DISKUZE K ČLÁNKU "Bylo to nebezpečné, měli by vyrábět lepší pneumatiky!" Pirelli vyšetřuje defekty z Kataru

Pirelli zahájilo vyšetřování série defektů, které postihly některé jezdce v průběhu Velké ceny Kataru. Po pátečních trénincích přitom nic nenaznačovalo na možné problémy.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Bylo to nebezpečné, měli by vyrábět lepší pneumatiky!" Pirelli vyšetřuje defekty z Kataru

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 120, poslední 25.11.2021 20:25 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Svaja-K.V. (Hlasovalo 9 lidí) 23.11.2021 19:53
Proč myslíš, že to je vtip?? Já myslím, že to je… »
» Svaja-K.V. (Hlasovalo 9 lidí) 23.11.2021 20:38
Alonso nikdy nebyl dobrý v Q. »
» Svaja-K.V. (Hlasovalo 9 lidí) 23.11.2021 21:09
A jak mu pomohl jeho kolega? »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

                    • Ferda

                      Ferda

                      46.47.176.XXX
                      Vettel je případ sám pro sebe. Není třeba moc rozvádět. Stačí se podívat na jeho výkony v posledních létech a i pouhý laik oktanem neposkvrněný se snadno domyslí.....

                      + 3 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
    • Svaja-K.V.

      Svaja-K.V.

      185.73.109.XXX
      Proč myslíš, že to je vtip?? Já myslím, že to je pravda. Auto bylo tak dobré, co umožňovalo jeho pilotovi.
      To že Ferrari tenkrát kvůli Vašemu velkému guru nezaměstnalo lepšího pilota než Massa, bylo jen kvůli Vašemu guru, který nemohl mít vedle sebe někoho náhodou trochu lepšího. Massa neokradal nikoho o body, sotva něco přivezl, takže to vypadalo, že Váš velký guru je sám velký mezigalaktický mačkač šrotu, ale jel jen co mu auto dovolilo nic víc nic méně. O ten titul ho připravilo jeho velké ego. Já já já. Já jsem jednička týmu a nikdo lepší ostřejší ne, chci Massu. Mít někoho o trošku lepšího, kdo by občas dojel druhý před SV by mu pomohlo, ale bohužel. Ale dělat s Alonsa rytíře nebes je trošku mimo. To auto špatné nebylo, jen díky kolegovi to vypadalo na šrot a že Alonso mačká šrot.

      + 9 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • HellHogr

        HellHogr

        31.30.160.XXX
        Podívej se na tu sezonu a uvidíš proč, tvrdit, že Ferrari 2012 mělo nejlepší auto je fakt špatnej vtip. Určitě nejlepší auto dostávalo min 0,5s v Q 18

        + 5 / − 8

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • HellHogr

          HellHogr

          31.30.160.XXX
          A Alonsa připravilo o titul jeho ego? taky někdo hejtí a ani neví jaká byla realita 18

          + 5 / − 7

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • Svaja-K.V.

          Svaja-K.V.

          46.135.18.XXX
          Alonso nikdy nebyl dobrý v Q.

          + 9 / − 4

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • HellHogr

            HellHogr

            31.30.160.XXX
            Ano, proto v tom roce vyhrál 2x Q na vodě 20

            + 4 / − 8

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Svaja-K.V.

              Svaja-K.V.

              46.135.25.XXX
              Aha takže když někdo dvakrát vyhraje Q na vodě, tak automaticky je nej v Q? Ale jdi..

              + 9 / − 5

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • HellHogr

                HellHogr

                31.30.160.XXX
                Já psal, že byl nejlepší? Ne, ty si psal, že v Q Alo nikdy nebyl dobrý, to jsem ti rozbil hned. Není protipól nejlepší nebo nejhorší víš 03

                + 4 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Svaja-K.V.

                  Svaja-K.V.

                  185.73.109.XXX
                  Nic si mi nerozbil, v Q dobrý nebyl nikdy. Ty jsi řekl, že v tom roce dvakrát vyhrál kvaldu na vodě, jako poukazani na fakt, že je dobrý v Q.

                  + 1 / − 3

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Situs

                    Situs

                    88.101.227.XXX
                    Tvl to auto na to jinak prostě nemělo, to je holý fakt 12 Alespoň když pršelo tak měl jakousi šanci a využil ji. Ty píšeš že Alonso v Q nikdy dobrý nebyl, no ale jak jsi to poznal? Měl 10 kolegů za skoro 20 let [odkaz na stránku] , a jestli to není dobrý tak nevím no. Asi mi ukážeš pro jiné lepší tabulku, ať můžeme posuzovat. Dáš mi sem alespoň 5 dobrých kvalifikátorů aby se porovnali jak si vedli oni? Ono Alonsův největší klenot byly a jsou závody, ale napsat že v nich nikdy nebyl dobrý je docela silný kafe. Jak poznáš vlastně dobrý kvalifikátory když Alonso teda ne?

                    + 3 / − 1

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Svaja-K.V.

                      Svaja-K.V.

                      185.73.109.XXX
                      Jediný kolegové co za něco stálý byl Ham a Button ostatní byly jen kolegové, aby se neřeklo. A s Hamiltonem a Buttnem už tak úžasný nebyl. Ano jeho síla je hlavně v závodě to nepopírám, ale stavět umístění auta podle kvalifikace, že za moc nestálo fakt ne. Body se dávají až po závodě, ne za kvalifikace, tohle je zas silné kafe pro mě. Na co auto nemělo? Na kvalifikace nebo závod? Na kvalifikace, protože pilot? Nebo závod protože pilot?

                      + 3 / − 3

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • Situs

                        Situs

                        88.101.227.XXX
                        Auto Ferrari nemělo na to vyhrávat kvalifikace, vždyť v nich RedBull zajížděl v průměru o půl sekundy lepší časy. Půl sekundy jezdec jen tak nesmaže. Píšeš že Ham i Button za něco stojí a souhlasím a Alonso byl v průměru lepší skoro o 2 desetiny než Jenson a jen o 0,05s za Hamem, proč teda Alonso není dobrý kvalifikátor? Nic, asi se to nepohne, Alonso byl tehdy zvolen rekordním vítězem výběru šéfů a jeho výkony byly opravdu super a pro mě nej výkon v sezoně vůbec, ale titul bral Vettel a tak to je. Pro mě to teď není důležitý a těším se z bedny po 7 letech, jen jsem přispěl tabulkou jak si Alonso vedl v kvalifikacích když to dle tebe není dobrý kvalifikátor.

                        + 3 / − 1

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • Svaja-K.V.

                          Svaja-K.V.

                          185.73.102.XXX
                          Netvrdím, že je jezdec kopyto, jen tvrdím, že kvalifikace není úplně jeho doména, kde hodně dožene v závodě. Furt říkat, že to auto bylo šrot, je také mimo mísu, bojoval o titul, ano bojoval, jel na to co mu dovolilo auto.

                          + 3 / − 4

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

McLarenům se kvalifikace mimořádně vydařila

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Red Bull na koni, u McLarenu vládne bojovná nálada

Max Verstappen bez konkurence opanoval kvalifikaci na okruhu Suzuka

KVALIFIKACE GP JAPONSKA: Red Bull zpět na vítězné vlně, úspěšný McLaren, potrestaný Mercedes

Aston Martin přivezl do Suzuky několik drobných aerodynamických změn

Poslední trénink opanovaly Red Bully s Mercedesy v zádech, Ferrari ztrácí

  • Pátek

    • Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:30 - 10:14)
  • Sobota

    • Závod (5:00 - 6:00)
    • Kvalifikace (9:00 - 10:00)
  • Neděle

    • Závod (9:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama