DISKUZE K ČLÁNKU Na nové trati v Kataru nejrychlejší Verstappen, Gasly před oběma Mercedesy. Hamilton hlásí potíže

LOSAIL - 1. TRÉNINK; Max Verstappen s Red Bullem předvedl nejrychlejší čas na novém okruhu v kalendáři Formule 1, která hned po Mexiku a Brazílii zavítala do Kataru. Druhým místem překvapil Pierre Gasly, Mercedesy se seřadily až za ním na 3. a 4. příčce.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Na nové trati v Kataru nejrychlejší Verstappen, Gasly před oběma Mercedesy. Hamilton hlásí potíže

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 28, poslední 20.11.2021 14:53 Vložte komentář

Nejlepší názory

» jumpman (Hlasovali 5 lidé) 19.11.2021 15:12
on je otázkou, jak se to promítne do rozpočtového… »
» jumpman (Hlasovali 5 lidé) 19.11.2021 15:59
strategická možnost by to byla, pokud by nebylo… »
» jumpman (Hlasovali 4 lidé) 19.11.2021 15:57
to je celkem divný. Jestli říkáš pravdu, tak je… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • B2SoS

    B2SoS

    78.80.105.XXX
    Nezapomeňte, že mergl bla bla bla bla bla... Blaf! 😁

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Mansell_fan

    Mansell_fan

    37.188.165.XXX
    Že by LH měnil motor co závod? Vzhledem k tomu že přijde jen o 5 míst a v Brazílii si ze všech udělal kuželky by to mělo logiku. Ale za mě je to ohýbání pravidla o výměně motoru

    + 3 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • jumpman

      jumpman

      178.255.168.XXX
      on je otázkou, jak se to promítne do rozpočtového stropu. Při avizovaných cenách motorů, by mercedes měl při 6 botasových a 5 hamiltonových být v podstatě mimo už jen cenou za motory... A samozřejmě je to pro mercedes cesta jak si zajistit titul, pokud nasadí nový motor do každé VC a díky výkonové převaze pro ně penalizace 5 míst není trest...
      Do teď jsem si myslel, že nejvíc nefér sezona byla 90 následovaná 94, ale už teď mi přijde, že tahle se co do podivných rozhodnutí FIA, praktik týmu mercedes a jezdeckému stylu obou uchazečů o titul, dost blíží těmto milníkům...

      + 5 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mansell_fan

        Mansell_fan

        37.188.165.XXX
        Přesně tak, stala se z toho fraška prvního stupně 05

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        88.103.230.XXX
        Motory se do stropu tuším nepočítaj.

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • airwar1939

        airwar1939

        176.74.150.XXX
        Výměna motoru je strategická možnost s dopředu definovaným trestem v rámci pravidel, takže se o neférovosti hovořit nedá. Otázka je jen ten finanční strop.

        + 0 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          88.103.230.XXX
          není to tam...

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • jumpman

            jumpman

            178.255.168.XXX
            to je celkem divný. Jestli říkáš pravdu, tak je hned vidět, jak FIA myslela na všechno a k čemu ten strop vlastně je...

            + 4 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • GRAHAM

              GRAHAM

              88.103.230.XXX
              Určitě to následně uzavřou, případně zvednou trest....jenže když někdo bourá a je v tom nevinně a jde na konec pole, tak to taky není spravedlivé.

              Ne vše lze jednoduše vyřešit...ono kdo by počítal, že někdo dokáže takhle naladit motor aby se vyplatilo to takhle měnit. Já to už kdysik kritizoval u Hondy.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • HellHogr

                HellHogr

                31.30.160.XXX
                Pokud vím, tak se tresty za motory zvyšují pod stropem a hlavně se to bere do costu na sezonu ten počet

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
              • jumpman

                jumpman

                178.255.168.XXX
                ono by bylo obecně lepší, dát jednoduché pravidlo, kdy by byl jeden motor na víkend. Byl by levnější vývoj a nejsem si jistý, jestli by ta cena nebyla nakonec nižší, než je u současných super odolných motorů. Navíc tohle jednán mercedesu, kdy jsou si jistí, že můžou ten výkon navýšit takovým způsobem, že dostanou každý víkend rozhodující výhodu, oproti ostatním stájím, které ten motor skutečně stavěli na výdrž. No nevím.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • GRAHAM

                  GRAHAM

                  88.103.230.XXX
                  To by pak ostatní uměli taky, Mercedes tam má viditelně výkonový prostor, který asi nepoužívá. Ber to tak, že když Mercedes měl módy, tak v tom uměl chodit a tahle jednotka byla navrhovaná na párty módy. To jim zřejmě historicky zůstalo.( motor na to byl navrhován)
                  Kdysi se Wolff nechal slyšet, že když jim zakazali módy, brzo dokáží jezdit v párty módu pořád. Bylo to spojené s tím, jka předělávali sání. Myslím že nějaký výkon který mají skrývali na přiští rok....ale RB je donutil ho ukázat.

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • jumpman

                    jumpman

                    178.255.168.XXX
                    no, možná máš pravdu a možná je to v tom, že si zkrátka uvědomili, že jim ten extra výkon navíc poskytuje velkou výhodu ve spojení se zařízením, které ovlivňuje aerodymacký odpor na rovinkách a zkrátka zvedli výkon na takovou mez, že by jim ten motor odchází po 2-3 závodech, ale oni dokáží penalizaci eliminovat...

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
        • jumpman

          jumpman

          178.255.168.XXX
          strategická možnost by to byla, pokud by nebylo umožněno použít vyšší výkon než u starého motoru. Takto je to opět podvod s tichým souhlasem FIA... A nedivil bych se, kdyby byla inicializována změna pravidel ohledně možnosti výměny motoru nad stanovený počet...

          + 5 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • GRAHAM

            GRAHAM

            88.103.230.XXX
            Výkon se odvijí dle výdrže motoru.... a jak ten motor používaš. To ví i malé děcko. Tak tady nepiš nepravdy.

            + 0 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • Mansell_fan

            Mansell_fan

            37.188.165.XXX
            Ten motor navíc nemusí vydržet sedm závodů, můžou ho vyladit a namapovat přesně na míru danému okruhu, to je naprosto bezkonkurenční výhoda

            + 2 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • GRAHAM

              GRAHAM

              88.103.230.XXX
              Může to udělat každý, jen ne každý to umí....Mercedes má v těch motorech více výkonu prostě než ukazuje. Zbytek je jen "pohádka"....bude se mrazit.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama