DISKUZE K ČLÁNKU Alfa Romeo potvrzuje příchod Bottase, Mercedes se loučí s "brilantním týmovým kolegou"

Stáj Alfa Romeo oznámila, že za ní bude v příští sezóně závodit Valtteri Bottas. Mercedes v rozloučení s ním oceňuje jeho velký přínos v bitvě o čtyři konstruktérské tituly a historickou úspěšnost partnerství s Lewisem Hamiltonem.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Alfa Romeo potvrzuje příchod Bottase, Mercedes se loučí s "brilantním týmovým kolegou"

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 53, poslední 07.09.2021 17:28 Vložte komentář

Nejlepší názory

» airwar1939 (Hlasovalo 6 lidí) 06.09.2021 18:41
Na tohle stačí jednoduchá matematika. Kdyby chtěl… »
» Jindrich K. (Hlasovalo 6 lidí) 06.09.2021 19:39
Je to zajímavá teorie, ale má jednu velkou vadu.… »
» Mansell_fan (Hlasovali 5 lidé) 06.09.2021 16:24
Russell vs. Hamilton, to bude duel. Jako pozvánka… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

          • airwar1939

            airwar1939

            176.74.150.XXX
            To je časový vývoj, v roce 2016 ho z toho hodně bolela hlava, a protože měli top vůz a Lewise na vrcholu zvolil k němu nosiče vody. V současné situaci se zásadně mění pravidla, a Lewis může během 1-2 sezón skončit, proto dává angažmá špičkového talentu smysl.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • Limbi

    Limbi

    147.228.70.XXX
    Tipuju, že pokud by Lewis letos vyhrál titul, tak skončí. Bylo by v sázce pro příští sezónu hodně a logicky by mi to dávalo smysl. Pokud by titul vyhrál odešel by na absolutním "statistickém" vrcholu a neporažený. Příští rok se mění auta a nikdo nezaručí, že bude Mercedes opět dominantní. Navíc mu v garáži bude sedět mladej, dravej Russell, který určitě nebude jezdit napříkaz za ním, nebo mu krýt záda. Asi si každý pamatuje návrat Schimuho a asi si každý říkal, že by si radši pamatoval jen ten první odchod navrcholu.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • David.S.

      David.S.

      92.61.80.XXX
      Tituly Schumimu nikdo nevymaže, takže respekt má pořád a je jedno za jakých podmínek odešel

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Limbi

        Limbi

        147.228.209.XXX
        Já mu tituly přece neberu. Ale jeho "aura" byla mnohem silnější, když odešel na vrcholu. Při návratu se dost trápil.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • spinelesssheep

    spinelesssheep

    88.103.4.XXX
    Tak jsem zvědav, jak se Mercedes pokusí vyždímat Bottasovy "brilantní schopnosti" až na dřeň v posledních 9 závodech.

    + 3 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • daaviid23

    daaviid23

    90.182.169.XXX
    Ono se to vážně stalo 16

    Kdo teď jako bude dělat otloukánka na topu? 17

    + 3 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      88.102.38.XXX
      Pérez, RedBull má jasnou dvojku a otloukánka.

      + 3 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • daaviid23

        daaviid23

        90.182.169.XXX
        Peréz je lidma přijímanej o dost líp než Bottas a to podle mě letos jezdí hůř 12 On není takovej typickej otloukánek jako je Bottas

        Jinak teda když už jsi tady, tak musím veřejně uznat, že jsi měl zase pravdu 19

        + 3 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Situs

          Situs

          88.102.38.XXX
          Thx 03

          + 1 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • spinelesssheep

          spinelesssheep

          88.103.4.XXX
          Michal se plete v info o F1 maximálně jednou za 10 let. Možná ani to ne. 12

          + 3 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • airwar1939

          airwar1939

          176.74.150.XXX
          Perez zatím na Maxe výkonnostně neměl, takže nebyl důvod ho brzdit, a nemůže být vnímán jako otloukánek.

          + 3 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Ferda

            Ferda

            46.47.176.XXX
            Hodnocení druhého jezdce ve skupině RB asi postrádá vylného významu a spíše může týmové dvojce hodně ublížit. Je evidentní, že týmová jednička má vše a dvojka musí čekat pouze na drobky, které občas padnou z bohatě prostřeného stolu.
            Nepíšu pouze o Emilovi, ale i Gasly má po celé své působení v TR až zázračně mnohem lepší výsledky než jeho přímí rivalové.
            Je to pouze náhoda, že má RB v obou týmech tak zázračné jedničky, nebo se jim tak výrazně pomáhá v jejích rozletu?

            + 1 / − 3

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • jumpman

              jumpman

              178.255.168.XXX
              spíš si myslím, že red bull staví emilovi na míru nestabilní auto a jeho parťáci s tím nejsou schopní nic zajet. Stejně to měl schumacher, potřeboval nestabilní přetáčivé auto, proto jej za celou kariéru porazil týmový kolega pouze 7x v kvalifikaci. Na druhou stranu je s podivem, že pokud to tak je, tak to emil zvládá s hadreli, protože to byl kámen úrazu při schumacherově návratu...

              + 3 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • Jindrich K.

              Jindrich K.

              89.177.21.XXX
              Je to zajímavá teorie, ale má jednu velkou vadu. RB jako ostatně všechny týmy nebojuje jen o co nejlepší umístění mezi jezdci, ale i mezi konstruktéry. Takže i jejich snaha je aby Max vyhrával závody a dvojka sbírala drobky v podobě pódiových umístění. Určitě nechtějí bratrovražedný souboj Senna vs Prost, Hamilton vs Rosberg, Hamilton vs Alonso, ale něco jako Schumi - Rubens, Hamilton - Bottas ... Dvojky v RB jsou možná záměrně vybírány jako slabší a jistě jim není poskytnuto to co jedničce (ale to je asi všude), ale spíš věřím kombinaci výborného talentu Maxe v kombinaci s nervózním autem RB, které prostě Max skvěle zvládá na jeho limitu, narozdíl od dvojek. Myslím, že hodnocení "dvojek" v RB význam má ... Gasly, Albon a Pérez jsou prostě pomalejší. Žádné drama, žádné fantazie.

              + 6 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Mike17

                Mike17

                185.149.130.XXX
                01

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
              • Ferda

                Ferda

                46.47.176.XXX
                Odpověď i pro Jumpana;
                To že Emilovi vůz sedí je snad jasné všem. Mě ale více zajímá proč vůz nesedí nikomu jinému. Skutečně je mezi jezdci tak velký rozdíl, nebo se jim nedostává tak dobré podpory jako Emilovi?
                Začátky roků jsou jasné, tam jasně dostává novinky nejdříve jednička a dvojka si musí počkat. To by se ale mělo v druhé půli srovnat a oba jezdci by už měli podávat podobné výkony. A vono nic. I zkušený péro je jak opička na gumě. Jednou zajede výborně a v dalším závodě ani nepostoupí z Q1. Je tohle normální?

                V AT je to trochu jiné. Je to tým, který musí hledat talenty. Jenže proces učení nikdy nebývá bezbolestný a to se projevuje rozbitými vozy a teď má Tsunoda určitě hodně omezený výkon, aby mu nemuseli dávat motor za motorem a pak by stejně startoval až z konce pole.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • jumpman

                  jumpman

                  178.255.168.XXX
                  pokud se o F1 trošku zajímáš 03 tak víš, že 99% jezdců preferuje lehce nedotáčivý vůz. Přetáčivý už tak preferovaný není a vyžaduje specifický jídní styl. Z historie ho právě vyžadovali např. schumacher a senna. Zvlášť schumacherův jízdní styl byl specifický v tom, že on brzdil v podstatě ve smyku až na apex zatáčky, kdežto ostatní piloti byli zvyklí dobrzdit před nájezdem, zatáčku projet a poté akcelerovat. Schumacher akceleroval také od apexu, což mu umožnilo být skutečně velice rychlým, ale bylo to náročné na zadní pneumatiky. V době, kdy mu je bridgestone šil na míru, to nebyl problém, ale po jeho návratu oddělal zadní pneumatiky během půl kola a zbytek stinktu se mohl jen trápit. O preferncích emila jsem nic nečetl, ale z náznaků vyjádření jeho neúspěšných kolegů je znát, že současný red bull je silně nestabilní v zadní části a emilovi to evidentně vyhovuje...

                  + 2 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama