DISKUZE K ČLÁNKU "Kvůli limitům dráhy jsme přišli o vítězství, nejrychlejší kolo a pole-position!" Marko kritizuje komisaře

Odborný poradce Red Bullu Helmut Marko byl po víkendu v Portugalsku pěkně rozladěný kvůli nekonzistentním rozhodnutím komisařů a volá po změně. Red Bull podle něj kvůli škrtům některých časů přišel o spoustu bodů.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Kvůli limitům dráhy jsme přišli o vítězství, nejrychlejší kolo a pole-position!" Marko kritizuje komisaře

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 69, poslední 07.05.2021 18:59 Vložte komentář

Nejlepší názory

» daaviid23 (Hlasovalo 9 lidí) 03.05.2021 14:30
Fyzický limit tratě je pro všechny všude stejným,… »
» Mansell_fan (Hlasovalo 7 lidí) 03.05.2021 18:17
Max ty limity tratě porušil, o tom žádná. Blbé… »
» jumpman (Hlasovalo 6 lidí) 03.05.2021 17:44
Ano. Nevím proč úplně red bull brečí. Smazanej… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • GRAHAM

    GRAHAM

    109.81.213.XXX
    Limit tratě je pro všechny danej a stejnej, nevím co se řeší..... 04

    + 1 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • daaviid23

      daaviid23

      90.182.169.XXX
      Fyzický limit tratě je pro všechny všude stejným, akorát posuzování jeho porušení je často nekonzistentní 12

      + 9 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • jumpman

        jumpman

        178.255.168.XXX
        Ano. Nevím proč úplně red bull brečí. Smazanej nejrychlejší čas byl asi OK, ale faktem je, že si 90% všech předjíždějících v první zatáčce vzalo trvalou výhodu tím, že předjížděcí manévr dokončili vyjetím mimo trať. Tohle udělal verstapen v bahrajnu hamiltonovi a pozici musel okamžitě vrátit, ale když takhle předjede hamilton (a 90% dalších pilotů) neděje se nic. Pokud by ti komisaři měřili všem stejně, tak měli trvat na vracení pozic, protože tím vyjetím ten co předjel získal nespornou výhodu

        + 6 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • achmed-cz

          achmed-cz

          109.183.45.XXX
          Mícháte hrušky s jabkama. Porušení traťových limitů a získání tralé výhody vyjetím z tratě při předjíždění jsou dva různé přestupky, porušující dvě různá pravidla. Největší chaos vzniká právě tím, že ty dvě věci někdo pořád plácá dohromady a porovnává to navzájem.

          + 2 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • jumpman

            jumpman

            178.255.168.XXX
            právě že tím vyjetím z trati během předjížděcího manévru jezdec jednoznačně porušuje pravidla. V podstatě stejnou věc, co udělalo v potugalsku 90% předjíždějících udělal v bahrajnu verstapen a pozici musel vrátit a komisařům to netrvalo rozhodnout a vykomunikovat s red bullem ani 10s (jak zvláštní) a zde to vlastně nevadí nikomu... Skutečně by bylo nejlepší aby byl obrubník a hned za ním štěrk, to by tam potom nejezdil nikdo...

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • juras

    juras

    176.97.15.XXX
    Nechci to vztahovat na nikoho...teď se prostě řeší Redbull.
    Ale že je hlídání traťových limitů problém nevidí jen naprostý ignorant.
    Sice chápu že to sportovni komisaři nemají jednoduché, ale je to kvůli celkově nešťastné situaci.
    S ohledem na bezpečnost se asfaltovalo...za obrubníkama přes které neví se současnými monoposty problém jezdit je asfalt...traťové limity jsou problém prakticky na každém okruhu...pokud bychom chtěli aby se závodilo tam kde má...tedy na závodní trati.
    Podle mě jsou dvě varianty... buď obrubníky které nepůjde přejíždět a nebo udělat za obrubníkama štěrkovej pás...a bude vyřešeno.

    + 6 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • tom11

      tom11

      77.48.94.XXX
      přesně o tomhle jsem tu psal i v reakci hned po závodě. je naprosto špatné, že o překročeních limitů trati rozhodují komisaři. trať má rozhodnout a rovnou i trestat. vyjel jsi moc? musíš spomalit, abys projel štěrkem, nebo dostaneš hodiny....... a je vyřešeno 01

      + 4 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • dannak

      dannak

      86.49.37.XXX
      Treba v Monaku to hlidani limitu trati takovy problem neni, tam je jasne dany a nikdo ho nechce testovat :) zlatej kacirek

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    88.102.38.XXX
    Max se bude muset alespoň v té kvaldě a pro nejrychlejší kolo v závodě ty limity tratě naučit respektovat, to se nedá nic dělat a za jejich překročení to chce vinit hlavně sebe. To že přirozené hranice tratě by byly lepší víme a já myslím že se k tomu bude F1 více vracet ale někde to z různých důvodů nepůjde.

    + 2 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • juras

      juras

      176.97.15.XXX
      Alibismus...

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • dannak

      dannak

      86.49.37.XXX
      Zajimavy, prijde mi ze vlastne panuje vseobecna shoda, ze zvody jsou mnohdy bud nudne, nebo do nich prilis zasahuji komisari.
      Ceho je to ale dusledkem?
      1) vyasfaltovane unikove zony, kterych - velmi prekvapive - jezdci zacli vyuzivat. Dokud byl za zatackou kacirek, tak si kazdy rozmyslel tam byt jen lehce prejet kolem; i kdyby se nezasekl, riziko poskozeni auta do dalsi casti zavodu bylo nemale.
      2) zmrazeni vyvoje motoru, dalsiho vyvoje aerodynamiky, za soucasneho/nasledneho place, ze vozy diky efektivni aerodynamice za sebou tolik viri, ze je nemozne auto pred sebou dlouhodobe pronasledovat a tlacit na to, aby si pronasledujici auto prilis brzy neodrovnalo pneumatiky.
      Nemluve o tom, ze kdyz ma nekdo deficit, tak je mu pravidly pokud ne znemozneno, tak alespon ztizeno se dotahnout, alespon v prubehu sezony (kdy je dovolena jedina specifikace PU).
      Pak je nutne prichazet s umelymi prvky jako mereni vyjizdeni aut ze zatacek - navic nekde to vaci a jinde ne - a DRS.
      Davaji tedy takova pravidla vubec smysl 17 ?

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • daaviid23

    daaviid23

    90.182.169.XXX
    Má někdo video ze souboje Norris vs Peréz? Peréz není Helmut a v závodě byl hodně přesvědčený o vyjetí Norise.
    Jestli je to pravda, tak si fakt komisaři můžou strčit traťové limity někam. 04

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      88.102.38.XXX
      Zdá se že je. Kdo má F1TV ať potvrdí, dle obrázku má jít o toto? 20min 30s. Vypadá to že je mimo trať i z dalších záběrů, ale prý nedostali info ze senzorů.
      [odkaz na stránku]
      snímek od Sainze za nima [odkaz na stránku]

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      109.81.245.XXX
      Komisaři to prošetřovali, ale nepenalizovali s tím, že Norris nepředjel Péreze mimo trať v zatáčce č. 4, ale až na brzdy v zatáčce č. 5 na konci DRS zóny.

      + 2 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        88.102.38.XXX
        Tohle je hodně diskutabilní a myslím že když se takhle ty limity hlídají tak je důležité ohlídat i vyjetí mimo trať před samotným manévrem. Tohle nebude dělat dobrotu.

        + 2 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Petr

          Petr

          109.81.245.XXX
          Netvrdím, že to není diskutabilní. Jen píšu, jak nám to jejich šéf Massi zdůvodňoval při dotazu na toho Norrise.

          + 1 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama