daaviid23

                                daaviid23

                                90.182.169.XXX
                                Bernií řekl, že pomáhali Ferrari tvorbou technických pravidel.
                                To by jsi pak mohl ale tvrdit, že FIA pomohla k dominanci Mercedesu, protože současná pravidla se psali na popud Mercedesu a Renaultu. Hmmm?

                                Tresty co nic neřeší se rozdávají běžně. Dřív když byl nejmenší trest průjezd boxy, tak mnozí (oprávněně) křičeli jak to jsou likvidační tresty mnohdy za blbosti. Tak se zavedli mírné sekundové tresty a teď zase mnozí kříčí jak je to nefér, protože to mnohdy nic neřeší. Tak si vyberte kluci 13

                                "vyjednávání o pozice- tady je to logicky vysvětlitelné. Běžně se používá jako "trest" (raději to dám pro Situse do uvozovek 12) přepuštění pozice. Ale Max neměl čas přepouštět pozice, takže přišlo to "vyjednávání".
                                Ono když to převedeš, tak to normální použití přepouštění pozice je v podstatě taky vyjednávání. Dostaneš pokyn přepustit pozici, což ale udělat nemusíš, což vyústí k vyšetřování komisařů a pravděpodobný trest. Takže je to vlastně úplně stejné. Tady máte hoši slabou argumentační pozic 13

                                + 1 / − 2

                                ohodnotit kladně záporně

                                Reagovat Nahlásit
                                • HellHogr

                                  HellHogr

                                  31.30.160.XXX
                                  Kdy FIA psala pravidla na popud Mercedesu a Renaultu, ty pravidla na letošní rok ne? 11

                                  Jo takhle, takže někdo poruší pravidla, tak má mít podle tebe šanci na vyjednávání jo? aha, ono by stačilo, kdyby Verstappen nejezdil jak prase a neseděl tam Masi, mohlo to bejt bez cirkusu, mě je jedno k z nich titul má, ale jde o tu cestu k němu. Tady se řvalo za Silverstone jako směšnej trest, ale Monza a 3 místama na startu, kdy RB dopředu hlásal, že Verstappen dostane novej motor je v pořádku 20

                                  + 2 / − 0

                                  ohodnotit kladně záporně

                                  Reagovat Nahlásit
                                  • daaviid23

                                    daaviid23

                                    90.182.169.XXX
                                    Motorová pravidla, která předurčila osud celé éry, se psala na popud Mercedesu a Renaultu. Ferrari protlačilo změnu ze čtyřválců na šestiválce, ale to je vlastně detail. Mercedes očividně věděl co dělá.

                                    Za triviální prohřešky se "vyjednává" běžně, ještě jednou si přečti co jsem napsal.

                                    Aha, ty zlehčuješ to, že trest v Silverstone byl k ničemu, ale zároveň se ti nelíbí, že tresty v Arábii byly k ničemu? To nějak nejde dohromady, ne?

                                    + 1 / − 2

                                    ohodnotit kladně záporně

                                    Reagovat Nahlásit
                                    • HellHogr

                                      HellHogr

                                      31.30.160.XXX
                                      O hybridech se diskutovalo už 08 s tím, že tehda výrobci řekli, že na to nejsou připravení a další termín se dal v roce 2011, kde se na tom dohodli tehda všichni výrobci, to nebylo na popud Mercedesu. Navíc hybridy chtěli automobilky jak otechnologii, kterou pak můžou sami využít.

                                      Ale ono není trviální zkrátit si trať a jet dál, tohle fakt nechápu, jak můžeš obhajovat.

                                      Ale já jsem nikdy neříkal, že trest v Silverstone byl k ničemu, ten trest byl za následek, ne jako příčina. Ovšem to co se stalo na Monze a pak v Arábii, to už je fakt silný kafe, kdy prostě ty tresty byly k ničemu a višchni co o tom rozhodovali to věděli

                                      + 1 / − 0

                                      ohodnotit kladně záporně

                                      Reagovat Nahlásit
                                      • daaviid23

                                        daaviid23

                                        91.245.26.XXX
                                        Shodli se na nich všichni výrobci z řad standardních automobilek, v té době v F1 dvě 12 Ferrari s tím mělo problém, proto se měnili konečné parametry a Ferrari souhlasilo nakonec jen "pro dobro sportu".
                                        Tímhle vláknem nechci říct, že si Mercedes svojí dominanci nějak vynutil a nebo mu FIA nějak pomohla, jde o úhel pohledu.

                                        Zkrácení trati není závažný prohřešek a jako takový se řeší často přepouštěním pozice, nevím co řešíš vlastně.

                                        Nejde o to, za co byl ten trest. Jde o princip toho, že byl podobně k ničemu jako Maxovi tresty ale tebou je to vnímáno rozdílně.

                                        + 1 / − 1

                                        ohodnotit kladně záporně

                                        Reagovat Nahlásit
            • daaviid23

              daaviid23

              90.182.169.XXX
              Protože jsme si to už párkrát zažili 12 Teď je fáze nadšení a euforie. Pak na začátku sezony přichází srážka s tvrdou realitou, nastává zklamání a frustrace, z které se "začneš léčit" hejtováním a vytahování špíny na své neoblíbence......a kdo to má pak tady číst 13

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Situs

                Situs

                88.101.227.XXX
                Euforie? Ale no ták, prostě je čas čekání a očekávání a kdo nevěří ať tu brečí 13 12

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • daaviid23

                  daaviid23

                  90.182.169.XXX
                  Já už po letech dominance Mercedesu nečekám nic jiného než další dominanci, takže nemůžu bejt vlastně zklamanej a naopak můžu být příjemně překvapen jako letos 13

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Situs

                    Situs

                    88.101.227.XXX
                    Čas ukázal že dominanci přežiju. Skutečný zklamání je to co předvedl Masi, to je hřebík do rakve F1 který dlouhodobě nepřežiji určitě. Proč bych se měl dívat jak ten pán rozhodne? Tak těsný boj po takové době a taková fraška.

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • daaviid23

                      daaviid23

                      90.182.169.XXX
                      Dominanci nepřežiju. Proč se koukat na závody když předem víš jak dopadnou?
                      Co se týká závěru sezony, tak bylo to nemilé ale on měl těžkou pozici. Kdyby závod dojel pod SC, tak ho naopak po zásluze sežere protistrana. On by vybral vítěze jakýmkoliv rozhodnutím, ten timing pro něj byl špatný

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • Situs

                        Situs

                        88.101.227.XXX
                        Není to taková zábava když se dominuje, ale letos se nedominovalo tak proč se o tom vůbec bavíme. Dominanci nedělá jen výsledek.

                        V roce 2012 se šampionát dojel za SC a nikdy jsem neslyšel že by je za rozhodnutí někdo zpochybňoval, natož že by je někdo sežral. Ten SC tam měl být a procedury k němu vyžadují co vyžadují. On neměl vybrat vítěze, ale dělat svou práci - transparentně a dle pravidel. Jediné co mohl aby se to neskončilo pod SC odstartovat to bez puštění jezdců o kolo zpět, to jak jsem pochopil je možnost tak pokud mu opravdu šlo o zelenou vlajku, prostor tam stále byl a ano, všem by bylo jasné že šance pro Maxe by to byla malá ale stále nějaká. Tohle byla jen fraška která blije na pravidla.

                        + 0 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • daaviid23

                          daaviid23

                          90.182.169.XXX
                          Protože to bylo poprvé od roku 2012 kdy bojovali jezdci dvou týmů do posledního závodu. Zopakuju to, poprvé od roku 2012! Skoro 10 let.
                          Navíc díky změně pravidel namířené proti Mercedesu. Navíc na konci byli zase jasně nejlepší (a proto si myslím, že příští rok to bude pokračovat 12)
                          Můžeš řikat, že to nahradí souboje ve středu pole. Ano, ale tak na dvě sezony. Pak už začne chybět ta vrcholná úroveň závodění.

                          Bod dva nebudu rozebírat, nechci zase zabředávat do opakující se diskuze. 04

                          + 0 / − 0

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama