DISKUZE K ČLÁNKU Aston Martin přivede klíčové inženýry od konkurence. Co Szafnauer?

Aston Martin se chce stál nejlepším týmem ve Formuli 1. Pro splnění tohoto cíle investuje Lawrence Stroll do technických, ale stejně tak lidských zdrojů. A ve svých plánech zdaleka nekončí.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Aston Martin přivede klíčové inženýry od konkurence. Co Szafnauer?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 24, poslední 17.07.2021 14:36 Vložte komentář

Nejlepší názory

» daaviid23 (Hlasovali 3 lidé) 15.07.2021 13:44
A) To je slušná demagogie. Na tomhle principu… »
» daaviid23 (Hlasovali 2 lidé) 15.07.2021 13:27
To je zajímavé. Když Aston používá levnou taktiku… »
» daaviid23 (Hlasovali 2 lidé) 15.07.2021 13:48
Hádám že to má spočítané aby se stropu vešel. »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    Jak se Vám líbí prototyp vozu pro příští rok?
    Osobně jsem s ním velice příjemně překvapený.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • HellHogr

      HellHogr

      86.49.242.XXX
      Jak to zamýšlí FIA je dobrý, otázka je co vymyslíš škodíci v jednotlivých týmech, aby ten špinavej vzudch šel na monoposty za sebou

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Ferda

        Ferda

        46.47.176.XXX
        Škodíci ze začátku půjdou stranou. Po nějaký čas se technici budou starat především o vytvoření co největšího přítlaku.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    109.81.213.XXX
    Koukám že ty tři po podemnou nechápou jak funguje F1. No co už 12

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • achmed-cz

    achmed-cz

    109.183.45.XXX
    nepůsobí vedle toho snahy o snižování nákladů trochu směšně?

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • juras

      juras

      176.97.15.XXX
      01

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Ferda

      Ferda

      46.47.176.XXX
      Přidávám se s palcem nahoru. 01

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • daaviid23

      daaviid23

      90.182.169.XXX
      To je zajímavé. Když Aston používá levnou taktiku kopírování/nakupování dílu, tak to je špatně. Když chce nabrat lidi aby posílil, tak je to zase špatně?

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • HellHogr

        HellHogr

        86.49.242.XXX
        No jo, Ferrarista se pozná. Nechápe, že podvádění je něco špatnýho (údajný kopírování, když dostávali díly a přesný nákresy jak co mají dělat). Za A) Aston už dávno má své inženýry, Stroll starší teď říká: kluci, jste k ničemu hodím balík pro jiný z dalších týmů. Za B) na co se zaváděl ten strop? ten se týká právě i toho, aby jeden tým neměl 2000 zaměstnanců a druhej 200

        + 1 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • daaviid23

          daaviid23

          90.182.169.XXX
          A) To je slušná demagogie. Na tomhle principu pracuje celý volný trh, celý kapitalismus. Ztěžuj si jinde 18
          B) Něco mě říká že Stroll nebude úplně blbej a má to spočítaný aby se do stropu vešel.

          + 3 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • HellHogr

            HellHogr

            86.49.242.XXX
            Na čem stojí volný trh kapitalismu? Na Strollove plánu? Hele nechci ti nic říkat, ale Škodovka má dobrý tržby a u pásů nedělají inženýři nebo magistri. Jojo Stroll to má dávno spočítaný tady s tím přístupem 18

            + 1 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            185.149.130.XXX
            01

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
      • Ferda

        Ferda

        46.47.176.XXX
        Vůbec to není špatně, že se z Astonu stává plnotučný závodní tým. Právě naopak.
        My se pouze podivujeme nad tím, že se místo úsporných opatření utrácí jakoby se vlastně žádné ekonomické plány neudály.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama