DISKUZE K ČLÁNKU Alpine pátrá po tom, proč v závodech ztrácí rychlost. Alonsův výkon v Baku byl výjimečný

Alpine připouští potíže se závodní rychlostí. Zatímco v kvalifikacích jsou Fernando Alonso s Estebanem Oconem poměrně konkurenceschopní, o nedělích se v poli propadají, byť tomu naposledy v Baku díky přerušení v závěru tak výjimečně nebylo.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Alpine pátrá po tom, proč v závodech ztrácí rychlost. Alonsův výkon v Baku byl výjimečný

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 25, poslední 18.06.2021 11:29 Vložte komentář

Nejlepší názory

» HellHogr (Hlasovali 2 lidé) 16.06.2021 15:16
Tebe to překvapuje? vždyť to takhle bylo xkrát i… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

HellHogr

HellHogr

31.30.160.XXX
No taky to vysvětluje to, jak AM a AT říkají, že furt nechápu, kde se vzal ten pace, tak tady je vysvětlení, doufám, že teď už všichni pojedou se stejnýma nastavením tlaků

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

88.102.38.XXX
Všechny 3 týmy zabrali pódium.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

31.30.160.XXX
Pirelli potvrdilo, že AM, RB a AT jezdili s nižším tlakem v Baku než bylo uvedeno od Pirelli

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Senor

Senor

89.111.66.XXX
No lepsi je otazka. Gasky ve kvalde jasne cely Renault deklasuje a ze jim nevyjde závod je vec druha. Byt tam dva jezdci urovne Gaslyho, tedy nadprumer, jako u Renaultu, tak je Renault jasne za AT. Takze co rikas nesedi. Pravda je takova, ze Gasky za sebou drzi cely Renault sam. Nesrovnavej prosím AT s RB, rozdil třídy, mozna vice. Renault to prostě nezvlada na urovni, kterou avizoval. Nezvlada to ani na urovni B-tymu jako Ferrari a McL, coz je prostě fakt.
Zajimava je pro me spotreba vyfuku, na to, ze jich je povolenych 8 a mame kolikaty zavod, 6.? Tak Ala 5kus a Ocon 4.
S tim co poslední 2 roky Renault predvadi a hlásá, bude jedina omluva to, ze bude Renault pristi rok hned od prvniho zavodu bojovat o vitezstvi a bude jasne pred Ferrari a McL. Jestli ne, jakoze tomu neverim, tak se hned ukaze, ze na to v krátkodobém horizontu nema.
Za sebe verim spise tymum prvni 4, ze budou opet nahore.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

31.30.161.XXX
Tak nerozumím tvé teorii, jestli je auto staré a Renault nedodal nový motor, ten bdue až s novými pravidly, tak jak je možné, že Alpina dokáže celkově být lepší než AT mimo dvou městských závodů? když je AT vyvijena s pomocí RB a má Hondu? 19

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Senor

Senor

178.255.168.XXX
Vypadas, ze si jasne presvedcen, ze toto nejsou posledni dva roky Alonsa v F1 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Senor

Senor

178.255.168.XXX
Je otazka, jestli je co ztracet. Ono kdyz se povede jedno kolo ve kvalde je dost rozdil oproti tomu jezdit rychle vsechna kola.
Auto stare, tedy pravdepodobne pomale a motor slaby. To je kombinace, ktera zajistuje hezky 7.flek v PK. Pokud jim sednou jine zavody tak se muzou dostat k bodum a naopak.
Kdyz to porovname s tim, co avizovali pri koupi Lotusu, tak je jejich pozice dlouhodobe za ocekavanim a to velmi vyrazne.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
tom11

tom11

77.48.94.XXX
tak systém na dofukování pneumatik za jízdy měli třeba v tatrovkách už dávno. technologie pro F1 úplně geniální 18 18 18

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

31.30.161.XXX
A tebe to překvapuje? proč myslíš, že AM měl najednou takovou rychlost, AT to samé ...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

88.102.38.XXX
To co FIA zavádí teď za doplnění pravidel má asi 12 stran, vypadá to docela jasně po čem se jde a některé týmy to asi přehnaly.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

31.30.161.XXX
Ano, protože týmy po 2016 tvridí, jak ty tlaky dodržují

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

88.102.38.XXX
Přiznám se že čachrování s tlakem v pneumatikách jsem měl již za vyřešené, a ono se ukazuje že až příští rok tam má být nějaká skutečná online kontrola.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

31.30.161.XXX
Tebe to překvapuje? vždyť to takhle bylo xkrát i jak "vybcuhovali" pneu 2013 a pak se přišlo na to, že týmy přehazovali levé za pravé a nedodržovali z opatření vůbec nic 20 2015 Vettel a Ferrari nedodrželi tlaky ani stanovenou délku vydrž pneu a bouchlo mu to ve PSA před koncem a strašně se ročilovali, když s tím pak vyšlo Pirelli ven tak bylo ticho po pěšině ... no a 2015 také Mercedes na Monze měl daleko nižší tlkay s tím, že mu to vystydlo na startu 20 jako sorry, ale co má dělat Pirelli, když týmy si myslí, že dělají vše nejlíp a můžou každého obelstít? pak se to takhle vrátí a ukazuje se na Pirelli 07

+ 2 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

88.102.38.XXX
Aby to neříkal i Durex 18

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

90.182.169.XXX
No komu praskla guma, tak musel podle Pirelli podvádět, takže DQ z daného závodu 13

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

88.102.38.XXX
Na koho všechno?! 12

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

90.182.169.XXX
Já bych podal protest, podvodníci jedni. 14

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

88.102.38.XXX
Tak na výjimečném výkonu Alonsa není co probírat, to si stačí jen vychutnat 11 To jakou mají dohru prasklé pneu je zajímavější, prohlášení je takové nijaké ale to co se zavádí už je docela výmluvnější. Zdá se že některé týmy jezdili s menšími tlaky pneumatik než doporučovalo Pirelli. Uvidíme zda se lepší kontrola na někom podepíše.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

31.30.161.XXX
Tak Francie je velmi rychlá trať a oproti Barce nemá žádné technické zatáčky, takže to bude zase něco "nového" tento rok a menší indikace to co může být na Silverstone a pak Rakousko, který je velice rychlý a hlavně to bude o rovinkách, takže těžko říct

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
tom11

tom11

77.48.94.XXX
ona je to otázka i pro Ferrari, jak na tom bude.
ale jen ať se to zamotá co nejvíc. pro fanoušky jen dobře 11

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama