DISKUZE K ČLÁNKU Třetí trénink pro Bottase, Verstappen skončil třetí

Třetí volný trénink na VC Kataru ovládnul Valtteri Bottas před druhým Hamiltonem a třetím Verstappenem. Jak Holanďan, tak i Pérez měli během třetího tréninku problémy se zadními přítlačnými křídly a na jejich vozech se pilně pracovalo.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Třetí trénink pro Bottase, Verstappen skončil třetí

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 122, poslední 20.11.2021 17:30 Vložte komentář

Nejlepší názory

» jumpman (Hlasovali 4 lidé) 20.11.2021 14:08
že by jim nesedl motor upravený pouze pro… »
» jumpman (Hlasovali 4 lidé) 20.11.2021 15:07
vůbec bych se nedivil, kdyby celá sezona byla… »
» Mike17 (Hlasovali 3 lidé) 20.11.2021 13:29
Jestli si dobře pamatuju, tak ta konkurence kdysi… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

    • Svaja-K.V.

      Svaja-K.V.

      37.188.165.XXX
      Co je na tom ubohého? Když by to bylo naopak, také by to bylo ubohé??

      + 0 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • HellHogr

        HellHogr

        31.30.160.XXX
        Když to bylo vůči RB flexi wings, tak na to měli 3 závody

        + 2 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • jumpman

          jumpman

          178.255.168.XXX
          já bych nepředjímal, co se stane po kvaldě. A je jedna věc, pokud to křídlo splňovalo pravidla (což v případě red bullu splňovalo) a na kvikot mercedesu se pravidla měnila, tak je asi správné, když dostanou čas předělat díl, na který FIA změnila pravidla během sezony. U mercedesu měli díl, který vyhovoval pravidlům (a nejspíš i stále vyhovuje) a pokud se zjistí, že to pravidla nesplňuje, tak to musí z vozu odstranit. V čem vidíš logický problém? Pokud by chtěli kvůli tomu měnit pravidla, tak by byl správný přístup jako k red bullu na začátku sezony...

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
    • airwar1939

      airwar1939

      176.74.150.XXX
      A já si říkal, proč RB v třetím tréningu narychlo předělával křídla.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    Když se mi zapne turbo, tak se mi prohýbají trencle v zadní části.
    Taky mám difuzor po vzoru Red Bullu. Nemáte pocit, že mám v tom ústrojí taky něco nelegálního? 12

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    88.103.230.XXX
    Teď se jen modlím aby Mclaren rychlost skrýval. Je to dílo co předvádějí na konci sezóny. Přesný opak než toho co sliboval Seidel.

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      88.101.227.XXX
      Jako, nevím co se děje.

      + 0 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • HellHogr

        HellHogr

        31.30.160.XXX
        No Seidl říkal ve FP3 že se zaměřovali na ověřování změn po včerejšku a dlouhé jízdy pouze

        + 0 / − 5

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          88.103.230.XXX
          Přijde mně že bude rozhodovat kvalifikace....jedině že by si půjčili zadek od Mercedesu a to včetně namapováneho motoru. Pak by to nemuseli toliko řešit... 12

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • jumpman

        jumpman

        178.255.168.XXX
        že by jim nesedl motor upravený pouze pro hamiltona? 18 Je dost možné, že už nemají dostatečný výkon a na preventivní nasazení nového nemají peníze...

        + 4 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          88.103.230.XXX
          U Hamiltona to není jen o motoru...

          + 0 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • jumpman

            jumpman

            178.255.168.XXX
            tak jasně, ale ten motor odladili na botasovi a v té době jej nasazovali i zákazníci... Může to být spousta věcí, ale tohle se mi jeví asi jako nejpravděpodobnější. I když mcl nebyl jízdně nic moc celou sezonu, ale dominoval na trakci a top speed, takže tato tra%t by měla být papírově spíš jejich, než ferrari... (samo v boji o ten 3 flek v PK)

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • GRAHAM

              GRAHAM

              88.103.230.XXX
              IMHO to zákazníci zcela jistě nemají. No a Mclaren má holt monopost v módu kočkopsa, furt jen něco látali, vývoj omezený, hlavně na předku, výměna motorů, nic moc nedoladěné, pak do toho omezení, zákaz vývoje. Je toho velká hromada proč to je,tak jak to je...od příštího roku to snad bude lepší.

              + 0 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • jumpman

                jumpman

                178.255.168.XXX
                ale na rozdíl od ferrari víc než půlku sezony ten monopost vyvíjeli, tak to asi zas takovej kočkopes není...

                + 2 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • GRAHAM

                  GRAHAM

                  88.103.230.XXX
                  Logicky musí....přechod z Renaultu a velká omezení co lze změnit. FIA tvrdě hlídala, aby to že se mění zadek ( vyjma výkonu , spotřeby atd motoru) , Mclaren nezískal žádnou výkonostní výhodu v módu Aero atd., to se fakt tvrdě hlídalo a porovnával s monopostem 2020. Jinak by vše bylo značně menší a propracovanější. Nešlo to...a Mercedes má jiný motor. Je to na různých webech přesně popsané. Kdežto konkurence mohla vyvíjet kde chtěla , dle žetonů. Netvrdím že to byl nějaky zásadní rozdíl....Mclaren má problém ale na předku. Letos už měly být jiné monoposty, pak si tipnu na usporný režim díky koroně, prostě je to tak jak je.
                  Letošní vývoj je hodně omezený....a ohledně Ferrari, ber v potaz že ty zase vyvíjeli hodně minulej rok v módu na letošek.
                  Beru to jak to je...Ferrari je zatím celkově lepší.

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • jumpman

                    jumpman

                    178.255.168.XXX
                    a proto má ferrari ten hnusnej rypák, kterej je už 2 roky zastaralej 18 Ferrari, podle všeho, loni nevyvíjelo vůbec nic, proto dopadli jak dopadli. Mcl se snažil přestavět ten monopost už během loňské sezony, proto předělali nos a zadek s novým motorem k němu přidělali. Tady mcl postupoval poměrně dost chytře. Spíš mě přijde, že oni mají takový ten tipický vůz středu pole - na určitém typu trati je excelentní - viz monza nebo soči, ale na určité je hrozný. Ferrari se snaží stavět vůz, který je dobrý všude, ale on je spíš průměrně dobrý, takže kromě pár výkyvů jezdí stabilně to svoje za mercedesem a red bullem...

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
    • Tomáš R.

      Tomáš R.

      89.203.212.XXX
      No nekouká se na to hezky. Do kvalifikace se sice změní údajně podmínky, ale to aby začalo mrznout...

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama