DISKUZE K ČLÁNKU "Williams se konečně může soustředit na výkonnost místo na přežití," pochvaluje si Russell

Závodní jezdec George Russell popisuje změny u Williamsu, který se podle něj může díky novým majitelům a navýšení investicí už konečně začínat zaměřovat na výkonnost místo na boj o holý život.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Williams se konečně může soustředit na výkonnost místo na přežití," pochvaluje si Russell

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 24, poslední 19.04.2021 20:47 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Ferda (Hlasoval 1 člověk) 15.04.2021 21:00
Jednomu Dolaru nemůže konkurovat nikdo. Už… »
» juras (Hlasoval 1 člověk) 15.04.2021 21:47
Myslím že se mýlíš (ostatně jako co sleduju velmi… »
» juras (Hlasoval 1 člověk) 18.04.2021 09:19
Tak vidíš...vlastně jsi nakonec konstatoval… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • juras

    juras

    88.103.92.XXX
    Tak mě to přijde skoro tak že VW se připravuje na vstup do F1...

    Jinak co se týče Capita...ani Seidl před McLarenem nebyl v F1.
    Kromě toho...Capito tam není od toho aby konstruoval monopost.

    To Demaison je technický ředitel...a zajímavé je (protože v F1 pracoval před hodně lety) že vzali Rampfa jako konzultanta.

    Dlouhá cesta to bude...a nikdy není jistý že úspěšná...ono vypadnout z pozice top týmu jde rychle...ale prokousat se zpět je mnohem těžší.

    Však McLaren a jeho fanoušci to přece znají dost dobře...

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Ferda

      Ferda

      37.188.191.XXX
      Docela bych věřil, že Williams patří Volkswagenu už teď.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • juras

        juras

        88.103.92.XXX
        To si nemyslím...taková značka jako VW nebude něco takovýho skrývat...ani by nemohla.
        Ale příchod 3 lidí kteří jsou svázání s VW přirozeně dává průchod spekulacím.
        Všeobecně se ví že VW licituje s účastí v F1 už docela dlouho
        Williams je v současné době taková prémiová vstupenka do světa F1.
        A na začátku VW nemusí nutně vlastnit tovární tým... stačí získat strategického partnera...tým jako takový může koupit pak...teď už to nebude jako za časů Franka který odmítal vstup BMW.
        Poprvé za tři roky čtu jak Russell mluví optimisticky...takže Williams se hýbe správným směrem.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Ferda

          Ferda

          46.47.176.XXX
          Investiční společnost Dorilton Capital prozradila, že časem prozradí skutečného vlastníka. Proč by taková společnost nemohla tenhle obchod skrývat? Williams byl velice výhodnou investicí za velice malý peníz a už jeho pouhým přeprodejem by získali velice slušný balík. Momentálně může být Williams pouze v kolonce investice a teď se jen čeká jak s ním naloží dál.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Fanda.LH

            Fanda.LH

            83.240.61.XXX
            Nemyslím si, že Williams byl výhodnou investicí... Koupili zastaralý tým na chvostu pole, který bude potřebovat ranec na investice do modernizace zázemí... Výhodná investice byla Honda pro Brawna...

            + 0 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Ferda

              Ferda

              46.47.176.XXX
              Jednomu Dolaru nemůže konkurovat nikdo.
              Už pouhý název Williams má cenu zlata. A to vybavení zase taková starožitnost není, když tam dokážou vyrábět díly na které by si třeba Haas, Aston a Alpha Tauri vůbec netroufli.

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • daaviid23

                daaviid23

                90.182.169.XXX
                Cenu zlata, no jak se to vezme. Značka Wiliams má větší cenu než třeba Aston, Alfa nebo třeba AT, nicméně na značky jako RB, Mercedes, McLaren nebo snad Ferrari se nechytá. Značka měla velké úspěchy ale je to 20+ let, obecně se rychle zapomíná.

                Co se týká vybavení továrny, tak tam zase záleží s kým srovnáváš. Wilík bude lepší než třeba Haas nebo Alfa ale další týmy na tom budou spíše lépe.

                Plus pro tým je historický bonus, který není konkurenceschopný oproti Ferrari nebo McLarenu ale nějaké peníze to jsou.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Fanda.LH

                  Fanda.LH

                  83.240.61.XXX
                  Realita je taková, že jediná značka, která má cenu v F1 je Ferrari... Mclaren, Williams mají cenu pro nás fanoušky, co to sledujeme... Ale pro byznys je to k ničemu... Jak je někdo koupí, tak tým přejmenuje, protože smysl má propagovat vlastní značku nikoli se odkazovat na cizí... Williams dopadne jako Lotus a spousty dalších...

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • juras

                    juras

                    88.103.92.XXX
                    Úplně stejně může skončit i Ferrari...jejich jedinečnost je jen marketing...stačí aby jméno Ferrari přestalo nést peníze...a skončí taky v propadlišti dějin.
                    No když teď přicházejí elektromobily...neumím si představit Ferrari s elektromobilem...to poprvé podstatu.

                    + 1 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                • juras

                  juras

                  88.103.92.XXX
                  Tak nějak... 01

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
              • Fanda.LH

                Fanda.LH

                83.240.61.XXX
                Tak tam nejde ani tak o ten 1 dolar... I tak ten provoz týmu byl nesmyslně drahý, že je to omezovalo ve vývoji... Jde o to, že koupili tým, který měl na to fungovat top... I pro Mercedes to byl super odkup...

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
            • juras

              juras

              88.103.92.XXX
              Myslím že se mýlíš (ostatně jako co sleduju velmi často)...
              Vezmi si že F1 je momentálně uzavřená společnost, Williams má podepsanou komerční smlouvu...a na rozdíl třeba od Haasu či Alfy Romeo prý dostal jako historický tým bonus (nejen že je v F1 dlouho, déle je tam jen Ferrari a McLaren, ale patří i mezi vítěze). Grove je sice trochu zanedbané, ale pořád je to komplexní továrna F1.
              Investice potřebují všichni...co se týče ale pohledu "zastaralý tým na chvostu pole"...podívej na Strolla, měl snahu investovat do Williamsu a když narazil na nezájem koupil FI...taky to neudělal tak že by založil nový tým (a ze strany F1 by na to podporu měl...všeobecně se ví že F1 by ráda počet týmů rozšířila), ale koupil FI. I když zázemí FI taky nebylo už na takové úrovni (proto taky staví novou továrnu) pořád koupil komplexní tým F1 což mu podle mě ušetilo veliké investice...takhle může jezdit a přitom plánovaně budovat.
              No a Williams je na tom ještě lépe...Grove je o kousek před zázemím které mělo FI a ještě k tomu je to vítěz šampionátů a mnohem větší tradicí.
              Srovnávat to s Brawnem je mimo mísu...takovej obchod se odehraje jednou za sto let...možná i méně často.
              A myslet si že Dorilton koupí Williams a za rok z něj udělá tým na úrovni Redbullu je naivní...podívej se zpátky...kolik let Redbull budoval postupně tým než začal vyhrávat.
              Zatím je těžký říct co bude...ale Dorilton na mě dělá seriózní dojem, vstoupil do týmu který vlastně už jen bojoval o přežití, to co se zatím děje nelze označit jinak než že to jsou pozitivní kroky...a zjevně si nemyslí že obrátit kormidlo Williamsu půjde nějak zázračně rychle...spíš mi to v určitém pohledu připomíná třeba právě Redbull...postupně investovat, přivést správné lidi...a začít stoupat.
              Ale já jsem jako fanoušek Williamsu jako vždy optimista...
              Pravdou je že pokud tým stabilizují, pozdvihnou...úplně klidně pak můžou prodat podíl nebo celej tým VW. Mercedes nyní funguje na třetiny (Mercedes, Neos, Wolff)...automobilka nemusí nutně stále vlastnit celý tým (nepočítám dobu kdy Wolff a Lauda vlastnili významně minoritní podíl...protože tím vlastně nevlastníš defakto nic...z pohledu že bys mohl otočit kormidlem).
              Takže si vlastně umím představit situaci že VW bude hledat strategického partnera pro svůj vstup do F1 a Williams bude třeba tím ideálním řešením...a Dorilton jen prodá podíl v týmu...byť majoritní třeba...ale nemusí nutně úplně odejít.
              Spíš bych se obával o Mercedes...protože v okamžiku kdy by továrna zcela opustila F1...najednou tady bude tým který vyhrával...ale jeho potenciál rázem padne o hodně dolů...ono těch investorů co by si koupili tým F1 zas tolik není. Kromě toho Williams byl relativně levný...Mercedes si bude cenit svůj podím mnohem dráž. A to co zbyde po továrním Mercedesu bude bez továrny rázem mnohem méně konkurenceschopné.

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Fanda.LH

                Fanda.LH

                83.240.61.XXX
                Vůbec nevíš kdo Williams koupil a jaké s ním má plány... A taková pohádka... 18

                Uvidíme... Já bych raději koupil Mercedes, protože je to tým co umí vyhrávat... Aston Martin, Williams je tomu vzdálen dlouhé roky a ty peníze do nich tak, či tak budeš muset vrazit....

                + 0 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • juras

                  juras

                  88.103.92.XXX
                  Ty máš asi problém s čtením...
                  Kdo Williams koupil je přece známé...to jaké s ním má plány neví nikdo.
                  Jinak k tomu nemám co dodat...možná kup si Mercedes.

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Fanda.LH

                    Fanda.LH

                    83.240.61.XXX
                    Kdo Williams aktuálně vlastní známé je, pohádky píšeš o VW (Ok napsal jsem to nepřesně... Spekuluje se, že Dorilton ho koupil pro někoho, ale neví se pro koho, tady VW rozhodně není jistý)... Mercedes si nekoupím, smysl mé poznámky byl, že levnější není vždy levnější...

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • juras

                      juras

                      88.103.92.XXX
                      Tak vidíš...vlastně jsi nakonec konstatoval přesně to co já....co se týče vlastnictví Williamsu.
                      A pohádka? Nepíšu snad že je to čistě moje spekulace? Že VW o F1 uvažuje nemůžeš popřít...že moc variant jak do F1 vstoupit taky moc není taky nelze popírat...stejně jako to že nový velký hráč mnohem pravděpodobněji koupi nějaký zavedeny tým než že by vše stavěl od základu.
                      Ta poznámka o tom že levnější není lepší je mimo mísu...takhle jednoduché to není...

                      + 1 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • Fanda.LH

                        Fanda.LH

                        83.240.61.XXX
                        Vynechal jsi slovíčko vždy... Bez něj je to mimo místu... O VW v F1 slyším už asi 20let, takže to popřít nemůžu no... Ale žádná tutovka to tedy není, proto nechápu, že tomu věnuješ takovou pozornost...

                        + 0 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
          • juras

            juras

            88.103.92.XXX
            Řekl bych že Dorilton nic takového neřekl...to jsou pouze spekulace...první z nich byla že za Doriltonem stojí Bernie.
            Faktem je že příchod těch tří může být jen shoda...může to být proto že Capito ty druhé dva zná z působení v VW. Kromě toho třeba Capito je na prahu důchodového věku (dokonce v rozhovoru řekl že vlastně už směřoval do důchodu...on na něj jistě má již patřičně našetřeno...ale vzít místo u Williamsu pro něj byla velká motivace.
            O spojení s VW jsem si zaspekuloval jen já...prostě to jen takhle můžeš spojit...nic víc a nic míň (zatím).

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Ferda

              Ferda

              46.47.176.XXX
              Samozřejmě spojení třeba s Porsche s Williamsem je spíše zbožné přání všech fandů F1, ale co kdyby se skutečně poštěstilo. 04

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • juras

                juras

                88.103.92.XXX
                Bude záležet na dalším vývoji...podle mě VW po F1 šilhá. Oni prý už měli do F1 nakročeno...ale přišla ta aféra s dieslama a vedení couvlo.

                No Porsche...kdysi slavný turbomotor byl TAG-Porsche...ovšem to byla jiná doba. Ale koncern VW umí vyhrávat...a F1 je jediná soutěž kde ještě nevyhrál. Takže to má logiku...jen to možná ještě brzdí to že VW ví že F1 je hodně specifická...a taky jestli uvažuje např. o koupi třeba Williamsu...těžko se bude rozhodovat jestli využít v F1 slavnou značku Williams a nebo protlačovat vlastní jméno...které ale v F1 nemá takový zvuk.
                Honda odejde...takže tlak na příchod nového min. dodavatele motorů bude růst...ono Mercedes už nemá co vyhrávat...takže klidně taky může udělat pápá.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama