DISKUZE K ČLÁNKU McLaren oznámil prodloužení kontraktu s Norrisem

V předvečer tréninkových jízd na GP Monaka oznámil McLaren, že jeho jezdecká sestava se v nejbližších letech nezmění. Oranžový monopost budou i nadále pilotovat Lando Norris a Daniel Ricciardo.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: McLaren oznámil prodloužení kontraktu s Norrisem

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 22, poslední 20.05.2021 17:36 Vložte komentář

Nejlepší názory

» GRAHAM (Hlasovali 2 lidé) 20.05.2021 13:31
Cajk....ten chlapík, myšleno Seidl spadl Mclarenu… »
» daaviid23 (Hlasoval 1 člověk) 20.05.2021 09:03
Svojí jedničku je potřeba si hýčkat 11 »
» Situs (Hlasoval 1 člověk) 20.05.2021 09:32
Kuj železo dokud je žhavé a Norris je teď žhavý… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.208.XXX
    Tak je jasný které týmy zpomalí....viz ohebná křídla. 12 A taky se tím zreální výkony motorů......on Peréz nemohl ani s tím ohebným křídlem Ričiho předject. 03

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    88.102.38.XXX
    Seidl k ohebným křídlům: "Je jasné, že s pružnými křídly máte zjevně velkou výhodu, zejména na tratích, jako je Baku," řekl. "Místo nejvyšší rychlosti můžete jednoduše mít mnohem více přítlaku. Proto se toto téma každou chvíli vrací. Ale opět existují předpisy a každé auto musí dodržovat předpisy, jednoduché. “

    Seidl trval na tom, že pouze proto, že křídla projdou současnými testy flexibility, neznamená, že jsou legální.

    "Testy, které jsou v současné době zmíněny v předpisech, jsou zavedeny, aby dodatečně podpořily FIA, aby bylo možné přímo zkontrolovat, zda vozy vyhovují předpisům. Neznamená to však, že kritériem je pouze tento test, pokud je vůz legální nebo ne. Se záběry, které jsou k dispozici z Barcelony, si myslím, že je celkem jasné, co se tam děje, a my prostě doufáme, že FIA ​​v této věci nyní ukáže velmi silnou ruku, protože z našeho pohledu je to prostě nepřijatelné, protože to dává týmům, které dodržují předpisy ve velké nevýhodě. “
    ...... rozumím mu.

    + 1 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.208.XXX
      Cajk....ten chlapík, myšleno Seidl spadl Mclarenu z nebe, 01 01 01

      + 2 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • daaviid23

        daaviid23

        90.182.169.XXX
        No nevím, když nebude hledat a využívat díry v pravidlech protože to přeci není správné, tak se daleko nedostane. Sory ale tak to je.

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Situs

          Situs

          88.102.38.XXX
          Jakou díru, že se to špatně hlídá? To není díra v pravidlech, to je o tom aby FIA dělala ve vymahatelnosti pravidel lepší práci. To pravidlo je totiž jasný a jak říká Seidl, všichni vědí oč jde. Pokud někdo vyrábí křídlo tak aby se s tlakem efektivně ohýbalo a tak bylo nápomocno k dalším aerodynamickým účelům s měnící se rychlostí, což už se vlastně ani netají, pak je to špatně a v konfliktu s pravidly. Tam jde opravdu o to že kdyby si na to FIA posvítila a jednoznačně řekla že tudy cesta pro týmy nevede a bude za to trestat, že jako důkaz o takovém úmyslu použije i dostupné kamery a pokud na nich bude zjevná pravidelná účelová flexibilita tak bude trestat, tak by najednou rozdíly ve flexibilitě byly téměř nepozorovatelné. Je to spíše o přístupu dozorčího orgánu než o vysloveně díře. Nebo ať to u předního a zadního křídla povolí zcela když to není schopna dostatečně ohlídat.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • daaviid23

            daaviid23

            90.182.169.XXX
            No v pravidlech je věta o tom, že se nesmí používat flexi prvky ale jak víme, nikdy nic není 100% pevné, takže pravidla taky určují testy na ověření flexibility a těmi RB prochází.
            Až bude v pravidlech něco o použitelnosti přesně kalibrovaných kamer a daném měření v laboratorních podmínkách, tak pak ano, pak McLaren si může stěžovat.
            Ale v dnešní podobě to prostě díra v pravidlech je protože RB podle nýnějších pravidel flexi křídla nemá.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              185.149.130.XXX
              Dokonale napsáno. 01

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • daaviid23

                daaviid23

                90.182.169.XXX
                Napadáme, že jsme tohle řešili i u ulitého startu, kdy to některým jezdcům (nejvíce nas** lidí bylo klasicky když to prošlo Vettelovi 12) prošlo bez trestu
                Kamery viděli, že se daný jezdec pohnul před zhasnutím světel, což nesmí, ale použitý senzor pohyb neregistroval => díra v měření=> díra v pravidlech 04

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Mike17

                  Mike17

                  185.149.130.XXX
                  01
                  Za mne každý hledá díru v pravidlech, ze které by kápla nějaká výhoda. Seidl dělá, jako by to v Mclarenu nikdy nedělali.

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
            • Situs

              Situs

              88.102.38.XXX
              On to není pohyblivý aerodynamický prvek? Podle mě je a podle mnohých taky. Jde o to jestli FIA by neměla použít i jiné vymáhací prostředky a podle mě se k tomu jen nemá 03 Je to o tom zda jsi ochotný vnímat co říká Seidl.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • daaviid23

                daaviid23

                90.182.169.XXX
                Podle současných pravidel to není flexi ale to už se motáme v kruhu 12

                Však ale FIA má právě tu pojistku v pravidlech kdy může sama od sebe při podezření změnit testy, ne?
                A tohle pravidlo FIA aktivovala a od nějakého závodu se zpřísňují testy....a potom už bude všechno zase super a zalité sluncem 14

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Situs

                  Situs

                  88.102.38.XXX
                  Však Seidl napadá proč s tím FIA čeká tak dlouho, to je nefér pro ty kteří to flexibilní skutečně nemají. Už jsem to psal, v případě protestu není jistý jak by to u podezřelých týmů dopadlo protože ty kamery mluví o opaku.

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • daaviid23

                    daaviid23

                    91.245.26.XXX
                    Procesní rychlost no

                    Jak by dopadl protest? No FIA by ho musela zamítnout jinak by popřela sama sebe 12

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Situs

                      Situs

                      88.102.38.XXX
                      Právě že to není jisté, fakt bych si přál aby to někdo zkusil - protestovat. Ono jako s těma kanálkama, hodně lidí tvrdilo že se to nedá prokázat a bum, přišel trest. Stačí mít odvahu a ukázat že taková účelová aktivní aerodynamika není povolená a byla vyrobena s tímto záměrným ohýbacím účelem, což je proti pravidlům 14

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                    • Situs

                      Situs

                      88.102.38.XXX
                      Zadní křídla bude muset upravit více týmů, Mercedes teda mezi ně nepatří? “Ano, i my budeme muset upravit naše křídlo. Budeme ho totiž muset změkčit,” uštipačně zareagoval Wolff.

                      “Naše křídlo je extrémně pevné a splňuje neslavně známý článek 3.8, že musí zůstat nehybné. Tento nový test, který představili, je nedomyšlené řešení, které nám dává příležitost změkčit celé křídlo a do budoucna s ním více hýbat,” doplnil narážející na fakt, že po zavedení nového pravidla bude platit měsíční přechodná fáze, při které se bude na testy přihlížet s 20% tolerancí.

                      .... to je teprve výsměch kde je popírána samotná práce FIA 11

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
    • HellHogr

      HellHogr

      31.30.171.XXX
      A co teprve až se ukáže na přední křídlo jako flexi wings - dnes na to poukázal Paul di Resta, že tohle má i Mercedes a má to víc než RB

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    88.102.38.XXX
    Kuj železo dokud je žhavé a Norris je teď žhavý až až 03 Myslím že je to pro něj teď výborná doba a z McLarenu dostane nějaký ten pěťák navíc a zajistí si další budoucnost, bude mít tak klid na další společný růst. McLaren a Norris může být velmi dlouhodobé, silné a úspěšné spojení.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

McLarenům se kvalifikace mimořádně vydařila

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Red Bull na koni, u McLarenu vládne bojovná nálada

Max Verstappen bez konkurence opanoval kvalifikaci na okruhu Suzuka

KVALIFIKACE GP JAPONSKA: Red Bull zpět na vítězné vlně, úspěšný McLaren, potrestaný Mercedes

Aston Martin přivezl do Suzuky několik drobných aerodynamických změn

Poslední trénink opanovaly Red Bully s Mercedesy v zádech, Ferrari ztrácí

  • Pátek

    • Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:30 - 10:14)
  • Sobota

    • Závod (5:00 - 6:00)
    • Kvalifikace (9:00 - 10:00)
  • Neděle

    • Závod (9:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama