DISKUZE K ČLÁNKU Nejlepší sezona? 2012, říká Alonso. O jeho budoucnosti rozhodnou nová pravidla

Rutinér Fernando Alonso patří v současné Formuli 1 mezi nejstarší piloty. Jako nevýhodu to ale nevidí a skutečnost, že jezdí proti synům některých svých soupeřů z minulosti nevnímá.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Nejlepší sezona? 2012, říká Alonso. O jeho budoucnosti rozhodnou nová pravidla

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 52, poslední 09.04.2021 10:21 Vložte komentář

Nejlepší názory

» jumpman (Hlasovalo 11 lidí) 07.04.2021 19:49
jelikož jsou příští rok nová pravidla, nový… »
» Situs (Hlasovalo 9 lidí) 07.04.2021 21:53
Tak taky tak, nejde jinak než za jeho nejlepší… »
» spinelesssheep (Hlasovalo 7 lidí) 08.04.2021 11:18
Z celé škály super sezon je sezona 2012 nejlepší… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

                      • Ferda

                        Ferda

                        46.47.176.XXX
                        Ale já to přece nerozporuji. Pouze jsem potvrdil, že to co říká Tomyš v tisku skutečně proběhlo.
                        Dokonce si myslím, že se Alonso rozhodl pro pauzu správně. Jako vyhořelé palivo by mu pokračování nepomohlo.
                        V pauze načerpal spousty sil a hlavně touhy si znovu zazávodit.
                        Teď je řada hlavně na Renaultu aby se trochu vyšvihl, ale zatím se zdá, že do letošní sezóny vyšlápli špatným kolem a jen tak lehce svůj přešlap nenapraví.

                        + 0 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • Situs

                          Situs

                          88.102.38.XXX
                          Proběhlo, jen to nejde doložit a opak ano 11

                          Jasně že se rozhodl správně, prostě to potřeboval. A věděl při návratu že s Alpine nemá zaručený žádný úspěch, naději v příští rok ale ano. Ale takových s nadějí je víc.

                          + 0 / − 0

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                          • Ferda

                            Ferda

                            46.47.176.XXX
                            A co bys chtěl dokládat, když většina článků na naších webech je přebrána odjinud. A jak známo, tak si autoři různé rozhovory rádi přibarví. Zeman by mohl vyprávět. 12 A já už taky.
                            Renault-Alpine má so napravovat, tak snad jim to aspoň trochu výjde. Nejlepší pro fanoušky F1 je, ktyž je všech deset týmů v první pětce. 12

                            + 0 / − 0

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
            • jumpman

              jumpman

              178.255.168.XXX
              tak hlavně jeho odchod z ferrari byl pokus o zvýšení platu, který mu nevyšel...

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Situs

                Situs

                88.102.38.XXX
                Co si pamatuji tak hlavně chtěl jiné lidi do týmu protože jeho důvěra už šla do kopru.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    2020? Zatím to vypadá, že letos bude Alpine soupeřit Alphou, Alfou a Astonem. To na velký zázrak moc nevypadá. A nezdá se ani, že by aspoň tuhle A sérii vyhráli. V té bych vsadil na Alphu a Aston taky svou kůži neprodá zadarmo.

    A nové pravidla? Letos dle mě Alpine vsadilo na špatnou kartu když okopírovalo Ligier ze šest a sedmdesátého a to jim rozhodí celý vývoj aera včetně náprav pro příští rok. Takže ani příští rok od Ligieru xxx.. nic kloudného nečekám.

    + 4 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • jumpman

      jumpman

      178.255.168.XXX
      jelikož jsou příští rok nová pravidla, nový rozměr pneumatik, tak se začíná na čistém listě. Těžko můžeš tvrdit, že tým co nevyvijí nebo se mu nepovedl letošní vůz nemá příští rok šanci. Naopak, tahle týmy budou mít větší šanci než ti co se budou řezat o titul do posledního závodu, protože dají víc zdrojů do nového vozu...

      + 11 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Ferda

        Ferda

        46.47.176.XXX
        Je pravda, že nastanou dost výrazné změny, ale i tak je vždycky dobré pochopit vůz současný.
        Není moc běžné, aby změna pravidel týmu který se trápí nějak výrazně pomohla.

        + 2 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Dokugan

          Dokugan

          77.236.195.XXX
          To je sice pravda, ale stává se to, pokud se vymyslí chytré řešení, které jiného nenapadne. Příkladem budiž Honda 2008 -> Brawn 2009. Což je mimochodem přímý předchůdce Mercedesu, ne? Troufnu si říct, že příští rok bude z letošních monopostů stejná možná svatozář a u některých výrobců některé součástky motoru a to je asi všechno, takže i špatný monopost letos nemusí nic znamenat zvlášť u relativně bohatých týmů, kterým se teď nedaří, jako Ferrari nebo Alpine.

          + 6 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • jumpman

          jumpman

          178.255.168.XXX
          nejde o změnu. Takovou situaci ještě F1 nezažila, co nastává tuto sezonu. Prachy určitě půjdou nějak ošulit, a ty bohaté týmy to určitě zvládnou nějakým protažením přes mateřský koncern mercedesu 12 ale co půjde ošulit dost těžko jsou hodiny v aerotunelu. Tam se to počítá a je jedno, který model do toho tunelu postaví, takže pokud bude chtít tým vyvíjet současný vůz, tak se obírá o čas v tunelu při vývoji na další sezonu. A např. mercedes údajně před přechodem na hybrid stavěl tři různě koncipovaná auta nezávisle na sobě a až podle výsledků v tunelu se rozhodoval, které půjde na trať. To jim teď neklapne. Mají k dispozici v podstatě nejmenší čas ze všech a musí si rozvrhnout, kam ho investují. A to platí i pro red bull. Takže buď to potáhnou ještě nějakou dobu ve prospěch této sezony a riskují, že jim ujede vlak ve vývoji na příští rok, nebo se spolehnou na to, že dokáží vůz odladit jen nastavením na trati, což se může povést, ale red bull bude určitě blízko...

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama