DISKUZE K ČLÁNKU Ocon zdržel Péreze a oplatil Alonsovi službu z Maďarska, Alpine je k pneumatikám velmi šetrné

Esteban Ocon sehrál velkou roli ve včerejším úspěchu Fernanda Alonsa, jenž ve Velké ceně Kataru skončil na pódiu. Alpine k cenným bodům pomohla také šetrnost k pneumatikám. defektů se na rozdíl od soupeřů nebáli.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Ocon zdržel Péreze a oplatil Alonsovi službu z Maďarska, Alpine je k pneumatikám velmi šetrné

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 42, poslední 24.11.2021 14:24 Vložte komentář

Nejlepší názory

» jumpman (Hlasovalo 7 lidí) 22.11.2021 15:44
třeba potřeboval nějakej litr do svého soukromého… »
» spinelesssheep (Hlasovali 4 lidé) 22.11.2021 19:37
Alonso ubránil v Maďarsku Oconovi 1. místo, ke… »
» Situs (Hlasovali 4 lidé) 23.11.2021 11:19
Za zmínku určitě stojí že se zlobíme na Ricciho,… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Situs

    Situs

    88.101.227.XXX
    Jen pro zajímavost, body za posledních 10 závodů.

    1 M. Verstappen 166,5
    L. Hamilton 166,5
    3 V. Bottas 95
    4 S. Pérez 86
    5 C. Sainz Jr. 77,5
    6 C. Leclerc 72
    7 D. Ricciardo 55
    8 P. Gasly 53
    9 F. Alonso 51
    10 E. Ocon 46
    11 L. Norris 40
    12 L. Stroll 16
    13 G. Russell 16
    14 S. Vettel 13
    15 J. Cunoda 10
    16 K. Räikkönen 9
    17 N. Latifi 7
    18 A.Giovinazzi 0
    19 M. Schumacher 0
    20 N. Mazepin 0

    + 3 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      88.101.227.XXX
      Za zmínku určitě stojí že se zlobíme na Ricciho, ale co ten Norris? On celý McLaren teda méně bodů než Alpine za posledních 10 závodů. Vettel až za Russellem i Strollem, oproti tomu Sainz jen kousek za Pérezem.

      + 4 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • spinelesssheep

        spinelesssheep

        88.103.4.XXX
        McL se ten souboj s Ferrari totálně rozpadl. Je pěkný vidět, jak těsné bodově to je mezi Sainzem a Leclercem a jsem zvědavý jestli tu stoupající křivku Sainz dokáže udržet i v příští sezoně.

        + 3 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • achmed-cz

        achmed-cz

        109.183.45.XXX
        To všechno bude jen psychika. Lando ještě pořád nerozdejchal to Rusko

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Situs

          Situs

          88.101.227.XXX
          Nebo jak ho u auta přepadli ti chlápci a obrali ho o nějaký věci, říkal že to má v hlavě.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • HellHogr

            HellHogr

            31.30.160.XXX
            Ale očividně na tom není tak špatně, jako expert vedle co se snaží zase nazančovat, že v roce 2012 mělo nejlepší auto Ferrari 18

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Situs

              Situs

              88.101.227.XXX
              Tak on sice mele jak kvalifikace není závod a je to pravda, jenže koukni se kdy nějaký tým válcoval v kvalifikaci jiný tým v průměru o půl sekundy a pak s ním prohrával? Ty kvalifikační výsledky hodně odpovídají i konečnému skóre.

              Navíc namítá že taky záleží kdo ho řídil. No Vettel a Webber měli docela vyrovnané kvalifikace, bylo to 11-9 s menším než průměrným desetinovým rozdílem. Takže o čem to mluví 11

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • HellHogr

                HellHogr

                31.30.160.XXX
                Tak jistě, že Q a závody nejsou jedno a totéž, ale když tým dokáže válcovat ostatní v Q a pak je nemalo rychlí v závodě asi to vypovídá o komplexní rychlosti auta. Ale prohlásit o autu co první 4 závody ztrácelo v Q 8 desetin a v závodech přes půl sekundy na kolo ... to je opravdu mimo a vlastně nebyl jediný závodní víkend, kde by bylo Ferrari opravdu nejrychlejší. Rozdíl dělal Alonso a potvrdili to jak šéfové týmů, tak bývalí piloti a experti pohybující se v F1, to jen Mike nechápe co se vlastně dělo

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Situs

                  Situs

                  88.101.227.XXX
                  Samo, s Mikem rozebíráno nesčetněkrát a tvrdil mi taky že Ferrari 2012 mělo zpočátku nejlepší auto. Když někdo má takové vidění kdy převrací realitu jen k obrazu svému tak je to jen ztráta času mu to rozmlouvat. Jsem si jistý že dát každému jezdci ten rok možnost ať si každý vybere auto s kterým pojede budou na trati jen auta RedBullu 11

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • HellHogr

                    HellHogr

                    31.30.160.XXX
                    Vždyť i Helmut v Brazílii potvrdil, že RB 2010 měl dominatní auto a do té doby Mike tvrdil, že ne 18

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Situs

                      Situs

                      88.101.227.XXX
                      Jojo, dával jsem to sem 03 Pro Mika je jeho rychlostní náskok půl sekundy málo, vždyť to používali jen v kvalifikacích, v úvodních kolech a když bylo potřeba 12

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
  • Hwrychlik H.

    Hwrychlik H.

    88.103.228.XXX
    Koukám že tady řádí nějaké jelito. Kdyby tak tento čas věnoval činnosti užitečné lidstvu, třeba práci.

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • spinelesssheep

    spinelesssheep

    88.103.4.XXX
    Alonso ubránil v Maďarsku Oconovi 1. místo, ke kterému přišel jako slepý k houslím. V neděli mu to Ocon možná vrátil, ale opravdu jen marginálně. Klíčovým prvkem pro bednu byl Alonso sám sobě.

    "For me, he [Alonso] is the best driver in the field.
    The overview of the race he has is unbelievable, as is his feel for the tyres, the statements he makes about the car and how he feeds the engineers,"
    - Alain Prost

    + 4 / − 10

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama