DISKUZE K ČLÁNKU "FIA jsme před dopadem nových pravidel varovali." Šéf Aston Martinu změny trpce snáší

Aston Martin (bývalý Racing Point) patří mezi týmy, které se proti loňsku nejvíce propadly - horší už je pouze Haas, který své auto už moc nevyvíjí. Jeho šéf Otmar Szafnauer hned tušil, že úpravy podlahy budou mít na jeho tým mnohem větší dopad než na soupeře jezdící s vysokým sklonem.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "FIA jsme před dopadem nových pravidel varovali." Šéf Aston Martinu změny trpce snáší

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 42, poslední 08.04.2021 21:29 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Neurotic (Hlasovali 4 lidé) 06.04.2021 12:24
No já nevím, ale že Alpine, Mc, Ferrari nebudou… »
» juras (Hlasovali 4 lidé) 06.04.2021 16:43
No právě...oni nejsou Mercedes. Však taky loni… »
» jumpman (Hlasovali 4 lidé) 06.04.2021 16:45
že by další tajná dohoda? Trest za podvodné… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

      • Poky

        Poky

        46.254.64.XXX
        Mají lepší motor od Ferrari, takže se zlepšili. Minimálně díky motoru. Honda taky mákla na motoru a dík tomu se posunuli vpřed.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Lukáš J.

          Lukáš J.

          212.96.172.XXX
          zato Mergl na motoru nemákl vůbec :)))))))....na pohonné jednotce nicméně zapracoval také loňský šampion, Mercedes. Ten se u pohonné jednotky zaměřil na tři oblasti, další vylepšení řídicí jednotky, zlepšení spolehlivosti a použití nových, blíže nespecifikovaných řešení, takže asi tak, zapracovali úplně všichni, smazání rozdílů a ztráty časů jsou způsobeny z větší části jen podlahou

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • Lukáš J.

          Lukáš J.

          212.96.172.XXX
          no samozřejmě Fiaťáky neberu, ti po tom, co lítali na Monze stejně rychle jako Mergl s DRS, víme proč, nějaké zlepšení museli vykázat, což taky víme proč

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • daaviid23

    daaviid23

    90.182.169.XXX
    Dopad nových pravidel? Omezení náskoku týmu, který dominuje jak nikdo předtím a tím ničí F1, ale i přesto je hlavní kandidát na titul?
    No učiněná tragédie

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      109.81.213.XXX
      To není fér přízpěvek. Oni si stěžují oprávněně. Oni nejsou Mercedes. Pokud byli vynechány procesy jak říká, je to špatně. Jasně dělá se to "odjakživa" že se zpomaluje první, jenže "okolí" není zmraženo. Ten dopad nových pravidel nejde uplně napravit, což je "nesportóvní", to je potřeba uznat. A že se to dělalo tak vždy......? No to na věci , že tito byli více poškozeni nic nemění.

      + 1 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • jj284b

        jj284b

        95.103.71.XXX
        nik ich nenutil kopirovat Mercedes... mali radsej kopirovat Redbull...

        + 3 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • kubajs

        kubajs

        45.82.234.XXX
        Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

        + 4 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • daaviid23

        daaviid23

        91.245.26.XXX
        Já jsem popsal hlavní důvod změny. Oni mají tu smůlu, že sdílí "stejný koncept" s Mercedesem a proto se svezli.
        Smůla ale bohužel pro ně se stává.....

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • juras

        juras

        88.103.92.XXX
        No právě...oni nejsou Mercedes. Však taky loni byl tenhle tým příčinou největších diskuzí...kvůli kopírování Mercedesu...a to nebylo taky moc fér vůdči ostatním.
        Věc kolem Strollovi družiny se má tak...FIA by měla jasně stanovit rozsah dílů které lze nakoupit (já Strollův záměr chápu)...ale pořád tady jde o mistrovství konstruktérů za které se dávají mistrovské body a následně peníze. Co všechno nakupovat? Motor? Jasně... převodovku...ano. Máme už jednotný gumy...máme jednotnou řídící jednotku. Ať se klidně šetří na dílech jako palivová nádrž, disky kol...ale ať týmy staví vlastní šasí. Jinak by mohla F1 skončit jako ostatní série kde se všechno infikovalo až to dopadlo tak že mají jednoho výrobce monopostu a jednotný motor.
        Aston Martin paradoxně doplatil nyní na to, na čem loni (mezi námi proti duchu předpisů) vydělal...na kopírování Mercedesu.
        Kdyby měl jen motor, převodovku a další díly jichž se aerodynamické změny defakto netýkají...tyhle problémy by neměl...respektive by je mohl řešit sám. Takhle protože používá koncept Mercedesu bude odkázanej na Mercedes...a to bude problém...protože Mercedes má plné ruce práce se sebou...Aston Martin je až na druhé koleji...a tam vlak stojí...zatímco soupeři řešící svoje vlastní konstrukce více či méně rychle nacházejí ztracený přítlak.

        + 4 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • jumpman

        jumpman

        178.255.168.XXX
        že by další tajná dohoda? Trest za podvodné poskytnutí dat a kopírování? 12 Jen taková rýpavá 04

        + 4 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Poky

          Poky

          46.254.64.XXX
          Je to možné. Jen to s nikým nedohodli a rozhodli se je za lonský rok potrestat. Je pravda, že lonské potrestání AM bylo směšné ( spíš nepotrestali a další kopírováni nechali už být ) a mercedes vyvázl bez trestu.

          + 2 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      Fanda.LH

      83.240.61.XXX
      Mně to taky nepřijde fér... Letošní sezóna je přechodná, vývoj vozů byl omezen... Takže zásadnější změna pravidel není moc fér... Kdyby to bylo o tom, že vyvíjejte si jak chcete, tady máte pravidle na dalších x let... Tak není moc co řešit... Ale takhle je to celkem poděl... Vtipné je, že se to kvituje protože Mercedes... Chápu protože Mercedes, který opět vyhrál, měl na podiu oba jezdce a nebude dlouho trvat, aby se s tím vyrovnal na 100%...

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • daaviid23

        daaviid23

        91.245.26.XXX
        Chápu tvůj point.
        Nicméně co jiný pohled, je masivní zmrazování fér? Bez změny která nastala by se prakticky opakovaly výsledky z loňska. Pokud by někdo vloni trefil velmi dobrou formu, jakože Mercedes dominoval, tak by mě za cenu velmi snížených nákladů kvůli zmražení konkurence dvojitej titul.

        + 2 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Fanda.LH

          Fanda.LH

          83.240.61.XXX
          Ty mi ale podsouváš něco co vůbec netvrdím... Já říkám, že bylo nefér na jednu stranu zamrazit a na druhou změnit pravidla ve prospěch části startovního pole... Nic víc tím neříkám, nic jiného neobhajuji...

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • daaviid23

            daaviid23

            90.182.169.XXX
            Já nutně neříkal, že něco tvrdíš nebo naopak 12
            Reagoval jsem na tu část, kde mluvíš o neférovosti. To je totiž hodně relativní pojem.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
    • airwar1939

      airwar1939

      89.24.42.XXX
      Já vidím zásadní problém v tom, že FIA udělala celkem zásadní úpravu pravidel, a přitom týmům značně omezila možnost vývoje a následně i testů.

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Lahva

        Lahva

        188.175.112.XXX
        S tímhle asi souhlasím nejvíc. Možná měli udělit jeden volný žeton na podlahu/zadek, či pod co ten difuzor patří, pro všechny ať se můžou pověnovat i jiným částem.
        Ale Ferrari by stejně ten čumák nepřekonalo.. 12

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Poky

          Poky

          46.254.64.XXX
          Na druhou stranu se podívej jak to zvládl MCl. Bylo jasné kam musí vrazit žetony a povedlo se. AM mohl vyvýjet a brečí. Brečí proto, že se naučili kupovat hotové a ani neví jak ten koncept funguje.

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama