DISKUZE K ČLÁNKU Marko popisuje, díky čemu Verstappen předčí týmové kolegy. Gasly cítí šanci, kdy Red Bull rozhodne o Pérezovi?

Odborný poradce Red Bullu Helmut Marko popisuje, v čem je Max Verstappen tak silný. Už se mu rýsují jezdecké sestavy pro oba týmy, brzy padne konečné rozhodnutí. Dočká se Pierre Gasly po letošních výtečných výkonech opět angažmá v A-týmu, kde Sergio Pérez stále předvádí nevýrazné výkony?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Marko popisuje, díky čemu Verstappen předčí týmové kolegy. Gasly cítí šanci, kdy Red Bull rozhodne o Pérezovi?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 134, poslední 23.08.2021 19:10 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mike17 (Hlasovalo 13 lidí) 18.08.2021 19:47
To zbavování Ricciho se mu moc nepovedlo, když se… »
» odin (Hlasovalo 9 lidí) 18.08.2021 19:25
Letní přestávka je vždy ve znamení Markových… »
» Mike17 (Hlasovalo 7 lidí) 18.08.2021 13:46
12 Opět jen hejt na Vettela, o kterém není v… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

                  • odin

                    odin

                    88.103.224.XXX
                    Oni to mají chlapci trošku pomotané. Respektive absolutně nejsou schopni vnímat realitu zasazenou do období. Jasně, že Max byl v té době nováček v týmu, navíc v rozběhnuté sezóně, kdy Ricci byl vedle Kvjata jasná jednička. Kdo jiný by měl dostat první upgrade motoru v té době? Nováček? To byl trochu zoufalý pokus... 03

                    + 2 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Mike17

                      Mike17

                      185.149.130.XXX
                      Nebyl zoufalý. Ty tu tvrdíš, jak měl preferovaný pilot všechny výhody. A tady tu výhodu dostal nepreferovaný.
                      Prostě jen další věc, která ti nesedí v tvé teorii. 03

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • odin

                        odin

                        88.103.224.XXX
                        Miku představ si, že i já vnímám Ricciarda v sezóně 2016 vedle Kvjata, jako jedničku. A dokonce ho vnímám jako jedničku i po nahrazení Kvjata Verstappenem.. A to preferovanou jedničku. To ty a tobě podobní zoufalci účelově patláte páté přes deváté, jenom aby vám vyšly vaše pochybné výmysly a seděly argumenty.
                        U RedBullíčků dostává výhody totiž jenom preferovaný pilot.

                        + 2 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • Mike17

                          Mike17

                          185.149.130.XXX
                          No vida. Jen tu pořád čtu, jak Helmut Ricciho neměl nikdy rád a on ho nejdřív rád neměl, pak měl a pak zas neměl. To je celý Helmut. 12
                          Pokud preferovaný pilot je ten lepší, pak je to v naprosté pořádku. Když mám 1 nový díl, logicky ho dám tomu lepšímu. Myslím, že v tomto není RB vyjímkou. 03

                          + 0 / − 3

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                          • odin

                            odin

                            88.103.224.XXX
                            Miku zanech demagogie a diskutuj normálně.
                            Nevím, jaký vztah měl Helmut k Riccimu, kdyžho vzali místo Webbera k Vettelovi. Fakt je, že se jako na potvoru změnila pravidla a RedBull už neměl dominantní auto. Už to Vettelovi nejelo jako po kolejích a musel se s autem sžívat (což se podařilo lépe Riccimu). Helmut se v té době více soustředil na pomlouvání FIA a "jejich průtokoměrů". Vettel díky shodě náhod a své flustraci podepsal přestup a pak jaksi logicky u RedBullů vsázeli (ještě v té sezóně) na Ricciho. (Ty bohužel nejsi schopen vnímat události v sezóně tak, jak se odvíjely v tehdejších souvislostech) Jestli je to opět jen účelově, nebotvá paměť už neslouží, nevím. Každopádně já jsem nikdy nepsal, že Helmut Riciho neměl rád, pak zase měl a pak zase neměl. To ty vkládáš tyhle své vymyšlené nesmysly druhým do úst, čímž si vytváříš půdu pro svou argumentaci (mnohdy hloupou, nepravdivou a zkreslující realitu). Po příchodu Maxe postupně přecházely Helmutovy preference na Verstappena.
                            RedBull měl v té době jednu (ne-li vůbec nejsilnější) z nejsilnějších dvojic pilotů v poli. A jejich politikou protěžování o ní přišli. Že k tomu Helmut přispěl měrou vrchovatou je neoddiskutovatelný fakt. Tak to vidím já. Tak ho přestaň obhajovat a ubyde tu diskuzních příspěvků a zbytečných dohadů.

                            + 2 / − 0

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          185.149.130.XXX
          Ale já dobře vnímám, že má Helmut své preference. Ale jestli dvojka podává špatné výkony jen proto, že ji Helmut nehladí po vlasech, nemá v F1 co dělat.
          Evidentně jsou dvojky, které to nehlazení zvládaly dobře. Riccimu nedělalo problém porazit Vettela i Maxe. A Webber měl taky titul roku 2010 čístě ve svých rukách. Přesně jak píše Daviid23. Nesedí ti to.
          A s tím "guru" jsi už trapný. Helmut je pro mne žvanil a psal jsem to mockrát. Inspiraci v divokých teroriích si v něm bereš ty. 03

          + 0 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • odin

            odin

            88.103.224.XXX
            Dobře. Tak mi tu napiš, jak se podle tebe projevují Helmutovy preference? Když ne tak, jak jsem uvedl.
            A pokud argumentuješ Riccim a jeho lepšími výsledky vůči Vettelovi a Maxovi, pak by mělo být logické, že pilot s lepšími výsledky, než zajíždějí jeho kolegové dostane odpovídající ohodnocení ve smlouvě. A RedBull prodloužil Maxe v době, kdy zajížděl horší výsledky než Ricci a dal mu mnohem větší peníze, než lepšímu pilotovi.
            Tohle je to, co mi, podle vás dvou, nesedí? Máte pokřivené vnímání, nebo charakter, nebo kodex (nevím, jak to nazvat, abych neurazil a zároveň vyjádřil co cítím). 03

            + 2 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              185.149.130.XXX
              Na trati? Nijak.Co se týká závodění maximálně tak, že preferovaný je ten co dostane jediný kus nového předního křídla, nebo první dostane nový díl (pokud je jen jeden). Což je otázka tak jednoho závodu sezony. Otázka je, jestli je to preferencí Helmuta, nebo výkonností pilota.
              Mimo trať to může ovlivnit třeba výši platu v nové smlouvě.
              A když jsme u té smlouvy. Už jsem ti to psal. Smlouva se nedává za předchozí výsledky, ale cena pilota se odvíjí od očekávání od něj. Jaký má mít přínos pro tým. Jinak by nedostal Ricci od Renaultu při přestupu ani euro, protože pro Renault nic neudělal. Přesto dostal větší nabídku, než od RB. A pro to, že Max dostal gáži vyší, byl dobrý důvod. Prostě byl rychlejší a čekaly se od něj ještě lepší výkony.
              A světe div se, Max drtí všechny své soupeře a Ricci od té doby porazil o něco Hulka, dvojnásobně Ocona (to bych tu moc nerozebíral 12) a momentálně dostává strašný nářez od Norrise. Když se na ty výsledky dívám, tak se Horner moc nepletl ve výši těch gáží. 03

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • odin

                odin

                88.103.224.XXX
                Zase jsi vedle jak ta jedle. To by každý nováček v ambiciózním týmu musel brát stejný plat, jako několikanásobní šampióni, když by si ten tým vytkl za cíl stát se do tří let mistry světa. Plácáš nesmysly a zase jen a jen účelově. Smlouvy se nadávají každému a velké peníze také ne. Nejdřív musí každý kdo chce velký balík prokázat, že si ho zaslouží. A jak? No svojí výkonností. Ty mě tu na jednu stranu každou chvíli přesvědčuješ o tom, že šéfové týmů nejsou idioti a pak napíšeš takový nesmysl, kde z nich idioty uděláš. Ale od tebe mě to nepřekvapuje. Vím, že jde opět jen o účelový blábol.

                + 2 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Mike17

                  Mike17

                  185.149.130.XXX
                  Co je na tom účelového?
                  Vezmu situaci, že do týmu přijdou 2 piloti. Nováček a mistr světa.
                  Tvá verze: Dám plat oboum stejný. Nějaký minimální základ. To je fér, protože ani jeden pro tým ještě nepřivezl ani bod.
                  Má verze: Od nováčka nidko nečeká, že přiveze titul, nebo že bude mistra porážet. Očekává se, že se bude od mistra učit. Od mistra se očekává, že bude tím lídrem a bude bojovat o titul. Takže nováčkovi dám základ, protože může být rád, že se může učit a být ve slušném týmu. Mistrovi dám balík, protože od něj čekám to nejlepší.

                  Ano, dosažené výsledky dávají podklad k předpokladům, jak si piloti povedou v aktuální sezoně. Ale jestli sis všiml, tak pilotům na konci jejich kariér záhadně nerostou platy, přestože mají sezony třeba dobré a přidávají další podia a body. Prostě se už od nich čeká pouze učení mladých a pomoc při vývoji a nikdo nečeká, že se ve 40-ti začnou zlepšovat. A tak jejich plat už není takový, jako když byli na vrcholu.

                  Ony ty dosažené výsledky jsou provázané s předpokady. Není to jedno nebo druhé, souvisí to spolu. A když mám 2 piloty, z nichž jeden porazí druhého 7x z osmi závodů, tak mu dám lepší smlouvu i přes to, že to v tom jednom zbývajícím rozbil a má kvůli tomu míň bodů. Ten předpoklad, že bude lepší a rychlejší je jasný.
                  Tak opravdu nevím, proč by měl být šéf týmu idiot, když dá takovému pilotovi přednost. Za mne by byl idiot, kdyby nedal.

                  Mohl bych tu patlat něco, jak tvé vidění je účelové a děláš z někoho idioty, ale já se raději bavím o tématu. O charakterech lidí, kteří s tebou nesouhlasí si pokecej se Situsem a jeho partičkou. V tom si budete rozumnět. Za mne takový kecy vypustí jen člověk, který je s argumenty v koncích. A mně připadá, že v tomto ještě v koncích, na rozdíl od nich, nejsi. 03

                  + 0 / − 3

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • odin

                    odin

                    77.240.96.XXX
                    Co je na tom účelového? Úplně všechno, včetně této tvé reakce.
                    Vykonstruuješ situaci, na kterou napasuješ tak zvaný můj názor a svůj, který ti ovšem moc nesedí s tím, co jsi tvrdil výš.
                    Tvé modelové situace totiž absolutně nic nevypovídají o konkrétní situaci, kterou jsme řešili.
                    Ricciardo Maxe porazil ve všech sezónách a neporazil ho pouze v sezóně, kdy odcházel. A nějaké odstoupení a umístění před odstoupením do toho vkládáš opět účelově jenom ty. Jsi dobrý manipulátor. Mohl bys zpochybňovat veškeré výsledky a mistry světa ve formuli 1.Proč se tedy tvrdě biješ za oprávněnost Vettelova prvního titulu a největším tvým argumentem je bouračka Webbera? Když vlastně najednou odstoupení započítáváš? Vždyť ty nevíš ve své účelovosti už kam uhnout. Jednou tak, podruhé jinak, ale se vší vehemencí. 18

                    + 2 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
          • Situs

            Situs

            37.188.229.XXX
            O tom co s jezdcem udělá když tě tým nehladí po vlasech jsi se loni mohl přesvědčit u svého Vettela 03 Očividně to nehlazení nezvládl dobře. Riccimu nedělalo problém porazit Vettela i Maxe, ale odpovídající náklonost od Helmuta nikdy nedostal. To že se mu nedostávala i přes lepší výkony odpovídající přízeň ho zákonitě vyhnalo. Baku 2018 prozradí více než jste si ochotni připustit.

            + 2 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              185.149.130.XXX
              No jestli myslíš, že Vettelovi chybělo hlazení po vlasech....
              Tak Riccimu asi hlazení chybělo, tak šel do Renaultu a teď do Mekáče. Teď je tu otázka, jestli by se v současné době nenechal za místo v RB od Helmuta klidně vyfackovat. Max jede o titul a on má jedno páté místo. 03

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    37.188.229.XXX
    Je zklamáním že se Pérez do toho v RedBullu ne a ne dostat, za půl sezony se moc neposunul a ztráta je velká. Nevím co teď, Gasly by si šanci u RedBullu ještě zasloužil. Kdyby to mělo být mezi Gaslym a Pérezem, rozhodl bych asi až později v sezoně.

    + 5 / − 9

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    109.81.213.XXX
    Odhaduji, že jezdci vědí že nemají vše co řekne Marko do novin brát vážně. Je to reklama na Redbull...

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Ferda

      Ferda

      37.188.251.XXX
      Přesně. Helmut Gaslymu sliboval před letní pauzou že u nich sezónu dojezdí a letěl.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • SergioPÉREZ

    SergioPÉREZ

    78.108.157.XXX
    Takhle se Tituly nevyhrávají, když se kope do vlastního hráče a před konkurencí si neloajálním prohlášením de facto dává vlastní góly. Helmute styď se!!! 02 02 02

    + 3 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • badys

    badys

    46.13.68.XXX
    Nebylo by lépe Perézovi taky v Alpha Tauri? 12

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Ferda

      Ferda

      37.188.251.XXX
      Určitě ano. A samotné AT určitě taky. S e sestavou Péro Gasly by se tým posunul hodně nahoru. Dokonce i Ferrari by se mohlo trochu obávat o svou pozici.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama