DISKUZE K ČLÁNKU Mercedes zakázal Bottasovi útočit na nejrychlejší kolo, bod navíc si za něj pak připsal Hamilton

ZANDVOORT - NEJRYCHLEJŠÍ KOLA ZÁVODU; Lewis Hamilton předvedl v samotném závěru Velké ceny Holandska nejrychlejší kolo. Velmi blízko k tomu měl i Valtteri Bottas, Mercedes mu to ovšem ve vypjatých okamžicích po přezutí na měkkou směs zakázal, a tak Fin na cílové rovince ubral.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Mercedes zakázal Bottasovi útočit na nejrychlejší kolo, bod navíc si za něj pak připsal Hamilton

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 60, poslední 10.09.2021 12:34 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mike17 (Hlasovali 5 lidé) 05.09.2021 19:24
Rád posloužím. Důvod byl jednoduchý. Chtěli… »
» HellHogr (Hlasovali 5 lidé) 05.09.2021 19:25
Neměl rychlost? tým mu nic nedovolí, furt čekám… »
» juras (Hlasovali 4 lidé) 05.09.2021 20:41
Tím že má úlohu podporovatele Hamiltona není… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • margee

    margee

    109.183.182.XXX
    Valter mohl být rád, že mu nedali píchlé kolo, tak ho tam mají rádi.

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • juras

      juras

      88.103.92.XXX
      Ale oni ho mají rádi...Bottas celé roky plní úlohu podporovatele Hamiltona dobře.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      Fanda.LH

      37.188.169.XXX
      Valtteri vzhledem ke svým schopnostem má kariéru snů, během které se zabezpečil na x generací dopředu resp. může si žít jako pán... Vydělává 12mil eur ročně, získal 9 vítězství, pomáhají mu se sedačkou na příští rok... Je to dítě štěstěny... Lepší piloti než on byli rádi, když si čuchli k týmu středu pole a tady se bude litovat borec, který má všechno včetně obrovské ztráty na svého kolegu, za to, že mu nebylo dovoleno zajet nejrychlejší kolo v situaci, kdy o situaci na čele rozhoduje doslova každý bod... Na palici...

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • juras

        juras

        88.103.92.XXX
        Pěkný...ale moc jednostranně napsaný.
        A zajímalo by mě podle jakých kritérií jsi objektivně schopen srovnat piloty podle jejich schopností.
        Vezmi si třeba druhou část kariéry Kimino u Ferrari...myslíš že je Kimi takovej nymand jak by se dalo na první pohled zdát při pohledu na jeho výsledky po boku Vettela?

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • odin

    odin

    88.103.224.XXX
    Nepochopil jsem,proč Mergl povolal pět kol před cílem Bottase k pitstopu, dají mu červenou (nejrychlejší) sadu a pak mu zakazují jet rychle??!! 17 Vždyť měl dostatečný náskok, aby si v klidu pohlídal výkonnost jeho pneumatik a dojel třetí. To mělo jako vyprovokovat RedBull a Maxe, s jejich náskokem na toho břídila, také k pitstopu??? Nebo, co tím stratégové zamýšleli?
    Jestli mi to nevysvětlí Mike, tak už nikdo... 18 18 18

    + 2 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      78.157.160.XXX
      Stejně zmatený z toho byl Bottas. Valtterimu pak z boxové zídky vysvětlovali, že to bylo preventivně, kvůli bezpečnosti. Pozorovali nějaké vibrace.

      + 2 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      Fanda.LH

      37.188.168.XXX
      Asi nechtěli riskovat defekt popř, že by se LH propadl za něj a VB se začal šprajcovat...

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • odin

        odin

        88.103.224.XXX
        Defekt riskují od začátku závodu. To je blbost.
        Před minulou sezónou jsem se pozastavoval nad tím, že Ferrari nepovolalo Leclerka s dostatečným náskokem a jezdícím za Vettelem, kterého nesměl předjet, k pitstopu a neumožnilo mu dojet si alespoň pro bod navíc. Bylo mi zde vysvětleno, že pitstop znamená obrovské riziko.
        Pánové, (nemyslím tím komkrétně Fandu LH) s tím vaším naturelem a názory patříte do současné sterilní a nudné F1. Zasloužíte si sledovat "závody" čítající tři kola za safety carem a vyhlášení vítězů.
        Rizikem se tu nikdo neohánějte. Pamatuji závody, kdy piloti riskovali životy už když do auta usedli. Tehdá na takovéto parodie nebyl čas.
        Já tohle neuznávám. Když už Bottasovi dali možnost zajet TOP kolo, pak se vším všudy a ne, že musel zpomalit. 02

        + 2 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Fanda.LH

          Fanda.LH

          37.188.169.XXX
          Ty ten závěr k něčemu o čem já jako vůbec nepíšu, nepochybuji... Já si umím představit, že Mercedes situaci vyhodnotil tak, že to bude bezpečnější varianta a náskok na to měli slušný... Jinak pitstop znamená riziko, kdyby se jim stalo to co v Monaku, tak by se asi hodně proklínali...

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • odin

            odin

            88.103.224.XXX
            Neber to osobně. Ale pohledem současných zdejších fans je riziko pit stop i dojezd na opotřebovaných pneu. Tak jděte sledovat závody na PS5 (ať to máte reálnější) a nemusíte se obávat rizik.
            Jaká bezpečnější varianta? Tak mohli povolat k pitstopu jen Hamíka. Náskok na Bottase na to měl a i kdyby se vrátil o kousek za ním, tak s gumami, které měly na zajetí TOP kola by nebyl problém Bottasku udělat na DRS.
            Já tohle prostě nesnáším ani u Ferrari, ani u RedBullů, McLarenů, nebo Mercedesů. Zkrátka nikde.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
        • Situs

          Situs

          88.102.38.XXX
          Mě se tyhle strategické boje za bod protivěj, zejména když si tam pinkaj s dvojkama jak je libo. Osobně bych dal podmínku že nej kolo se počítá jen na pneumatice která v závodě byla nebo bude alespoň 10 kol. Bude to více o nej kole v závodě než o strategii jednoho kola.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Fanda.LH

            Fanda.LH

            37.188.170.XXX
            Já si myslím, že při současném formátu a rozložení sil nedává bod za nej kolo smysl a proto bych ho zrušil úplně... Nej kolo má hodnotu, když je zajeto během závodu při +- stejné strategii jako soupeři... A když není zajeto cíleně, ale během závodění...

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Situs

              Situs

              88.102.38.XXX
              Nebo zrušit, jo. Tuto variantu jsem vyloučil protože jsem to bral tak že to prostě chtěj mít.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      185.149.130.XXX
      Rád posloužím. Důvod byl jednoduchý. Chtěli pojistit Lewisovi nejrychlejší kolo. A kdyby nejel Bottas, nemohl by jet na pitstop Lewis. Nic složitýho. Od Mercedesu dobrý tah, trochu krutý k Bottasovi.

      + 5 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • HellHogr

        HellHogr

        86.49.253.XXX
        No jo zastánce ježdění na jednoho pilota za každou cenu 20

        + 1 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          185.149.130.XXX
          Nevím, kde jsem psal, že se mi to líbilo. Tam, kde jsem psal, že to bylo k Valterimu krutý? 20
          Odin se ptal proč, já mu slušně odpověděl. Možná nesprávně, ale napsal jsem svůj názor.

          + 2 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • juras

        juras

        88.103.92.XXX
        Není to zas tak složitý... 01

        + 2 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Petr

          Petr

          78.157.160.XXX
          Není. Až na to, že to nebylo tím důvodem. Lewis měl dostatečný náskok (26 s, v cíli pak 35 s), aby vyjel z boxů vedle Valtteriho. Ten by ho na pokyn týmu pustil.

          + 2 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • jenDalsiTeepack

            jenDalsiTeepack

            85.160.38.XXX
            Třeba nepustil 04

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • juras

            juras

            88.103.92.XXX
            S ohledem na situaci (odchod Bottase z Mercedesu) bylo tohle řešení větší jistota...kromě toho takhle to vypadalo pro " běžné fanoušky" lépe...než když by tým musel Bottase požádat o puštění Hamiltona (byť nepochybuji že by Bottas v pohodě vyhověl...je dost inteligentní).

            + 0 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Sprint ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama