DISKUZE K ČLÁNKU "Gasly mohl být Verstappenovi mnohem blíž, Red Bull ale staví auto dle Maxe," odhaluje Tost

Pierre Gasly nastupoval u Red Bullu po boku Maxe Verstappena, protože se mu však dlouho nedokázal dostatečně přiblížit, byl poslán zpět do B-týmu. Podle jeho šéfa Franze Tosta ale mezi oběma piloty tak velký rozdíl nebyl.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Gasly mohl být Verstappenovi mnohem blíž, Red Bull ale staví auto dle Maxe," odhaluje Tost

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 108, poslední 08.10.2021 15:49 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mike17 (Hlasovalo 6 lidí) 04.10.2021 10:44
No, takže vlastně neřekl nic nového. Že nebudou… »
» odin (Hlasovali 5 lidé) 07.10.2021 20:10
Miku, kdybych tě neznal, tak si budu myslet, že… »
» Mike17 (Hlasovali 5 lidé) 04.10.2021 11:38
Jistě, že se nestavěl na Alonsa. V roce 2007… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

          • HellHogr

            HellHogr

            31.30.161.XXX
            Ty si tu zase rozjíždíš svý parnaodiní palečkování a psaní nesmyslu. Poud vím, tak u Mercedesu přišel trest za ten test s Pirelli a následně se vše důrazně sleduje, aby se to neopakovalo. Proč Mercedes vyžadoval jinou oblast šetření než RB u motorů Ferrari ukazuje, jak moc rozšířenej podvod u Ferrari byl. Vadí mi jakékoliv podvody 03

            + 2 / − 3

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • kubajs

              kubajs

              45.82.234.XXX
              Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

              + 3 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • GRAHAM

                GRAHAM

                109.81.213.XXX
                Ano Wolff řekl, už víme co Ferrari dělá. Taky řekl že to je nelegální ale že protestovat nebude, protože pokud se to nezakáže, budeme to dělat taky a vyřešeno. 12

                Víš Kubajs, Mercedes vyvíjel motory, kdežto Ferrari na to kašlalo....ti měli vývoj jak oblnout senzor. Bylo to levnější a rychlejší. jenže když máš někdy i o 70 HP více , je jasné že se na to přijde. Taky se na to přišlo....

                + 1 / − 2

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • kubajs

                  kubajs

                  45.82.234.XXX
                  Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

                  + 2 / − 2

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • GRAHAM

                    GRAHAM

                    109.81.213.XXX
                    Tyhle čísla nemám....pro letošní rok. To co jsem psal byl rok 2020.

                    Ale ber v potaz že Ferrari ten výkon nemělo jak se říká lidově kilometrový výkon ale nárazový. Bylo tam spousty anomalíí....a proto se na to přišlo.

                    + 2 / − 2

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
            • kubajs

              kubajs

              45.82.234.XXX
              Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

              + 1 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      88.102.38.XXX
      Doufám že Renault u svého nového motoru taky přijde s nějakou "neprůstřelnou a zázračnou" novinkou která bude činit velký rozdíl a bude v rámci pravidel.

      + 1 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • HellHogr

        HellHogr

        31.30.161.XXX
        To taky doufám a doufám, že využijí i toto chlazení, když je to potvrzené v rámci pravidel

        + 1 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • kubajs

        kubajs

        45.82.234.XXX
        Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

        + 3 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • HellHogr

          HellHogr

          31.30.161.XXX
          Furt mají frantící za posledních 10 let motorv víc titulů než Ferrari 13

          + 1 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • kubajs

            kubajs

            45.82.234.XXX
            Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

            + 2 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • jon

              jon

              85.207.82.XXX
              To se nám ten covidový lockdown projevil hodně rychle. 03
              2021 - 10 = 2011 a dále. => 2011-2013 získal tituly RB a Vettel s motory Renault. Dokonce tehdy Renault s RB přišli s foukanými difuzory. Ferrari tehdy umělo jen podepsat Alonsa. Jsou to od roku 2008 takoví tragédi, že by je porazil snad i Stroll, kdyby Mercedes, RB a McL vyklidili pole. 03

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    88.102.38.XXX
    V mnoha ohledech by bylo férovější mít v týmu jen jednoho jezdce, na to týmů ale opravdu není dost. Na druhou stranu někde by to zase byla škoda, máme tam vyrovnané dvojice kde péče není jen jednostranná.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • HellHogr

      HellHogr

      31.30.161.XXX
      Tým je od toho, že je tam víc než jeden člověk, o ferovosti a přístpu je pak na zvážení týmu, jen si připomeň Fisiho v Renaultu, který říkal, že má stejné možnosti jako Alonso, ale ten je ve své lize a dokazuje to

      + 2 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • daaviid23

      daaviid23

      90.182.169.XXX
      Vsadím se, že i kdyby měl tým jednoho pilota, tak nejdete něco co není dostatečně fér 12

      + 0 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Mike17

    Mike17

    185.149.130.XXX
    No, takže vlastně neřekl nic nového. Že nebudou stavět auto na nováčka v týmu, není zrovna objev nového konitnentu.

    + 6 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama