DISKUZE K ČLÁNKU Ocon zdržel Péreze a oplatil Alonsovi službu z Maďarska, Alpine je k pneumatikám velmi šetrné
Esteban Ocon sehrál velkou roli ve včerejším úspěchu Fernanda Alonsa, jenž ve Velké ceně Kataru skončil na pódiu. Alpine k cenným bodům pomohla také šetrnost k pneumatikám. defektů se na rozdíl od soupeřů nebáli.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Ocon zdržel Péreze a oplatil Alonsovi službu z Maďarska, Alpine je k pneumatikám velmi šetrné
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» spinelesssheep
(Hlasovali 4 lidé)
22.11.2021 19:37
Alonso ubránil v Maďarsku Oconovi 1. místo, ke… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
spinelesssheep
14:24 24.11.2021 188.120.203.XXX
Svým umem si teď omotává postupně celé vedení a inženýry stáje.
Situs
20:04 23.11.2021 88.101.227.XXX
Samo, s Mikem rozebíráno nesčetněkrát a tvrdil mi taky že Ferrari 2012 mělo zpočátku nejlepší auto. Když někdo má takové vidění kdy převrací realitu jen k obrazu svému tak je to jen ztráta času mu to rozmlouvat. Jsem si jistý že dát každému jezdci ten rok možnost ať si každý vybere auto s kterým pojede budou na trati jen auta RedBullu
HellHogr
19:56 23.11.2021 31.30.160.XXX
Tak jistě, že Q a závody nejsou jedno a totéž, ale když tým dokáže válcovat ostatní v Q a pak je nemalo rychlí v závodě asi to vypovídá o komplexní rychlosti auta. Ale prohlásit o autu co první 4 závody ztrácelo v Q 8 desetin a v závodech přes půl sekundy na kolo ... to je opravdu mimo a vlastně nebyl jediný závodní víkend, kde by bylo Ferrari opravdu nejrychlejší. Rozdíl dělal Alonso a potvrdili to jak šéfové týmů, tak bývalí piloti a experti pohybující se v F1, to jen Mike nechápe co se vlastně dělo
Situs
19:08 23.11.2021 88.101.227.XXX
Tak on sice mele jak kvalifikace není závod a je to pravda, jenže koukni se kdy nějaký tým válcoval v kvalifikaci jiný tým v průměru o půl sekundy a pak s ním prohrával? Ty kvalifikační výsledky hodně odpovídají i konečnému skóre.
Navíc namítá že taky záleží kdo ho řídil. No Vettel a Webber měli docela vyrovnané kvalifikace, bylo to 11-9 s menším než průměrným desetinovým rozdílem. Takže o čem to mluví
Navíc namítá že taky záleží kdo ho řídil. No Vettel a Webber měli docela vyrovnané kvalifikace, bylo to 11-9 s menším než průměrným desetinovým rozdílem. Takže o čem to mluví
Situs
13:11 23.11.2021 88.101.227.XXX
Vlastně jsem čekal jen to předjetí na rovince, to že se Ocon ještě vybičoval k tomu že se v té zatáčce na chviličku dostal vedle Péreze bylo pro mě dobré překvapení. Hlavně jsem si taky říkal že Norris bude pro Péreze větší oříšek, ale ten mu vyklidil cestu tím defektem. No Alonso dle časů by si to prostě stejně ohlídal, takhle s VSC ale mohl dát poslední kolo zcela bezpečně na jistotu.
Jinak sám Isola říkal že Alonso měl pneumatiky stále v dobré kondici a vyhýbal se obrubníkům.
Jinak sám Isola říkal že Alonso měl pneumatiky stále v dobré kondici a vyhýbal se obrubníkům.
spinelesssheep
12:18 23.11.2021 88.103.4.XXX
McL se ten souboj s Ferrari totálně rozpadl. Je pěkný vidět, jak těsné bodově to je mezi Sainzem a Leclercem a jsem zvědavý jestli tu stoupající křivku Sainz dokáže udržet i v příští sezoně.
spinelesssheep
12:03 23.11.2021 88.103.4.XXX
Ano, 2-3s. Alonso v Maďarsku Hamiltona na mladších, rychlejších pneumatikách držel snad 11 kol - průměrná ztráta Ocona v kolech 54-64 byla 17 tisícin na Hama, navíc Alonso tím sám zahodil příležitost bojovat se Sainzem (kterého si pak btw. Hamilton podal velmi rychle), případně s Vettelem a samotným Oconem - všechny před sebou do té doby stahoval.
Jasně, charakteristika okruhu tolik nenahrávala Oconovi, aby splatil svůj dluh zcela :D, ale ty 2-3 vteřiny prostě pro Alonsa klíčové nebyly. To už víc ztratil v jiskrách Bottase a nebo více získal VSC + poslední kolo jel opravdu velmi opatrně, kdy nechtěl riskovat případný defekt. Alonso si Ocona v Maďarsku předplatil na delší dobu.
Jasně, charakteristika okruhu tolik nenahrávala Oconovi, aby splatil svůj dluh zcela :D, ale ty 2-3 vteřiny prostě pro Alonsa klíčové nebyly. To už víc ztratil v jiskrách Bottase a nebo více získal VSC + poslední kolo jel opravdu velmi opatrně, kdy nechtěl riskovat případný defekt. Alonso si Ocona v Maďarsku předplatil na delší dobu.
Aktuálně
Poslední závod 24.3.2024
GP Austrálie58 kol (306.124 km)
Albert Park
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí
Příští závod 07.04.2024
GP Japonska 53 kol (307.471 km)
Suzuka International Racingdní | hod | min | sek