DISKUZE K ČLÁNKU Steiner se vrací k chybám jeho pilotů v Bahrajnu

Nováčci u Haasu prožili v Bahrajnu křest ohněm. Jak Mick Schumacher, tak i Nikita Mazepin se v pouštním království dopustili několika chyb. Jejich šéf Guenther Steiner si myslí, že na vině je nepředvídatelnost monopostu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Steiner se vrací k chybám jeho pilotů v Bahrajnu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 34, poslední 04.04.2021 19:35 Vložte komentář

Nejlepší názory

» SergioPÉREZ (Hlasoval 1 člověk) 03.04.2021 19:55
Moc profesionální to ale není, nechat si vyštípat… »
» Ferda (Hlasoval 1 člověk) 03.04.2021 20:04
Magnuma i Grose by Haas musel platit. To by se… »
» HellHogr (Hlasoval 1 člověk) 03.04.2021 20:56
Tak Mick je budoucí hvězda Ferrari, Mazespin zase… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

                                • Ferda

                                  Ferda

                                  46.47.176.XXX
                                  Na domácí podniky to bohatě stačilo. Navíc Tatra ani stát neměli v úmyslu do F1 vstupovat.
                                  Mě osobně se Tatra nejvíce líbila v prvopočátcích autocrossu. (Mimochodem autocross v Evropě vznikl u nás v ČSSR.) Václav Král z šessettrojky sundal okna, dveře tapecirunk a hurá do terénu. Později postavil slavnou Tatru Baghiru. 01
                                  https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/4/4c/Tatra_Baghira.JPG/1280px-Tatra_Baghira.JPG

                                  + 0 / − 0

                                  ohodnotit kladně záporně

                                  Reagovat Nahlásit
                  • jon

                    jon

                    90.176.154.XXX
                    On si to Vladimír práve docela oblíbil. Přeci jen do Soči se nalilo kvůli olympiádě a trati F1 neskutečných miliard. Pokud v F1 nebude Rus, nemá její pořádání až takový smysl.
                    Ale chce to také vnímat konkurenceschopnost, což je v případě Haasu bída. 04

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Ferda

                      Ferda

                      46.47.176.XXX
                      Rusku okruhové závody moc vlastní nejsou. Kolik tam mají okruhů? Dva? Tři? Na tak velkou zemi je to bída. Jen u nás máme Brno a Most. Slováci zase Slovakiaring. A to jsme na poměry Ruska kousek větší město.
                      Ale pozor, né že by Rusko motosport nezajímal. Jen je tam v popředí zájmu terén.

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
      • SergioPÉREZ

        SergioPÉREZ

        78.108.157.XXX
        Hmm, 05 Haas a Aston Martin na mne působí, jako by byli v patové situaci. A to k vůli tomu, že starší Stroll a Mazepin to lámou moc přes koleno, na úkor Týmu, aby za každou cenu tam udrželi svoje synáčky 05

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Ferda

          Ferda

          46.47.176.XXX
          Mi už se to nechce ani komentovat. Co si už od svého dětství pamatuji, tak je v F1 stále nějaký tým v ohrožení. I synáčci stále přicházejí i odcházejí, ale občas se najde i někdo movitý, kdo dokáže vyhodit své peníze za jezdce typu James Hunt. Prostě trefa do černého a pak se z ničeho může vyklubat rok 1976. - Nejzajímavější rok v celé existenci F1. 01

          + 1 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • SergioPÉREZ

            SergioPÉREZ

            78.108.157.XXX
            Tak rok 1976 a můj kůň James Hunt...už jsem myslel, že je všechno pryč, ale pro mne zázraky se dějí, S Checem zažívám jako přes kopírák tu samou agonií prožitků jako tehdy za zlaté éry F1 01...ještě získat ten Titul jako James a mám definitivně vymalováno 12 12 12

            + 1 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Ferda

              Ferda

              46.47.176.XXX
              Chceš mi namluvit, že při závodu F1 znovu nervozitou přešlapuješ před černobílou televizi jako v sedmdesátém šestém? 04

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • SergioPÉREZ

                SergioPÉREZ

                78.108.157.XXX
                Legendární Luboš Pecháček 01 01 01..... ale Jo! Takhle nadupaná sezona F1 s mým oblíbencem v konkurenceschopným Týmu, to je fakt pro mne zase vrchol Fandovství 11

                + 1 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Ferda

                  Ferda

                  46.47.176.XXX
                  Jó Luboš Pecháček. 01 Zdalipak se někdy s takovou úctou bude vzpomínat i na Tomyše?
                  76 byl zajímavý především kvůli Laudovi a jeho rychlému návratu do ostré sedačky. Né nebyl to můj kůň, ale později jsem pracoval v prostředí kde spáleniny byly na denním pořádku a vím jak krutý úraz spálenina je.
                  Klobouk dolů před jeho odhodláním i před jeho odvahou odepsát mokrý závod v Japonsku. Koule na dojetí a na zisk alespoň pouhého bodíku měl rozhozené hodně nadějně.

                  + 1 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • SergioPÉREZ

                    SergioPÉREZ

                    78.108.157.XXX
                    Tak nějak aktivně jsem začal od prvního TV přenosu sledovat dění ve světě F1 (GP Monaco 1974) všechny jezdce jsem zbožňoval, hlavně Fitti, Ronie...nakonec jsem začal uznávat Nikkiho a do sezony 1975 jsem šel s jasným cílem, že s Laudou a jeho FERRARI oslavíme Titul. Už jsem čekal, že v GP Holandska vyhraje zase můj kůň Lauda, ale před ním stále jezdil pro mne nesympatický vůz oproti FERRARI s číslem 24 a pro mne neznámý jezdec. Byl jsem naštvaný, že Lauda ho nepředjel a nezvítězil...šup a konec přenosu bez bedny a oslav jezdců. Po nějaké době jsem v Motoristické současnosti poprvé v novinové kvalitě fotky viděl toho vítěze GP Holandska
                    Jamese Hunta!! Tvl takového týpka jsem ještě nezažil, ta jeho vizáž a hodně dlouhé vlasy! a bylo vymalováno! Od té doby jsem zubatého Laudu zradil a poslal k šípkům, za to do Jamese jsem se úplně zbláznil a moje Fandovství chytlo ten největší level a v 76´ už slavili s Jamesem a nádherným Mclarenem Titul mistra světa F1. K Laudovi, kterého jsem chladnokrevně co by jeho fanda zradil, jsem se hodně nepěkně choval, aby James byl nejlepší,..to víš dětská duše je hodně divoká 12 12 12
                    a potom už to byla klasika ...Gilles, Patrése, Cesaris, Piquet, J.Villeneuve, Piquet jr, PÉREZ 11 11 11

                    + 1 / − 1

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Ferda

                      Ferda

                      46.47.176.XXX
                      Koho by James neuchvátil? Byl rychý, dravý a svobodomyslný. Prostě rebel každým coulem. Podobný typ byl Reine Wisell, kterého jsem viděl jezdit v Brně 1976 s Camarem. Tehdy nedojel kvůli brzdám. Dodnes vzpomínám na jeho hlášku. "Těch 650 koní není k ničemu, když není v pořádku brzda."
                      Ale to jsem odbočil. Chtěl jsem připomenout, že 1976 byl rok, který mi ukázal, že F1 není férová hra pokud nejste Ferrari. Bylo dost sprosté jak se tehdy obula FISA, FOCA či kdo byl tehdy u moci do McLarenu za nedodržení celkové šíře vozu kvůli podhuštěným gumám.
                      Právě tehdy Ferrari ztratilo mou důvěru a už nikdy ji v mých očích nezískalo zpátky.

                      + 1 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • SergioPÉREZ

                        SergioPÉREZ

                        78.108.157.XXX
                        Ten centimetr "širšího" Mclarenu k vůli pneu mne úplně naštval, 9. bodů v pytli. V 70´ létech bylo bezva chodit na závody pamatuji R ka a vytuněné žiguly i Porsche mezi nimi. Spojlery páskou přelepená světla a s plexi skla otevirací okýnka. Myslím že to byl Pohár míru a přátelství. No a po nich lahůdka Formule škoda, ístr, metalex. Určitě jsme se Ferdo na okruhu Havířov - šenov museli minout,..ať to uzavřu..na takových závodech jsem byl v údivu, jak jsem vždy i přes pořadatelské pásky lezl co nejblíže trati na osamělejších místech, Tvl to byly takové pecky jak jeli v reálu rychle, nechápal jsem až z výfuků šlehal oheň, ale večer ze záznamu to přes kameru zkreslovalo, že to byli šneci 12 12 12

                        + 1 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • Ferda

                          Ferda

                          46.47.176.XXX
                          Jó Havířov-Šenov. Jedna vrácečka typu zatáčka č.8 v Turecku a druhá smyčka přes most. Pak už jen dvě dlouhatánské rovinky. 04
                          Jezdil jsem tam pravidelně, ale radši jsem měl Balcarův memoriál.
                          Ještě střípek k Havířovu. Stál jsem vedle BMW Schnitzer, který měl celý zadní spojler pochromovaný. Na tenhle lesk všichni chlapi trpí a proto jsem si na něj musel šáhnout. Už jsem měl od něj prstíky asi 2,5 mm blízko, když v tom jezdec ten vůz nastartoval. Tak jsem se z toho jekotu motoru vyděsil, že moc nechybělo a místo pohlazení křídla jsem si musel držet pjdel. 12
                          Nejzajímavější směskou byly osobáky. Od Trabantů přes Warťasy, které braly zatáčky po třech kolech, Zastavy až po Škoduly. Nejkrásnější ale byl Melkus. Dodnes se klaním nad jeho krásou. 01

                          + 1 / − 0

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

McLarenům se kvalifikace mimořádně vydařila

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Red Bull na koni, u McLarenu vládne bojovná nálada

Max Verstappen bez konkurence opanoval kvalifikaci na okruhu Suzuka

KVALIFIKACE GP JAPONSKA: Red Bull zpět na vítězné vlně, úspěšný McLaren, potrestaný Mercedes

Aston Martin přivezl do Suzuky několik drobných aerodynamických změn

Poslední trénink opanovaly Red Bully s Mercedesy v zádech, Ferrari ztrácí

  • Pátek

    • Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:30 - 10:14)
  • Sobota

    • Závod (5:00 - 6:00)
    • Kvalifikace (9:00 - 10:00)
  • Neděle

    • Závod (9:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama