DISKUZE K ČLÁNKU McLaren oznámil prodloužení kontraktu s Norrisem
V předvečer tréninkových jízd na GP Monaka oznámil McLaren, že jeho jezdecká sestava se v nejbližších letech nezmění. Oranžový monopost budou i nadále pilotovat Lando Norris a Daniel Ricciardo.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: McLaren oznámil prodloužení kontraktu s Norrisem
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
Situs
11:32 20.05.2021 88.102.38.XXXSeidl k ohebným křídlům: "Je jasné, že s pružnými křídly máte zjevně velkou výhodu, zejména na tratích, jako je Baku," řekl. "Místo nejvyšší rychlosti můžete jednoduše mít mnohem více přítlaku. Proto se toto téma každou chvíli vrací. Ale opět existují předpisy a každé auto musí dodržovat předpisy, jednoduché. “
Seidl trval na tom, že pouze proto, že křídla projdou současnými testy flexibility, neznamená, že jsou legální.
"Testy, které jsou v současné době zmíněny v předpisech, jsou zavedeny, aby dodatečně podpořily FIA, aby bylo možné přímo zkontrolovat, zda vozy vyhovují předpisům. Neznamená to však, že kritériem je pouze tento test, pokud je vůz legální nebo ne. Se záběry, které jsou k dispozici z Barcelony, si myslím, že je celkem jasné, co se tam děje, a my prostě doufáme, že FIA v této věci nyní ukáže velmi silnou ruku, protože z našeho pohledu je to prostě nepřijatelné, protože to dává týmům, které dodržují předpisy ve velké nevýhodě. “
...... rozumím mu.-
-
-
Situs
14:23 20.05.2021 88.102.38.XXXJakou díru, že se to špatně hlídá? To není díra v pravidlech, to je o tom aby FIA dělala ve vymahatelnosti pravidel lepší práci. To pravidlo je totiž jasný a jak říká Seidl, všichni vědí oč jde. Pokud někdo vyrábí křídlo tak aby se s tlakem efektivně ohýbalo a tak bylo nápomocno k dalším aerodynamickým účelům s měnící se rychlostí, což už se vlastně ani netají, pak je to špatně a v konfliktu s pravidly. Tam jde opravdu o to že kdyby si na to FIA posvítila a jednoznačně řekla že tudy cesta pro týmy nevede a bude za to trestat, že jako důkaz o takovém úmyslu použije i dostupné kamery a pokud na nich bude zjevná pravidelná účelová flexibilita tak bude trestat, tak by najednou rozdíly ve flexibilitě byly téměř nepozorovatelné. Je to spíše o přístupu dozorčího orgánu než o vysloveně díře. Nebo ať to u předního a zadního křídla povolí zcela když to není schopna dostatečně ohlídat.-
daaviid23
14:57 20.05.2021 90.182.169.XXXNo v pravidlech je věta o tom, že se nesmí používat flexi prvky ale jak víme, nikdy nic není 100% pevné, takže pravidla taky určují testy na ověření flexibility a těmi RB prochází.
Až bude v pravidlech něco o použitelnosti přesně kalibrovaných kamer a daném měření v laboratorních podmínkách, tak pak ano, pak McLaren si může stěžovat.
Ale v dnešní podobě to prostě díra v pravidlech je protože RB podle nýnějších pravidel flexi křídla nemá.-
-
daaviid23
15:20 20.05.2021 90.182.169.XXXNapadáme, že jsme tohle řešili i u ulitého startu, kdy to některým jezdcům (nejvíce nas** lidí bylo klasicky když to prošlo Vettelovi ) prošlo bez trestu
Kamery viděli, že se daný jezdec pohnul před zhasnutím světel, což nesmí, ale použitý senzor pohyb neregistroval => díra v měření=> díra v pravidlech
-
-
-
daaviid23
15:25 20.05.2021 90.182.169.XXXPodle současných pravidel to není flexi ale to už se motáme v kruhu
Však ale FIA má právě tu pojistku v pravidlech kdy může sama od sebe při podezření změnit testy, ne?
A tohle pravidlo FIA aktivovala a od nějakého závodu se zpřísňují testy....a potom už bude všechno zase super a zalité sluncem-
-
-
Situs
17:10 20.05.2021 88.102.38.XXXPrávě že to není jisté, fakt bych si přál aby to někdo zkusil - protestovat. Ono jako s těma kanálkama, hodně lidí tvrdilo že se to nedá prokázat a bum, přišel trest. Stačí mít odvahu a ukázat že taková účelová aktivní aerodynamika není povolená a byla vyrobena s tímto záměrným ohýbacím účelem, což je proti pravidlům -
Situs
17:36 20.05.2021 88.102.38.XXXZadní křídla bude muset upravit více týmů, Mercedes teda mezi ně nepatří? “Ano, i my budeme muset upravit naše křídlo. Budeme ho totiž muset změkčit,” uštipačně zareagoval Wolff.
“Naše křídlo je extrémně pevné a splňuje neslavně známý článek 3.8, že musí zůstat nehybné. Tento nový test, který představili, je nedomyšlené řešení, které nám dává příležitost změkčit celé křídlo a do budoucna s ním více hýbat,” doplnil narážející na fakt, že po zavedení nového pravidla bude platit měsíční přechodná fáze, při které se bude na testy přihlížet s 20% tolerancí.
.... to je teprve výsměch kde je popírána samotná práce FIA
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Situs
09:32 20.05.2021 88.102.38.XXXKuj železo dokud je žhavé a Norris je teď žhavý až až Myslím že je to pro něj teď výborná doba a z McLarenu dostane nějaký ten pěťák navíc a zajistí si další budoucnost, bude mít tak klid na další společný růst. McLaren a Norris může být velmi dlouhodobé, silné a úspěšné spojení.
Aktuálně
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek