DISKUZE K ČLÁNKU Nahradí Wolffa? Rosberg se vyjadřuje k možnosti vést tým F1

Nico Rosberg pověsil helmu i závodní overal na hřebík po konci sezony 2016, kdy získal mistrovský titul. Nyní šéfuje svému týmu v nově vzniklé kategorii Extreme E, ale vést tým Formule 1 Rosbergovou ambicí není.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Nahradí Wolffa? Rosberg se vyjadřuje k možnosti vést tým F1

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 14, poslední 15.06.2021 12:02 Vložte komentář

Nejlepší názory

» tom11 (Hlasovali 4 lidé) 14.06.2021 07:32
copak o to, kdo chce, či nechce být šéfem týmu F1… »
» HellHogr (Hlasoval 1 člověk) 14.06.2021 12:26
Proto bys měl být rád za hybrid technologii 14 »
» tom11 (Hlasoval 1 člověk) 14.06.2021 16:42
mě ta hybrid technologie jako taková až tak… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • jenDalsiTeepack

    jenDalsiTeepack

    XXX
    Extreme E, tak to opravdu ne 02 02 02

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Ferda

      Ferda

      XXX
      Když si kyseliny hrají na svém vlastním písečku, tak mi vůbec nevadí. Prostě si jich nevšímám. Ale když mrší tak skvělou sérii jakou F1 byla, tak trpím. 17

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • tom11

    tom11

    62.109.146.XXX
    copak o to, kdo chce, či nechce být šéfem týmu F1... to, co mne v tomhle článku znepokojuje jsou řeči o "trvale udržitelné F1". závody solárních autíček s pantografem na sběr statické elektriky ze vzduchu, se zvukem vysavače - to je prostě naprosto hrozná představa.

    + 4 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • HellHogr

      HellHogr

      XXX
      Proto bys měl být rád za hybrid technologii 14

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • tom11

        tom11

        62.109.146.XXX
        mě ta hybrid technologie jako taková až tak nevadí. je to ale všechno moc velké a těžké - viz o článek vedle.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Ferda

          Ferda

          XXX
          Hybridy jsou podvod. Třeba u Subaru kyseliny přidají chvilkově necelých 17 koní navíc, ale celé harampádí navíc váží nějakých 113 kilo navíc. Přitom se na palivu vůbec nic neušetří a pouze se zvýší náklady za zbytečné harampádí, pevnější konstrukci díky vyšší váze, zhorší jízdní vlastnosti třeba u brždění, ekologické likvidaci a ještě se více ojíždí gumy.
          Prostě ekologická katastrofa.

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • HellHogr

            HellHogr

            XXX
            Tak u Subaru, jel si s hybridem od Medvěda nebo Toyoty? to se nedá srovnat, ueštříš daleko víc a hlavně bez problémů dojedeš kam potřebuješ 03

            + 0 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Ferda

              Ferda

              XXX
              Myslím, že na výrobci ani moc nezáleží. Ani jsem je nemínil srovnávat. I u Subaru jsem se snažil ukázat o kolik kilo hybrid těžší kvůli pár koníkům navíc.
              Přitom stačilo navýšit objem motoru pár kily navíc a výkon by šel nahoru v mnohem lepším poměru než s kyselinami a dlouhodobě. Né jen do vybití baterek, nebo jejích přehřátí.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • icemix

              icemix

              37.48.18.XXX
              Nepodcenujte Subaru. Technologie maji na spickove urovni a vetsina ostatnich automobilek jim je zavidi. Treba zrovna Toyota po nich prahne dost tvrde a proto postupne Subaru stahuje pod sva kridla. Uz par let funguji v uskupeni Toyobaru.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
        • HellHogr

          HellHogr

          XXX
          Ale upřímně hmotnost monopostů se nezvětšuje kvůli hybridům, tam se dávají takové limity, že i týmy musí kolikrát něco přidat, aby to splnili, nevím co tím FIA zamýšlí a logicky jestli bude kontakt, kdy vůz se může dostat do vzduchu, tak težší předmět má logicky těžší dopad/náraz

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    XXX
    Jestli bude Toto nahrazen, tak určitě nebude sám kdo podpoří obměnu týmu.
    A věříte, že by mě místo Tota vůbec nepřekvapil Horner? Jednu dobu to v RB mezi Hornerem a Helmutem docela jiskřilo.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprintu v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama