DISKUZE K ČLÁNKU O kolik zpomalily vozy v roce 2021 kvůli změnám pravidel? Ferrari premiantem

Týmy se během zimy musely vyrovnat s úpravami aerodynamických pravidel, jež postihly difuzory, bočnicové panely či podlahy v zadních rozích. Kdo v jednotlivých sektorech a ideálních časech na kolo zpomalil nejvíce a kdo naopak dosáhl největšího pokroku ve své konkurenceschopnosti? A jak se změny podepsaly na maximálních rychlostech? Odpovědi prozrazují data z kvalifikací na Velkou cenu Bahrajnu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: O kolik zpomalily vozy v roce 2021 kvůli změnám pravidel? Ferrari premiantem

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 20, poslední 31.03.2021 06:42 Vložte komentář

Nejlepší názory

» daaviid23 (Hlasovali 3 lidé) 30.03.2021 15:20
I kdyby to bylo, jakože asi je, cílené čistě… »
» daaviid23 (Hlasovali 2 lidé) 30.03.2021 15:57
Nehledě na to, že Hamilton má pořád podle mě… »
» daaviid23 (Hlasoval 1 člověk) 30.03.2021 14:32
Už se zase dělají pravidla na míru Ferrari. Fůůůj… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • GRAHAM

    GRAHAM

    109.81.213.XXX
    Elsenore, ano ERS nemají pouze doladěný, ale to se změní a ve zbytku jsou prý pořád benchmark. Ale je potřeba pár závodů počkat......pak vyjde resumé.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • daaviid23

    daaviid23

    91.245.26.XXX
    Mimochodem fantasy jsem zkonil. Z nějakého důvodu jsem si myslel, že nemůžu dát turbo na Peréze. Kdybych to věděl, tak mám tým jako Šimon a byl bych vysoko 12
    Ještě že letos se může dělat víc změn zdarma 14

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    FIA by se letos měla zaměřit na Grglavky. Nějak moc vystrkují růžky hned od prvního závodu.
    Taky AT by si měli vzít pod drobnohled. Kdo to kdy viděl, aby si nějaký zcela neznámý nováček dovolil předjíždět násobného takovým zůsobem až se dotyčnému studem začne přehřívat ERS a do brzdových kanálků mu padá svačina.
    Ale když očo zkušeného fanouška spočine na vůz AT a uzře na něm nápis Honda, tak je mu hned jasné, proč vůz Alpine přepadla ta náhlá nevolnost. 12

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Senor

      Senor

      178.255.168.XXX
      Prepracovany spalovak a spickovy ERS, je to spickovy motor, o ktrem Wolff rika, ze na nej trochu ztraceji. Motor ma vykon o ktrem se mluvilo a proto bylo i id AT citit nadseni do sezony. Vse o cem se septalo se potvrdilo, narust vykonu veliky 11

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Senor

      Senor

      178.255.168.XXX
      Vcelku vesele bylo sledovat, jak se nekteri fans pred sezonou videli v souboji s RB nebo AT pasovali na boj na konci pole. Je treba sledovat pozadi F1, indicie,...Nebo kdyz Budkovski mluvil o tom, ze nebude stred pole. Nakonec to vypada, ze kdyz to Ala videl, tak do toho hodil rucnik. To jsem sice cekal, ale ne tak brzo

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Ferda

        Ferda

        46.47.176.XXX
        Nebylo by to poprvé co On po předjetí vlastní osoby házel ručníky i s podpisem.
        Jestli tuhle situaci neustál už v prvém závodě, tak se vrácel zcela zbytečně. A jestli ten druhý starožitný klenot prodlouží letošní smlouvu byť jen o pár závodů v dalším roce, tak by mě vůbec nepřekvapilo kdyby to On zabalil hned jak se to dozví.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Situs

          Situs

          88.102.38.XXX
          Tak Gasly hodil ručník no, nejdříve si blbě poškodil křídlo a pak po jízdě na chvostu hodil ručník. Koho to zajímá 12

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Ferda

            Ferda

            46.47.176.XXX
            Bohužel ano. Je to nešvar dnešních formulí. Časy kdy se neplatilo pouze startovné, ale taky bonusy za dojetí do cíle jsou už dávno pryč.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    88.102.38.XXX
    Mercedes klopýtnul a má zdatného konkurenta. Změna pravidel jim asi způsobila větší komplikace než si původně myslela. Ferrari to asi taky dost nahrálo.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • daaviid23

      daaviid23

      90.182.169.XXX
      Už se zase dělají pravidla na míru Ferrari. Fůůůj 14

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • HellHogr

        HellHogr

        31.30.171.XXX
        Todt jako šéf FIA, Dominicalli jako šéf F1, to se zase jede na ruku Ferrari jako 2000-2004

        + 1 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        88.102.38.XXX
        Sbližování pole úpravou pravidel dává smysl, ale nesmí se to přehánět. Mercedes měl loni fakt velký náskok. Ale já nevím jestli v tom byl opravdu prvořadý zájem či je to jen vedlejší efekt jiných zájmů. I když se asi vědělo že některým týmům to způsobí větší trable.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • HellHogr

          HellHogr

          31.30.171.XXX
          Ty pravidla ale jsou pro všechny stejný a všichni si to mohli ověřit, takhle je to zase o tom, že je to na úrovni spekulaci, vem si, že by to poškodilo RB a jiné týmy, to by se řvalo, že FIA jde na ruku Mercedesu ještě víc

          + 1 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • daaviid23

          daaviid23

          90.182.169.XXX
          I kdyby to bylo, jakože asi je, cílené čistě proti Mercedesu, tak je to naprosto v pořádku. Mercedes dominoval stylem jak nikdo předtím a v minulosti se zasahovalo i proti daleko menším dominancím

          + 3 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • daaviid23

            daaviid23

            90.182.169.XXX
            Nehledě na to, že Hamilton má pořád podle mě větší šanci získat titul než Max, takže o žádný velký zářez Mercedesu se nejedná.

            + 2 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Sprint ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama